loading...
سایت تفریحی و سرگرمی ویکتور چت | چت روم فارسی | ویکتوریا چت
What بازدید : 51 پنجشنبه 1393/09/13 نظرات (0)

آدم‌ها در مقابل مورچه‌اى كه توى لیوان آبشان مى‌افتد، برخوردهاى متفاوتى دارند. بعضى‌ها همین كه چشم‌شان به مورچه مى‌افتد، مى‌گویند: "اَه… تو توى لیوان من چه كار مى‌كنى؟" و بعد مورچه را لــــه مى‌كنند، یعنی دیگه مورچه بى‌مورچه! به این مى‌گویند كمال خودخواهى … بعضى‌ها هم مى‌گویند: "راستش امروز واسه یه مورچه هم روز گرمیه، تو هم كه به كسى صدمه‌اى نمى‌زنى، همینجا باش و واسه خودت شنا كن." به این مى‌گویند بردبارى … گروه سوم نه عصبانى مى‌شوند، نه بردبارى به خرج مى‌دهند، كمى شكر توى آب مى‌ریزند و مى‌روند! به این مى‌گویند عاشقی …

هرچند انسان اشرف مخلوقات خداست ولی نوعی وابستگی در زندگی انسان و حیوان وجود دارد و این انسان ها هستند که با برخوردهای متفاوت با حیوانات، خواسته یا ناخواسته صفات خود را نشان می دهند. صفاتی که نشان از بیرحمی در مقابل ترحم، اسارت در مقابل آزادی، نابودی در مقابل حق زندگی و حمایت از آنها و ... است. تصاویر زیر گویای بسیاری از صحنه های رویارویی انسان با حیوانات می باشد که از جهات مختلف قابل تامل است.




گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 57 یکشنبه 1393/09/09 نظرات (0)

خبر ناگهانی است. همه شوکه می‌شوند و افسوس می‌خورند که چه وقت خداحافظی بود. چاره چیست؟ امکان بازگشت وجود ندارد. اندک زمانی به سکوت می‌گذرد و باز هم دیگری تصادف می‌کند یا بیماری از پا درش می‌آورد. باز هم آهی و افسوسی اما زندگی ادامه دارد. پوپک گلدره، عسل بدیعی و داوود اسدی از مشهورترین هنرمندانی هستند که در این فهرست جای می گیرند.

دو هنرمند جوان به فاصله یک روز و پس از مدت‌ها مبارزه با سرطان اهالی هنر را تنها گذاشتند و رهسپار دیار دیگر شدند. این بهانه‌ای شد تا یادی از برخی هنرمندان جوانمرگ سینمای ایران در دهه‌های اخیر داشته باشیم.
 


مرگ در 19 سالگی:


کیمیا یادگاری‌نژاد بازیگر تئا‌تر بامداد پنجشنبه 15 آبان امسال، در 19 سالگی و یک روز پس از اجرای نمایش شهادت حضرت رقیه(س) بر اثر گازگرفتگی جان به جان آفرین تسلیم کرد. او در نمایش‌هایی چون «هیچی» و «میوه‌های نارس» به ایفای نقش پرداخته بود. یادگاری‌نژاد متولد 1374 و دانشجوی سال آخر رشته بازیگری واحد رسانه و از اعضای فعال کانون نمایش فرهنگسرای تهران بود.

 

SaliJooN.Info
 


او در سومین جشنواره تئا‌تر شهر به خاطر بازی روان و تأثیرگذارش در نمایش «میوه‌های نارس» کار گروهی اعضای کانون نمایش فرهنگسرای تهران به سرپرستی شاهد پیوند کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازیگر شد.
 


مرگ در 25 سالگی:


محسن رسول‌اف عکاس در سانحه هواپیمایی ۷۳۷ قرقیزستان و در ۲۵ سالگی درگذشت. او عکاس پشت صحنه فیلم‌های آتش سبز به کارگردانی محمدرضا اصلانی و لالایی‌ها به کارگردانی منیژه حکمت بود و به این ترتیب به سینما که خیلی به آن علاقه داشت نزدیک شد. گرایش اصلی محسن عکاسی هنری بود و در کنار آن به عکاسی در شاخه‌های دیگر می‌پرداخت. ساخت سه فیلم کوتاه و تجربی را نیز باید به این کارنامه یک ساله او افزود.

 

همه هنرمندان جوانمرگ سینمای ایران در دهه‌های اخیر (+عکس)

What بازدید : 39 یکشنبه 1393/09/09 نظرات (0)

جشنواره دو روزه "گادهیمای" هندوها در نپال بدون تردید یکی از بزرگ ترین جشنواره های کشتار گسترده حیوانات در جهان به شمار می رود.

هر 5 سال یک بار طبق سنت هندوها، میلیون ها هندو که بخش اعظمی از آنها به دلیل ممنوعیت قربانی کردن حیوانات در هند، از مناطق شمالی هند به نپال می آیند، به مدت دو روز در معبد روستای باریاپور در مرز هند و نپال گرد هم می آیند و بزرگ ترین کشتار دسته جمعی حیوانات به ویژه گاو میش ها را رقم می زنند.

امسال نیز از روز جمعه (دیروز) این جشنواره در روستای باریاپور در نپال و در نزدیکی مرز هند آغاز شد و طبق تخمین ها 5 میلیون هندو از سراسر نپال و مناطق شمالی هند برای شرکت  در این جشنواره آیینی راهی باریاپور شده اند.

در آخرین مراسم که در سال 2009 برگزار شد بیش از 300 هزار حیوان که غالب آنها گاومیش، گوسفند ، بز و خوک و حتی مرغ و...بودند، کشته شدند.

پیش بینی می شود در جشنواره امسال بیش از 500 هزار حیوان کشتار شوند. انجمن ها و فعالان مدافع حقوق حیوانات به دولت نپال فشار وارد می کنند تا مانع کشتار حیوانات در این فستیوال شود، اما دولت نپال به دلیل سابقه چند صد ساله رواج این سنت و استقبال میلیونی هندوها از آن، خود را درگیر مقابله با هندوها که برخی از آنها دیدگاه هایی به شدت افراطی درباره حفظ سنت های خود دارند، نمی کند.

تصاویر زیر از فستیوال امسال گادهیمای (الهه هندو)  است که از روز جمعه (7 آذر) در روستای باریاپور نپال آغاز شده است.

شرکت کنندگان در این فستیوال قربانی ، هزاران گاو میش را در یک محوطه بزرگ جمع می کنند و سپس همه آنها را با تبر یا شمشیرهای تیز سلاخی می کنند.


 

What بازدید : 78 یکشنبه 1393/09/09 نظرات (0)

بیا با هم حرف بزنیم

مثل خورشید و گل آفتابگردان

تو هی بگویی و...

من دورت بگردم .

www.ROZANEHONLINE.com


سه نفر بودند؛

چاقو کشیدند فـرار نکردم ..!

ایـستادم با مُشت گره کرده...

یکی از پشت محکم زد به کمرم تمام تنم خون شد...!!

راستش ... راستش دروغ گفتم.

فقط خواستم با چشمان درشتت  زُل بزنی به شعرم...

همین

www.ROZANEHONLINE.com

What بازدید : 87 یکشنبه 1393/09/09 نظرات (0)

نوشته های طنزِ حاصل ذهن خلاق هموطنان ایرانی از ابتدای پیدایش اس.ام.اس و ایمیل، حتی پیش تر در مجله های فکاهی و همچنین تا امروزه در شبکه‌های اجتماعی حضور همیشگی و پررنگی داشته و دارند. در این بخش که شاهد آن هستید گزیده ای از طنز نوشته ها را در قالب تایپوگرافی دریافت خواهید کرد که امیدواریم خوشتون بیاد و مورد استقبال شما دوستان قرار گیرد.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 51 شنبه 1393/09/08 نظرات (0)

درچند روز گذشته، موضوع هسته ای ایران، نقل اخبار و محافل سیاسی بود و همانطور که میدانید توافق ژنو برای مدت ۷ ماه، یعنی تا تیرماه ۹۴ تمدید شد. با توجه به اهمیت این مسئله برای هر ایرانی، تصمیم گرفتم مقاله ای جامع در مورد انرژی هسته ای، هم از دیدگاه علمی و هم از نظر تاریخی بنویسم، چرا که بسیاری از ایرانیان در این باره اطلاعات درست و دقیقی ندارند. در این مقاله، به صورت مستقیم و غیر مستقیم و در مجموع از بیش از ۲۰ منبع داخلی و خارجی، استفاده شده است.

برای یک مطالعه ی مفید و اینکه دید بهتری نسبت به روند مطالعه پیدا کنید، بهتر است بدانید که این مقاله از بخش های زیر تشکیل شده است:

  • تاریخچه ی پیدایش انرژی اتمی و بررسی علمی فرآیندهای هسته ای

  • مزایا و معایب انرژی هسته ای

  • کاربردهای انرژی هسته ای

  • برنامه های هسته ای ایران از دیروز تا امروز

 

احتمالا شما هم مثل من، خواندن مقاله های طولانی و خشک را زیاد دوست ندارید، به همین منظور در این مقاله تا حد ممکن سعی کرده ام ، موضوعات را به صورت تیتروار یا  داستانی بیان کنم، بنابراین امیدوارم کل مقاله را دقیق بخوانید. با گجت نیوز همراه باشید…

 

 تاریخچه

همه چیز از اتم شروع شد، شاید باور نکنید کوچکترین ذره ی هستی، چنین نقش مهم و بزرگی در دنیای آدم ها بازی کند. برای شروع کار باید به ۲۳ قرن پیش(!!!!) برگردیم و ببینیم سروکله اتم از کجا پیدا شد. زمانی که برای اولین باردموکریت یونانی گفت تمام هستی از ذرات تجزیه ناپذیری به نام اتم ساخته شده اند (خب لابد اینو که همتون از کتابای شیمی مدرسه میدونستین!). اما چنین گفته ی ساده ای چطور به مدل اتمی امروز تبدیل شد؟ این تغییر و تکامل را مدیون انسان های کنجکاو و شجاعی هستیم که بر باورهای غلط زمان خود غلبه کرده و ما را به دنیای تکنولوژی و مدرن قرن ۲۱ رساندند. بعد از دموکریت، نوبت به دالتون انگلیسی رسید که برای نظریه ی تازه متولد شده ی اتم، قواعد و شرایطی را بیان کرد و جان تازه ای به آن بخشید. پس از این الکترون و پروتون کشف شدند و رادرفورد پیشنهاد کرد که اتم باید مثل سیستم منظومه ی شمسی کار کند. یعنی الکترون ها(سیاره ها) به دور هسته(خورشید) می چرخند، در واقع رادرفورد نخستین کسی بود که هسته ی اتم را کشف کرد، اما این نظریه باز هم تناقض هایی داشت، اینبار نیلز بور دانمارکی بود که نظریه ی رادرفورد را به چالش کشیده و مدل اتمی را اصلاح کرد. مدل بور خوب بود ولی فقط برای هیدورژن، و برای اتمهای سنگین تر شکستن خورد!

حالا نوبت تولد جنجالی ترین نظریه ی تاریخ علم، یعنی مکانیک کوانتومی بود. این نظریه چنان عظیم و سنگین بود که تقریباً تمام غول های فیزیک و شیمی قرن ۱۹ از پایه گذاران آن به شمار می آیند. نظریه ی جنجالی دیگری که تنها توسط یک نفر، یعنی اینشتین (که خودش اندازه چند نفر بود!) کشف شد، نسبیت بود. این دو نظریه، واقعیتی بسیار عجیب را آشکار کردند: ماده و انرژی دو روی یک سکه اند! و مشهورترین معادله ی فیزیکی یعنی E=mc۲ این رابطه را به صورت ریاضی نشان می داد. در این معادله، E انرژی ، m  جرم و c سرعت نوراست که مقدار آن برابر با ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰متر بر ثانیه است (البته مقدار دقیقش ۲۹۹٬۷۹۲٬۴۵۸).

 

 

solvay-conference-1927_19050
What بازدید : 103 شنبه 1393/09/08 نظرات (0)

تصاویری منتخب از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ...

 

عقاب و خانواده در یکی از رستوران های تهران در حال صرف شام. ماشاالله خانوادگی همه ورزشکار هستند و جز سالاد چیز دیگری روی میز نیست. البته احتمال اینکه هنوز غذای اصلی را نیاورده باشند وجود دارد.

 
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (46)

 

سلفی هدی زین العابدین در کنار پدر محترم.
 

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (46)

What بازدید : 64 چهارشنبه 1393/09/05 نظرات (0)

 

یارو میره آمپول بزنه

دکتر میگه برو بخواب تا بیام آمپولتو بزنم

یارو میگه : من الان استرس آمپول دارم خوابم نمبیره!!

 

S A L I  J O O N

 

اگه زنت زیادی می پرسه چنتا دوسم داری؟

بگو اندازه یک کیلو خاک شیر

اینا بی کارن

میرن میشمرن

تا چند ساعت آرامش داری !!!

 

S A L I  J O O N

 

ﺑﭽﻪ ﻫﺎﺍﺍﺍﺍﺍ ﺩﺳﺘﻢ ﺷﮑﺴﺘﻪ -:‏(

..

.

.

ﺗﻮ ﻭﯾﻼﻣﻮﻥ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﺍﺯ ﺍﺳﺘﺨﺮ ﮐﻪ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺍﻭﻣﺪﻡ، ﺭﻓﺘﻢ

ﺑﺮﻡ ﺍﺯ ﻣﺎﺯﺭﺍﺗﯽ ﻡ

ﺁﯾﻔﻮﻥ سیکسم

ﺭﻭ ﺑﺮﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺍﺯ ﺷﺎﻣـــﭙﺎﯾﻨﻤﻮﻥ ﻋﮑﺲ ﺑﮕﻴﺮﻡ

ﭘﺎﻡ ﺳﺮ ﺧﻮﺭﺩ ﺍﻓﺘﺎﺩﻡ

ﺩﺳﺘﻢ ﺧﻮﺭﺩ ﺑﻪ ﺑﻐﻞ ﻣﻴﺰ ﺑﻴﻠﻴﺎﺭﺩﻣﻮﻥ , ﺷﮑﺴﺖ

ﺍﻻﻥ ﻓﻬﻤﯿﺪﯾﻦ ﺩﯾﮕﻪ ؟؟ ((((:

ﻣﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭﯾﻢ |:

ﯾﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﺑﺪﻡ؟

 

S A L I  J O O N

 

فرماندهء راهنمایی و رانندگی گفت:

در سال٩٢ ده درصد کاهش

تلفات جاده ای داشته ایم؛

در سال ٩٣ تلفات جاده ای به صفر رسید و

انشاالله در سال ٩۴ در جاده ها زاد و ولد هم خواهیم داشت

بااین ترافیک

 

S A L I  J O O N

 

میگن بد حجابی عامل وقوع زلزله توی ایرانه،

.

.

.

بازم خدا رو شکر که بی عدالتی ،

اختلاس و دزدی دروغ و تهمت و افترا عامل وقوع زلزله نیست

وگرنه ایران یکسره رو ویبره بود!

 

تعداد صفحات : 65

درباره ما
به سایت رسمی ویکتور چت خوش آمدید این سایت تنها سایت رسمی چت روم ویکتور چت بزرگترین چت روم فارسی زبان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند درصد این سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 646
  • بازدید سال : 10,660
  • بازدید کلی : 113,572