loading...
سایت تفریحی و سرگرمی ویکتور چت | چت روم فارسی | ویکتوریا چت
What بازدید : 98 شنبه 1393/11/11 نظرات (0)

 

احمدی‌نژادی‌های دیروز، متهمان امروز

عکسی جالب صفحه اول روزنامه آرمان

http://mj11.persianfun.info/img/93/11/Roozegar43/01.jpg


نقاشی دیواری قدیمی از هاشمی رفسنجانی

http://mj11.persianfun.info/img/93/11/Roozegar43/02.jpg


عکس زهرا اشراقی با مادر شوهرش (مادر خاتمی)
زهرا اشراقی نوه  آیت الله خمینی با انتشار عکس خود و مادر سید محمد خاتمی رئیس جمهور پیشین کشورمان در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت: لبخند بزن و زندگى کن . آرزویم تداوم این لبخند است. «با مادر شوهرم».

زهرا اشراقی همسر محمدرضا خاتمی برادر سید محمد خاتمی است.

http://mj11.persianfun.info/img/93/11/Roozegar43/03.jpg


 


What بازدید : 76 یکشنبه 1393/09/16 نظرات (0)

اخیرا نشریه آمریکایی "Global Fiuance"، ثروتمندترین کشورهای جهان را اعلام کرد که قطر در راس این لیست قرار دارد و به دنبال آن کشورهایی چون لوگزامبورگ، نروژ و سنگاپور قرار دارند، به این مناسبت شاید جالب باشد که گزارشی کوتاه درباره هریک از این کشورها را دوباره مطالعه کنیم:

قطر

گروه سرگرمی روزنه

شبه جزیره کوچکی است که خلیج فارس آن را از غرب و شمال و شرق دربر گرفته است و در منطقه خاورمیانه قرار گرفته است. شهرهای قطر عبارتند از وکره، خور، دخان، شمال و زباره و... پایتخت قطر دوحه است و مساحت کل کشور 11437 کیلومتر مربع و تعداد جمعیت تقریبا 84000 نفر است.

گروه سرگرمی روزنه

زبان رسمی این کشور عربی است و انگلیسی هم بسیار رایج می باشد. واحد پول قطر، ریال است. کشور قطر امیرنشین است. این شبه جزیره کوچک از جنوب به کشور عربستان متصل می باشد. آب و هوای قطر، معتدل بیابانی است همراه با تابستان گرم و زمستان کوتاه و معتدل با مقدار کمی بارش باران. 

از لحاظ اقصادی، منبع درآمد ارزی کشور، صادرات نفت و گاز می باشد. قطر سومین کشور دارنده ذخایر گاز پس از روسیه و ایران می باشد ذخیره گازی آن برای 200 سال آینده تخمین زده شده است. قطر عضو اپک نیز است

 

What بازدید : 39 یکشنبه 1393/09/09 نظرات (0)

جشنواره دو روزه "گادهیمای" هندوها در نپال بدون تردید یکی از بزرگ ترین جشنواره های کشتار گسترده حیوانات در جهان به شمار می رود.

هر 5 سال یک بار طبق سنت هندوها، میلیون ها هندو که بخش اعظمی از آنها به دلیل ممنوعیت قربانی کردن حیوانات در هند، از مناطق شمالی هند به نپال می آیند، به مدت دو روز در معبد روستای باریاپور در مرز هند و نپال گرد هم می آیند و بزرگ ترین کشتار دسته جمعی حیوانات به ویژه گاو میش ها را رقم می زنند.

امسال نیز از روز جمعه (دیروز) این جشنواره در روستای باریاپور در نپال و در نزدیکی مرز هند آغاز شد و طبق تخمین ها 5 میلیون هندو از سراسر نپال و مناطق شمالی هند برای شرکت  در این جشنواره آیینی راهی باریاپور شده اند.

در آخرین مراسم که در سال 2009 برگزار شد بیش از 300 هزار حیوان که غالب آنها گاومیش، گوسفند ، بز و خوک و حتی مرغ و...بودند، کشته شدند.

پیش بینی می شود در جشنواره امسال بیش از 500 هزار حیوان کشتار شوند. انجمن ها و فعالان مدافع حقوق حیوانات به دولت نپال فشار وارد می کنند تا مانع کشتار حیوانات در این فستیوال شود، اما دولت نپال به دلیل سابقه چند صد ساله رواج این سنت و استقبال میلیونی هندوها از آن، خود را درگیر مقابله با هندوها که برخی از آنها دیدگاه هایی به شدت افراطی درباره حفظ سنت های خود دارند، نمی کند.

تصاویر زیر از فستیوال امسال گادهیمای (الهه هندو)  است که از روز جمعه (7 آذر) در روستای باریاپور نپال آغاز شده است.

شرکت کنندگان در این فستیوال قربانی ، هزاران گاو میش را در یک محوطه بزرگ جمع می کنند و سپس همه آنها را با تبر یا شمشیرهای تیز سلاخی می کنند.


 

What بازدید : 95 یکشنبه 1393/09/02 نظرات (0)

چشمک‌زدن اوباما در حاشیه اجلاس G20

http://mj8.persianfun.info/img/93/9/Roozegar39/zimg_022_21.jpg

 
 

بشقاب سال ۱۳۵۸ با تصاویر بنی صدر، آیت الله طالقانی و آیت الله خمینی

http://mj8.persianfun.info/img/93/9/Roozegar39/zimg_028_27.jpg

 
 

شاه و فرح دیبا در پیست اسکی دیزین

http://mj8.persianfun.info/img/93/9/Roozegar39/zimg_009_9.jpg

 

What بازدید : 46 یکشنبه 1393/09/02 نظرات (0)

مسابقات نهایی چهارمین دوره انتخاب “دختر شایسته جهان اسلام” این روزها در شهر یوگیاکارتا کشور اندونزی در حال برگزاری است.

 

مسابقات نهایی چهارمین دوره انتخاب “دختر شایسته جهان اسلام” این روزها در شهر یوگیاکارتا کشور اندونزی در حال برگزاری است.

حدود ۲۵ دختر از ایران، مالزی، اندونزی، نیجریه، هند، سنگاپور در فینال این مسابقات حضور دارند. ترنم تسنیم از کشور بنگلادش که جمعه ۳۰ ابان ۱۳۹۳ خود را برای شرکت در مسابقه فینال آرایش می‌کند.

 

 

What بازدید : 61 سه شنبه 1393/08/27 نظرات (0)

افرادی که به تاریخ جهان و تمدن ها علاقه مند هستند می دانند که بسیاری از زیباترین شهرهای جهان در طول تاریخ از بین رفته اند و پس از نابودی نیز هیچ شهری نتوانسته همانند آن ها شود.

اگر بسیاری از این مکان ها از بین نرفته بودند احتمالآ این روزها به تعدادی از زیباترین شهرهای جهان تبدیل می شدند.

در این ایمیل می توانید آثار باقی مانده تعدادی از زیباترین شهرهای جهان را مشاهده کنید.



 کارتاژ ( تونس)
شهر تاریخی که در زمان 800 سال قبل از میلاد بنا شد و توانست تا نزدیک به هزار سال در برابر جنگ های بسیار مقاومت کند. این شهر در نهایت به دلیل جنگ های پیاپی و بسیار تضعیف شد و در سال 698 از بین رفت. 

salijoon.ws

 

تروا ( ترکیه)
شهری چند هزار ساله که در افسانه ها و داستان های بسیاری وجود دارد. واقعه اسب تروا در این شهر رخ داد که در نهایت نیز به نابودی آن منجر شد. 

salijoon.ws

What بازدید : 65 دوشنبه 1393/08/26 نظرات (0)
What بازدید : 43 دوشنبه 1393/08/26 نظرات (0)

آکواریوم جورجیا از جاذبه‌های توریستی کشور آتلانتا به حساب می‌آید. این آکواریوم به همراه 30 میلیون لیتر آب تازه دریا در رده‌ی بزرگترین آکواریوم جهان قرار گرفته و در مرکز شهر آتلانتا قرار دارد. آکواریوم جورجیا به دلیل دنیای شگفت‌انگیز جانوران آبزی به یکی از معروفترین مراکز جهان تبدیل شده است.

 

گروه سرگرمی ROZANEH

 

گروه سرگرمی ROZANEH

www.ROZANEHONLINE.com

 

What بازدید : 35 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)

تاریخچه پیدایش لاله‌های هلندی جالب است. امروزه این گل‌های هلندی تبدیل به یکی از بزرگترین جاذبه‌های گردشگری هلند شدند.

گروه سرگرمی روزنه 
این تصاویر در نگاه اول مثل نقاشی‌های مداد رنگی به نظر می‌رسند. رنگ‌های راه راه خالص ارغوانی، زرد، قرمز، صورتی، نارنجی و سبز ترکیبی بدیع شبیه پارچه چهل تکه پدید آورده اند! این نقش‌های رنگارنگ درحقیقت تصاویری از هلند در اواسط فصل رویش لاله‌هاست. بیش از 10.000 هکتار به پرورش این گل‌های حساس اختصاص داده شده است. در ماه می‌تمام این گل‌های لاله شروع به شکفتن می‌کنند. گل‌ها در اواخر اکتبر یا اول نوامبر کاشته می‌شوند و سپس بعد از شکفته شدن به گل فروشی‌ها فروخته می‌شوند. سالانه بیش از سه بیلیون گل در اینجا رشد می‌کنند و دو سوم آنها بیشتر به کشورهایی مثل آلمان و آمریکا صادر می‌شوند.. درآمدي معادل 90 ميليارد دلار در سال!!!

تاریخچه پیدایش لاله‌های هلندی جالب است. امروزه این گل‌های هلندی تبدیل به یکی از بزرگترین جاذبه‌های گردشگری هلند شدند. بزرگ ترین زمین‌های گل‌های لاله نیز در محلی به نام باغ گل Keukenhof است. این باغ‌ها از سال 1949 تبدیل به یکی از بزرگترین جذابیت‌های توریستی این منطقه شده اند. بودن در نمای باشکوهی از میلیون‌ها گل  لاله و انواع دیگر گل واقعا حس و حال بهار را به انسان می‌دهد. تماشای اینجا تجربه ای است که هیچگاه فراموش نمی‌شود. اینجا مکانی است برای پیر و جوان، دارندگان نمایشگاه‌های گل و افراد معمولی ای که می‌خواهند روز خوش و مطبوعی را تجربه کنند.

 

روزنه آنلاین

 


What بازدید : 30 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)
«ایروموبیل ۳.۰» خودروی ساخت کشور اسلواکی است که از آن هم می توان بعنوان خودروی معمولی و هم بعنوان هواپیما استفاده کرد. این خودرو که از سوخت معمولی استفاده می کند، به دویست متر برای به پرواز در آمدن و پنجاه متر برای فرود احتیاج دارد.
 
استفان کلین، مخترع خودروی پرنده می گوید: «ما طرح های مختلفی را ایجاد کردیم و پیش نمونه های متعددی ساختیم. اکنون می توانیم این دستگاه را که بسیار واقعگرایانه است معرفی کنیم. من بعنوان خلبان آنرا امتحان کرده ام و در هوا عالی عمل می کند و بر روی زمین نیز بسیار خوب است.»

 
«ایرموبایل ۳.۰» اخیرا در جشنواره نوآوری شهر وین اتریش ارائه شد. وزن این خودرو ۴۵۰ کیلوگرم است و بالهایش هشت متر طول دارد و قابلیت پرواز تا هفتصد کیلومتر بدون سوختگیری را دارد. این خودرو فقط هشت لیتر در صد کیلومتر بعنوان خودرو و پانزده لیتر بعنوان هواپیما سوخت مصرف می کند.
 

استفان کلین می گوید: «منظور ما ساخت یک خودروی پرنده یا هواپیما برای جاده نیست. می خواهیم یک مقوله جدید ایجاد کنیم. یعنی ما خودرویی ساختیم که مانند یک خودروی معمولی در جاده عمل می کند و در هوا هم مانند یک هواپیمای معمولی است.»

حالا باید منتظر ماند و دید آیا این پروژه ای واقعگرایانه است یا مشکلات ساختاری و نگرانی های ایمنی از توسعه آن جلوگیری خواهد کرد.

 

What بازدید : 58 شنبه 1393/08/24 نظرات (0)

معماری در جهان اسلام یکی از بزرگترین جلوه‌های ظهور یک حقیقت هنری در کالبد مادی بشمار می‌رود. از لحاظ تاریخی معماری اولین هنری بشمار می‌آید که توانست خود را با مفاهیم اسلامی سازگار نموده، از طرف مسلمانان مورد استقبال قرار گیرد. معماری اسلامی، شیوه‌ای از معماری است که تحت تأثیر فرهنگ اسلامی بوجود آمده و دارای ویژگی هایی از قبیل گستره زمانی و گستره مکانی است و بعنوان یکی از موفق ترین شیوه‌های معماری در تاریخ معماری جهان بوده و با تعاریفی از قبیل زیبا، شگفت انگیز و پرشکوه قابل بازشناسی است.

تاقها، کاشی های موزائیکی و گنبدهای مدور از ویژگیهای ساختاریِ معماری اسلامی خصوصا در ایران است. قدمت معماری ایرانی به 5000 سال پیش از میلاد باز می گردد و بر معماری کشورهای هند، ترکیه و تاجیکستان تا زنگبار تاثیر شگرف گذاشته است. ساختمانها و مجموعه های متنوعی از قبیل مساجد، آرامگاهها، بازارها، پلها و قصرها از زمانهای قدیم و از دوران باستان باقی مانده اند. ایرانیان می دانستند که چگونه ساختمانهای بلند دارای فضای درونی گسترده بسازند و عبادتگاه هایشان همواره در تناسب و هماهنگ با عقاید و طبیعت اطرافشان بوده است. معماری مساجد در ایران از منطقه ای به منطقه دیگر تفاوت می کند که این تفاوتها ناشی از ساختارهای هندسی، مصالح و سبکهای مخصوص به هر محل است. این مساجد اغلب دارای ساختارهای بسیار پیچیده هستند که در آنها از تنوع رنگها، کاشی کاری و طرحهای نمادین استفاده شده است. گنبد مساجد با منعکس کردن نور خورشید، همچون یاقوتی فیروزه ای بر بام مساجد می درخشد و مسافرانی که از جاده ابریشم وارد ایران شده و از این راه گذر میکنند، قادرند از کیلومترها دورتر، این گنبدهای درخشان را ببینند.

مساجد نیز به نوبه خود عامل تجلی‌بخش قسمت مهمی از معماری و تاریخ اسلامی شهرهای دنیا را تشیکل می دهند که هر بیننده مسلمان و غیرمسلمانی را مجذوب می کنند، آشنایی با این تاریخ، عامل بالندگی به فرهنگ، تاریخ و هنر اسلامی ایرانی است. مساجد بسیار مدرنی در سرتاسر جهان در دهه گذشته ساخته شده اند که شاهکار مطلق هنر معماری اند که ایران اسلامی در این راستا نقش ارزنده ای را ایفا می کند و بناهای نفیس متعددی را می توانیم در ایران نام ببریم. در ادامه ایمیل نمونه هایی تصویری از معماری شگفت انگیز اسلامی در دنیا را می بینیم.




حرم حضرت فاطمه معصومه (س)، قم، ایران

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


مسجد نصیر الملک، شیراز، ایران

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


مسجد نصیر الملک، شیراز، ایران

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 115 شنبه 1393/08/24 نظرات (0)

کلمه «فرودگاه» را که می‌شنوم، یاد «مهرآباد» می‌افتم. کسانی که اهل تهران باشند می‌دانند و گذرشان به میدان فتح افتاده باشد، دیده‌اند که هواپیما با ارتفاع کمی از بالای میدان عبور کرده و وارد فرودگاه می‌شود. حتی خطوط راهنمایی که با لامپ ایجاد کرده‌اند تا خود میدان امتداد دارد. وحشتناک نیست!؟

می‌خواهیم درباره فرودگاه‌های وحشتناک صحبت کنیم. فرودگاه‌هایی که به هر دلیل خطر در نزدیکی آنها است. این خطر ممکن است برای هواپیما و مسافران آن باشد و یا برای اهالی ساکن در نزدیکی فرودگاه و یا اصلاً در طراحی عجیب و غریب آن! در متن سعی کرده‌ایم به ترتیب خطرناک بودن، از کم خطر تا پر خطر پیش برویم.

 

۲۵ . فرودگاه بین‌المللی ملک فهد، دمام، عربستان صعودی

the-most-Dangerous-airports-in-the-world-01

این فرودگاه که با مساحتی حدود ۷۸ هزار هکتار بزرگ‌ترین فرودگاه حال حاضر در دنیا است، در وسط بیابان ساخته شده‌است. باند این فرودگاه آنقدر بزرگ‌ است که معلوم نیست از کجا شروع و به کجا ختم می‌شود و همین مساله گاهاً خلبانان را دچار مشکل می‌کند.

 

 

۲۴ . فرودگاه بین‌المللی کلیولند هاپکینز، اوهایو، ایالات متحده

the-most-Dangerous-airports-in-the-world-02

 

این فرودگاه هیچ مشکلی به لحاظ محل قرارگیری و امثالهم ندارد، بلکه مضکل آن کارکنان برج مراقبت است. چندی پیش یکی از کنترل کننده‌های خطوط شاغل در شیفت شب ، هنگام کار و زمانی که هواپیماها درحال رفت و آمد بودند، درحال تماشای فیلم دیده شده و به همین دلیل از کار برکنار شد. اگر به نظرتان هنوز هم مشکلی نیست، پس بد نیست بدانید که در موردی مشابه یکی از سوپرویزورهای بخش کنترل در شیفت شب را نیز برکنار کردند. وی هنگامی که ترافیک خطوط سبک بوده، کمی چرت زده و بعد از آن مشغول انجام بازی‌های کامپیوتری شده‌است.

 


What بازدید : 44 سه شنبه 1393/08/20 نظرات (0)

 ورزش جدید دوچرخه سواری گرانشی برای معلولان . این ورزش در آمریکا ابداع شده است

روزنه آنلاین 



مدل نمونه از کاوشگر مریخ در نمایشگاه بین المللی صنعت در شانگهای چین

گروه سرگرمی ROZANEH 



رهبرکره شمالی که پایش را جراحی کرده بود و دو ماه با عصا راه می رفت برای نخستین بار در یک مراسم با حضور نظامیان در شهر پیونگ یانگ بدون عصا ظاهر شد

گروه سرگرمی روزنه

 

What بازدید : 58 دوشنبه 1393/08/19 نظرات (0)

در این سفر تصویری سری به شهرهای مختلف جهان زده و صحنه‌ی طلوع و غروب خورشید در این شهرها را برای شما گردآوری نموده‌ایم. هر کدام از این دو منظره، جذابیت و زیبایی خاص خود را داشته و رنگ و بوی دیگری به مناظر شهری می‌دهند.



لاس وگاس

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



پاریس

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 33 دوشنبه 1393/08/19 نظرات (0)

1. مونو لیک؛ کالیفرنیا (Mono Lake)
دریاچه «مونو لیک» در کالیفرنیا، با بیش از 112 کلیومتر مساحت، حدود 1 تا3 میلیون سال عمر دارد و از قدیمی ترین دریاچه های آمریکای شمالی به حساب می آید. میزان نمک این دریایچه بدون ماهی، بدلیل بسته بودن راه خروج، بسیار بالا است و از اینرو محیطی قلیایی است. چیزی که در این مکان جالب توجه است، ظاهر خارق العاده صخره هایی است که در سواحل کم عمق تر شکل گرفته اند. این صخره های برج مانند از جنس آهک است و در زیر دریا تشکیل می شود و به دلیل کم عمق شدن ناگهانی آب در سال 1941 ، امکان تماشای آن برای ما فراهم شده است. می توان ساعت ها به تماشای این منظره دل انگیز نشست و در مورد نحوه شکل گیری آن خیال پردازی کرد.

 

salijoon.ws

 

 ------------------------------------

2. پاموک قلعه؛ ترکیه (Pamukkale)
قلعه پنبه ای «پاموک» یکی از محبوبترین جاذبه های گردشگری دنیاست. در این مکان، 17 چشمه آب گرم (با دمای 95 تا 212 درجه) از زمین می جوشد که حاوی درصد بالایی بی کربنات کلسیم است. این آب از صخره ها به پایین سرازیر می شود و به مرور زمان رسوبات کلسیم از آن برجای می ماند. در اثر برجای ماندن رسوبات کلسیم، سکو هایی تشکیل می شود به سفیدی پنبه و آنقدر روشن، که از شهرستان «دنیزلی» در 19 کیلومتری این دره قابل رویت است. این سکوهای در حال گسترش، استخرهایی در میان خود پدید آورده اند. یادتان باشد برای بازدید این مکان کفش های خود را از پا در بیاورید تا به این رسوبات زیبا آسیب نرسانید.

 

salijoon.ws

 


What بازدید : 109 چهارشنبه 1393/08/14 نظرات (0)

روس‌ها کاخ کرملین دارند و آمریکایی‌ها کاخ سفید. فرانسه نیز دارای کاخ الیزه است. این کاخ‌ها مرکز فعالیت روسای جمهوری این کشورهاست. کاخ‌های ریاست جمهوری نماینده شکوه، جلال و تجمل بسیاری از کشورها به حساب می‌آیند.

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Palace/01.jpg

کاخ سفید آنکارا

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، به مقر جدید خود “کاخ سفید” در آنکارا نقل مکان کرده است. کاخ سفید ترکیه هزار اتاق دارد. این کاخ دارای اتاق‌هایی است که امکان شنود در آن‌ها نیست و مقر فرماندهی آن در برابر بمب اتمی نیز مقاومت می‌کند. این بنا به‌رغم مخالفت‌های وسیع در ترکیه ساخته شده است.

 
 

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Palace/02.jpg

شکوه و جلال دلارهای نفتی

رنگ کاخ باشکوه ریاست جمهوری قزاقستان در آستانه، پایتخت این کشور، شب‌ها هر چند یک بار تغییر می‌کند. نورسلطان نظربایف، در سال ۱۹۸۹ دبیرکل حزب کمونیست قزاقستان و سال بعد از آن رئیس جمهوری کشور شد. وی در سال ۱۹۹۱ پس از فروپاشی شوروی بار دیگر به ریاست جمهوری این کشور برگزیده شد. گفته می‌شود سرمایه خانواده نظربایف حدود هفت میلیارد دلار است. قزاقستان دارای منابع عظیم زیرزمینی است.

 


What بازدید : 76 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

یک رمزعبور خوب باید چه ویژگی های داشته باشد

برطبق نظریه یک کارشناس : ترکیب یک رمز عبور خوب باید لااقل بیشتر از شش کاراکتر باشد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، داریوش زندی با تاکید بر اینکه برای داشتن یک رمز عبور خوب اکثر کارشناسان امنیتی ترکیبی از حروف، اعداد و کاراکترهای خاص را پیشنهاد می‌دهند اظهار داشت: رمز عبور باید به 
صورتی باشد که به راحتی فراموش نشود.

همچنین وی افزود: ساختن یک رمز عبور خوب به گونه ای که برای افراد سودجو قابل حدس و دسترسی نباشد مستلزم روش‌های مختلفی است.

این کارشناس ارشد هوش مصنوعی با اشاره به اینکه این روش‌ها برای افراد مختلف متفاوت است افزود: بعضی از افراد با ترکیب اطلاعات شخصی خود اقدام به ساخت رمز عبور می‌کنند به این صورت که 
فردی به اسم احمد با شماره شناسنامه 1209 با ترکیب نام شماره شناسنامه خود به یک رمز عبور به ظاهر ahmad1209 دست می‌یابد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


وی افزود: این روش هم یک رمز عبور طولانی را می سازد و هم ترکیبی است از اعداد و حروف و همچنین قابل فراموشی نیست.

زندی با بیان اینکه هک کردن یک رمز عبور با این روش توسط برنامه‌های کامپیوتری بسیار سخت است، عنوان کرد: یک روش برای هک اینگونه رمز عبورها هک اجتماعی می باشد که طرف سودجو با 
استفاده از طرح ریزی‌های گوناگون برای فرد مورد نظر، اطلاعات شخصی وی را بدست می‌آورد.
وی ادامه داد: یکی از بهترین روش ها برای ساخت رمز عبور مطمئن استفاده از نرم‌افزار LastPass است. به طور خلاصه این نرم افزار یک ابزار برای مدیریت رمز عبورهای شماست به علاوه این قابلیت را به 
شما می‌دهد تا رمز عبورهای مطمئنی را برایتان به صورت ترکیب عدد و حرف و کاراکترهای خاص تولید کند.

وی افزود: برای اکثر افراد فارسی زبان این اتفاق افتاده که می‌خواهید فارسی تایپ کنید اما به اشتباه بدون اینکه زبان کیبورد را عوض کنید می‌بینید که کلی کاراکتر انگلیسی کنار هم قرار گرفته‌اند که هیچ 
معنی خاصی نمی‌دهند. میتوان از همین روش برای ساخت رمز عبور استفاده کرد؛ به این شکل که یک جمله یا یک بیت شعر یا مطلبی که در ذهنتان هست و قابل فراموش کردن نیست را بدون اینکه کیبورد 
صفحه را به زبان فارسی تغییر دهید تایپ کنید. نتیجه کار یک رمز عبور عجیب و غریب و بسیار امن می شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر این روش را با عدد و کاراکترهای خاص ترکیب کنید یک رمز عبور تقریبا غیرقابل نفوذ به دست خواهید آورد.

 


What بازدید : 38 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

ساکنان روستایی در جزیزه هاوائی در نزدیکی یک آتشفشان که به تازگی فعال شده با نزدیک شدن مواد مذاب به خانه‌هایشان تخلیه این ناحیه را شروع کرده‌اند. تاکنون دو جاده منتهی به روستای "پاهوا" بسته شده و مواد مذاب برآمده از آتشفشان "کیلائی" یک گورستان را مدفون کرده است. مواد مذاب در حاشیه روستاها وارد محوطه منازل شده است. دمای مواد مذاب آتشفشانی به ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد می‌رسد و در محدوده هرچیزی قرار گیرد نابود می‌کند. پیش بینی مسیر این مواد بسیار دشوار است.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 65 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

این هتل بسیار لوکس در مرحله ساخت خود می باشد.  برای دسترسی آسان محل فرود هلیکوپتر در طراحی آن در نظر گرفته شده است. این هتل شامل دو بخش فوقانی و تحتانی می باشد که بخش فوقانی آن بالاتر از سطح آب و بخش تحتانی آن در اعماق آب می باشد. ارتباط این دو بخش از طریق راه پله و آسانسور های پر سرعت می باشد. در بخش تحتانی می توان ۲۱ اتاق فوق لوکس با تمامی امکانات را یافت که برای یک شب اقامت در اعماق دریا باید هزینه هنگفت آنرا نیز پرداخت ! امیدواریم تصاویر این مجموعه مورد توجه شما عزیزان واقع شود.

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Dubai-Hotel/Water-Discus-Underwater-Hotel-1.jpg

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Dubai-Hotel/Water-Discus-Underwater-Hotel-10.jpg


What بازدید : 80 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

 میان شهرهای بزرگ و طبیعت زیبا، گاه شهرهایی کوچک را می‌یابید که گویی جزو منظره‌ی زیبای آن مناطق شده‌اند. این پست، ۳۰ شهر کوچک و رؤیایی را در جهان نشان می‌دهد که این شوق را در انسان ایجاد می‌کند تا زندگی را در این زیبایی بیازماید. البته، جای کندوان، ابیانه و ماسوله در این پست بسیار خالی است.
 

۱-گارمیش-پارتن‌کی‌رشن- باواریا- آلمان
باواریای همیشه زیبا- این شهر در ارتفاعات کوه زوگسپیتز قرار دارد و چون در ارتفاع ۳۰۰۰ متری قرار گرفته، در آلمان شهری از لحاظ ارتفاع محل ساخت نمی‌تواند با آن رقابت کند. شهر اصلاً به دو شهرک تقسیم می‌شد، یکی رمی و دیگری توتنی. در جریان المپیک زمستانی سال ۱۹۳۶، این دو شهرک با هم تلفیق شدند.

گروه سرگرمی روزنه

۲- روستایی در هیمالیا- تبت
این یکی از صدها روستایی است که در کوه‌های تبت، به منظور حفاظت از صومعه‌ای ساخته شده و تنها با پای پیاده یا اسب قابل دسترسی است.

روزنه آنلاین


What بازدید : 98 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

به نقل از فرارو؛ دیوید گاتنفلدر، رئیس بخش عکاسی خبرگزاری آسوشیتدپرس در آسیا یکی از پربار ترین مجموعه تصاویر از کشور رازآمیر کره شمالی را عکاسی و منتشر کرده است. دیوید گاتنفلدر، عکاس برجسته جهان و رئیس بخش عکاسی خبرگزاری آسوشیتدپرس در آسیا از سال ۲۰۰۰ تاکنون بیش از بیست بار به کره شمالی رفته و عکس های متعددی از زندگی در این کشور رازآمیز تهیه کرده که تاکنون چندین جایزه بین المللی را نیز برای وی به همراه داشته است. او از معدود عکاسانی است که توانسته از ممنوعیت های تهیه عکس و گزارش در کره شمالی عبور کند و با قطار مخصوص حزب حاکم کمونیست به این کشور سفر کند و زندگی شهروندان عادی این کشور را از نزدیک ببیند.

به گفته وی، تصاویر حاصل از این سفر برای کسانی که از خارج به این کشور کمونیستی می‌نگرند و همواره شاهد مارش‌های نظامی و تصاویر بزرگ مقام‌های ارشد این کشور بوده‌اند، مغایرت دارد. وی از سال 2000 ، 17 بار به کره شمالی سفر کرده است و می‌گوید: این کشور سخت‌ترین کشوری بود که در آن به عکاسی مشغول شدم. در ادامه ایمیل نگاهی می اندازیم به تعدادی از آخرین عکس های او از زندگی در حصار کره شمالی ...


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 104 سه شنبه 1393/08/06 نظرات (0)

پیتر و مندی زن و شوهر اهل هلند که در اوایل سال ۲۰۱۴ از شغل خود استعفا دادند تا یک سفر پر ماجرا را آغاز کنند. آنها با استفاده از دو موتورسیکلت در مدت سه ماه  از ۱۶ کشور عبور کردند. این آرزوی دیرینه آنها بود که بالاخره حقق گشت. با ه سری می زنیم به تصاویری که سوغاتی این سفر بوده است.

ترکیه

 http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Mongolia/Wewantadventure001__880.jpg

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Mongolia/Wewantadventure002__880.jpg

 

What بازدید : 89 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

متاسفانه یکی از کاربردهایی که شبکه‌های اجتماعی چون فیس‌بوک و اینستاگرام برای برخی از ایرانیان دارد، خودنمایی محض است. فرهنگ غربی که برگردان ژست‌های هالیوودی و فستیوال‌های غرب است در صفحات شبکه‌های اجتماعی برخی ایرانیان به گونه دیگری به نمایش درآمده است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 47 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

یک عکاس خوش‌ذوق فرانسوی به نام یان آرتوس برتراند حدود ۵ سال از وقت خودش را در ۶ کشور دنیا سپری کرد تا بتواند این عکس‌های خیره‌کننده را ثبت کند. او زمانی که خلبان بالون هوای گرم بود کار آزمایش با عکاسی هوایی را شروع کرد و به اینکار بعنوان یک حرفه علاقمند شد.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 45 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

آوارگی هزاران سوری به علت حضور و جنایات گروهک تروریستی داعش در کشورشان همچنان ادامه دارد. این روزها، بیش از ۱۵۰ هزار آواره‌ی سوری از مرز جنوب ترکیه به این کشور وارد شده اند.



لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
اگر تصاویر برای شما قابل نمایش نیست بر روی لینک موجود در ابتدای ایمیل کلیک کنید

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 65 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

طبق رسمی قدیمی در دانشگاه سنت اندروز اسکاتلند، دانشجویان روز دوشنبه کشمشی را جشن میگیرند. در این مراسم دانشجویان تازه وارد از دانشجویان قدیمی و فارغ التحصیل بدلیل کمک های درسی تشکر میکنند. در قدیم در این روز دانشجویان یک مشت کشمش را برای قدردانی به دانشجویان قدیمی هدیه میدادند. این روزها یک مشت کشمش جایش را به کف پارتی و اهدای نوشیدنی داده است.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 111 شنبه 1393/08/03 نظرات (0)

پلیس ‌آلمان ۳۳۰ کیلوگرم هروئین جاسازی شده را در محموله‌ای از ایران کشف کرد. این بزرگ‌ترین محموله هروئینی است که در طول چند دهه گذشته در آلمان کشف و ضبط شده است. دو برادر در این رابطه دستگیر شده‌اند.

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Heroin/01.jpg

اداره فدرال جنایی آلمان (BKA) روز پنج‌شنبه (۹ اکتبر/ ۱۷ مهر) در ویس‌بادن اعلام کرد که پلیس توانسته ۳۳۰ کیلوگرم هروئین کشف کند.

 
 

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Heroin/02.jpg

این بیشترین مقدار هروئینی است که در دهه‌های گذشته در این کشور یکباره کشف و ضبط می‌شود. ارزش این مواد بر اساس نرخ رایج مواد مخدر قاچاق در خیابان‌ها حدود ۵۰ میلیون یورو ارزیابی شده است.


What بازدید : 158 پنجشنبه 1393/08/01 نظرات (0)

شاید پل‌های سنگی یا آجری کهنسالی که با خزه پوشیده شده‌اند را بتوان بخشی جدایی ناپذیر از هر منظره‌ی تماشایی و جالب توجهی دانست که در کنار رودخانه یا مناظر روستایی بسیاری قابل مشاهده هستند. پل‌هایی که لحظه‌ای ایستادن در کنار یا روی آنها، شما را وارد قلمرویی تازه، رویایی و مملو از افسونی شگفت آور می‌کند. در این گزارش تصویری همراه شما هستیم با مروری بر تعدادی از این سازه‌های جادویی.

پل‌های مطلب امروز ما، اغلب قدیمی و مرموز جلوه می‌کنند. شاید برای‌تان جالب باشد  بدانید پل‌های قوسی شکل تنها با کمک وزن خود این شکل خاص و تماشایی را حفظ می‌کنند. سنگ‌های پشتیبان این پل‌ها بدون کمک سنگ‌های فوقانی و وزن آنها،  قادر به حفظ شکل و ساختار خود نیستند. در نتیجه این ساختار محکم و قابل توجه از معماری پیچیده بهره برده است. هر چند که گاهی قاب بندی کل سازه  تا زمانی که باقی اجزا تحمل و ایستایی کافی را بدست آورند، ار چوب ساخته می‌شده است.

اما فارغ از اصول معماری و مهندسی که از دیر باز در ساخت این سازه‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند، ساختار کلی آنها در همراهی با محیط اطراف گاهاً خالق مناظری شگرف و زیبا است که نفس را در سینه حبس می‌کند. گویی از شما دعوت می‌کنند روی آنها قدم گذاشته و هم نوا با جادوی خاموش تنیده شده در سنگ و آجر و چوب، دمی فارغ از جهان اطراف در خلوت و سکوت به تفکر و تأمل بپردازید.

 

تصاویری که در ادامه مشاهده خواهید کرد، درستی این باور را نشان می‌دهند.

پل ماه، تایپه، تایوان

گروه سرگرمی روزنه


 

What بازدید : 58 سه شنبه 1393/07/29 نظرات (0)

مسلمانان در طول تاریخ کارهایی کرده‌اند که مایه افتخار بشریت است. از زمان‌هایی نه چندان دور تا همین الان مسلمانان با اختراعات و اکتشفات مختلف جهان را شگفت‌زده کرده‌اند. اما مسلمانان 5 چیز را به وجود آورده اند که به قول پایگاه خبری Agencies درجهان تغییر ایجاد کرد. این 5 اکتشاف اینها هستند:

 

گروه سرگرمی روزنه

1-قهوه: معلوم نیست از یک میلیارد و ششصد میلیون نفری که هر روز یک یا چند فنجان قهوه می‌خورند چند نفرشان می‌دانند که این نوشیدنی خوشمزه را مسلمانان پیدا کرده‌اند؟ در متون تاریخی و کتب مختلف به صراحت آمده است که 1400 سال پیش مسلمانان یمن از قهوه استفاده می‌کرده‌اند. آنها هم برای مصارف خوراکی و هم درمانی از قهوه بهره می‌بردند. این ماده نیروزا و گوارا از یمن به امپراطوری عثمانی راه پیدا کرد و به یکی از اصلی‌ترین نوشیدنی‌های شهرهای بزرگ مسلمان مانند قاهره، دمشق، استانبول و بغداد تبدیل شد. قهوه از عثمانی و از طریق شهر ونیز در ایتالیای آن دوران راه خود را به سوی اروپا کشاند و آنها در خوردن قهوه از مسلمین پیشی گرفتند. جالب اینجاست که کاتولیک ها در ابتدا هیچگاه قهوه نمی‌خوردند و آن را "نوشیدنی اسلامی" می‌دانستند.

این بود حکایت قهوه‌ای که از دستان چوپانان یمنی و اتیوپیایی به میزهای مجلل اروپائی‌ها رسید و به نوشیدنی محبوب جهان تبدیل شد به طوریکه روزانه یک میلیارد فنجان قهوه در جهان مصرف می‌شود.

What بازدید : 43 سه شنبه 1393/07/29 نظرات (0)

شهرهایی که سابقه چند هزارساله دارند علاوه بر معماری‌های قدیمی و زیبا می‌توانند نشانه‌هایی از تمدن‌های قدیمی را نمایش دهند. این شهرها همیشه مقاصد خوبی برای گردشگران علاقمند به دوره‌های تاریخی بوده‌اند. ما در اینجا ده شهر از قدیمی‌ترین شهرهای جهان را برای سفر خارجی به شما پیشنهاد می‌کنیم.

   

گروه سرگرمی روزنه  

 1. دمشق، سوریه: دمشق پایتخت سوریه بیش از 4.5 میلیون نفر جمعیت دارد. قدمت این شهر به 8 الی 10 هزار سال قبل از میلاد برمی‌گردد و به دلیل قرار گرفتن در تقاطع شرق و غرب یکی از مهم‌ترین شهرها در تمام ادوار تاریخی بوده است. هلنی، رومی، بیزانسی و اسلامی تمدن‌های حاکم بر این شهر در دوره‌های مختلف بوده‌اند. ;

What بازدید : 58 دوشنبه 1393/07/28 نظرات (0)

آمارها نشان می دهد متوسط درآمد یک فرد برای زندگی در شهر پاریس، یکی از گزانترین شهرهای دنیا باید بین ۸۰ تا ۱۵۰ هزار دلار در سال باشد.

آمار جهانی نشان می‌دهد تا سن ۴۴ سالگی افراد به طور متوسط ۲ تا ۳ بار محل سکونت خود را عوض می‌کنند اما در بیشتر مواقع این تغییر محل سکونت تغییری اساسی به حساب نمی‌آید زیرا اکثر افراد به مکان دیگری در همان شهر خود و یا حداکثر یک شهر مجاور نقل‌مکان می‌کنند.

طبق گزارشی که سازمان آمار آمریکا منتشر کرده، در سال ۲۰۱۳ حدود ۳۷ میلیون نفر (۱۲ درصد کل جمعیت آمریکا) محل سکونت خود را تغییر داده‌اند از میان این تعداد افراد در حدود ۶۵ درصد محل سکونت خود را در همان شهر انتخاب کرده‌اند و ۳۵ درصد باقی‌مانده نیز حداکثر به ایالت‌های مجاور مهاجرت کرده‌اند.

تنها تعداد کمی از این افراد کشور جدیدی را برای محل سکونت جدید انتخاب کرده‌اند.

درهرصورت تصمیم‌گیری برای تغییر محل سکونت و اقامت در یک شهر دور و یک کشور دیگر تصمیم بسیار بزرگی است که سنجیدن و برسی کردن وضعیت آن خودیم پروژه بزرگ و سخت محسوب می‌شود و افرادی که قصد طی کردن چنین مسیری را دارند باید کاملاً از تصمیم خود و عواقب آن آگاهی داشته باشند.

بدون شک اولین چیزی که به ذهن هرکسی برای اقامت در یک شهر و کشور دیگر به ذهن می‌رسد هزینه‌های زندگی در آن شهر است.

در همین راستا قصد داریم مقایسه‌ای را درزمینهٔ هزینه ای زندگی در شهرهای مختلف دنیا انجام دهیم.

شهرهای انتخابی در دسته زیباترین شهرهای دنیا قرار دارند و اطلاعات در مورد هرینه های معمول زندگی در این شهرها از وبسایت ها و منابع مختلف گردآوری شده است.

آمستردام – هلند

هزینه یک وعده‌غذای کامل (کمبو) فست فودی: ۹ دلار
وعده شام برای دو نفر در یک رستوران محلی: ۵۴ دلار
قیمت بطری دو لیتری نوشابه: ۲٫۷ دلار
قیمت یک شانه ۱۲ تایی تخم‌مرغ: ۳٫۴۳ دلار
اجاره یک ماه خانه مبله در منطقه خوب شهر: ۲۴۵۳ دلار
هزینه برق، آب، و… برای دو نفر در یک‌خانه متوسط: ۲۱۰ دلار
یک لیتر گاز: ۲٫۳۴ دلار
یک تلویزیون صفحه تخت ۴۰ اینچی: ۶۸۲ دلار
یک ماشین صفر (فولکس‌واگن گلف ۲٫۰TDI): 37950 دلار
دو بلیت سینما: ۲۸ دلار
متوسط درآمد لازم برای داشتن زندگی راحت در آمستردام: ۷۰ تا ۱۰۰ هزار دلار در سال

 

http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Life/01.jpg

 

What بازدید : 129 دوشنبه 1393/07/28 نظرات (0)

چهل و سه سال پیش در چنین روزهایی محمدرضا پهلوی در تدارک جشنی بود که در آن تاریخ به عنوان گرانترین و مجلل‌ترین میهمانی جهان شناخته می‌شد.

در ۲۰ مهرماه ۱۳۵۰ محمدرضا پهلوی با هدف بزرگداشت ۲۵ قرن حکومت پادشاهی در ایران جشنی برگزار کرد که با بیش از سیصد میلیون دلار هزینه گرانترین و مجلل ترین جشن زمان خود بود.

جشن های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی در حالی با صرف هزینه های گزاف انجام می شد که در همان تاریخ متجاوز از نیمی از جمعیت کشور در روستاها و حومه شهرهای بزرگ در فقر و فلاکت زندگی می‌کردند و بسیاری در داخل و خارج شاه را به خاطر این ولخرجی بی مورد مورد انتقاد قرار دادند.

مراسم با قرائت خطابه محمدرضا پهلوی در برابر مقبره کوروش هخامنشی در پاسارگاد آغاز می‌شد و رؤسای جمهور، پادشاهان‌، نخست وزیران و هیأتهای بلندپایه بیش از یکصد کشور جهان سالگرد حکومت پادشاهی ایران را جشن می گرفتند. صدها نوع غذا و نوشیدنی‌های سفارشی ازخارج کشور وارد شده وخیابان‌های تهران و دیگر شهرها چراغانی شده، رژه نمونه سربازان سواره و پیاده نظام مربوط به دوره‌های مختلف سلسله پادشاهی‌، مهمترین وجه ظاهری این جشن‌ها بود.

ویلیام شوکراس نویسنده کتاب «آخرین سفر شاه» در بخشی از کتاب خود پیرامون اقدامات شاه به بیان جزئیاتی از این میهمانی مجلل پرداخته و آن را یکی از عوامل افزایش نارضایتی علیه سلطنت و وقوع انقلاب اسلامی دانسته است.

به روایت شوکراس در دشت خاکی خشک و مرتفع تخت جمشید اردوگاهی مرکب از خیمه‌های گران بها به وسیله «ژانسن» دکوراتور فرانسوی برپا شد و آرایشگران طراز اول از سالن‌های کارینا والکساندر پاریس به تخت جمشید پرواز کردند. «الیزابت آردن‌”» یک نوع کرم صورت تولید کرد که نام آن را «فرح‌» گذاشت تا در جعبه‌های مخصوص به میهمانان هدیه شود.

«باکارا» گیلاس پایه دار کریستال طراحی کرد، «سرالین‌» جایگاه میهمانان را روی سفال‌های قرن پنجم پیش از میلاد ساخت‌. «رابرت هاویلند» فنجان و نعلبکی‌هایی ساخت که فقط یک بار مورد مصرف میهمانان قرار گرفت‌… «لان ون‌» اونیفورم‌های جدیدی برای کارمندان دربار تهیه کرد که نیم تنه آن به طرز شکیل ولی نه زننده با بیش از یک و نیم کیلو نخ طلا دوخته شده بود. دوختن هر یک از این اونیفورم‌ها، نزدیک به ۵۰۰ساعت کار لازم داشت‌. غذاهای ضیافت تخت جمشید را نیز رستوران «ماکسیم‌» تهیه می‌کرد.

بنا به نوشته شوکراس صورت غذای ضیافت شام جشن با مرکب سیاه روی صفحات پوست آهو نقش شد و با یک ریسمان تابیده طلایی بصورت یک کتاب کوچک باجلد ابریشمی آبی و طلایی صحافی شد. تخم بلدرچین با مروارید دریای خزر، ته دم خرچنگ با سس «نانتوآ»، خوراک پشت بازوی بره سرخ شده همچنین خوراک طاووس به سبک شاهنشاهی با سالاد مخلوط طبق سلیقه «الکساندر دوما» برخی از غذاهایی بود که در این مراسم سرو می شد.

میهمانی مجلل شاه از آن جهت که جنبه تبلیغاتی برای سیستم سلطنتی داشت از بازتاب رسانه‌ای قابل توجهی نیز برخوردار بود و به همین خاطر ۶۰۰ روزنامه نگار و عکاس خبری در آن تاریخ میهمان ایران بودند تا پوشش خبری مراسم را انجام دهند. عکاسان مشهوری چون هوبرت لی کامپیون، الیوت ارویت، برونو باربی، ریموند دی پاردون، ژیل پرس و عباس عطار نام هایی بودند که برای پوشش تصویری مراسم دعوت شدند.

تاکنون عکس های بسیاری از این مراسم پر زرق و برق منتشر شده که برخی مربوط به همین عکاسان هستند. در گزارش مصور زیر عکس های دو تن از این عکاسان انتخاب شده است. عکس های رنگی که از برونو باربی است و عکس های سیاه و سفید که توسط عباس عطار عکاسی شده است. عکس ها با کنفرانس خبری محمدرضا شاه درباره برگزاری جشن آغاز می‌شود و در ادامه ورود وی به شیراز، مراسم رژه سربازان با لباس ادوار مختلف تاریخ، ضیافت اصلی و حضور میهمانان از کشورهای مختلف را در بر می گیرد.

http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Parade/164971_306.jpg

تعداد صفحات : 4

درباره ما
به سایت رسمی ویکتور چت خوش آمدید این سایت تنها سایت رسمی چت روم ویکتور چت بزرگترین چت روم فارسی زبان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند درصد این سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 553
  • بازدید سال : 10,567
  • بازدید کلی : 113,479