loading...
سایت تفریحی و سرگرمی ویکتور چت | چت روم فارسی | ویکتوریا چت
What بازدید : 110 چهارشنبه 1393/11/08 نظرات (1)

با اینکه اختراعات, زندگی امروزمان را نسبت به نسل های گذشته بسیار آسان تر کرده اند ولی بشریت همیشه به دنبال آسایش بیشتر بوده و خواهد بود. در اینجا می خواهیم به تعدادی از اختراعات کوچک بپردازیم که گاهی مشکلات بسیار بزرگی را برای ما حل می کنند. اکثر این اختراعات هنوز یا به تولید انبوه نرسیده اند و یا وارد کشور ما نشده اند ولی مطمئنا برای همه ی ما کاربردی خواهند بود.

 

حتما تا به حال خوابیدن در ماشین را تجربه کرده اید و به احتمال زیاد هم اصلا دلنشین نبوده. خوابیدن بر روی صندلی ماشین هم باعث خشک شدن عضلات گردن و هم فشار به ستون فقرات می شود و در این زمان چه چیز بهتر از یک تشک بادی که بر روی صندلی های پشتی قرار می گیرد و پس از خوابیدن به راحتی می توانید باد آن را خالی کرده و در صندوق عقب ماشینتان بگذارید.

 

f2677c79-a0f2-4fec-99cf-72a4ea9513ac

 


این اختراع کوچک در کذشته استفاده ی بیشتری داشت و امروزه که بیشترین بخش بسته های چیپس را هوا تشکیل می دهد استفاده ی چندانی ندارد ولی خوب گاهی اوقات پیش می آید که چیپس ها و پفک های بزرگی را می خریم و مقدار زیادی از آن دست نخورده باقی می ماند, در این زمان به راحتی می توانید سر آن را بسته و در زمان دیگری مصرف کنید.

 

f2dc9d19-630c-43a1-be16-a63e8bfdb714

 

 

What بازدید : 38 یکشنبه 1393/09/02 نظرات (1)

عصر ارتباطات یا عصر فاصله ها

مهمونی های امروزی‎ ؛ از این به بعد علاوه بر میوه و شیرینی باید چند گیگ اینترنت هم برا پذیرایی از مهمونامون بگیریم !

 

حسرت این طور مهمونی ها و زندگی تنها چیزی است که عصر تکنولوژی برامون به ارمغان اورده

 

باقی اش سرطان و بیماری و فساد اخلاقی و رانت و...

 


What بازدید : 26 چهارشنبه 1393/08/28 نظرات (0)

عکاس فرانسوی ساشا گلدبرگر یک سری عکس زیبا از تلفیق شخصیت ابرقهرمانان سینمایی با نقاشی های تاریخی ایجاد کرده که در نوع خود جالب و دیدنی است. او پوشش های مرسوم انگلیسی ها در قرن شانزدهم میلادی را بر تن قهرمانانی چون بتمن، سوپرمن، مرد عنکبوتی، برخی شخصیت های فیلم جنگ ستارگان، زورو، هالک، مرد آهنی و ... پوشانده است که در ادامه ایمیل مجموعه تصاویر این آلبوم را خواهید دید.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 62 چهارشنبه 1393/08/28 نظرات (0)

هنرمند هلندی Ramon Bruin در خلق نقاشی های 3بعدی استاد است. او آثاری بسیار شگفت انگیز و زیبا بر روی یک یا چند کاغذ خلق می کند.برخی از آثار برجسته او را می توانید در این آلبوم ببینید.


 

What بازدید : 66 سه شنبه 1393/08/27 نظرات (0)

بعد از پیج بچه‌پولدارای تهران، تبریز و امارات، بچه پولدارهای اهواز هم وارد بازی شدند.اینا البته بیشتر ماشین باز هستند و پولداریشون رو از طریق ماشین هایی که بعضا پلاک موقت هم نیست به نمایش گذاشتند. البته جای شکرش باقی است که بچه های مایه دار اهوازی فقط ماشین های لوکس و گران قیمتشون رو پیج کردند و از تفریحات خارج از عرف و غیر اخلاقی تصویری منتشر نکرده اند

بهرحال فکر میکنم دیگه زمانش رسیده تا جامعه ظهور این نوکیسه ها و شکاف طبقاتی رو بپذیره و  دست از صحبت های آرمانی و انقلابی برداره!
 

What بازدید : 143 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)

معلوم نیست اولین کسی که از پشت ماشین خود برای اعلام یک جمله استفاده کرد، چه کسی بود! ولی هر که بود کارش بسیار مورد استقبال خیل عظیمی از هموطنان قرار گرفت که حرف های دلشان را در پشت ماشین بنویسند! چه جایی بهتر از آنجا!

در زیر گزیده ای از طنازی و شوخ طبعی ها و یا جملات احساسی، پند آموز، تکان دهنده و گاهاً تلخ هموطنان در پشت ماشین های خود را میبینید.

منبع عکس ها: صفحه «ماشین نوشته» در اینستاگرام

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Posht-Neveshte1/394122_859.jpg

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Posht-Neveshte1/394123_259.jpg

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Posht-Neveshte1/394124_497.jpg

 

What بازدید : 30 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)
«ایروموبیل ۳.۰» خودروی ساخت کشور اسلواکی است که از آن هم می توان بعنوان خودروی معمولی و هم بعنوان هواپیما استفاده کرد. این خودرو که از سوخت معمولی استفاده می کند، به دویست متر برای به پرواز در آمدن و پنجاه متر برای فرود احتیاج دارد.
 
استفان کلین، مخترع خودروی پرنده می گوید: «ما طرح های مختلفی را ایجاد کردیم و پیش نمونه های متعددی ساختیم. اکنون می توانیم این دستگاه را که بسیار واقعگرایانه است معرفی کنیم. من بعنوان خلبان آنرا امتحان کرده ام و در هوا عالی عمل می کند و بر روی زمین نیز بسیار خوب است.»

 
«ایرموبایل ۳.۰» اخیرا در جشنواره نوآوری شهر وین اتریش ارائه شد. وزن این خودرو ۴۵۰ کیلوگرم است و بالهایش هشت متر طول دارد و قابلیت پرواز تا هفتصد کیلومتر بدون سوختگیری را دارد. این خودرو فقط هشت لیتر در صد کیلومتر بعنوان خودرو و پانزده لیتر بعنوان هواپیما سوخت مصرف می کند.
 

استفان کلین می گوید: «منظور ما ساخت یک خودروی پرنده یا هواپیما برای جاده نیست. می خواهیم یک مقوله جدید ایجاد کنیم. یعنی ما خودرویی ساختیم که مانند یک خودروی معمولی در جاده عمل می کند و در هوا هم مانند یک هواپیمای معمولی است.»

حالا باید منتظر ماند و دید آیا این پروژه ای واقعگرایانه است یا مشکلات ساختاری و نگرانی های ایمنی از توسعه آن جلوگیری خواهد کرد.

 

What بازدید : 58 شنبه 1393/08/24 نظرات (0)

معماری در جهان اسلام یکی از بزرگترین جلوه‌های ظهور یک حقیقت هنری در کالبد مادی بشمار می‌رود. از لحاظ تاریخی معماری اولین هنری بشمار می‌آید که توانست خود را با مفاهیم اسلامی سازگار نموده، از طرف مسلمانان مورد استقبال قرار گیرد. معماری اسلامی، شیوه‌ای از معماری است که تحت تأثیر فرهنگ اسلامی بوجود آمده و دارای ویژگی هایی از قبیل گستره زمانی و گستره مکانی است و بعنوان یکی از موفق ترین شیوه‌های معماری در تاریخ معماری جهان بوده و با تعاریفی از قبیل زیبا، شگفت انگیز و پرشکوه قابل بازشناسی است.

تاقها، کاشی های موزائیکی و گنبدهای مدور از ویژگیهای ساختاریِ معماری اسلامی خصوصا در ایران است. قدمت معماری ایرانی به 5000 سال پیش از میلاد باز می گردد و بر معماری کشورهای هند، ترکیه و تاجیکستان تا زنگبار تاثیر شگرف گذاشته است. ساختمانها و مجموعه های متنوعی از قبیل مساجد، آرامگاهها، بازارها، پلها و قصرها از زمانهای قدیم و از دوران باستان باقی مانده اند. ایرانیان می دانستند که چگونه ساختمانهای بلند دارای فضای درونی گسترده بسازند و عبادتگاه هایشان همواره در تناسب و هماهنگ با عقاید و طبیعت اطرافشان بوده است. معماری مساجد در ایران از منطقه ای به منطقه دیگر تفاوت می کند که این تفاوتها ناشی از ساختارهای هندسی، مصالح و سبکهای مخصوص به هر محل است. این مساجد اغلب دارای ساختارهای بسیار پیچیده هستند که در آنها از تنوع رنگها، کاشی کاری و طرحهای نمادین استفاده شده است. گنبد مساجد با منعکس کردن نور خورشید، همچون یاقوتی فیروزه ای بر بام مساجد می درخشد و مسافرانی که از جاده ابریشم وارد ایران شده و از این راه گذر میکنند، قادرند از کیلومترها دورتر، این گنبدهای درخشان را ببینند.

مساجد نیز به نوبه خود عامل تجلی‌بخش قسمت مهمی از معماری و تاریخ اسلامی شهرهای دنیا را تشیکل می دهند که هر بیننده مسلمان و غیرمسلمانی را مجذوب می کنند، آشنایی با این تاریخ، عامل بالندگی به فرهنگ، تاریخ و هنر اسلامی ایرانی است. مساجد بسیار مدرنی در سرتاسر جهان در دهه گذشته ساخته شده اند که شاهکار مطلق هنر معماری اند که ایران اسلامی در این راستا نقش ارزنده ای را ایفا می کند و بناهای نفیس متعددی را می توانیم در ایران نام ببریم. در ادامه ایمیل نمونه هایی تصویری از معماری شگفت انگیز اسلامی در دنیا را می بینیم.




حرم حضرت فاطمه معصومه (س)، قم، ایران

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


مسجد نصیر الملک، شیراز، ایران

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


مسجد نصیر الملک، شیراز، ایران

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 41 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

قطعا شما هم در دوران کودکی خود با استفاده از نور خورشید و ذره بین کبریتی روشن کرده یا شیطنت هایی از این قبیل را انجام داده اید. اما یک هنرمند خلاق فیلیپینی بنام Jordan Mang-osan، با استفاده از یک ذره بین، اشعه های خورشید را بر روی تخته های چوبی کار خود متمرکز می کند و با سوزاندن، نقشه های زیبا و شاهکارهای هنرمندانه ای را ایجاد می کند. نقاشی های وی در خصوص فرهنگ، تاریخ و محیط زیست منطقه Cordilleras، منطقه مادری خود و مردم ایگورات (قبیله خود) می باشد.

 


IranFunnyGroup.ir -گروه اینترنتی ایران فانی


IranFunnyGroup.ir -گروه اینترنتی ایران فانی


IranFunnyGroup.ir -گروه اینترنتی ایران فانی

 


What بازدید : 111 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

برج ایفل از جمله مکان‌های گردشگری دنیاست که تقریبا همه مردم دنیا با آن آشنا هستند حتی روی میزها و کتابخانه‌های بسیاری می‌توان ماکت‌های این برج را مشاهده کرد. این جاذبه قدیمی، با اینکه از جنس فلز است و طبیعت سرد دارد اما به قدری چشم‌گیر و زیبا است که همه انسان‌ها دوست دارند دست‌کم یک‌بار از نزدیک آن را مشاهده کنند. چشم‌انداز پانورامای پاریس از بالای این برج یکی لذت‌های گردشگران است. اما به تازگی، مسوولان محافظت از این برج یک ایده خلاقانه را اجرایی کرده‌اند که بسیار هیجان‌انگیز و دوست‌داشتنی است؛ ایده‌ای که موجب می‌شود تا اشتیاق دوست‌داران برج ایفل بیشتر و هیجانش برای بازدید چند برابر شود.

این ایده جالب، چیزی جز یک کفپوش شیشه‌ای نیست. گردشگران می‌توانند در ارتفاع 60 متری از سطح زمین، روی زمینی از شیشه شفاف راه بروند و دنیای زیر پای خود را مشاهده کنند. تصور قدم زدن در هوا ترس و هیجان خاصی به انسان می‌دهد. ساخت این کفپوش شیشه‌ای حدود 37.5 میلیون دلار هزینه داشته است و به محلی برای برداشتن سلفی تبدیل شده است. مردم روی این کفپوش دراز می‌کشند و از بالا طوری عکس می‌گیرند که منظره زیر سر آنها دیده شود.


IranFunnyGroup.ir -گروه اینترنتی ایران فانی


IranFunnyGroup.ir -گروه اینترنتی ایران فانی

 


What بازدید : 39 پنجشنبه 1393/08/01 نظرات (0)

 سینما یکی از محل های تفریح است که بسیاری از مردم در سراسر دنیا روزانه به ان مراجعه می کنند تا فیلمی دیده و ساعاتی تفریح کنند. هر سینما شرایط خاص خود را دارد و معمولا صاحبان این مکان برای جذب هرچه بیشتر مشتری ها راهکارهای مختلف را امتحان می کنند. در این مطلب سعی داریم شما را با جالب ترین سینماهایی که در سراسر دنیا واقع شده اند آشنا کنیم.

**سنه دی شف 


گروه سرگرمی ROZANEH

یکی از لوکس ترین سینماهای دنیا در سئول واقع شده است. این سینما دو صفحه نمایش بسیار گران قیمت و باکیفیت دارد و در هر سانس تنها 30 نفر می توانند در سالن فیلم را تماشا کنند. صندلی ها بسیار راحت هستند و استفاده از مرغوب‌ترین جنس‌ها ساخته شده‌اند. تماشای هر فیلم در این سینما 34 دلار خرج دارد و البته قیمت خوراکی ها از 53 دلار شروع می‌شود.

 


 

What بازدید : 48 پنجشنبه 1393/07/24 نظرات (0)

پائولو بالستروس، بازیگر، مدل و مجری فلیپینی با تغییر قیافه‌ از طریق گریم و آرایش، خودش را به شکل شماری از چهره‌های زن مشهور دنیای موزیک و سینما درآورده است. او با انتشار تصاویرش در حساب کاربری خود در شبکه‌ی اینستگرام، توانسته توجه شماری از رسانه‌های بین‌المللی را نیز جلب کند.

بیانسه، مایلی سایرس، کرستن استوارت، کیتی پری، ریحانا، و مدونا، از جمله ۱۶ سلبریتی‌ هستند که “پائولو” توانسته خود را تا حد زیادی شبیه آن‌ها کند. همان‌طور که می‌بینید، ابتکار این هنرمند فیلیپینی، طیف وسیعی از سلبریتی‌های زن را در بر گرفته است.

 

What بازدید : 39 سه شنبه 1393/07/22 نظرات (0)

زندگی دریایی، به هر انگیزه که باشد، برای همه ما تجربه ای جالب، غیر منتظره و بسیار جذاب است. امروزه پیشرفت تکنولوژی این امکان را فراهم آورده تا بتوان اوقاتی را در هتل های زیر دریایی سپری کرد.

هتل های بسیاری در دنیا وجود دارد که بخاطر ویژگی و کیفیاتشان از محبوبیت و شهرت والایی برخودارند. در ادامه به معرفی ده مورد از برترین آن ها می پردازیم.



1-پوزیدون آندرواتر ریزورت؛ فیجی (The Poseidon Underwater Resort – Fiji)
«پوزیدون ریزورت» از مشهورترین هتل های زیر دریایی در دنیا است. شواهد و گزارش های مختلف نشان می دهد که این هتل، پادشاه هتل های زیر دریایی دنیا است. این هتل پنج ستاره زیر دریایی در جزیره ای دور افتاده در فیجی ساخته شده، و در یک تالاب 5000 هکتاری احاطه شده است. پوزیدون ریزورت دارای 25 سوئیت، 1 رستوران، و یک کلیسای عروسی است.
 

مشهورترین هتل های زیردریایی دنیا

مشهورترین هتل های زیردریایی دنیا


What بازدید : 146 یکشنبه 1393/07/20 نظرات (0)

بلندترین باغ عمودی جهان به شکل برجی مسکونی و پوشیده از درخت در خط افق سیدنی، استرالیا می درخشد. "وان سنترال پارک" تکمیل شده و دارای پارکی مختص به خود است که 166 ارتفاع داشته و تلفیقی چشمگیر از معماری و طبیعت محسوب می شود. این پروژه پیچیده توسط "ژان نوول" و "پارتیک بلان" اجرایی شده و به نوعی یادآور این نکته است که جهان طبیعی می تواند در هارمونی کامل با ساخت فضای شهری باشد.

salijoon.info

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، ژان نووال، معمار پاریسی، با همکاری پاتریک بلان، هنرمند و گیاه شناس فرانسوی، طراحی وان سنترال پارک را انجام داده اند که نمایی از زندگی سبز است و در آن 250 گونه از گل ها و گیاهان بومی استرالیا به کار گرفته شده اند. شاخه های برخی گیاهان مانند درختان مو بین هر طبقه و روی بالکن ها در هم تنیده شده و تا بخش های پایینی ادامه دارند.

salijoon.info

این ساختار زنده و در حال تنفس به صورت حساب شده طراحی شده تا از این که هر یک از ابعاد آن هدف خاصی را دنیال می کنند، اطمینان حاصل شود. این مساله به ویژه در آینه های دارای موتور که بر بالای برج ها قرار گرفته اند، ملموس است. این آینه ها نور خورشید را دریافت کرده و به سمت پایین هدایت می کنند. با غروب خورشید، این سازه شگفت انگیز به نمایشگر پر زرق و برقی از چراغ های LED تبدیل می شود.

salijoon.info

 


What بازدید : 42 چهارشنبه 1393/07/16 نظرات (0)

شاید استارت‌آپ‌های موفق دیروز که تبدیل به غول‌های فناوری امروز شده‌اند، گواهی بر این مدعی باشند که برای نمونه می‌توان به فیس‌بوک اشاره کرد. یقیناً در سال‌های آتی شاهد رشد چنین افرادی خواهیم بود، بطوریکه به افراد کلیدی در دره‌ سیلیکون، قلب تپنده‌ی فناوری در جهان تبدیل خواهند شد.

در ادامه به معرفی ۳۰ شخصیت تاثیرگذار زیر ۳۰ سال دنیای فناوری خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که ترتیب این لیست بصورت نزولی است.

 

مارک زاکربرگ1

سن: ۲۹

شغل: موسس و مدیرعامل فیس‌بوک

دلیل تاثیر گذاری: یقیناً نام مارک زاکربرگ گویای همه چیز است و نیازی به تشریح دلیل قرار گرفتن در این لیست نیست، چراکه نام وی با فیس‌بوک، محبوب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی حال حاضر جهان گره خورده است. اما وی تنها به‌دلیل بنیان نهادن فیس‌بوک در این لیست جای نگرفته است، بلکه به‌دلیل شمه‌ی بالای مدیریت و آینده‌نگری که در خرید اپلیکیشن‌های ناشناخته چون Glancee و سرویس نام‌آشنایی چون WhatsApp متجلی است، در این لیست قرار گرفته است.


 تریستان واکر2

سن: ۲۹

شغل: موسس و مدیرعامل کمپانی Walker Company

دلیل تاثیرگذاری: واکر با ترک کمپانی Foursquare به سمت و سوی تاسیس استارت‌آپ خود با نام Walker Company‌پیش رفت و توانست تا با جمع‌آوری بودجه‌ای 2.4 میلیون دلاری استارت‌آپ موفق خود را تبدیل به یک کمپانی بزرگ کند. شرکت تحت امر واکر به تولید ریش‌تراش، خمیر ریش و انوع محصولات در زمینه‌ی زیبایی می‌پردازد.


 داستین‌ موسکُویتز3

سن: ۲۹

شغل: موسس Asana

دلیل تاثیرگذاری: در صورتی که اشتراک وی در تاسیس فیس‌بوک متقاعدکننده نباشد، شاید تاسیس سرویس موفق Asana، بنیاد خیریه Ventures و Vicarious Systems دلیل خوبی برای دعوت وی به این لیست باشد. Asana یک سرویس تحت وب است که هدف از توسعه‌ی آن تسهیل کار تیمی بدون نیاز به ایمیل و سایر امکانات است. Vicarious Systems ‌نیز یک کمپانی فعال در زمینه‌ی تولید نرم‌افزار مبتنی بر یادگیری ماشین براساس الگوی فعالیت مغز انسان است. Asana در زمان تاسیس موفق به جذب سرمایه‌ای ۳۸.۲ میلیون دلاری به‌همراه استخدام ۸۰ کارمند شد. Good Ventures نیز دارای 55 میلیون دلار به‌عنوان دارایی است. در آخر Vicarious Systems قرار دارد که قادر به جمع‌آوری یک سرمایه‌ی ۶۰ میلیون دلاری شده که فقط شش نفر کارمند دارد.

What بازدید : 84 شنبه 1393/07/12 نظرات (0)
What بازدید : 89 چهارشنبه 1393/07/09 نظرات (0)

تعداد صفحات : 2

درباره ما
به سایت رسمی ویکتور چت خوش آمدید این سایت تنها سایت رسمی چت روم ویکتور چت بزرگترین چت روم فارسی زبان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند درصد این سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 588
  • بازدید سال : 10,602
  • بازدید کلی : 113,514