loading...
سایت تفریحی و سرگرمی ویکتور چت | چت روم فارسی | ویکتوریا چت
What بازدید : 1110 شنبه 1393/11/11 نظرات (0)

 

خنده های از ته دلِ چکامه چمن ماه. بله چکامه جان بار اول سخت است ولی از بار دوم و سوم به بعد راحت‌تر می‌شود. از بار دهم به بعد کاملاً عادی و از بار سی‌ام و چهلم به بعد، به سوژه ای کاملاً خنده دار تبدیل می‌شود!
 


S A L I  J O O N

 


یغما گلرویی در کنار مهناز افشار نازنین.
 


S A L I  J O O N

 


متن ها و سوژه پروری های مهراب قاسمخانی عالی هستند!
 


S A L I  J O O N

 

 


What بازدید : 49 سه شنبه 1393/11/07 نظرات (0)
تیم ملی فوتبال ایران پس از حذف در دور یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا به تهران بازگشت.

 
کاروان تیم ملی فوتبال ایران عصر دوشنبه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد و مورد استقبال جمع زیادی از هواداران قرار گرفت. حدود 300 هوادار برای استقبال از ملی پوشان به فرودگاه امام آمده اند که منتظر خروج آنها از فرودگاه و انجام مراسم استقبال هستند.

 
تیم ملی فوتبال ایران در شانزدهمین دوره جام ملت های آسیا با قبول شکست در ضربات پنالتی مقابل عراق برای سومین بار پیاپی در مرحله یک چهارم نهایی این تورنمنت حذف شد.

 

به غیر از علیرضا جهانبخش و علیرضا حقیقی که برای تعیین میزان مصدومیت کتفش باید منتظر جواب MRI باشد سایر لژیونرها همراه کاروان نبودند. مهرداد پولادی هم که با اجازه ستاد کل نیروهای مسلح فرصت حضور در استرالیا و بازی در تیم ملی را پیدا کرده بود به ایران بازنگشته و به قطر رفته است.


 

186507_174.jpg

 

186508_551.jpg

 

186509_461.jpg

 

What بازدید : 63 سه شنبه 1393/10/30 نظرات (0)

این شماره را با ذوق زدگی عمو پورنگ در استفاده از اپلیکیشن های مخصوص گروه سنی ب شروع می‌کنیم! عالی است عمو جان! شبیه خدابیامرز صمصام السلطنه شده ای!

 

\"S

 

شاید در نگاه اول، این شعر زیر عکس علیرضا نیکبخت توجه شما را زیاد به خود جلب نکند، ولی وقتی یک مرور سریع بر زندگی علیرضا بکنیم، کاملاً می‌توانیم جایگاه مفهوم این بیت را در زندگی پر فراز و نشیب این ستاره خاموش شده درک کنیم. می‌گذرد علیرضا جان.
 

\"S
\"\"
What بازدید : 83 سه شنبه 1393/10/30 نظرات (0)

این شماره را با ذوق زدگی عمو پورنگ در استفاده از اپلیکیشن های مخصوص گروه سنی ب شروع می‌کنیم! عالی است عمو جان! شبیه خدابیامرز صمصام السلطنه شده ای!

 

S A L I  J O O N

 

شاید در نگاه اول، این شعر زیر عکس علیرضا نیکبخت توجه شما را زیاد به خود جلب نکند، ولی وقتی یک مرور سریع بر زندگی علیرضا بکنیم، کاملاً می‌توانیم جایگاه مفهوم این بیت را در زندگی پر فراز و نشیب این ستاره خاموش شده درک کنیم. می‌گذرد علیرضا جان.
 

S A L I  J O O N

What بازدید : 56 پنجشنبه 1393/09/13 نظرات (0)

مجله تفریحی هالیوود بوز هرساله طی یک نظرسنجی از میان کاربرانش زیباترین زنان جهان را منتشر میکند. امسال این رسانه ادعا کرده که بالغ بر ۴ میلیون نفر در این نظر سنجی که از طریق شبکه های اجتماعی صورت گرفته است شرکت کرده اند و نفر اول این لیست غریب به ۱ میلیون رای را به خود اختصاص داده است.

بیشترین مردمی که در این نظر سنجی شرکت کرده اند از کشورهای (به ترتیب): ایالات متحده امریکا، انگلستان،کلومبیا،کانادا،فرانسه،المان،تونس،مکزیک،اسپانیا،عربستان سعودی،عراق،ایتالیا،هند و در اخر ترکیه بوده اند که بیشترین ارا توسط مردمان این کشورها بوده است و همچنین ۵۹% شرکت کنندگان زن و ۴۱% ان مرد بوده اند.

طبق سال های گذشته مجله hollywood buzz در نظرسنجی جدیدش از بین ستاره های زن دنیا، ۳۰ نفر از زیباترین آنها را در لیست قرار داده است.نفر اول این لیست، هنرمند با تجربه مونیکا بلوچی است و همچنین مریم اوزرلی در جایگاه ششم قرار گرفته است.بدنیست که بدانید معیار این سایت برای انتخاب زیباترین زنان دنیا تنها زیبایی چهره نیست بلکه معیارهای اصلی این نظرسنجی عبارت اند از:قوی ترین، باهوش ترین، بانفوذترین، محبوب ترین، جذاب ترین و زیبا ترین، زنان موفق در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴

لیست زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۱۴ به این ترتیب است :

۱- مونیکا بلوچی : بازیگر ایتالیایی که به خاطر بازی های فوق العاده زیبا و زیبایی مسحور کننده اش معروف است، مونیکا با بازی در فیلم سینمایی ماتریکس وارد محبوبیت بین المللی شد، این بازیگر که به خاطر زیبایی طبیعی اش زبان زد است یکی از پرقدرت ترین زنان دنیا محسوب میشود و ناگفته نماند که این بازیگر ایتالیایی اکنون ۴۸ سال سن دارد، مونیکا جایگاه اول لیست را به خود اختصاص داده و بیش از یک میلیون را اورده است.

گروه سرگرمی ROZANEH


۲- کیت اپتون : مانکن زیباروی امریکایی، که بیشترین شهرتش به خاطر زیبایی طبیعی و چهره کلاسیکش است طوری که چهره او یاداور دهه ۴۰ و ۵۰ است و اغلب مردم امریکایی به او عنوان مرلین مونرو را داده اند، کیت در این لیست نفر دوم است و نزدیک به ۷۰۰ هزار رای اورده است.

روزنه آنلاین

What بازدید : 103 شنبه 1393/09/08 نظرات (0)

تصاویری منتخب از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ...

 

عقاب و خانواده در یکی از رستوران های تهران در حال صرف شام. ماشاالله خانوادگی همه ورزشکار هستند و جز سالاد چیز دیگری روی میز نیست. البته احتمال اینکه هنوز غذای اصلی را نیاورده باشند وجود دارد.

 
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (46)

 

سلفی هدی زین العابدین در کنار پدر محترم.
 

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (46)

What بازدید : 52 چهارشنبه 1393/09/05 نظرات (0)

نگاه به مقوله ازدواج این روزها با آنچه ایرانیان تا چند سال پیش به آن توجه داشتند، تغییر کرده. برخلاف سال‌های پیش که خیلی برای آدم‌ها مهم بود که حتما تا سن خاصی ازدواج کنند، در سال‌های اخیر شاهد هستیم که این رغبت و تمایل کم‌رنگ‌تر شده و دیگر آن نگاه قبلی در افراد وجود ندارد. 

این تغییر نگاه تا جایی پیش رفته که برخی جوانان دیگر اصلا تمایلی به انجام این کار ندارند و عده کثیری هم بحث‌شان این است که تا شرایط ویژه‌ای در زندگی‌شان شکل نگیرد، برای این کار اقدام نمی‌کنند. اینکه دلیل این همه تحول و دگرگونی چیست، سؤالی است که جامعه‌شناسان و روانشناسان باید به آن پاسخ دهند اما شاید با نگاهی به جامعه و وضعیت اقتصادی غالب مردم بتوانیم به بزرگ‌ترین دلایل این تغییر روند پی ببریم. 

باتوجه به اهمیت این موضوع و در نظر گرفتن اینکه تعداد زیادی از چهره‌های هنری کشورمان همچنان مجرد مانده‌اند یا بعد از تشکیل زندگی مشترک، پس از مدتی باز به دنیای مجردی بازگشته‌اند، تصمیم گرفتیم گزارشی تهیه کنیم تا در بخشی از آن به معرفی چهره‌های مجرد سینما و تلویزیون بپردازیم و در بخش دیگرش نگاه تعدادی از چهر‌ه‌ها را نسبت به موضوع ازدواج ببینیم.


مهتاب کرامتی متولد بیست و پنجم مهرماه 1349

گروه سرگرمی ROZANEH

کرامتی تحصیلاتش را در رشته میکروبیولوژی با مدرک کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رساند و درحالی‌که دوره بازیگری می‌دید برای ایفای نقش هلن در سریال " مردان آنجلس" انتخاب شد. پس از این اثر، کرامتی با "مردی ازجنس بلور" سعید سهیلی وارد سینما شد.

 

What بازدید : 34 سه شنبه 1393/09/04 نظرات (1)

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


در هنگامه نشر اخبار بیماری مرتضی پاشایی، تصویری اینجا و آنجا منتشر می‌شد از دختری لبخند بر لب کنار خواننده پاپ در بیمارستان و با این حاشیه: تصویر نامزد پاشایی. اما در بحبوحه درگذشت او، تصویر دیگری بازنشر شد از دختری گریان با صورتی پر از اشک که کسی نبود جز‌‌ همان بانوی اولین تصویر.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


به گزارش جام جم، او مریم قاسمی، طراح لباس و استایلیست مرتضی پاشایی بود که با گروه موسیقی او همکاری می‌کرد. قاسمی در ادامه از آشنایی با پاشایی، همکاری مشترکشان و آخرین روزهای مرتضی می‌گوید. 

رابطه و آشنایی ما برمی گردد به ۱۷ سال قبل، یعنی دوستی مرتضی پاشایی با برادرم. اما همکاری و آشنایی نزدیک‌تر حدود ۵ سال است که بین ما به وجود آمده. به خاطر می‌آورم برادرم در منزل جشن تولد گرفته بود، گفت یکی از دوستانم را هم دعوت کرده‌ام که صدای بسیار زیبایی دارد. آن دوست، مرتضی پاشایی بود؛ او به خانه ما آمد و به افتخار برادرم ترانه‌ای با ساز خواند و اجرا کرد و همه مهمان‌ها با هیجان او را تشویق کردند و از اجرای زیبایش لذت بردند. همانجا به او گفتم که من مطمئنم شما به جاهای خیلی خوبی می‌رسید. 

 


What بازدید : 34 دوشنبه 1393/09/03 نظرات (0)

مرتضی پاشایی
www.ROZANEHONLINE.com 

مرتضی پاشایی دو سه سال بود که در حوزه موسیقی برای مردم تبدیل به یک چهره مشهور شد. اول آهنگ‌هایش را در فضای مجازی انتشار داد و بعد هم نوبت به اولین آلبومش، یکی هست رسید که سال 1391 منتشر شد. گل بیتا و اسمش عشقه دو آلبوم دیگر او هستند که هنوز روی این آخری کار می‌کرد که اجل مهلتش نداد. پاشایی از اواخر پاییز سال 1392 به سرطان معده مبتلا شد. بعد از رسانه‌ای شدن خبر بیماری‌اش، روحیه پاشایی که هنوز باانرژی کار می‌کرد و کنسرت می‌گذاشت، آنقدر روی مردم تاثیر مثبتی داشت که تعداد طرفدارانش روزبه‌روز هم بیشتر شدند. مرتضی پاشایی تنها چهره موسیقی کشور نبود که قبل از رسیدن به کهنسالی از دنیا رفت.


نیما وارسته

www.ROZANEHONLINE.com 

معمولا آهنگسازها و تنظیم‌کننده‌ها به شهرت خوانندگان نیستند اما نیما وارسته تقریبا یک استثنا به شمار می‌رفت. شاید به خاطر اینکه در همه آهنگ‌هایی که ساخت و تنظیم کرد مهر خودش را برجا گذاشت. شاید هم به خاطر همکاری مداوم با برخی از ستارگان موسیقی پاپ مثل بنیامین بهادری بود. برای مردم همیشه نام بنیامین و نیما وارسته کنار هم می‌آمد. وارسته از اوایل دهه 80 به صورت جدی و مداوم کار آهنگسازی و تنظیم را شروع کرد. او امسال در سن 35 سالگی به دلیل ایست قلبی در استخر درگذشت.

 

What بازدید : 74 دوشنبه 1393/09/03 نظرات (0)

یک بار دیگر پرسپولیس بازی باخته را در شرایطی که ۱۰ نفره شد ، با پیروزی به اتمام رساند. این در شرایطی بود که طلسم شکست ناپذیری قلعه نویی در دربی ها شکسته شد.

هفته چهاردهم لیگ برتر، ساعت۱۸:۰۰، ورزشگاه آزادی، تماشاگر: ۶۷ هزار نفر
داور: یدالله جهانبازی ،کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – حسن ظهیری
گل: شهباززاده ۴۴ برای استقلال؛ محمد نوری ۷۴، عالیشاه ۸۱ برای پرسپولیس
اخطار: بنگر ۵۷، محمد نوری ۷۴، عالیشاه ۷۸، نیلسون ۹۰، طارمی ۹۶ از پرسپولیس؛ تیموریان ۶۴، فخرالدینی ۷۸ از استقلال
اخراج: عالیشاه ۸۱ از پرسپولیس

استقلال: محسن فروزان، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، میلاد فخرالدینی (۹۳ خرسندنیا)، پژمان نوری (۸۶ هرایر مگویان)، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده، سجاد شهباززاده و آرش برهانی
سرمربی : امیر قلعه‌نویی

پرسپولیس: نیلسون، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، اومانا، مهردادکفشگری، رضاحقیقی (۴۵ نورالهی)، محمدنوری، امید عالیشاه، حمید علی عسگر (۶۰ مهدی طارمی) و هادی نوروزی (۹۶ دغاغله)
سرمربی: حمید درخشان

 

http://mj8.persianfun.info/img/93/9/Derby/01.jpg

شرح بازی:
پرسپولیسی ها بعد از یک نیمه ضعیف، در نیمه دوم از عقب نشینی استقلال استفاده کردند و با نقش آفرینی مهدی طارمی، امید عالیشاه و محمد نوری دوباره یک دربی دیگر را بعد از ۴ تساوی به سود خود تمام کردند. این حسن ختام نیم فصل اول لیگ بود؛ با مسابقه ای که هیجان فوق العاده در نیم ساعت آخر داشت. مسابقه ای با کارت های رنگی و یک گل تماشایی و خشونتی که هرگز از محدوده مجاز خارج نشد.
این اولین شکست امیر قلعه‌نویی در تاریخ دربی هاست. حالا او این فرصت را دارد که از این به بعد بدون احتیاط های سابق تیم هایش را به میدان بفرستد. البته حالا حمید درخشان است که بدون باخت مانده است.

شرح گل:
۱ ـ ۰(استقلال): یک کرنر کوتاه در سمت راست استقلال و سانتر خسرو حیدری با تعلل اومانا با نوک پای سجاد شهباززاده ناباورانه وارد دروازه پرسپولیس شد تا اولین گل دربی بعد از ۴۰۲ دقیقه شکل بگیرد.

۱ ـ ۱(پرسپولیس): اشتباه هاشم بیک‌زاده و لو رفتن یک توپ در میانه میدان، طارمی را صاحب موقعیت کرد که ضربه برگردان زیبای او به تیر دروازه استقلال برخورد کرد. این توپ در برگشت دوباره روی دروازه استقلال سانتر شد که پرواز بلند طارمی و پاس رو به جلوی او نوری را در موقعیت تک به تک با فروزان قرار داد و او با ضربه ای قاطع تور دروازه حریف را لرزاند.

 

What بازدید : 122 دوشنبه 1393/09/03 نظرات (0)

دکتر هافمن(هلنا بونهم کارتر):از اونجا که یه آدم میتونه یه هیولا بشه، یه هیولا هم میتونه یه آدم بشه!


Dark Shadows |2012| Tim Burton


http://mj8.persianfun.info/img/93/9/Dialogue18/399086_942.jpg


 

مک نامارا: بین خودمون میمونه شلمر… زمان جنگ چیکار می کردی ؟!

شلمر: فعالیت زیرزمینی می کردم…

مک نامارا: منظورت اینه که توو نهضت مقاومت بودی ؟!

شلمر: نه… توو مترو کار می کردم !…


One, Two, Three |یک، دو، سه ۱۹۶۱| بیلی وایلدر


http://mj8.persianfun.info/img/93/9/Dialogue18/399087_604.jpg

 

What بازدید : 769 یکشنبه 1393/09/02 نظرات (0)

احتمالاً ساره بیات با به اشتراک گذاشتن این عکس خواسته دوستانی را که خبر ندارند ایشان متاهل هستند را با خبر کند. انشالله به پای همسر محترم پیر شوید.

 

S A L I  J O O N


 

این جوجه بانمک که مشاهده می‌کنید آقا سامیار، پسر شیلا خداداد است که روز به روز دارد بامزه تر می شود.
 

S A L I  J O O N

What بازدید : 26 چهارشنبه 1393/08/28 نظرات (0)

عکاس فرانسوی ساشا گلدبرگر یک سری عکس زیبا از تلفیق شخصیت ابرقهرمانان سینمایی با نقاشی های تاریخی ایجاد کرده که در نوع خود جالب و دیدنی است. او پوشش های مرسوم انگلیسی ها در قرن شانزدهم میلادی را بر تن قهرمانانی چون بتمن، سوپرمن، مرد عنکبوتی، برخی شخصیت های فیلم جنگ ستارگان، زورو، هالک، مرد آهنی و ... پوشانده است که در ادامه ایمیل مجموعه تصاویر این آلبوم را خواهید دید.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 124 چهارشنبه 1393/08/28 نظرات (0)

تقریباً درباره‌ی هر واقعه‌ی تاریخی، آثار و سرنخ‌هایی وجود دارد که به ما کمک می‌کند دانشی درباره‌ی آن موضوع داشته‌باشیم. اگر آن واقعه در باب تاریخ معاصر باشد، مدارک و و شواهد و روایات بیشتر هم می‌شوند. مثلاً جنگ جهانی دوم. چقدر سند و نوشته و اعتراف درباره‌اش وجود دارد؟ تحلیل‌ها را می‌توان از روی مستندات تنظیم کرد و کدام مستند، واقعی‌تر از عکس و فیلم؟ تنها چیزی که حقیقتی را که هزار کلمه بیان نمی‌کند، در «آن لحظه» بیان می‌کند. عدم اطمینان، ترس، فرمان‌برداری، خود برتر پنداری، خشم، غرور… می‌توان درباره‌ی هر لحظه‌ی تاریخ بسیار نوشت، یا آن که درکی مینیمال‌تر و در عین‌حال، گویاتر مانند تصویر در اختیار داشت. در این پست، تصاویری نادر از دلِ تاریخ را خواهیم دید که ما را به درکی تازه از آن زمان و زمانه می‌رساند. ما روایت می‌کنیم تا در ذهن‌ها بازسازی ایجاد کنیم، اما این‌ها درست لحظاتی هستند که دنیا به خود دید و تاب آورد.

۱- سال ۱۹۲۲٫ کودکان آلمانی با بسته‌های پول در دوران جمهوری وایمار بازی می‌کنند. این دوره از سال ۱۹۱۹ تا ۱۹۳۳ ادامه یافت و مشکلات اقتصادی و تورم سرسام‌آور، در دهه‌ی بیست به افزایش محبوبیت‌ گروه های راست‌گرا، از جمله حزب نازی منجر شد. سر انجام این دوره، با به قدرت رسیدن حزب نازی پایان یافت.

 

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/History/396356_379.jpg


۲- جشن حزب نازی در بوکِبرگ. تصویر مربوط به سال ۱۹۳۴ است. این دست تصاویر در دوران اوج قدرت و محبوبیت حزب، تأثیر تبلیغاتی فراوانی داشته‌است. از جمله دستاویزهای حکومت‌های خودکامه، همواره انتشار تصاویری از دارا بودنِ حمایت عمومی است تا به آن‌چه که هستند و بعدها عملی می‌کنند، وجهه‌ای مشروع ببخشند.

 

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/History/396357_833.jpg


۳- در سال ۱۹۳۳، نیروهای نازی با خواندن سرودهایی مردم را تشویق به تحریم خرید از مغازه‌هایی که صاحبان‌شان یهودی هستند، می‌کنند. امروز این کار بسیار ابلهانه به نظر می‌رسد، اما روزگاری مردم با افتخار و قطعیت، این القائات را می‌پذیرفتند.

 


What بازدید : 53 سه شنبه 1393/08/27 نظرات (0)

صبح یکشنبه مراسم تشییع پیکر زنده یاد مرتضی پاشایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان با حضور هزاران نفر از علاقه مندان و طرفداران وی از تالار وحدت آغاز شد. 

این مراسم با پخش قطعاتی از آثار این خواننده موسیقی پاپ آغاز شده و گروه های مختلف مردمی از تهران و شهرستان ها با خوانش ترانه های این خواننده و مراسم سنج و دمام نوازی با خانواده این هنرمند فقید ابراز همدردی کردند.

خیابان شهریار تهران و بخش هایی از خیابان های مجاور به دلیل ازدحام جمعیت به طور کامل مسدود شد.

ازدحام جمعیت و ترافیک کم کم به خیابان های دیگر و حتی خروجی های ایستگاه های مترو کشیده شد.

طرفداران این خواننده که بیشتر از قشر جوان هستند عکس‌های مرتضي پاشايی را همراه دارند و یا روی لباس های خود چسبانده اند. طرفداران این خواننده جوان بخش‌هایی از قطعات معروف وی را می‌خوانند.

در این مراسم ابتدا متن پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط سید عباس سجادی قرائت شد و سپس علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد در سخنانی از مقام هنری زنده یاد مرتضي پاشايی تجلیل کرد و گفت: من امروز در اینجا چهره های نورانی را می بینم که این روزها شاهد تجلی احساس آنها بودم و برای شما ملتی که محبت را به عنوان اساسی ترین و ماندگارترین چهره مردم ایران نشان دادید، آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم خداوند روح مرتضی پاشایی را شاد کند که می دانم شاد هم هست.

جایزه‌ای که پاشایی به هنرمندان تئاتر داد

 وی افزود: من یادم می آید که حدود یک ماه پیش به اتفاق مرتضي پاشايی در مشهد حضور داشتیم و به هنرمندان برگزیده جشنواره تئاتر مناطق جایزه می دادیم و این برای هنرمندان تئاتر آن مراسم جالب بود که مرتضی پاشایی جایزه آنها را می دهد کما اینکه از او خواستند که در این مراسم برایشان بخواند.

 معاون هنری وزیر ارشاد ادامه داد: من دعا می کنم که خداوند روح متعالی این خواننده عزیز را با اولیا محشور کند و با همه این شوری که در اینجا هست بار دیگر به من ثابت شد که این ملت با این وحدت و بزرگی برای ما عزت و افتخار می آورند و به دنیا نشان می دهند که همه ما برای ستاره ها و کسانی که برای فرهنگ و هنر این سرزمین تلاش می کنند، احترام قائلیم.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: چند روز پیش که در بیمارستان بهمن او را ملاقات کردم همواره می خواست وقتی که مراسم تشییع پیکر او را برگزار می کنیم کاری کنیم که روحش شاد باشد و حال شما کاری کنید که امروز روح مرتضی شاد باشد.

 گریه‌های محمد علیزاده برای دوست و برادرش

 محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ که از دوستان و همراهان قدیمی زنده یاد مرتضی پاشایی است، سخنران بعدی بود که در سخنانی گفت: این روزها در خلوتم خیلی با مرتضی حرف زدم و شاید به خاطر این حرفها بسوزم اما در انتها روحم آرام شد چرا که دوست و برادر همیشگی من مرتضي پاشايی تبدیل به یک اسطوره شد.

 او خطاب به مرتضي پاشايی گفت: رفیق خیلی خوشحالم که لحظات تلخ و شیرین زندگی ام را با تو تجربه کردم و از شنیدن موسیقی تو به اندازه شنیدن موسیقی خودم لذت بردم. این خواننده موسیقی پاپ در ادامه صحبت های خود بیان کرد: عمری است که با دلم زندگی می کنم و اگر هم گریه کردم و فیلمبردارها و عکاس ها گریه های من را دیدند بدانند که این گریه ها در مقام محمد علیزاده نبود، من برای برادرم گریه کردم، من برای دوست عزیزم گریه کردم که تا پایان عمر به یاد او خواهم ماند.

 وی با تشکر از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر زنده یاد پاشایی تصریح کرد: باید دست این مردم با معرفت و دوست داشتنی را بوسه زد که از نقاط نزدیک و دور برای ابراز احساسات خود این چنین به اینجا آمدند.

من از همه شما و از دعاهای خیرتان در این چند روز که با خانواده مرتضي پاشايی بودید، سپاسگزارم و امیدوارم مرتضی همواره در کنار ما باشد. علیزاده بعد از اجرای قطعه « هواتو کردم» گفت: دوست دوست داشتنی من، دوست مهربان و رفیق بی عقده من، همه در این مدت برای زنده ماندن تو تلاش کردند و هر کاری کردند تا تو بمانی اما نشد ولی تو ما را به بزرگیت ببخش، اگر روزی فرزندی داشته باشم مطمئن باشید که از عمو مرتضی برایش خواهم گفت که این بار نه به عنوان یک خواننده بلکه به عنوان یک انسان دوست داشتنی همراه من بود چرا که او برای من فقط یک خواننده نبود.

**مرتضی پاشایی همیشه به فکر مردم بود

 عموی مرتضي پاشايی نیز ضمن تشکر از مردم به دلیل حضور چند هزار نفری، بیان کرد: شما خودتان مرتضی را بهتر از من می شناسید، شما عاشق مرتضي پاشايی بودید چون مرتضی عاشق شما بود، من خوب یادم می آید که هر شب برای ملاقات او به بیمارستان می رفتم او با همان حال مریض و ناخوش خود باز هم به فکر مردمی بود که در آن هوای سرد در محوطه بیمارستان حضور داشتند.

مرتضی در همان جا هم حتی در بیمارستان هم به فکر شما مردم شریف و عزیز بود. پاشایی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: شما شفای مرتضی را خواستید و خداوند مرتضی را یک سال دیگر به ما داد در حالیکه قرار بود به گفته پزشکان، او سال گذشته ما را ترک کند اما خدا مرتضی را به شما و ما هدیه کرد و او یک سال دیگر همراه ما بود.

 وی ادامه داد: مطمئن باشید هم اکنون مرتضی ما را نگاه می کند، مرتضی فقط متعلق به ما نیست، روح او در دل شماست و من مطمئنم او همچنان به فکر ملت شریف و مهربان ایران است به همین جهت از شما می خواهم در این چند روز با همین آرامش و با همین شکوه او را همراهی کنید.

 

 

 

What بازدید : 65 دوشنبه 1393/08/26 نظرات (0)
What بازدید : 121 دوشنبه 1393/08/26 نظرات (0)

الناز شاکردوست در ادامه «ایتالیا گردی» خود به این تلفن عمومی تاریخی و دیدنی رسید. گویا تمام امپراطور های روم از این تلفن عمومی برای تماس به دیگر امپراطوری ها استفاده میکردند و یکی از جاذبه های توریستی ایتالیا میباشد که الناز خانم ما را هم جذب خود کرده است! 

 

S A L I J O O N


الناز شاکردوست به دلیل بازی در فیلم رسوایی که پر فروش ترین فیلم سال 92 بود توانست عنوان سودآورترین بازیگر زن را به دست آورد.

الناز شاکردوست در دو فیلم «رسوایی» و «بوی گندم» ایفای نقش کرد که در مجموع هفت میلیارد و 187 میلیون تومان فروخت. او در سال 93 بدل به یکی از بازیگران کم کار سینما شد.
 

S A L I J O O N

What بازدید : 93 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.

 چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و ... ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دوطرفه با مردم دارند.

در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ... در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.


الناز شاکردوست در ادامه "ایتالیا گردی" خود به این تلفن عمومی تاریخی و دیدنی رسید. گویا تمام امپراطور های روم از این تلفن عمومی برای تماس به دیگر امپراطوری ها استفاده میکردند و یکی از جاذبه های توریستی ایتالیا میباشد که الناز خانم ما را هم جذب خود کرده است! 

  www.ROZANEHONLINE.com 


سلفی علی صادقی و دوستش. گویا بخاری ماشین دوست علی صادقی از کار افتاده است که اینطوری شال و کلاه کرده است.
  
www.ROZANEHONLINE.com 


با جاری شدن دوباره آب در زاینده رود اصفهان، سی و سه پل دوباه به یکی از لوکیشن های چهره هایمان برای عکاسی تبدیل شده است. در اینجا هم مهدی ماهانی با زنده رود عکس گرفته. امیدواریم این جریان آب موقت نباشد و زاینده رود تا ابد زنده باشد.
  
www.ROZANEHONLINE.com

 

What بازدید : 90 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)

 

«مرتضی پاشایی» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری سرطان صبح جمعه ۲۳ آبان درگذشت.

مرتضی پاشایی مدت‌ها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد که با تشدید بیماری از روز جمعه ۱۶ آبان ماه در بخش ICU بیمارستان بهمن بستری شده بود، صیح روز جمعه در گذشت.

مرتضی پاشایی (متولد ۱۳۶۳/۵/۲۰) خواننده، نوازنده، آهنگساز پاپ فارسی است. او دانشجوی رشته گرافیک بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشته است. موسیقی را از سن چهارده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.

پاشایی اخیرا با وجود بیماری ترانه «نگران منی» را برای برنامه ماه عسل به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی اجرا کرده بود که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت.

What بازدید : 35 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)
خبری تلخ، صبح جمعه یک ملت را خراب کرد. همه میدانستند که مرتضی در حال جدال با بی رحم ترین و مرگبار ترین بیماری زمین است، اما هیچ کس حتی یک لحظه هم دوست نداشت تصور این جمعه را در ذهنش تداعی کند.
 

 مرتضی پاشایی در گذشت. همین جمله ی 3 کلمه ای موجی از مردم عاشق را از صبح جلوی بیمارستان بهمن جمع کرده تا برای آخرین بار با خواننده خوش احساسشان وداع کنند. هنرمندی که صدایش یک بغض همیشگی، توام با آرامش محض داشت. هنرمندی که تا اخرین لحطه ای که توان ایستادن روی پاهایش را داشت، خواند و عشق ورزید. 

سال 90 بود، روز هایی که مرتضی تازه داشت با صدایش نامی میان خواننده ها برای خود دست و پا میکرد. مصاحبه ای از او در گوشه و کنار یک روزنامه به چشمم خورد. با این عنوان که آرزو دارم مانند ناصر خان حجازی بمیرم. با عزت، با نام خوش و پر از عشق مردم. گویا خدا صدایش را شنیده بود. 

چهره ها هم در صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی مانند سایر مردم ایران در سوگ مرتضی پاشایی به سر می‌برند که در زیر گزیده ای از آن ها را ملاحظه می‌کنید.

درگذشت مرتضی پاشایی عزیز را به خانواده او، مردم ایران و همه هوادارانش تسلیت عرض میکنیم. روحش شاد، یادش گرامی.


 

 
محسن تنابنده
 
S A L I  J O O N

رضا صادقی
S A L I  J O O N

What بازدید : 39 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


"مرتضی پاشایی" خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری مهلک سرطان صبح جمعه ۲۳ آبان برای همیشه چشمانش را بست.

پاشایی متولد 1363 تهران بود. وی خواننده، آهنگساز و نوازنده موسیقی پاپ فارسی بود که از سال 1389 با انتشار اینترنتی قطعاتش نزد مخاطبانش معرفی شد و سپس در پاییز 91 با انتشار رسمی آلبوم "یکی هست" به جمع خوانندگان مجوزدار پاپ پیوست. او دانشجوی رشته گرافیک بود و از کودکی به موسیقی علاقه داشته است. او موسیقی را از سن چهارده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.

وی از سال ۹۲ با بیماری مهلک سرطان معده مبارزه می کرد که با تشدید بیماری و بدلیل وخامت اوضاع جسمانی از روز 13 آبان ماه در بخش ICU بیمارستان بهمن بستری شده بود و و در نهایت دیروز جمعه 23 آبان 1393 در گذشت.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


پاشایی در طی روزهای گذشته روند بهبود را طی می‌کرد و حتی به بخش منتقل شده بود اما به یکباره حال وی وخیم شد و حدود ساعت 10:30 دیروز (جمعه 23 آبان) در بیمارستان بهمن درگذشت و هم‌اکنون نیز پیکر وی به سردخانه منتقل شده است و مسئولان این بیمارستان از هواداران این خواننده جوان درخواست کرده‌اند تا در مقابل بیمارستان بهمن تجمع نکنند.

دکتر "حسن توکلی" پزشک معالج این خواننده گفت: "مرتضی مبارزه سختی را با بیماری‌اش داشت و در حالی که از زمان تشخیص بیماری ما فقط 3 ماه پیش بینی ادامه حیات را برای وی کرده بودیم، مرتضی چیزی حدود 11 ماه جنگید و تا لحظه آخر هم کوتاه نیامد. تیم پزشکی این هنرمند ‌‌نهایت تلاش خود را در مراحل مختلف درمانی این هنرمند انجام داد و در مقاطع مختلف با پرتو درمانی و شیمی درمانی سعی در مهار سرطان داشت ولی متاسفانه اوضاع جوری مساعد نشد و سرطان به تمام بدن پاشایی سرایت کرده بود.

 


What بازدید : 81 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (0)

به دلیل اوضاع نامساعد مرتضی پاشایی پزشکان ملاقات با وی را ممنوع کرده اند اما با این حال در روزهای اخیر تعداد زیادی از هنرمندان و علاقمندان این خواننده ایرانی به ملاقات وی رفتند.

مرتضی پاشایی خواننده ایرانی که از چندی پیش با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند مدتی است در بیمارستان بستری شده است. در همین حال طی روزهای اخیر و با وخامت حال وی پزشکان وی را ممنوع الملاقات اعلام کرده‌اند با این حال جمعی از هنرمندان و علاقمندان این هنرمند در روزهای گذشته برای ملاقات با وی به بیمارستان رفتند.

در همین حال مدیر برنامه های پاشایی تمام اخبار و شایعات درباره به کما رفتن و فلج شدن وی را تکذیب کرد و خبرداد وضعیت جسمانی وی تا شامگاه دوشنبه ۱۹ آبان حدود ۳۰ درصد بهتر شده است.

مهدی کرد همچنین در واکنش به انتشار خبر فوت مرتضی پاشایی در برخی رسانه ها گفت: خبر فوت مرتضی حقیقت ندارد. مرتضی نسبت به دیروز حال بهتری دارد و انشاالله با دعای خیر مردم بهتر هم خواهد شد.

از جمله هنرمندان و چهره هایی که تا کنون به ملاقات پاشایی رفته اند می توان به مهناز افشار، بهنوش بختیاری، محمد رضا گلزار، علی کاظمی، علی لهراسبی، روزبه نعمت اللهی، فرزاد فرزین، محمد علیزاده، شهرام شکوهی، هادی کاظمی، مازیار فلاحی، میلاد ترابی، مهرداد نصرتی، علی دایی، بهروز رهبری فر  و  محمد نوازی و شیث رضائی اشاره کرد. عکس های فاطمه بهبودی عکاس ایسکانیوز از بیمارستان محل بستری پاشایی را در زیر می بینید.

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Pashai/169798_677.jpg

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Pashai/169799_138.jpg

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Pashai/169800_495.jpg

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Pashai/169801_221.jpg

 

What بازدید : 48 دوشنبه 1393/08/19 نظرات (0)

 پوریا پورسرخ در عزاداری ماه محرم 

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 سپند امیرسلیمانی و عارف لرستانی

 تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 بهنوش بختیاری ، محمدرضا گلزار ، شهرام حقیقت دوست در پشت صحنه فیلم عشق تعطیل نیست

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 


What بازدید : 56 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

آنا نعمتی به عنوان کارشناس جواهرات زینتی به نمایشگاه بین المللی جواهرات در مسکو رفته است.

www.ROZANEHONLINE.com 

محسن چاوشی خیلی زود تر از موقع شروع به آموزش رانندگی به آقا "زانکو" کرده است. در جلسه اول هم بیشتر جملات محسن، تاکید بر این موضوع داشت که "پسرم فرمون رو نخور!"
گروه سرگرمی ROZANEH 

ژست جالب رضا عطاران با عکسی از گریمش در فیلم جدید.
www.ROZANEHONLINE.com

 

What بازدید : 154 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

هفته گذشته هنرمندان به دیدار قربانیان اسیدپاشی اصفهان رفته بودند و در لابی بیمارستان با هم عکس یادگاری گرفتند. مهتاب کرامتی، حمید فرخ نژاد و جعفر پناهی.

 

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Chehrehaa28/385190_452.jpg

 

رامبد جوان در کنار مومیایی آمن هوتب چهارم!


http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Chehrehaa28/385191_657.jpg

 

What بازدید : 274 چهارشنبه 1393/08/07 نظرات (0)

"هالووین" یکی از رسومی است که هر ساله در ۳۱ اکتبر برگزار می‌شود. در این شب معمولا کودکان و جوانان لباس‌های مبدل و عجیب می‌پوشند و شوخی‌های ترسناک می‌کنند و فیلم‌های وحشت می‌بینند. سینما جزیی جدایی ناپذیر از این رسم مشهور است.

معصومیت و ترس شاید در تضاد باشند. اما اگر یک موجود معصوم که قرار است دوست داشتنی و جذاب باشد، شما را بترساند، حتماً تأثیر عمیق‌تری بر روي شما بر جای خواهد گذاشت. به همین دلیل به نظر می‌رسد حضور کودکان در فیلم‌های ژانر وحشت بسیار موثر و قدرتمند باشد.

"جیسون"، "قاتل فیلم اره" و حتی "جک نیکلسون" دیوانه، همه و همه بسیار رعب‌آور هستند. اما نمی‌توانید وحشت تبدیل بچه‌های کوچک و دوست داشتني به هیولاهایی دهشتناک در ژانر هراس را، نادیده بگیرید. جذاب است به مناسبت "هالووین" که شب وحشت است، لیستی از ترسناک‌ترین کودکان در فیلم‌ها را ببينيد. امیدواریم هر چه بیشتر بترسید!...

 

www.ROZANEHONLINE.com امیلی (قایم موشک Hide and Seek)...

با ضربه روحی که از قتل مادرش خورده، تبدیل به موجودی ترسناک شده که در زیر ظاهر کودکانه با آن چشمان معصومش، هیولايي ترسناک پنهان شده است.

 

گروه سرگرمی روزنه آیزاک (فرزندان ذرت Children Of The Corn )
رهبری یک گروه از کودکان که برای نابودی یک شهر تعلیم داده می‌شوند، از سوی یک کودک، چقدر می‌تواند ترسناک باشد؟

 

What بازدید : 58 چهارشنبه 1393/08/07 نظرات (0)

در این مطلبمروری داریم بر چهره ها و مشاهیر جهان که در سال جاری میلادی از دنیا رفته‌اند.

1. رابین ویلیامز (Robin Williams) - کمدین مشهور آمریکایی که روز دوشنبه 22 مردادماه در خانه کالیفرنیای شمالی خود در سن 63 سالگی درگذشت.

گروه سرگرمی ROZANEH

 



2. جی جی مورفی (JJ Murphy) - هنرپیشه آمریکایی که برای سریال "Game of Thrones" انتخاب شده بود در روز جمعه 8 آگوست فوت کرد. او 86 سال سن داشت.

گروه سرگرمی روزنه

 

What بازدید : 98 سه شنبه 1393/08/06 نظرات (0)

 در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.
  چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و ... ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دوطرفه با مردم دارند.
در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ... در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

*******
هر جا جنگ و ناامنی و سر بریدن و این جور چیزها باشد، کامران نجف‌زاده خبرنگار اعزامی صدا و سیما به آنجا خواهد بود! واقعا باید مشکل واحد مرکزی خبر با آقای نجف‌زاده را ریشه یابی کرد، شاید سوتفاهم ها با یک جعبه شیرینی برطرف شود و نیازی به این نباشد که خدای نکرده برنامه جذاب 20:30 کامران نجف زاده را از دست بدهد! این روز ها که داعش در عراق و سوریه جولان می‌دهد، کامران بین نجف و دمشق دست به دست می‌شود. این عکس را هم در جوار حرم امام علی (ع) گرفته است و در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.
  

www.ROZANEHONLINE.com 
 

 


 

مادران سینما و تلویزیون آخر هفته‌ به پیاده روی و گردش در فضای سبز رفته اند. مریم امیرجلالی، زهره حمیدی، فریبا کوثری و مهرانه مهین ترابی.
 
گروه سرگرمی ROZANEH

 

What بازدید : 44 دوشنبه 1393/08/05 نظرات (0)

سریال «ابله» این روز ها یکی از سوژه‌های اصلی شبکه های اجتماعی شده است، دلیل اصلی آن هم گریم های فوق‌العاده جالبی است که روی صورت و ظاهر هنرمندان می‌بینیم که همگی اثر استاد عبدالله اسکندری، گریمور نامی سینمای ایران است. این سلفی را هم سیامک انصاری و مهران احمدی در پشت صحنه همین سریال انداخته اند. عجیب است سیامک انصاری حاضر به هنرنمایی در مجموعه طنز دیگری جز طنز های مهران مدیری، شده است!

 

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Chehrehaa27/382126_776.jpg

 

بهنوش طباطبایی این روز ها کلاً اعصاب معصاب ندارد و همه بدبختی ها را بر گردن «دیده»اش انداخته!


http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Chehrehaa27/382127_832.jpg

 

What بازدید : 90 دوشنبه 1393/08/05 نظرات (0)

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Wealthy/01.jpg

مایکل جکسون

در صدر فهرست نشریه اقتصادی “فوربس” مایکل جکسون، خواننده بزرگ پاپ آمریکا قرار دارد با ۱۴۰ میلیون دلار درآمد. او که با عنوان “پادشاه پاپ” مشهور است، در سال ۲۰۰۹ درگذشت. مایکل جکسون از پنج‌سالگی وارد دنیای موسیقی شد و ۴۵ سال فعالیت کرد.

 
 

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Wealthy/02.jpg

الویس پریسلی

پس از مایکل جکسون، الویس پریسلی، خواننده و هنرپیشه فقید آمریکایی قرار دارد. این “سلطان راک‌اند‌رول” که یکی از موفق‌ترین شخصیت‌ها در موسیقی آمریکا در قرن بیستم است، از اکتبر ۲۰۱۳ تا اکتبر ۲۰۱۴ در مجموع ۵۵ میلیون دلار درآمد داشته است. مرگ الویس پریسلی در سن ۴۲ سالگی به محبوبیت‌ او در میان هواداران‌اش خاتمه نبخشید و فروش آثار او همچنان ادامه دارد.

 


What بازدید : 64 سه شنبه 1393/07/29 نظرات (0)

مراسم افتتاح فروشگاه علی دایی در نیاوران شب گذشته برگزار شد که با حواشی مختلفی همراه بود.

در این مراسم چهره هایی مثل پرویز مظلومی، علیرضا منصوریان، مهدی رحمتی، هادی طباطبایی، محمد دایی، بهزاد غلامپور، امیر جعفری، علی لهراسبی، رحمان احمدی، سوشا مکانی، سعید دقیقی، محمد نصرتی، مهدی تاج، هادی عقیلی، محمد پنجعلی، امیر حاج رضایی، سعید شیرینی، علیرضا محمد، شهرام شکوهی، پویا امینی، محمدرضا گلزار، افشین پیروانی، محمدرضا طالقانی، مهدی اربابی، سامان گوران، سید جواد هاشمی، پوریا پورسرخ، امیر علی دانایی فرد، بهزاد غلامپور، محسن خلیلی، پیام صادقیان، محسن بنگر، امید عالیشاه، کفشگری و ... حضور داشتند.

در جریان مراسم امیر جعفری هنرپیشه استقلالی در کنار علی دایی عکس گرفت و با شیطنت عدد 4 را نشان داد که دایی متوجه شد و با خنده ضربه ای به جعفری زد.

علیرضا منصوریان برای مهدی رحمتی کری خوانی می کرد. منصوریان سرمربی نفت تهران است و رحمتی دروازه بان پیکان.

امیرعلی دانایی فرد بازیگر سریال کلاه پهلوی که قبلا فوتبالیست بوده در مراسم حضور یافت اما علی دایی او را نشناخت.

محمدرضا گلزار با دو بادیگارد در مراسم حاضر شد.

 مادر علی دایی به همراه پسرهای خود در این مراسم شرکت کرد.

شکسته شدن متوالی لیوان ها از حواشی جالب افتتاحیه بود.

 امیر قلعه نویی که دعوت شده بود، دسته گل بزرگی برای دایی ارسال کرد.

 مظلومی در اوایل مراسم حضور یافت و کمی بعد سالن را ترک کرد.

سامان گوران که علاقه زیادی به تقلید صدای دایی دارد، این بار صدای فردوسی پور را تقلید می کرد.

 برخی اعضای تیم راه آهن که دعوت شده بودند در مراسم حضور نیافتند.

 علی دایی با عکاس سابق راه آهن که قبلا دچار اختلاف شده بودند آشتی کرد.

 بازیکنان پرسپولیس با تاخیر در مراسم حضور یافتند. شلوغی بیش از حد باعث ناراحتی برخی از مهمانان از جمله بستگان دایی و همسرش شد.

 

635493932716284922.jpg

 

635493934865513160.jpg

 

What بازدید : 47 یکشنبه 1393/07/27 نظرات (0)

 سام درخشانی: اگه عاشقت نبودم...رضا جون تولدت مبارك رفيق

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 سحر دولتشاهی در فیلم شکار

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

What بازدید : 79 یکشنبه 1393/07/27 نظرات (0)

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.

چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و ... ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دوطرفه با مردم دارند.

در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ... در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.


پس از راه افتادن صفحه "بچه پولدار های تهران" و سر و صدا و حاشیه های زیادش، الناز خانم شاکردوست هم این عکس را خود را در صفحه "بچه پولدار ها" یا همان RichKidsOfTehran به اشتراک گذاشت و به همه فخر فروخت! البته گویا این صفحه امروز صبح جمع شده است!

http://www.rozanehonline.com 


سپند امیر سلیمانی با این عکس خود بر جمله معروف "سلفی گرفتن در همه جا و در هر حالی واجب و ضروری است" تاکید کرد. البته آرزوی سلامتی برای هنرمند عزیزمان داریم.


گروه سرگرمی ROZANEH 


What بازدید : 236 شنبه 1393/07/26 نظرات (0)

خبری که در هفته گذشته دنیای هنر و فوتبال را تکان داد، حضور هاشم خان بیک زاده در یک سریال بود. در این جا هم میبینید بازکنان تیم ملی معلوم نیست با چه مشقتی شبکه ۱ را در آن ور دنیا گرفته اند و با ویدئو پروژکتور دارند سریال را می‌بینند. جلویش هم سلفی انداخته اند. کلا از عکس ها و حواشی ای که از اردوی تیم ملی بیرون آمد مشخص است اردوی خیلی پر باری داشته اند دوستان. باز خدا را شکر در جام ملت ها با یمن و ویتنام و تایلند همگروه نیستیم!


http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Chehrehaa26/376623_389.jpg

 

دل آدم جوان باشد نادر خان. خیلی هم جذاب شده ای اتفاقاً!


http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Chehrehaa26/376624_319.jpg

 

درباره ما
به سایت رسمی ویکتور چت خوش آمدید این سایت تنها سایت رسمی چت روم ویکتور چت بزرگترین چت روم فارسی زبان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند درصد این سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 554
  • بازدید سال : 10,568
  • بازدید کلی : 113,480