loading...
سایت تفریحی و سرگرمی ویکتور چت | چت روم فارسی | ویکتوریا چت
What بازدید : 110 چهارشنبه 1393/11/08 نظرات (1)

با اینکه اختراعات, زندگی امروزمان را نسبت به نسل های گذشته بسیار آسان تر کرده اند ولی بشریت همیشه به دنبال آسایش بیشتر بوده و خواهد بود. در اینجا می خواهیم به تعدادی از اختراعات کوچک بپردازیم که گاهی مشکلات بسیار بزرگی را برای ما حل می کنند. اکثر این اختراعات هنوز یا به تولید انبوه نرسیده اند و یا وارد کشور ما نشده اند ولی مطمئنا برای همه ی ما کاربردی خواهند بود.

 

حتما تا به حال خوابیدن در ماشین را تجربه کرده اید و به احتمال زیاد هم اصلا دلنشین نبوده. خوابیدن بر روی صندلی ماشین هم باعث خشک شدن عضلات گردن و هم فشار به ستون فقرات می شود و در این زمان چه چیز بهتر از یک تشک بادی که بر روی صندلی های پشتی قرار می گیرد و پس از خوابیدن به راحتی می توانید باد آن را خالی کرده و در صندوق عقب ماشینتان بگذارید.

 

f2677c79-a0f2-4fec-99cf-72a4ea9513ac

 


این اختراع کوچک در کذشته استفاده ی بیشتری داشت و امروزه که بیشترین بخش بسته های چیپس را هوا تشکیل می دهد استفاده ی چندانی ندارد ولی خوب گاهی اوقات پیش می آید که چیپس ها و پفک های بزرگی را می خریم و مقدار زیادی از آن دست نخورده باقی می ماند, در این زمان به راحتی می توانید سر آن را بسته و در زمان دیگری مصرف کنید.

 

f2dc9d19-630c-43a1-be16-a63e8bfdb714

 

 

What بازدید : 46 دوشنبه 1393/09/03 نظرات (0)

 بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت بین ۶۰۰ تا ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
 


بسیاری از کاربران قادر به خرید گوشی‌های هوشمند پرچمدار نیستند و به همین دلیل گوشی‌های میان‌رده از محبوبیت‌ خاصی برخوردار هستند. در این راهنمای خرید قصد داریم بهترین گزینه‌های میان رده (از نظر سطح قیمت) را که با هزینه‌ای کمتر از ۱.۳ میلیون تومان می‌توان خرید معرفی کنیم.

 

یکی از پر طرفدارترین بخش بازار گوشی‌های هوشمند، میان رده یا میان قیمت‌های این دسته از محصولات هستند. کمپانی‌های مختلف نیز این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند و گوشی‌های هوشمند برازنده‌ای که می‌تواند نیاز‌های مختلف افراد را به خوبی بر طرف کند، عرضه می‌کنند. ممکن است در این ماه قصد خرید گوشی هوشمندی از دسته میان رده را داشته باشید، پس حتما خوشحال خواهید شد اگر بدانید ما بهترین‌ها را برای شما در یک مطلب گرد آورده‌ایم.

راستش را بخواهید معرفی بهترین گوشی‌های هوشمند میان رده کاری بس دشوار است و همانطور که خود شما مطلع هستید انتخاب‌ها در این بخش بازار بسیار زیاد هستند. اما ما نهایت تلاش خود را کرده‌ایم تا گوشی‌هایی را از برند‌های مختلف، مقدار قیمت‌های متنوع و در سبک‌های گوناگون به شما معرفی کنیم تا کار شما در هنگام انتخاب مناسب‌ترین گوشی هوشمند، آسان شود. در این نوع راهنمایی‌های خرید، ما بهترین گوشی‌های هوشمند میان رده‌ای را به شما معرفی خواهیم کرد که در رنج قیمتی مشخص (برای مثال این‌بار بالای ۶۰۰ هزار تومان تا۱۳۰۰ هزار تومان)، بهترین محسوب می‌شوند و نسبت به رقیب‌های خود انتخاب بهتری به حساب می‌آیند.

این راهنمای پیش‌رو برای خریداران گوشی‌های میان رده آذر ماه توصیه می‌شود. اما برای آینده نیز برنامه داریم و به صورت ماهانه این لیست را با گوشی‌های جدیدی که به بازار می‌آیند و می‌توانند جایگزین تلفن‌های این لیست شوند و همچنین گوشی‌هایی که هنوز انتخاب‌های برتر مانده‌اند، راهنمای خرید را برای شما به‌روز خواهیم کرد. دستگاه‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند هیچ ترتیب و اولویتی در انتخاب آن‌ها دخیل نیست اما در بخش توضیحات هر دستگاه سعی داریم تا آن تلفن را با دیگر گوشی‌های لیست مقایسه کنیم و نقاط ضعف و قوت مبرهن را بیشتر جلوه دهیم. بنابراین مقایسه مشخصات فنی و توضیحات تکنیکی را به ما بسپارید و تنها بر اساس سلیقه و دلخواه خود بر روی ظاهر دستگاه، مشخصات مورد نیاز و ترجیح خود تصمیم بگیرد.

 


What بازدید : 50 یکشنبه 1393/09/02 نظرات (0)

یک خلبان دانمارکی جت جنگنده F16 در اکتبر سال 2012 به هنگام شلیک یک موشک یک عکس "سلفی" از خود گرفته و منتشر کرد .

عکس و فیلم این لحظه در یک سال گذشته در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشته است و با توجه به شکستن رکورد بیشترین تعداد بازدید "بهترین سلفی" گرفته شده در تاریخ لقب گرفت.

با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۴ میلادی بسیاری از رسانه و سایت های خبری اخبار یکسال گذشته خود را مرور می کنند تا "ترین" های امسال را انتخاب کنند. یکی از "ترین" های منتشر شده از سوی رسانه ها، برترین عکس های سلفی سال ۲۰۱۴ است. این سلفی تا اسکار امسال بهترین سلفی تاریخ از لحاظ تعداد بازدید بود، اما در مراسم اسکار 2014 یک عکس سلفی از هنرمندان شرکت کننده در مراسم اسکار ،رکورد سلفی خلبان دانمارکی را شکست.

گروه سرگرمی روزنه
"سلفی" مراسم اسکار 2014

 


گروه سرگرمی روزنه
سلفی خلبان دانمارکی



با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۴ میلادی بسیاری از رسانه و سایت های خبری اخبار یکسال گذشته خود را مرور می کنند تا "ترین" های امسال را انتخاب کنند. یکی از "ترین" های منتشر شده از سوی رسانه ها، برترین عکس های سلفی سال ۲۰۱۴ است.

عکس سلفی به عکاسی پرتره از خود گفته می‌شود، معمولا توسط دوربین عکاسی و یا دوربین موبایل گرفته می‌شود. با اینکه از سالها قبل در تلفن های همراه دوربینی برای مکالمات ویدئویی وجود داشت اما استفاده از دوربین جلوی موبایل در سال 2014 به اوج خودش رسید تا موج گرفتن عکس های سلفی در ژست های مختلف و انتشار آن در شبکه های اجتماعی راه بیفتد.

گروه سرگرمی روزنه

گروه سرگرمی ROZANEH

 

What بازدید : 46 یکشنبه 1393/09/02 نظرات (0)

مسابقات نهایی چهارمین دوره انتخاب “دختر شایسته جهان اسلام” این روزها در شهر یوگیاکارتا کشور اندونزی در حال برگزاری است.

 

مسابقات نهایی چهارمین دوره انتخاب “دختر شایسته جهان اسلام” این روزها در شهر یوگیاکارتا کشور اندونزی در حال برگزاری است.

حدود ۲۵ دختر از ایران، مالزی، اندونزی، نیجریه، هند، سنگاپور در فینال این مسابقات حضور دارند. ترنم تسنیم از کشور بنگلادش که جمعه ۳۰ ابان ۱۳۹۳ خود را برای شرکت در مسابقه فینال آرایش می‌کند.

 

 

What بازدید : 43 دوشنبه 1393/08/26 نظرات (0)

آکواریوم جورجیا از جاذبه‌های توریستی کشور آتلانتا به حساب می‌آید. این آکواریوم به همراه 30 میلیون لیتر آب تازه دریا در رده‌ی بزرگترین آکواریوم جهان قرار گرفته و در مرکز شهر آتلانتا قرار دارد. آکواریوم جورجیا به دلیل دنیای شگفت‌انگیز جانوران آبزی به یکی از معروفترین مراکز جهان تبدیل شده است.

 

گروه سرگرمی ROZANEH

 

گروه سرگرمی ROZANEH

www.ROZANEHONLINE.com

 

What بازدید : 30 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)
«ایروموبیل ۳.۰» خودروی ساخت کشور اسلواکی است که از آن هم می توان بعنوان خودروی معمولی و هم بعنوان هواپیما استفاده کرد. این خودرو که از سوخت معمولی استفاده می کند، به دویست متر برای به پرواز در آمدن و پنجاه متر برای فرود احتیاج دارد.
 
استفان کلین، مخترع خودروی پرنده می گوید: «ما طرح های مختلفی را ایجاد کردیم و پیش نمونه های متعددی ساختیم. اکنون می توانیم این دستگاه را که بسیار واقعگرایانه است معرفی کنیم. من بعنوان خلبان آنرا امتحان کرده ام و در هوا عالی عمل می کند و بر روی زمین نیز بسیار خوب است.»

 
«ایرموبایل ۳.۰» اخیرا در جشنواره نوآوری شهر وین اتریش ارائه شد. وزن این خودرو ۴۵۰ کیلوگرم است و بالهایش هشت متر طول دارد و قابلیت پرواز تا هفتصد کیلومتر بدون سوختگیری را دارد. این خودرو فقط هشت لیتر در صد کیلومتر بعنوان خودرو و پانزده لیتر بعنوان هواپیما سوخت مصرف می کند.
 

استفان کلین می گوید: «منظور ما ساخت یک خودروی پرنده یا هواپیما برای جاده نیست. می خواهیم یک مقوله جدید ایجاد کنیم. یعنی ما خودرویی ساختیم که مانند یک خودروی معمولی در جاده عمل می کند و در هوا هم مانند یک هواپیمای معمولی است.»

حالا باید منتظر ماند و دید آیا این پروژه ای واقعگرایانه است یا مشکلات ساختاری و نگرانی های ایمنی از توسعه آن جلوگیری خواهد کرد.

 

What بازدید : 41 شنبه 1393/08/17 نظرات (0)

ساختمان شماره یک و اصلی “مرکز تجارت جهانی” (One World Trade Center) روز دوشنبه (۳ نوامبر-۱۲ آبان) در جنوب منهتن در نیویورک گشایش یافت.

این آسمان‌خراش که با ارتفاع ۵۴۱ متر و در ۱۰۴ طبق، با صرف هزینهٔ ۳/۹ میلیارد دلاری ساخته شده، جایگزین برج‌های دوقلوی “مرکز تجارت جهانی” شده که در جریان حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ فرو ریختنند.

“مرکز تجارت جهانی” جدید که ساخت آن بیش از هشت سال به طول انجامید، بلندترین آسمان‌خراش در ایالات متحده امریکا به شمار می‌رود و در میان بلندترین برج‌های جهان قرار دارد.

مقامات نیویورک، هم‌چنین، این آسمان‌خراش را امن‌ترین ساختمان تجاری در کل امریکا معرفی کرده‌اند

آسان‌خراش تازه درست در مرکز زمین ۱۶ هکتاری قرار دارد که برج‌های دوقلو بر روی آن واقع شده بودند. هفت برج دیگر نیز در این زمین ساخته شده و یا در حال ساخت هستند که از میان آن‌ها برج شماره چهار مرکز تجارت جهانی نیز تقریبا کامل شده و برج‌های شماره سه و دو نیز طی دو سال آینده کامل خواهند شد.

۶۰ درصد ساختمان شماره یک “مرکز تجارت جهانی” به شرکت تبلیغاتی “کیدز کریتیو” (Kids Creative) اختصاص یافته است. کارمندان شرکت عظیم انتشاراتی “کانده ناست” و شرکت ساخت استادیوم “لجند هازپتالیتی” از روز گذشته انتقال خود به این مرکز را آغاز کرده‌اند.

هنوز زمانی برای برگزاری مراسم جشن بازگشایی این مرکز اعلام نشده است.

گفتنی است در جریان حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ بیش از ۲۷۰۰ نفر آن‌ها کارمندان دفاتر واقع در “مرکز تجارت جهانی” بودند، جان باختند.

اندرو کومو، فرماندار نیویورک، در بیانیه‌ای به مناسبت آغاز به کار آسمان‌خراش جدید گفت: «امروز مرکز تجارت جهانی به عنوان نماد مقاومت مردم نیویورک عمل می‌کند؛ و باز کردن درهای این مرکز برای اولین بار، به ما یادآوری می‌کند که قدرت و شجاعت همیشه بر ضعف و بزدلی پیروز خواهد شد.»

http://30na.persianfun.info/img/93/8/30na/World%20Trade%20Center/World-Trade-Center-New-1.jpg

http://30na.persianfun.info/img/93/8/30na/World%20Trade%20Center/World-Trade-Center-New-2.jpg

 

What بازدید : 109 چهارشنبه 1393/08/14 نظرات (0)

روس‌ها کاخ کرملین دارند و آمریکایی‌ها کاخ سفید. فرانسه نیز دارای کاخ الیزه است. این کاخ‌ها مرکز فعالیت روسای جمهوری این کشورهاست. کاخ‌های ریاست جمهوری نماینده شکوه، جلال و تجمل بسیاری از کشورها به حساب می‌آیند.

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Palace/01.jpg

کاخ سفید آنکارا

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، به مقر جدید خود “کاخ سفید” در آنکارا نقل مکان کرده است. کاخ سفید ترکیه هزار اتاق دارد. این کاخ دارای اتاق‌هایی است که امکان شنود در آن‌ها نیست و مقر فرماندهی آن در برابر بمب اتمی نیز مقاومت می‌کند. این بنا به‌رغم مخالفت‌های وسیع در ترکیه ساخته شده است.

 
 

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Palace/02.jpg

شکوه و جلال دلارهای نفتی

رنگ کاخ باشکوه ریاست جمهوری قزاقستان در آستانه، پایتخت این کشور، شب‌ها هر چند یک بار تغییر می‌کند. نورسلطان نظربایف، در سال ۱۹۸۹ دبیرکل حزب کمونیست قزاقستان و سال بعد از آن رئیس جمهوری کشور شد. وی در سال ۱۹۹۱ پس از فروپاشی شوروی بار دیگر به ریاست جمهوری این کشور برگزیده شد. گفته می‌شود سرمایه خانواده نظربایف حدود هفت میلیارد دلار است. قزاقستان دارای منابع عظیم زیرزمینی است.

 


What بازدید : 56 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

آنا نعمتی به عنوان کارشناس جواهرات زینتی به نمایشگاه بین المللی جواهرات در مسکو رفته است.

www.ROZANEHONLINE.com 

محسن چاوشی خیلی زود تر از موقع شروع به آموزش رانندگی به آقا "زانکو" کرده است. در جلسه اول هم بیشتر جملات محسن، تاکید بر این موضوع داشت که "پسرم فرمون رو نخور!"
گروه سرگرمی ROZANEH 

ژست جالب رضا عطاران با عکسی از گریمش در فیلم جدید.
www.ROZANEHONLINE.com

 

What بازدید : 154 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

هفته گذشته هنرمندان به دیدار قربانیان اسیدپاشی اصفهان رفته بودند و در لابی بیمارستان با هم عکس یادگاری گرفتند. مهتاب کرامتی، حمید فرخ نژاد و جعفر پناهی.

 

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Chehrehaa28/385190_452.jpg

 

رامبد جوان در کنار مومیایی آمن هوتب چهارم!


http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Chehrehaa28/385191_657.jpg

 

What بازدید : 91 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

منظور از انتشار تصاویر خانه فوتبالیست ها نه پرداختن به موضوعاتی از این دست که اشاره غیر مستقیم به افزایش دستمزد فوتبالیست هاست. اینک بازیکنان درجه یک دنیای فوتبال هر کدام خانه هایی به ارزش حداقل هشت میلیون یورو دارند. نمونه اش "زلاتان ابراهیموویچ" مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن است که خانه های متعددی در اقصی نقاط اروپا دارد.

"گرث بیل"، "کریستیانو رونالدو"، "دیدیه دروگبا" و ... نیز از دیگر فوتبالیست های هستند که در خانه هایی گران قیمت که بیشتر شبیه کاخ است زندگی می کنند. در زیر عکسی از خانه های کنونی محل سکونت برخی از سوپر استارهای دنیای فوتبال را می بینید:

ماریو بالوتلی، مهاجم ایتالیایی، که به تازگی به تیم لیورپول پیوسته قصد دارد در خانه ای نزدیک به ورزشگاه آنفیلد زندگی کند که ۴٫۷۵ میلیون پوند (۷٫۷۶ میلیون دلار) ارزش دارد. زمین این ملک نزدیک به ۵ هزار متر وسعت دارد و در داخل آن زمین فوتبال، استخر و محل فرود هلکوپتر گنجانده شده است. ماریو بالوتلی با ۱۶ میلیون پوند از میلان راهی لیورپول شده تا جای خالی لوئیس سوارز را پر کند.

گروه سرگرمی ROZANEHwww.ROZANEHONLINE.com
What بازدید : 51 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

برج العرب مجلل ترین هتل خاور میانه است که با 321 متر ارتفاع، میتوان گفت یکی از بلند قامت ترین هتل های جهان محسوب می شود. هتل جمیرا برج العرب بر روی یک جزیره مصنوعی بنا شده که 280 متر از ساحل فاصله دارد. برج العرب تنها هتل هفت ستاره جهان است و لوکس ترین سوئیت های ممکن را در اختیار میهمانان ویژه ی خود برای یک اقامت بی همتا در سواحل طلایی دبی می گذارد. کوچکترین سوئیت هتل 169 متر مربع و بزرگترین آن 780 متر مربع است. هفت طبقه از این هتل زیبا در زیر دریا و به صورت آکواریوم می باشد. این هتل دارای ۶۰ طبقه‌ است و معمار آن Atkins Middle East می‌باشد.

لابی آتریوم هتل در نوع خود از بلندترین ها در جهان است و اگر در لابی بایستید و به سقف هتل نگاه کنید، متوجه عظمت سازه ای که در آن اقامت دارید خواهید شد. با توجه به اندازه بسیار وسیع برج العرب، این هتل تنها 202 سوئیت دارد و علت آن هم بزرگ بودن همه ی سوئیت های برج العرب است. رقم دقیق هزینه شده برای ساخت برج العرب مشخص نیست، اما گمان می‌رود بیش از یک میلیارد دلار آمریکا هزینه شده باشد که با این حساب اگر سالیان سال همه سوئیت ها به بالاترین قیمت و تمام مدت اجاره داده شود، با توجه به هزینه های جاری برج، این سرمایه گذاری بازگشت نخواهد داشت.

تمام قسمت های هتل از بهترین متریال موجود در جهان ساخته شده و دکوراسیون داخلی هتل توسط هنرمندان مطرح جهان به سبک کلاسیک طراحی و اجرا شده است. حتی ست لوازم بهداشتی داخل اتاق ها از بهترین نوع انتخاب شده اند. به جرات می توان گفت لوکس ترین چیزهای دنیا در برج العرب گنجانده شده است. تمامی اطاق های این هتل از نوع سوئیت های دوبلکس می باشند که با طلا طراحی شده اند. با امکانات منحصر بفردی که دارد، تمام پرده‌ها، چراغها و سیستم تهویه هوا با یک دکمه به کار می‌افتند. تمام کانالها به دوربین مدار بسته متصل هستند و مهمان می‌تواند ببیند که چه کسی پشت در است. این هتل دارای رستوران های متنوعی می باشد که می توان غذا را در رستوران المنتها که 200 متر از سطح دریا بالاتر است و میهمانان برای رسیدن به آن از آسانسور شیشه ای استفاده می کنند تا منظره نابی که در این ارتفاع قابل روئت است نهایت استفاده را ببرند. المهرا (به معنی صدف) رستوران دیگری است که در هیچ کجای دنیا نظیر آن ساخته نشده است زیرا آکواریوم زیبا و عظیمی آن را در بر گرفته که گنجایش یک میلیون لیتر آب و هزاران ماهی زیباست این رستوران جزء 10 رستوران برتر دنیاست.

برج العرب برای مدت زیای نماد شهر دبی بوده و هر کس با دیدن تصویر برج العرب بلافاصله دبی را در ذهن خود مرور می کند. شکل ساختاری برج العرب با الهام گرفتن از بادبان کشتی ساخته شده و مهندسی خارق العاده ای برای ساخت آن به کار گرفته شده است. ارتفاع برج العرب از ارتفاع برج ایفل بلندتر است و تنها ۶۰ متر از ساختمان امپایر استیتز در آمریکا کوتاه‌تر است. برج العرب به یک باند هلیکوپتر مجهز شده که برای مدتی زمین تنیس بوده است و افراد مشهوری مثل آندره آغاسی و راجر فدرر در ارتفاع 211 متری از سطح خلیج فارس بر روی این قسمت از برج العرب مسابقه تنیس داده اند. مسافران اختصاصی این هتل با هلیکوپتر از فرودگاه به آن منتقل می‌شوند و گاهی نیز اگر اتاق‌های گران این هتل را کرایه کنند، یک هلیکوپتر اسکورت نظامی آنها را از فرودگاه تا هتل بدرقه خواهد کرد.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 64 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


چه کسی فکرش را می کرد که یک موجود قهوه ای عجیب و غریب با چشمهای بزرگ که روی صفحه ی تبلت یا گوشی آرام ایستاده و نگاهمان می کند، یک روز برایمان جان بگیرد و رسیدگی به او بشود یکی از بزرگترین دغدغه ها و همه فکر و ذکرمان!

وسط جلسه نشسته است و تند و تند از حرف های رییس نت برمی دارد تا چیزی از قلم نیفتد. یکهو صدای آشنایی از گوشی بلند می شود که نشان می دهد بچه از خواب بیدار شده. وقتی این بچه از خواب بیدار می شود خودش را کثیف کرده و طبیعتا گرسنه است. زمان در اینجا حیاتی ست. باید هر چه زودتر به "پو" برسی تا وضعش خراب تر از این که هست نشود. کار را رها می کند و دو سه دقیقه ای به رتق و فتق امور این بچه ی مجازی می پردازد و دوباره برمی گردد سرکار!


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

What بازدید : 51 سه شنبه 1393/08/06 نظرات (0)

گستردگی بیش از حد رسانه‌ها، سهولت دسترسی و نفوذ آنها به زندگی مردم سراسر جهان، برای انسان امروزی فرصت شناخت خصوصیات فرهنگی مردم سایر نقاط جهان را فراهم کرده است. به هر صورت ضمن تاکید به حفظ و نگهداری از سنت‌های زیبا و پر معنای تمدن و کشورعزیز خودمان توجه شما را به مطلبی که درباره ‌هالووین، یکی از این رسوم تهیه شده است، جلب می‌کنیم. 
طی چند سال اخیر اجرای بعضی از آداب و رسوم شادی آور کشورهای دیگر جهان در ایران باب شده است و این ماجرا از طرفی خوب است چون اجرای این رسوم - هر چند در اندازه ای بسیار کوچک و در حد خانه، مدرسه و مهد کودک - به هرحال می‌تواند بهانه ای برای شادمانی مردم باشد و از طرفی بد است، چون ما معمولا بدون اطلاع از اصل و ریشه آن که لطف این مراسم را صد چندان می‌کند، فقط ظاهر ماجرا را از روی فیلم‌ها یا کانال‌های ماهواره کپی می‌کنیم و کم کم مصداق ضرب المثل "کلاغ خواست راه رفتن کبک را یاد بگیرد، راه رفتن خودش را هم فراموش کرد" می‌شویم.

در ابتدا عکسهایی جالب و دیدنی از لباس و تیپ بچه ها در روز جشن هالووین می بینیم و سپس درباره هالووین ، تاریخچه اش و آداب و رسومش کمی بیشتر توضیح می دهیم:

 

 

گروه سرگرمی ROZANEH

گروه سرگرمی روزنه

 

What بازدید : 57 دوشنبه 1393/08/05 نظرات (0)

به بهانه حذف نام نوکیا از لیست گوشی‌های هوشمند

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


همان‌طور که میدانیم مایکروسافت اخیرا خبر جایگزینی برند لومیا را به‌جای نوکیا در تلفن‌های همراه این شرکت تائید کرد. به همین بهانه فرصتی شد تا نگاهی هرچند کوتاه به خاطره‌انگیزترین گوشی‌های نوکیا بیندازیم، با این گزارش به نقل از فارنت همراه باشید.

هرچند دیگر گوشی هوشمندی با برند نوکیا تولید نخواهد شد اما زین پس این شرکت همان‌گونه که در وب‌سایتcompany.nokia.com اعلام‌شده تمرکز خود را بر روی توسعه و مطالعه‌ی زیرساخت‌های شبکه‌ی مخابراتی و فناوری‌های آن خواهد گذاشت. در ادامه نگاهی هرچند کوتاه خواهیم انداخت به چند مدل از خاطره‌انگیزترین گوشی‌های نوکیا که در سال‌های مختلف به بازار عرضه شدند.

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


اگرچه تصویر بالا اولین گوشی نوکیا نبود، اما نوکیا ۱۰۱۱ دستگاه بسیار مهمی به شمار می‌آمد و می‌توان آن را به‌عنوان اولین گوشی مدرن این کمپانی در نظر گرفت. ۱۰۱۱ تلفنی که در سال ۱۹۹۲ ساخته شد و اولین گوشی نوکیا بود که بر بستر شبکه‌ی GSM کار می‌کرد.

 


What بازدید : 89 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

متاسفانه یکی از کاربردهایی که شبکه‌های اجتماعی چون فیس‌بوک و اینستاگرام برای برخی از ایرانیان دارد، خودنمایی محض است. فرهنگ غربی که برگردان ژست‌های هالیوودی و فستیوال‌های غرب است در صفحات شبکه‌های اجتماعی برخی ایرانیان به گونه دیگری به نمایش درآمده است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 65 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

طبق رسمی قدیمی در دانشگاه سنت اندروز اسکاتلند، دانشجویان روز دوشنبه کشمشی را جشن میگیرند. در این مراسم دانشجویان تازه وارد از دانشجویان قدیمی و فارغ التحصیل بدلیل کمک های درسی تشکر میکنند. در قدیم در این روز دانشجویان یک مشت کشمش را برای قدردانی به دانشجویان قدیمی هدیه میدادند. این روزها یک مشت کشمش جایش را به کف پارتی و اهدای نوشیدنی داده است.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 111 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

برج ایفل از جمله مکان‌های گردشگری دنیاست که تقریبا همه مردم دنیا با آن آشنا هستند حتی روی میزها و کتابخانه‌های بسیاری می‌توان ماکت‌های این برج را مشاهده کرد. این جاذبه قدیمی، با اینکه از جنس فلز است و طبیعت سرد دارد اما به قدری چشم‌گیر و زیبا است که همه انسان‌ها دوست دارند دست‌کم یک‌بار از نزدیک آن را مشاهده کنند. چشم‌انداز پانورامای پاریس از بالای این برج یکی لذت‌های گردشگران است. اما به تازگی، مسوولان محافظت از این برج یک ایده خلاقانه را اجرایی کرده‌اند که بسیار هیجان‌انگیز و دوست‌داشتنی است؛ ایده‌ای که موجب می‌شود تا اشتیاق دوست‌داران برج ایفل بیشتر و هیجانش برای بازدید چند برابر شود.

این ایده جالب، چیزی جز یک کفپوش شیشه‌ای نیست. گردشگران می‌توانند در ارتفاع 60 متری از سطح زمین، روی زمینی از شیشه شفاف راه بروند و دنیای زیر پای خود را مشاهده کنند. تصور قدم زدن در هوا ترس و هیجان خاصی به انسان می‌دهد. ساخت این کفپوش شیشه‌ای حدود 37.5 میلیون دلار هزینه داشته است و به محلی برای برداشتن سلفی تبدیل شده است. مردم روی این کفپوش دراز می‌کشند و از بالا طوری عکس می‌گیرند که منظره زیر سر آنها دیده شود.


IranFunnyGroup.ir -گروه اینترنتی ایران فانی


IranFunnyGroup.ir -گروه اینترنتی ایران فانی

 


What بازدید : 74 پنجشنبه 1393/08/01 نظرات (0)

 ورزش‌های لوکس و گرانقیمت به سرعت در ایران درحال گسترش است. در تهران کسانی هستند که سالانه ١٥ تا ٢٠‌میلیون تومان هزینه می‌کنند تا دقایقی بر فراز ابرها زادگاهشان را تماشا کنند یا تابستان در دریاچه فشافویه با جت‌اسکی‌های ١٢٠‌میلیون تومانی‌شان به امواج‌نوردی بپردازند و زمستان‌ها در ارتفاعات ترکیه اسکی کنند. می‌گویند، این روزها تورهای "آفرود" نیز طرفداران زیادی به خود جذب کرده است. خودروهای دو دیفرانسیل ٣٠٠- ٤٠٠‌میلیون تومانی به جنگل و کوهستان می‌زنند و کورسی گرانقیمت بین پولدارها آغاز می‌شود. سوارکاری با اسب‌های چند صد‌میلیون تومانی هم یکی دیگر از تفریحات لوکس پولدارهای تهرانی است. اگرچه دامنه این ورزش یا تفریحات گسترده‌تر است اما در این گزارش به تعدادی از گرانقیمت‌ترین ورزش‌های لوکس در ایران پرداخته‌ایم.

 

هر دقیقه پرواز در آسمان تهران حداقل ١٠‌هزار تومان!

گروه سرگرمی روزنه

شور و هیاهویی خاص بر سایت جنت‌آباد حاکم است. یکی جلیقه می‌پوشد، یکی درحال آماده کردن بال چند‌میلیون تومانی‌اش عکس سلفی می‌گیرد. عکاسان و فیلمبرداران نیز به حالت آماده‌باش ایستاده‌اند و همهمه آن‌قدر بالا گرفته است که صدا به صدا نمی‌رسد. این‌جا جمعیتی نزدیک به ٥‌هزار نفر از بچه پولدارهای تهرانی گرد هم آمده‌اند تا شاهد رقابت هدف‌زنی خلبانان باشند. خلبانان جوان با دوستانشان کنار بالگردها دوباره عکس می‌اندازند. قرار است آنها در ارتفاعی بیشتر از ٧٥٠ متر از سطح زمین رها شده و هرکس با چتر گشوده خود در محلی هدف‌گذاری شده فرود آید. فرود دقیق‌تر خلبانان ماهرتر را مشخص می‌کند و به هرکدام از برگزیده‌ها یک بال ١٥‌میلیون تومانی تعلق می‌گیرد. پاراگلایدر یکی از ورزش‌های لوکس یا شاید بتوان گفت تفریح بچه پولدارهاست. هزینه آموزش این ورزش حدود ٨,٥ ‌میلیون تومان است. اما این مبلغ تنها برای دانشجویانی است که یادگیری سریع‌تری دارند و می‌توانند تا آخرین مرحله آموزش را بدون نیاز به تمرینات و آموزش اضافه بگذرانند. دوره آموزشی شامل ٦ مرحله است و تقریبا ٢ ‌سال طول می‌کشد تا بتوانید گواهینامه پروازهای بین‌المللی را دریافت کنید. در مرحله مقدماتی آموزش که تنها ٣ هفته طول می‌کشد، باید ١.٥‌میلیون تومان بپردازید. در مرحله اول نیازی به داشتن بال پرواز ندارید و باشگاه بال‌های خود را در اختیارتان می‌گذارد، اما همین که پرواز را یاد گرفتید برای ورود به مراحل بعدی آموزش ناچارید بال بخرید. بال‌ها یا همان چترهای نجات از آلمان وارد می‌شود و تعداد واردکنندگان آن در سرتاسر ایران به شمار انگشتان دست نمی‌رسد. برای سفارش بال بهترین راه سفارش از طریق آموزشگاهتان است وگرنه گرفتار دلالان متعدد می‌شوید و خرید یک بال بیشتر از ١٥-١٤‌میلیون تومان برایتان آب می‌خورد. سایت‌های پاراگلایدر، تورهای تفریحی مختلفی برگزار می‌کنند و خلبانان خود را به انواع اقلیم‌های مختلف برده تا بتوانند تنوع جغرافیای زمین را از آسمان تجربه کنند. تورهای کوهستانی، کویر، دریا، شالیزار، جنگل‌و... این تورها شامل کشورهای مختلف نیز می‌شود که پرطرفدارترین تور پاراگلایدر ایران، مربوط به ترکیه و امارات است. حداقل قیمت هر تور داخلی نزدیک به ٣‌میلیون تومان است و افراد می‌توانند با آفیش‌کردن عکاس یا فیلمبردار اختصاصی تمام لحظات پرواز خود را از زوایای مختلف ثبت کنند. حداقل هزینه فیلمبرداری و عکاسی ١٠٠‌هزار تومان است و مبنا بر فریم عکس‌ها و زمان فیلمبرداری گذاشته می‌شود. با این حساب حداقل باید ٣٠‌میلیون تومان در جیب‌تان داشته باشید تا بتوانید این ورزش را یاد بگیرید، بال و تجهیزات پرواز را بخرید و حداکثر در یک تور تفریحی شرکت کنید. مبنا را هم بر این بگذارید که یادگیری بسیار قوی دارید و با حداقل جلسات تمرینی، پرواز را یاد می‌گیرید. البته در این میان افرادی هم هستند که بدون گرایش به یادگیری پرواز تنها می‌خواهند این تفریح را تجربه کنند. سایت‌های پروازی این افراد را به همراه یک خلبان به آسمان می‌فرستند و برای یک ربع ساعت پرواز در آسمان نفری ١٥٠‌هزار تومان دریافت می‌کنند. "امیر حسینی" یکی از مربیان سایت پاراگلایدر تهران می‌گوید: مشتریانی داریم که سالانه ١٥ تا ٢٠‌میلیون تومان برای پرواز با پاراگلایدر هزینه می‌کنند، بدون آن‌که علاقه‌ای به یادگیری آن داشته باشند.

 

 

What بازدید : 39 پنجشنبه 1393/08/01 نظرات (0)

 سینما یکی از محل های تفریح است که بسیاری از مردم در سراسر دنیا روزانه به ان مراجعه می کنند تا فیلمی دیده و ساعاتی تفریح کنند. هر سینما شرایط خاص خود را دارد و معمولا صاحبان این مکان برای جذب هرچه بیشتر مشتری ها راهکارهای مختلف را امتحان می کنند. در این مطلب سعی داریم شما را با جالب ترین سینماهایی که در سراسر دنیا واقع شده اند آشنا کنیم.

**سنه دی شف 


گروه سرگرمی ROZANEH

یکی از لوکس ترین سینماهای دنیا در سئول واقع شده است. این سینما دو صفحه نمایش بسیار گران قیمت و باکیفیت دارد و در هر سانس تنها 30 نفر می توانند در سالن فیلم را تماشا کنند. صندلی ها بسیار راحت هستند و استفاده از مرغوب‌ترین جنس‌ها ساخته شده‌اند. تماشای هر فیلم در این سینما 34 دلار خرج دارد و البته قیمت خوراکی ها از 53 دلار شروع می‌شود.

 


 

What بازدید : 73 پنجشنبه 1393/08/01 نظرات (0)


 

پاییز سر رسیده و با خود خنکای لذت بخش و شاعرانه‌ای را به همراه دارد، در دنیای تکنولوژی نیز این فصل بسیار مهم و دوست داشتنی است چرا که شاهد دستگاه‌های موبایل فوق‌العاده‌ای هستیم که به تازگی رونمایی شده‌اند و آماده‌اند تا به بازار‌ها عرضه شوند و بسیاری از طرفداران گجت‌ها را به خود جذب کنند. در ادامه قصد داریم درباره مهمترین و برترین محصولاتی که در این فصل به فروشگاه‌ها هجوم می‌آورند و گزینه‌ای بسیار خوب برای خرید هستند صحبت کنیم. چه کسی می‌داند، شاید یکی از همین دستگاه‌ها، گوشی‌ هوشمند بعدی شما باشد.

 

What بازدید : 43 یکشنبه 1393/07/27 نظرات (0)

دستمزدهای نجومی و مبالغ هنگفت قراردادهای تبلیغاتی در مقابل "اندکی عرق". ده ورزشکاری که نامشان به‌عنوان پردرآمدترین ورزشکاران جهان در مجله "فوربس" منتشر شده، روی هم بیش از نیم میلیارد یورو درآمد سالانه دارند.



 

دو مشت برای پول پارو کردن
 


 

مایه دار ترین ورزشکاران جهان
 


کارنامه کاری او نقص ندارد: ۴۷ مبارزه، ۴۷ پیروزی. فلوید مایوِدِر جونیور یک برگ برنده است؛ در داخل رینگ در عرصه ورزش و در خارج از آن در عرصه تبلیغات. این مشت‌زن ۳۷ ساله آمریکایی (در وزن نیمه‌سنگین) آهن‌ربای تماشاچیان است و به‌نوشته مجله "فوربس" سالانه ۸۲ میلیون یورو درآمد دارد. مایودر بدین ترتیب در رده نخست پردرآمدترین ورزشکاران جهان قرار دارد. 

 

 

تیزپا، خوش‌تیپ، ثروتمند
 


 

مایه دار ترین ورزشکاران جهان
 


کریستاینو رونالدو یکی از بااستعدادترین فوتبالیست‌ها است که به ظاهر خود بسیار اهمیت می‌دهد. مدل موی رونالدو گاهی پس از نود دقیقه فوتبال در هوای بارانی هم به همان شکل آراسته‌ی قبل از بازی است. البته جای تعجب نیست؛ او مدت‌هاست به‌عنوان مانکن هم کار می‌کند. کریس رونالدو که گروهی از هوادارانش شیفته ظاهر او هستند، با ۹/ ۶۲ میلیون یورو درآمد سالانه در مکان دوم فهرست پردرآمدترین ورزشکاران جهان قرار دارد.

 

 

What بازدید : 59 یکشنبه 1393/07/27 نظرات (0)

نمایش ثروت های بادآورده در جامعه ای که در سالهای اخیر شدیدترین تحریم ها را تجربه کرده است بر خلاف ایده ساده لوحانه «نمایش تصاویر جذاب از ایران» ، یک ساختار به هم ریخته اقتصادی و دارای شکاف طبقاتی را یادآور می شود که بوی نفت می دهد.

http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Dream/377139_864.jpg

http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Dream/377140_605.jpg

 

What بازدید : 237 شنبه 1393/07/26 نظرات (0)

خبری که در هفته گذشته دنیای هنر و فوتبال را تکان داد، حضور هاشم خان بیک زاده در یک سریال بود. در این جا هم میبینید بازکنان تیم ملی معلوم نیست با چه مشقتی شبکه ۱ را در آن ور دنیا گرفته اند و با ویدئو پروژکتور دارند سریال را می‌بینند. جلویش هم سلفی انداخته اند. کلا از عکس ها و حواشی ای که از اردوی تیم ملی بیرون آمد مشخص است اردوی خیلی پر باری داشته اند دوستان. باز خدا را شکر در جام ملت ها با یمن و ویتنام و تایلند همگروه نیستیم!


http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Chehrehaa26/376623_389.jpg

 

دل آدم جوان باشد نادر خان. خیلی هم جذاب شده ای اتفاقاً!


http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Chehrehaa26/376624_319.jpg

 

What بازدید : 58 شنبه 1393/07/26 نظرات (0)

 


 

گاهي براي ده قدم به پيش رفتن يك قدم عقب نشيني لازم است .

 

 تو آب افتادن انسان رو خفه نمي كنه زير آب موندن آدم رو خفه مي كنه .

 

موفق کسیه که با آجرهایی که به طرفش پرتاب میکنند . خانه ای بنا کند.

 

زندگی تاس خوب آوردن نیست ، تاس بد را خوب بازی کردن است .

 

آمده ام که با زندگی کردن قیمت پیدا کنم… نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنم .

 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
به سایت رسمی ویکتور چت خوش آمدید این سایت تنها سایت رسمی چت روم ویکتور چت بزرگترین چت روم فارسی زبان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند درصد این سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 580
  • بازدید سال : 10,594
  • بازدید کلی : 113,506