loading...
سایت تفریحی و سرگرمی ویکتور چت | چت روم فارسی | ویکتوریا چت
What بازدید : 76 یکشنبه 1393/09/16 نظرات (0)

اخیرا نشریه آمریکایی "Global Fiuance"، ثروتمندترین کشورهای جهان را اعلام کرد که قطر در راس این لیست قرار دارد و به دنبال آن کشورهایی چون لوگزامبورگ، نروژ و سنگاپور قرار دارند، به این مناسبت شاید جالب باشد که گزارشی کوتاه درباره هریک از این کشورها را دوباره مطالعه کنیم:

قطر

گروه سرگرمی روزنه

شبه جزیره کوچکی است که خلیج فارس آن را از غرب و شمال و شرق دربر گرفته است و در منطقه خاورمیانه قرار گرفته است. شهرهای قطر عبارتند از وکره، خور، دخان، شمال و زباره و... پایتخت قطر دوحه است و مساحت کل کشور 11437 کیلومتر مربع و تعداد جمعیت تقریبا 84000 نفر است.

گروه سرگرمی روزنه

زبان رسمی این کشور عربی است و انگلیسی هم بسیار رایج می باشد. واحد پول قطر، ریال است. کشور قطر امیرنشین است. این شبه جزیره کوچک از جنوب به کشور عربستان متصل می باشد. آب و هوای قطر، معتدل بیابانی است همراه با تابستان گرم و زمستان کوتاه و معتدل با مقدار کمی بارش باران. 

از لحاظ اقصادی، منبع درآمد ارزی کشور، صادرات نفت و گاز می باشد. قطر سومین کشور دارنده ذخایر گاز پس از روسیه و ایران می باشد ذخیره گازی آن برای 200 سال آینده تخمین زده شده است. قطر عضو اپک نیز است

 

What بازدید : 155 پنجشنبه 1393/09/13 نظرات (1)

منوچهر متکی در کنار ابراهیم یزدی
عصر ایران – منوچهر متکی وزیر امور خارجه سابق در کنار ابراهیم یزدی وزیر امور خارجه دولت موقت مهندس مهدی بازرگان و صادق زیبا کلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران روز دوشنبه در جلسه دفاع پایان نامه ای در مقطع دکترا دانشگاه تهران با موضوع ” لیبرال دموکراسی در ایران “.

http://mj9.persianfun.info/img/93/9/Roozegar40/zimg_019_30.jpg

 
 

نماینده ای که چفیه بر گردن وزیر علوم انداخت
در جلسه علنی مجلس به مناسبت هفته بسیج بین نمایندگان چفیه هایی توزیع شد.اما در اتفاقی جالب هنگامی که محمد فرهادی وزیر پیشنهادی علوم در جایگاه در حال نطق درباره برنامه های خود برای تصدی وزارت علوم بود فردی از پشت چفیه ای بر گردن وزیر پیشنهادی انداخت!

http://mj9.persianfun.info/img/93/9/Roozegar40/zimg_009_11.jpg

 

What بازدید : 46 دوشنبه 1393/09/03 نظرات (0)

 بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت بین ۶۰۰ تا ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
 


بسیاری از کاربران قادر به خرید گوشی‌های هوشمند پرچمدار نیستند و به همین دلیل گوشی‌های میان‌رده از محبوبیت‌ خاصی برخوردار هستند. در این راهنمای خرید قصد داریم بهترین گزینه‌های میان رده (از نظر سطح قیمت) را که با هزینه‌ای کمتر از ۱.۳ میلیون تومان می‌توان خرید معرفی کنیم.

 

یکی از پر طرفدارترین بخش بازار گوشی‌های هوشمند، میان رده یا میان قیمت‌های این دسته از محصولات هستند. کمپانی‌های مختلف نیز این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند و گوشی‌های هوشمند برازنده‌ای که می‌تواند نیاز‌های مختلف افراد را به خوبی بر طرف کند، عرضه می‌کنند. ممکن است در این ماه قصد خرید گوشی هوشمندی از دسته میان رده را داشته باشید، پس حتما خوشحال خواهید شد اگر بدانید ما بهترین‌ها را برای شما در یک مطلب گرد آورده‌ایم.

راستش را بخواهید معرفی بهترین گوشی‌های هوشمند میان رده کاری بس دشوار است و همانطور که خود شما مطلع هستید انتخاب‌ها در این بخش بازار بسیار زیاد هستند. اما ما نهایت تلاش خود را کرده‌ایم تا گوشی‌هایی را از برند‌های مختلف، مقدار قیمت‌های متنوع و در سبک‌های گوناگون به شما معرفی کنیم تا کار شما در هنگام انتخاب مناسب‌ترین گوشی هوشمند، آسان شود. در این نوع راهنمایی‌های خرید، ما بهترین گوشی‌های هوشمند میان رده‌ای را به شما معرفی خواهیم کرد که در رنج قیمتی مشخص (برای مثال این‌بار بالای ۶۰۰ هزار تومان تا۱۳۰۰ هزار تومان)، بهترین محسوب می‌شوند و نسبت به رقیب‌های خود انتخاب بهتری به حساب می‌آیند.

این راهنمای پیش‌رو برای خریداران گوشی‌های میان رده آذر ماه توصیه می‌شود. اما برای آینده نیز برنامه داریم و به صورت ماهانه این لیست را با گوشی‌های جدیدی که به بازار می‌آیند و می‌توانند جایگزین تلفن‌های این لیست شوند و همچنین گوشی‌هایی که هنوز انتخاب‌های برتر مانده‌اند، راهنمای خرید را برای شما به‌روز خواهیم کرد. دستگاه‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند هیچ ترتیب و اولویتی در انتخاب آن‌ها دخیل نیست اما در بخش توضیحات هر دستگاه سعی داریم تا آن تلفن را با دیگر گوشی‌های لیست مقایسه کنیم و نقاط ضعف و قوت مبرهن را بیشتر جلوه دهیم. بنابراین مقایسه مشخصات فنی و توضیحات تکنیکی را به ما بسپارید و تنها بر اساس سلیقه و دلخواه خود بر روی ظاهر دستگاه، مشخصات مورد نیاز و ترجیح خود تصمیم بگیرد.

 


What بازدید : 92 یکشنبه 1393/09/02 نظرات (0)

www.ROZANEHONLINE.com

 باشگاه های معروف فوتبال در دنیا بخشی از درآمد خود را از طریق فروش پیراهن بازیکنان بدست می‌آورند و در میان خودشان به نوعی رقابت خاصی دارند. و حتی خرید بازیکن را نیز با میزان فروش پیراهن هایش می سنجند و معمولا بازیکنی را به خدمت می گیرند که محبوبیت بالایی داشته باشد و بتواند پیراهن زیادی را بفروشاند. در ادامه با باشگاه هایی آشنا می شویم که بیشترین فروش پیراهن را در سال طول امسال داشته اند.

 

5/ بایرن مونیخ

در رتبه 5 این لیست تیم محبوب آلمان ها قرار گرفته است. این تیم پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا توانست به فروش بالای پیراهن دست پیدا کند. بایرن مونیخ 880 هزار پیراهن با نام های مختلف به فروش رسانده است و پشت سر خود آرسنال را با فروش 800 هزار پیراهن می بیند. این تیم با همه بردهای متوالی و قدرتی که دارد همچنان راه زیادی برای کسب پرفروش ترین پیراهن پیش رو دارد.


 گروه سرگرمی روزنه

 

4/ چلسی

از سال 2003 که آبراموویچ تیم چلسی راخریداری کرد، این تیم به یک از قطب های فوتبال اروپا تبدیل شد و حالا به رتبه چهارم فروش پیراهن رسیده است. تا قبل از خروج تورس از این تیم بیشترین میزان فروش پیراهن مربوط به همین بازیکن بود و آمار آن را به 910 هزار پیراهن رسانده بود. چلسی فاصله زیادی با بایرن مونیخ دارد و فعلا جایگاه امنی را در اختیار دارد.

 

What بازدید : 66 سه شنبه 1393/08/27 نظرات (0)

بعد از پیج بچه‌پولدارای تهران، تبریز و امارات، بچه پولدارهای اهواز هم وارد بازی شدند.اینا البته بیشتر ماشین باز هستند و پولداریشون رو از طریق ماشین هایی که بعضا پلاک موقت هم نیست به نمایش گذاشتند. البته جای شکرش باقی است که بچه های مایه دار اهوازی فقط ماشین های لوکس و گران قیمتشون رو پیج کردند و از تفریحات خارج از عرف و غیر اخلاقی تصویری منتشر نکرده اند

بهرحال فکر میکنم دیگه زمانش رسیده تا جامعه ظهور این نوکیسه ها و شکاف طبقاتی رو بپذیره و  دست از صحبت های آرمانی و انقلابی برداره!
 

What بازدید : 35 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)

تاریخچه پیدایش لاله‌های هلندی جالب است. امروزه این گل‌های هلندی تبدیل به یکی از بزرگترین جاذبه‌های گردشگری هلند شدند.

گروه سرگرمی روزنه 
این تصاویر در نگاه اول مثل نقاشی‌های مداد رنگی به نظر می‌رسند. رنگ‌های راه راه خالص ارغوانی، زرد، قرمز، صورتی، نارنجی و سبز ترکیبی بدیع شبیه پارچه چهل تکه پدید آورده اند! این نقش‌های رنگارنگ درحقیقت تصاویری از هلند در اواسط فصل رویش لاله‌هاست. بیش از 10.000 هکتار به پرورش این گل‌های حساس اختصاص داده شده است. در ماه می‌تمام این گل‌های لاله شروع به شکفتن می‌کنند. گل‌ها در اواخر اکتبر یا اول نوامبر کاشته می‌شوند و سپس بعد از شکفته شدن به گل فروشی‌ها فروخته می‌شوند. سالانه بیش از سه بیلیون گل در اینجا رشد می‌کنند و دو سوم آنها بیشتر به کشورهایی مثل آلمان و آمریکا صادر می‌شوند.. درآمدي معادل 90 ميليارد دلار در سال!!!

تاریخچه پیدایش لاله‌های هلندی جالب است. امروزه این گل‌های هلندی تبدیل به یکی از بزرگترین جاذبه‌های گردشگری هلند شدند. بزرگ ترین زمین‌های گل‌های لاله نیز در محلی به نام باغ گل Keukenhof است. این باغ‌ها از سال 1949 تبدیل به یکی از بزرگترین جذابیت‌های توریستی این منطقه شده اند. بودن در نمای باشکوهی از میلیون‌ها گل  لاله و انواع دیگر گل واقعا حس و حال بهار را به انسان می‌دهد. تماشای اینجا تجربه ای است که هیچگاه فراموش نمی‌شود. اینجا مکانی است برای پیر و جوان، دارندگان نمایشگاه‌های گل و افراد معمولی ای که می‌خواهند روز خوش و مطبوعی را تجربه کنند.

 

روزنه آنلاین

 


What بازدید : 30 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)
«ایروموبیل ۳.۰» خودروی ساخت کشور اسلواکی است که از آن هم می توان بعنوان خودروی معمولی و هم بعنوان هواپیما استفاده کرد. این خودرو که از سوخت معمولی استفاده می کند، به دویست متر برای به پرواز در آمدن و پنجاه متر برای فرود احتیاج دارد.
 
استفان کلین، مخترع خودروی پرنده می گوید: «ما طرح های مختلفی را ایجاد کردیم و پیش نمونه های متعددی ساختیم. اکنون می توانیم این دستگاه را که بسیار واقعگرایانه است معرفی کنیم. من بعنوان خلبان آنرا امتحان کرده ام و در هوا عالی عمل می کند و بر روی زمین نیز بسیار خوب است.»

 
«ایرموبایل ۳.۰» اخیرا در جشنواره نوآوری شهر وین اتریش ارائه شد. وزن این خودرو ۴۵۰ کیلوگرم است و بالهایش هشت متر طول دارد و قابلیت پرواز تا هفتصد کیلومتر بدون سوختگیری را دارد. این خودرو فقط هشت لیتر در صد کیلومتر بعنوان خودرو و پانزده لیتر بعنوان هواپیما سوخت مصرف می کند.
 

استفان کلین می گوید: «منظور ما ساخت یک خودروی پرنده یا هواپیما برای جاده نیست. می خواهیم یک مقوله جدید ایجاد کنیم. یعنی ما خودرویی ساختیم که مانند یک خودروی معمولی در جاده عمل می کند و در هوا هم مانند یک هواپیمای معمولی است.»

حالا باید منتظر ماند و دید آیا این پروژه ای واقعگرایانه است یا مشکلات ساختاری و نگرانی های ایمنی از توسعه آن جلوگیری خواهد کرد.

 

What بازدید : 603 دوشنبه 1393/08/19 نظرات (0)

مدت زیادی از جنجال عکس‌های «بچه پولدارهای تهران» و حاشیه‌های فراوان آن نمی‌گذرد صفحه ای در اینستاگرام که می‌خواست روی دیگری از زندگی برخی از پایتخت‌نشین‌ها را نشان دهد

انتشار عکس‌هایی از تفریحات، لباس‌ها، اتومبیل‌های گران قیمت، ساعت‌های مچی، خانه‌های لوکس و پنت هاوس ها و…از بچه پولدارهای تهران تبدیل به تیتر یک بسیاری از رسانه‎های داخلی و خارجی شد و در نهایت آن صفحه بسته شد و به معنی دیگر صورن مسئله پاک شد و ظاهرا کسی پاسخگوی علت ظهور این طبقه خاص در این نظام و مملکت نگردید گویا درصدد تست افکار عمومی بودند تا زمینه را برای برجسته نمودن ظهور این طبقه که بر خلاف ایده های بنیانگذاران این نظامی مردمی و اسلامی است فراهم کنند

باید به این نکته نیز توجه داشت سوءاستفاده‌های مالی عظیم در زمان تشدید تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا و اتحادیه اروپا در دولت‌های نهم و دهم که نماد رانت‌خواری و سوءاستفاده مالی از قدرت بود ولی خود را پاک‌ترین دولت تاریخ ایران معرفی میکردند از جمله دلایل ظهور چنین جلوه ای از نمایش ثروت و دارایی است با روی کار آمدن دولت محمود احمدی‌نژاد فرصت مناسبی برای رشد روز افزون سرمایه‌ی ثروتمندان از طریقی غیر از رقابت آزاد و به دنیال آن افزایش فاصله طبقاتی به خوبی فراهم شد و یکباره شهروندان یک شهر این طور از یکدیگر فاصله گرفتند

اینان که اغلب ثروتشان نامشروع می باشد ( پاکترین و منزه ترینشان فرارهای مالیاتی هنگفت و میلیاردی داشته اند ) قادر به خروج سرمایه و زندگی شان به خارج از کشور نیستند و لذا بهترین محل برای خوشگذرانی های فرزندان نوکیسه این طبقه نامشروع همین سرزمین است و ناچارا مجبور به دور دور و شب نشینی ها و محفل های درونی خودشان هستند….بهرحال باید این حجم از تناقض را پذیرفت و دعا کنیم توافق هسته ای صورت پذیرد و بساط این فضای مسموم که تنها پولداران و رانت خواران و دلواپسان و صاحبان منافع تحریم از آن بهره میگیرند جمع شود و شرایط مساوی و یکسانی برای همگان گسترش یابد.

فساد مالی سیستماتیک و رانت‌خواری در ایران تنها در سایه برداشته شدن تحریم ها و مبارزه جدی نظام با فساد امکان پذیر است تحریم راه رانت‌خواری را هموار می‌کند و در هر صورت زمینه‌ساز فساد مدیریتی است و با آن عجین می‌شود باز شدن فضای سیاسی و تامین امنیت برای فعالان بخش خصوصی اقدامی موثر برای کاهش فساد فراگیر مدیریتی در ایران و بالا بردن بهره‌وری در فعالیت‌های تولیدی است که از شاخصه‌های مهم شفافیت اقتصادی و حاصل رقابت آزاد است.

تحقیق و تفحص‌ نمایندگان مردم در مجلس درباره فساد مالی از نهادهای خارج از نظارت و کنترل و افراد صاحب نفوذ و شناسایی و مجازات کسانی که با تبانی و سوء استفاده از امتیازات خاص، زمینه ویژه‌خواری و درآمدهای غیرموجه را فراهم کرده‌اند از اقدامات موثر دیگر در خروج از این وضعیت وخیم است مرکز بین‌المللی شفافیت اقتصادی با بررسی وضعیت ۱۷۷ کشور در سال گذشته میلادی، ایران را به لحاظ فساد اقتصادی و اداری در جایگاه ۱۴۴ قرار داده است.

حاصل رانت، ریاکاری و سقوط اخلاقی

فساد و رانت را از عوامل اصلی توسعه‌نیافتگی ایران میباشد باعث شده است شرایط موجود باعث تشویق رانت و ربا و فساد و علیه تولید آرایش پیدا کند همچنین باید دانست ریاکاری از الزامات اقتصاد رانتی است که پیکر جامعه را با اضمحلال فرهنگی و سقوط اخلاقی روبرو می‌کند. فرزندان نوکیسگان رانت خواران و حامیان تحریم و دلواپسان صاحب منافع تحریم که در قالب “بچه پولدارهای تهران” ثروت بادآورده پدران رانت‌خوار خود را به رخ شهروندان می‌کشند، نمونه‌ای از این انحطاط به شمار می‌روند

این “بچه پولدارها” تازگی تفریح جدیدی پیدا کرده‌اند و به مناسبت ماه محرم دسته “عزاداری سواره” راه‌انداخته و با خودروهای چندصد میلیون تومانی لوکس و پخش نوحه و مداحی در خیابان‌های شمال تهران جولان می‌دهند

در این سوی کشور اما به طرز ناشیانه و مبتدیی این بار «بچه پولدارهای تبریز» با ایجاد صفحه‌ای احراز هویت کرده‌اند و با استناد به گفته خودشان معتقدند: « بزار یه دنیا ببینه که تبریز در چه سطحی داره نفس میکشه». به نظر میرسد ادمین این صفحه تاکید خاصی بر برجسته نمودن برچسب بچه پولدارهای تبریز دارد خود از طبقه تحقیرشدگان جامعه ویا منسوبین آنان باشد و بیشتر مایه تمسخر این باصطلاح طبقه مایه دار ها شده است.


 

What بازدید : 50 یکشنبه 1393/08/18 نظرات (0)

سران و رهبران جهان برای جابجایی و مسافرت های داخلی و خارجی از هواپیماهای اختصاصی استفاده می کنند.

در بسیاری از پروتکل های سیاسی و قوانین داخلی کشورها سران و رهبران کشورها به دلیل مسایل امنیتی و سفرهای متعدد داخلی و خارجی باید از هواپیماهای شخصی استفاده کنند.

در بسیاری از کشورها از بودجه عمومی برای سران کشورها هواپیماهای شخصی تهیه می شود و سران و دولتمردان غالبا در کسوت شخصیت حقوقی خود مادامی که در مسند قدرت هستند، از امکان داشتن هواپیمای اختصاصی برخوردارند.

با شدت گرفتن بحران اقتصاد جهانی از سال 2008 بدین سو مساله هزینه کرد مالیات های شهروندان در بسیاری از کشورهای با سیستم اقتصاد آزاد تبدیل به موضوعی مورد مناقشه شده است؛ دولت ها برای فائق آمدن بر بحران مالی و کسری بودجه غالبا دست به انجام سیاست های ریاضت اقتصادی می زنند و غالبا این بودجه هایی چون بهداشت و آموزش و حقوق و ساعات کار و قوانین بازنشستگی است که دستخوش تغییرات می شوند و دولت ها برای جبران کسری بودجه شان از بودجه های آموزشی و بیمه ای طبقه متوسط و کارمندان و کارگران می زنند.
این در حالی است که شهروندان معتقدند دولت ها می توانند در بسیاری از بودجه های عمومی و ریخت و پاش های دیوان سالاری خود صرفه جویی کنند و یا با افزایش مالیات ثروتمندان ، از پس تامین کسری بودجه برآیند.

این مناقشه حتی به مسایلی چون امکانات سران و رهبران کشورها و هزینه ای که تامین امنیت آنها و دستگاه دیوان سالاری شان بر بودجه عمومی کشور تحمیل می کند، کشیده شده است.

در لیست زیر که اخیر مجله "reachest" منتشر کرده 9 هواپیمای گران سران و رهبران جهان به ترتیب قیمت آنها آمده است. در ابتدای این لیست پادشاه عربستان قرار دارد. او گران ترین هواپیمای اختصاصی یک رهبر سیاسی جهان را در اختیار دارد.  


 

1- 520 میلیون دلار قیمت هواپیمای اختصاصی پادشاه عربستان

 
salijoon.ws


 


 

2- هواپیمای بویینگ vc -25  اوباما با قیمت 325 میلیون دلار

 
salijoon.ws


 


 

3- هواپیمای شیخ صباح احمد الجابر الصباح امیر کویت 245 میلیون دلار می ارزد

salijoon.ws

What بازدید : 41 شنبه 1393/08/17 نظرات (0)

ساختمان شماره یک و اصلی “مرکز تجارت جهانی” (One World Trade Center) روز دوشنبه (۳ نوامبر-۱۲ آبان) در جنوب منهتن در نیویورک گشایش یافت.

این آسمان‌خراش که با ارتفاع ۵۴۱ متر و در ۱۰۴ طبق، با صرف هزینهٔ ۳/۹ میلیارد دلاری ساخته شده، جایگزین برج‌های دوقلوی “مرکز تجارت جهانی” شده که در جریان حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ فرو ریختنند.

“مرکز تجارت جهانی” جدید که ساخت آن بیش از هشت سال به طول انجامید، بلندترین آسمان‌خراش در ایالات متحده امریکا به شمار می‌رود و در میان بلندترین برج‌های جهان قرار دارد.

مقامات نیویورک، هم‌چنین، این آسمان‌خراش را امن‌ترین ساختمان تجاری در کل امریکا معرفی کرده‌اند

آسان‌خراش تازه درست در مرکز زمین ۱۶ هکتاری قرار دارد که برج‌های دوقلو بر روی آن واقع شده بودند. هفت برج دیگر نیز در این زمین ساخته شده و یا در حال ساخت هستند که از میان آن‌ها برج شماره چهار مرکز تجارت جهانی نیز تقریبا کامل شده و برج‌های شماره سه و دو نیز طی دو سال آینده کامل خواهند شد.

۶۰ درصد ساختمان شماره یک “مرکز تجارت جهانی” به شرکت تبلیغاتی “کیدز کریتیو” (Kids Creative) اختصاص یافته است. کارمندان شرکت عظیم انتشاراتی “کانده ناست” و شرکت ساخت استادیوم “لجند هازپتالیتی” از روز گذشته انتقال خود به این مرکز را آغاز کرده‌اند.

هنوز زمانی برای برگزاری مراسم جشن بازگشایی این مرکز اعلام نشده است.

گفتنی است در جریان حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ بیش از ۲۷۰۰ نفر آن‌ها کارمندان دفاتر واقع در “مرکز تجارت جهانی” بودند، جان باختند.

اندرو کومو، فرماندار نیویورک، در بیانیه‌ای به مناسبت آغاز به کار آسمان‌خراش جدید گفت: «امروز مرکز تجارت جهانی به عنوان نماد مقاومت مردم نیویورک عمل می‌کند؛ و باز کردن درهای این مرکز برای اولین بار، به ما یادآوری می‌کند که قدرت و شجاعت همیشه بر ضعف و بزدلی پیروز خواهد شد.»

http://30na.persianfun.info/img/93/8/30na/World%20Trade%20Center/World-Trade-Center-New-1.jpg

http://30na.persianfun.info/img/93/8/30na/World%20Trade%20Center/World-Trade-Center-New-2.jpg

 

What بازدید : 108 یکشنبه 1393/08/11 نظرات (0)

معلوم شد کی این آقا را لو داده؟!

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Roozegar38/zimg_001_1.jpg


خنده و گریه لاریجانی در همایش ملی امربه معروف و نهی از منکر

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Roozegar38/zimg_004_4.jpg


میرحسین موسوی و مصباح یزدی

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Roozegar38/zimg_017_18.jpg

What بازدید : 76 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

یک رمزعبور خوب باید چه ویژگی های داشته باشد

برطبق نظریه یک کارشناس : ترکیب یک رمز عبور خوب باید لااقل بیشتر از شش کاراکتر باشد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، داریوش زندی با تاکید بر اینکه برای داشتن یک رمز عبور خوب اکثر کارشناسان امنیتی ترکیبی از حروف، اعداد و کاراکترهای خاص را پیشنهاد می‌دهند اظهار داشت: رمز عبور باید به 
صورتی باشد که به راحتی فراموش نشود.

همچنین وی افزود: ساختن یک رمز عبور خوب به گونه ای که برای افراد سودجو قابل حدس و دسترسی نباشد مستلزم روش‌های مختلفی است.

این کارشناس ارشد هوش مصنوعی با اشاره به اینکه این روش‌ها برای افراد مختلف متفاوت است افزود: بعضی از افراد با ترکیب اطلاعات شخصی خود اقدام به ساخت رمز عبور می‌کنند به این صورت که 
فردی به اسم احمد با شماره شناسنامه 1209 با ترکیب نام شماره شناسنامه خود به یک رمز عبور به ظاهر ahmad1209 دست می‌یابد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


وی افزود: این روش هم یک رمز عبور طولانی را می سازد و هم ترکیبی است از اعداد و حروف و همچنین قابل فراموشی نیست.

زندی با بیان اینکه هک کردن یک رمز عبور با این روش توسط برنامه‌های کامپیوتری بسیار سخت است، عنوان کرد: یک روش برای هک اینگونه رمز عبورها هک اجتماعی می باشد که طرف سودجو با 
استفاده از طرح ریزی‌های گوناگون برای فرد مورد نظر، اطلاعات شخصی وی را بدست می‌آورد.
وی ادامه داد: یکی از بهترین روش ها برای ساخت رمز عبور مطمئن استفاده از نرم‌افزار LastPass است. به طور خلاصه این نرم افزار یک ابزار برای مدیریت رمز عبورهای شماست به علاوه این قابلیت را به 
شما می‌دهد تا رمز عبورهای مطمئنی را برایتان به صورت ترکیب عدد و حرف و کاراکترهای خاص تولید کند.

وی افزود: برای اکثر افراد فارسی زبان این اتفاق افتاده که می‌خواهید فارسی تایپ کنید اما به اشتباه بدون اینکه زبان کیبورد را عوض کنید می‌بینید که کلی کاراکتر انگلیسی کنار هم قرار گرفته‌اند که هیچ 
معنی خاصی نمی‌دهند. میتوان از همین روش برای ساخت رمز عبور استفاده کرد؛ به این شکل که یک جمله یا یک بیت شعر یا مطلبی که در ذهنتان هست و قابل فراموش کردن نیست را بدون اینکه کیبورد 
صفحه را به زبان فارسی تغییر دهید تایپ کنید. نتیجه کار یک رمز عبور عجیب و غریب و بسیار امن می شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر این روش را با عدد و کاراکترهای خاص ترکیب کنید یک رمز عبور تقریبا غیرقابل نفوذ به دست خواهید آورد.

 


What بازدید : 89 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

متاسفانه یکی از کاربردهایی که شبکه‌های اجتماعی چون فیس‌بوک و اینستاگرام برای برخی از ایرانیان دارد، خودنمایی محض است. فرهنگ غربی که برگردان ژست‌های هالیوودی و فستیوال‌های غرب است در صفحات شبکه‌های اجتماعی برخی ایرانیان به گونه دیگری به نمایش درآمده است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 74 پنجشنبه 1393/08/01 نظرات (0)

 ورزش‌های لوکس و گرانقیمت به سرعت در ایران درحال گسترش است. در تهران کسانی هستند که سالانه ١٥ تا ٢٠‌میلیون تومان هزینه می‌کنند تا دقایقی بر فراز ابرها زادگاهشان را تماشا کنند یا تابستان در دریاچه فشافویه با جت‌اسکی‌های ١٢٠‌میلیون تومانی‌شان به امواج‌نوردی بپردازند و زمستان‌ها در ارتفاعات ترکیه اسکی کنند. می‌گویند، این روزها تورهای "آفرود" نیز طرفداران زیادی به خود جذب کرده است. خودروهای دو دیفرانسیل ٣٠٠- ٤٠٠‌میلیون تومانی به جنگل و کوهستان می‌زنند و کورسی گرانقیمت بین پولدارها آغاز می‌شود. سوارکاری با اسب‌های چند صد‌میلیون تومانی هم یکی دیگر از تفریحات لوکس پولدارهای تهرانی است. اگرچه دامنه این ورزش یا تفریحات گسترده‌تر است اما در این گزارش به تعدادی از گرانقیمت‌ترین ورزش‌های لوکس در ایران پرداخته‌ایم.

 

هر دقیقه پرواز در آسمان تهران حداقل ١٠‌هزار تومان!

گروه سرگرمی روزنه

شور و هیاهویی خاص بر سایت جنت‌آباد حاکم است. یکی جلیقه می‌پوشد، یکی درحال آماده کردن بال چند‌میلیون تومانی‌اش عکس سلفی می‌گیرد. عکاسان و فیلمبرداران نیز به حالت آماده‌باش ایستاده‌اند و همهمه آن‌قدر بالا گرفته است که صدا به صدا نمی‌رسد. این‌جا جمعیتی نزدیک به ٥‌هزار نفر از بچه پولدارهای تهرانی گرد هم آمده‌اند تا شاهد رقابت هدف‌زنی خلبانان باشند. خلبانان جوان با دوستانشان کنار بالگردها دوباره عکس می‌اندازند. قرار است آنها در ارتفاعی بیشتر از ٧٥٠ متر از سطح زمین رها شده و هرکس با چتر گشوده خود در محلی هدف‌گذاری شده فرود آید. فرود دقیق‌تر خلبانان ماهرتر را مشخص می‌کند و به هرکدام از برگزیده‌ها یک بال ١٥‌میلیون تومانی تعلق می‌گیرد. پاراگلایدر یکی از ورزش‌های لوکس یا شاید بتوان گفت تفریح بچه پولدارهاست. هزینه آموزش این ورزش حدود ٨,٥ ‌میلیون تومان است. اما این مبلغ تنها برای دانشجویانی است که یادگیری سریع‌تری دارند و می‌توانند تا آخرین مرحله آموزش را بدون نیاز به تمرینات و آموزش اضافه بگذرانند. دوره آموزشی شامل ٦ مرحله است و تقریبا ٢ ‌سال طول می‌کشد تا بتوانید گواهینامه پروازهای بین‌المللی را دریافت کنید. در مرحله مقدماتی آموزش که تنها ٣ هفته طول می‌کشد، باید ١.٥‌میلیون تومان بپردازید. در مرحله اول نیازی به داشتن بال پرواز ندارید و باشگاه بال‌های خود را در اختیارتان می‌گذارد، اما همین که پرواز را یاد گرفتید برای ورود به مراحل بعدی آموزش ناچارید بال بخرید. بال‌ها یا همان چترهای نجات از آلمان وارد می‌شود و تعداد واردکنندگان آن در سرتاسر ایران به شمار انگشتان دست نمی‌رسد. برای سفارش بال بهترین راه سفارش از طریق آموزشگاهتان است وگرنه گرفتار دلالان متعدد می‌شوید و خرید یک بال بیشتر از ١٥-١٤‌میلیون تومان برایتان آب می‌خورد. سایت‌های پاراگلایدر، تورهای تفریحی مختلفی برگزار می‌کنند و خلبانان خود را به انواع اقلیم‌های مختلف برده تا بتوانند تنوع جغرافیای زمین را از آسمان تجربه کنند. تورهای کوهستانی، کویر، دریا، شالیزار، جنگل‌و... این تورها شامل کشورهای مختلف نیز می‌شود که پرطرفدارترین تور پاراگلایدر ایران، مربوط به ترکیه و امارات است. حداقل قیمت هر تور داخلی نزدیک به ٣‌میلیون تومان است و افراد می‌توانند با آفیش‌کردن عکاس یا فیلمبردار اختصاصی تمام لحظات پرواز خود را از زوایای مختلف ثبت کنند. حداقل هزینه فیلمبرداری و عکاسی ١٠٠‌هزار تومان است و مبنا بر فریم عکس‌ها و زمان فیلمبرداری گذاشته می‌شود. با این حساب حداقل باید ٣٠‌میلیون تومان در جیب‌تان داشته باشید تا بتوانید این ورزش را یاد بگیرید، بال و تجهیزات پرواز را بخرید و حداکثر در یک تور تفریحی شرکت کنید. مبنا را هم بر این بگذارید که یادگیری بسیار قوی دارید و با حداقل جلسات تمرینی، پرواز را یاد می‌گیرید. البته در این میان افرادی هم هستند که بدون گرایش به یادگیری پرواز تنها می‌خواهند این تفریح را تجربه کنند. سایت‌های پروازی این افراد را به همراه یک خلبان به آسمان می‌فرستند و برای یک ربع ساعت پرواز در آسمان نفری ١٥٠‌هزار تومان دریافت می‌کنند. "امیر حسینی" یکی از مربیان سایت پاراگلایدر تهران می‌گوید: مشتریانی داریم که سالانه ١٥ تا ٢٠‌میلیون تومان برای پرواز با پاراگلایدر هزینه می‌کنند، بدون آن‌که علاقه‌ای به یادگیری آن داشته باشند.

 

 

What بازدید : 39 پنجشنبه 1393/08/01 نظرات (0)

 سینما یکی از محل های تفریح است که بسیاری از مردم در سراسر دنیا روزانه به ان مراجعه می کنند تا فیلمی دیده و ساعاتی تفریح کنند. هر سینما شرایط خاص خود را دارد و معمولا صاحبان این مکان برای جذب هرچه بیشتر مشتری ها راهکارهای مختلف را امتحان می کنند. در این مطلب سعی داریم شما را با جالب ترین سینماهایی که در سراسر دنیا واقع شده اند آشنا کنیم.

**سنه دی شف 


گروه سرگرمی ROZANEH

یکی از لوکس ترین سینماهای دنیا در سئول واقع شده است. این سینما دو صفحه نمایش بسیار گران قیمت و باکیفیت دارد و در هر سانس تنها 30 نفر می توانند در سالن فیلم را تماشا کنند. صندلی ها بسیار راحت هستند و استفاده از مرغوب‌ترین جنس‌ها ساخته شده‌اند. تماشای هر فیلم در این سینما 34 دلار خرج دارد و البته قیمت خوراکی ها از 53 دلار شروع می‌شود.

 


 

What بازدید : 73 پنجشنبه 1393/08/01 نظرات (0)


 

پاییز سر رسیده و با خود خنکای لذت بخش و شاعرانه‌ای را به همراه دارد، در دنیای تکنولوژی نیز این فصل بسیار مهم و دوست داشتنی است چرا که شاهد دستگاه‌های موبایل فوق‌العاده‌ای هستیم که به تازگی رونمایی شده‌اند و آماده‌اند تا به بازار‌ها عرضه شوند و بسیاری از طرفداران گجت‌ها را به خود جذب کنند. در ادامه قصد داریم درباره مهمترین و برترین محصولاتی که در این فصل به فروشگاه‌ها هجوم می‌آورند و گزینه‌ای بسیار خوب برای خرید هستند صحبت کنیم. چه کسی می‌داند، شاید یکی از همین دستگاه‌ها، گوشی‌ هوشمند بعدی شما باشد.

 

What بازدید : 58 دوشنبه 1393/07/28 نظرات (0)

آمارها نشان می دهد متوسط درآمد یک فرد برای زندگی در شهر پاریس، یکی از گزانترین شهرهای دنیا باید بین ۸۰ تا ۱۵۰ هزار دلار در سال باشد.

آمار جهانی نشان می‌دهد تا سن ۴۴ سالگی افراد به طور متوسط ۲ تا ۳ بار محل سکونت خود را عوض می‌کنند اما در بیشتر مواقع این تغییر محل سکونت تغییری اساسی به حساب نمی‌آید زیرا اکثر افراد به مکان دیگری در همان شهر خود و یا حداکثر یک شهر مجاور نقل‌مکان می‌کنند.

طبق گزارشی که سازمان آمار آمریکا منتشر کرده، در سال ۲۰۱۳ حدود ۳۷ میلیون نفر (۱۲ درصد کل جمعیت آمریکا) محل سکونت خود را تغییر داده‌اند از میان این تعداد افراد در حدود ۶۵ درصد محل سکونت خود را در همان شهر انتخاب کرده‌اند و ۳۵ درصد باقی‌مانده نیز حداکثر به ایالت‌های مجاور مهاجرت کرده‌اند.

تنها تعداد کمی از این افراد کشور جدیدی را برای محل سکونت جدید انتخاب کرده‌اند.

درهرصورت تصمیم‌گیری برای تغییر محل سکونت و اقامت در یک شهر دور و یک کشور دیگر تصمیم بسیار بزرگی است که سنجیدن و برسی کردن وضعیت آن خودیم پروژه بزرگ و سخت محسوب می‌شود و افرادی که قصد طی کردن چنین مسیری را دارند باید کاملاً از تصمیم خود و عواقب آن آگاهی داشته باشند.

بدون شک اولین چیزی که به ذهن هرکسی برای اقامت در یک شهر و کشور دیگر به ذهن می‌رسد هزینه‌های زندگی در آن شهر است.

در همین راستا قصد داریم مقایسه‌ای را درزمینهٔ هزینه ای زندگی در شهرهای مختلف دنیا انجام دهیم.

شهرهای انتخابی در دسته زیباترین شهرهای دنیا قرار دارند و اطلاعات در مورد هرینه های معمول زندگی در این شهرها از وبسایت ها و منابع مختلف گردآوری شده است.

آمستردام – هلند

هزینه یک وعده‌غذای کامل (کمبو) فست فودی: ۹ دلار
وعده شام برای دو نفر در یک رستوران محلی: ۵۴ دلار
قیمت بطری دو لیتری نوشابه: ۲٫۷ دلار
قیمت یک شانه ۱۲ تایی تخم‌مرغ: ۳٫۴۳ دلار
اجاره یک ماه خانه مبله در منطقه خوب شهر: ۲۴۵۳ دلار
هزینه برق، آب، و… برای دو نفر در یک‌خانه متوسط: ۲۱۰ دلار
یک لیتر گاز: ۲٫۳۴ دلار
یک تلویزیون صفحه تخت ۴۰ اینچی: ۶۸۲ دلار
یک ماشین صفر (فولکس‌واگن گلف ۲٫۰TDI): 37950 دلار
دو بلیت سینما: ۲۸ دلار
متوسط درآمد لازم برای داشتن زندگی راحت در آمستردام: ۷۰ تا ۱۰۰ هزار دلار در سال

 

http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Life/01.jpg

 

What بازدید : 43 یکشنبه 1393/07/27 نظرات (0)

دستمزدهای نجومی و مبالغ هنگفت قراردادهای تبلیغاتی در مقابل "اندکی عرق". ده ورزشکاری که نامشان به‌عنوان پردرآمدترین ورزشکاران جهان در مجله "فوربس" منتشر شده، روی هم بیش از نیم میلیارد یورو درآمد سالانه دارند.



 

دو مشت برای پول پارو کردن
 


 

مایه دار ترین ورزشکاران جهان
 


کارنامه کاری او نقص ندارد: ۴۷ مبارزه، ۴۷ پیروزی. فلوید مایوِدِر جونیور یک برگ برنده است؛ در داخل رینگ در عرصه ورزش و در خارج از آن در عرصه تبلیغات. این مشت‌زن ۳۷ ساله آمریکایی (در وزن نیمه‌سنگین) آهن‌ربای تماشاچیان است و به‌نوشته مجله "فوربس" سالانه ۸۲ میلیون یورو درآمد دارد. مایودر بدین ترتیب در رده نخست پردرآمدترین ورزشکاران جهان قرار دارد. 

 

 

تیزپا، خوش‌تیپ، ثروتمند
 


 

مایه دار ترین ورزشکاران جهان
 


کریستاینو رونالدو یکی از بااستعدادترین فوتبالیست‌ها است که به ظاهر خود بسیار اهمیت می‌دهد. مدل موی رونالدو گاهی پس از نود دقیقه فوتبال در هوای بارانی هم به همان شکل آراسته‌ی قبل از بازی است. البته جای تعجب نیست؛ او مدت‌هاست به‌عنوان مانکن هم کار می‌کند. کریس رونالدو که گروهی از هوادارانش شیفته ظاهر او هستند، با ۹/ ۶۲ میلیون یورو درآمد سالانه در مکان دوم فهرست پردرآمدترین ورزشکاران جهان قرار دارد.

 

 

What بازدید : 59 یکشنبه 1393/07/27 نظرات (0)

نمایش ثروت های بادآورده در جامعه ای که در سالهای اخیر شدیدترین تحریم ها را تجربه کرده است بر خلاف ایده ساده لوحانه «نمایش تصاویر جذاب از ایران» ، یک ساختار به هم ریخته اقتصادی و دارای شکاف طبقاتی را یادآور می شود که بوی نفت می دهد.

http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Dream/377139_864.jpg

http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Dream/377140_605.jpg

 

What بازدید : 42 چهارشنبه 1393/07/16 نظرات (0)

شاید استارت‌آپ‌های موفق دیروز که تبدیل به غول‌های فناوری امروز شده‌اند، گواهی بر این مدعی باشند که برای نمونه می‌توان به فیس‌بوک اشاره کرد. یقیناً در سال‌های آتی شاهد رشد چنین افرادی خواهیم بود، بطوریکه به افراد کلیدی در دره‌ سیلیکون، قلب تپنده‌ی فناوری در جهان تبدیل خواهند شد.

در ادامه به معرفی ۳۰ شخصیت تاثیرگذار زیر ۳۰ سال دنیای فناوری خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که ترتیب این لیست بصورت نزولی است.

 

مارک زاکربرگ1

سن: ۲۹

شغل: موسس و مدیرعامل فیس‌بوک

دلیل تاثیر گذاری: یقیناً نام مارک زاکربرگ گویای همه چیز است و نیازی به تشریح دلیل قرار گرفتن در این لیست نیست، چراکه نام وی با فیس‌بوک، محبوب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی حال حاضر جهان گره خورده است. اما وی تنها به‌دلیل بنیان نهادن فیس‌بوک در این لیست جای نگرفته است، بلکه به‌دلیل شمه‌ی بالای مدیریت و آینده‌نگری که در خرید اپلیکیشن‌های ناشناخته چون Glancee و سرویس نام‌آشنایی چون WhatsApp متجلی است، در این لیست قرار گرفته است.


 تریستان واکر2

سن: ۲۹

شغل: موسس و مدیرعامل کمپانی Walker Company

دلیل تاثیرگذاری: واکر با ترک کمپانی Foursquare به سمت و سوی تاسیس استارت‌آپ خود با نام Walker Company‌پیش رفت و توانست تا با جمع‌آوری بودجه‌ای 2.4 میلیون دلاری استارت‌آپ موفق خود را تبدیل به یک کمپانی بزرگ کند. شرکت تحت امر واکر به تولید ریش‌تراش، خمیر ریش و انوع محصولات در زمینه‌ی زیبایی می‌پردازد.


 داستین‌ موسکُویتز3

سن: ۲۹

شغل: موسس Asana

دلیل تاثیرگذاری: در صورتی که اشتراک وی در تاسیس فیس‌بوک متقاعدکننده نباشد، شاید تاسیس سرویس موفق Asana، بنیاد خیریه Ventures و Vicarious Systems دلیل خوبی برای دعوت وی به این لیست باشد. Asana یک سرویس تحت وب است که هدف از توسعه‌ی آن تسهیل کار تیمی بدون نیاز به ایمیل و سایر امکانات است. Vicarious Systems ‌نیز یک کمپانی فعال در زمینه‌ی تولید نرم‌افزار مبتنی بر یادگیری ماشین براساس الگوی فعالیت مغز انسان است. Asana در زمان تاسیس موفق به جذب سرمایه‌ای ۳۸.۲ میلیون دلاری به‌همراه استخدام ۸۰ کارمند شد. Good Ventures نیز دارای 55 میلیون دلار به‌عنوان دارایی است. در آخر Vicarious Systems قرار دارد که قادر به جمع‌آوری یک سرمایه‌ی ۶۰ میلیون دلاری شده که فقط شش نفر کارمند دارد.

What بازدید : 144 سه شنبه 1393/07/15 نظرات (0)

بچه مایه دارهای تهرانی چطور زندگی می کنند؟! لابد با خواندن این تیتر گمان کردید که عکاس و خبرنگار پارسینه شال و کلاه کرده اند و رفته اند در بین بچه مایه دارها! و گزارش زندگی آنها را پاپاراتزی وار تهیه کرده اند! حتما همین حالا خیلی از خواننده ها ما را به نقص حریم خصوصی متهم کرده اند و آماده اند که در کامنت ها خدمت ما برسند، اما …اما باور کنید داستان چیز دیگری است!

این خود “بچه مایه دارهای تهرانی” هستند که صفحه ای برای نمایش سبک زندگی شان ساخته اند و این عکسها را نه عکاس ما، بلکه دوربین موبایل خود آنها با رضا و رغبت ثبت کرده است.

مایه داربودن در تهران یعنی بالا ونک! یعنی یک جبر جغرافیایی شیرین! بگذریم که خیلی از این مایه دارها، نسبتی با ساکنان و باغداران و اهالی قدیمی شمیران ندارند و یک شبه(!) کیسه ای دوخته اند و جالا شده اند مایه دار! ما هم اول باورمان نمی شد این عکسها مال تهران خودمان باشد، اما اینجا لس آنجس نیست، اینحا تهران است! باور کنید!

http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Money/zimg_001_1.jpg

از میدان ونک به بالا! آفریقا…جردن و حالا اسمش شده “خیابان نلسون ماندلا”، اسم حیابان اعیانی تهران، قهرمان مبارزه با نژادپرستی آفریقای جنوبی است، جالب است نه؟!

http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Money/zimg_002_2.jpg

پول، پول می آورد و…برج! برج که نه ..کاخ های عمودی در آسمان! آسمان مال مایه دارها است!


What بازدید : 84 شنبه 1393/07/12 نظرات (0)
What بازدید : 33 چهارشنبه 1393/07/09 نظرات (0)

 

 

مایکروسافت بصورت رسمی از نسخه‌ی بعدی سیستم‌عامل ویندوز با نام Windows 10 رونمایی کرد! وقتی همه فکر می‌کردند که نسخه‌ی بعدی ویندوز با نام ویندوز ۹ منتشر خواهد شد، مایکروسافت عدد ۱۰ را برای ویندوز بعدی انتخاب کرد. این سیستم‌عامل با نام رمز Windows TH و نام‌های دیگری همچون Windows X، Windows One نیز شناخته می‌شد. اما چه تغییراتی در ویندوز ۱۰ اعمال شده است؟

مایکروسافت دقایقی پیش و در خلال کنفرانس اختصاصی خود، نسخه‌ی جایگزین ویندوز ۸ را با نام ویندوز ۱۰ رونمایی کرد.

مایکروسافت از ویندوز ۱۰ به عنوان جامع‌ترین پلتفرم دنیا یاد می‌کند. پلتفرمی که از طیف وسیع سخت‌افزارهای مختلف در قالب یک راه‌حل جامع پشتیبانی می‌کند. جو بلفیور از مایکروسافت به این نکته اشاره کرد که میلیون‌ها مشتری این شرکت هنوز از سیستم‌عامل ویندوز ۷ استفاده می‌کنند و رمودندی‌ها مایل هستند تا آن‌ها را تشویق به بروز رسانی به نسخه‌ی ۱۰ ویندوز کنند. مایکروسافت در ویندوز ۱۰ تغییراتی اعمال کرده تا نظر مثبت کاربران قدیمی ویندوز را نیز جلب کند.

تری میرسون در کنفرانس امروز مایکروسافت گفت که ویندوز ۱۰، تجربه‌ی مناسب و صحیح مربوط به هر ابزاری را ارائه می‌کند. در ویندوز ۱۰ شما شاهد رابط کاربری سازگار با ابزار مورد استفاده خود را خواهید داشت. این بدین معناست که وقتی در حال استفاده از کامپیوتر هستید، ویندوز طوری تغییر شکل پیدا می‌کند تا همه‌چیز برای استفاده از ماوس و صفحه‌کلید فراهم شود. اگر از ویندوز بر روی تبلت استفاده کنید، آن وقت رابط کاربری ویندوز برای استفاده در ابزارهای لمسی تغییر شکل می‌یابد. می‌توان ویندوز ۱۰ را در واقع ترکیبی از ویندوز ۷ و ویندوز ۸ دانست.

ویندوز 10

در ویندوز ۱۰ رابط کاربری مدرن در کنار منوی استارت سنتی که در ویندوز ۸ حذف شده بود قرار می‌گیرد و از این رو احتمالا کاربرانی که به دلیل حذف این منو، مایل به استفاده از ویندوز ۸ نبودند، از ویندوز ۱۰ استقبال کنند. منوی استارت کمی از نظر ظاهری تغییر کرده است تا با گرافیک مدرن و زبان طراحی مسطح مایکروسافت سازگار شود. اگر کاربر بخواهد هنوز می‌تواند به محیط مترو یا مدرن ویندوز و کاشی‌های زنده نیز دسترسی داشته باشد.

مایکروسافت در کنفرانس امروز گفت: در ویندوز ۸ وقتی کاربر یک اپلیکیشن مدرن را اجرا می‌کرد وارد یک محیط متفاوت می‌شد. ما در ویندوز ۱۰ نمی‌خواهیم این وضعیت دوگانگی ایجاد شود. کاربری که بخواهد از PC استفاده کند به راحتی قادر خواهد بود تا رابط کاربری آشنا به همراه صفحه‌کلید و ماوس را تجربه کند.

در ویندوز ۱۰ سیستم جستجو نیز بهبود یافته است و حالا وقتی به دنبال موضوع خاصی بگردید علاوه بر نتایج گردآوری شده از اطلاعات موجود در کامپیوترتان، اطلاعات مرتبط در وب نیز لیست می‌شوند.



What بازدید : 82 سه شنبه 1393/07/08 نظرات (0)

 

www.ROZANEHONLINE.com

 

"گرامی‌ها"، "حدادزاده‌ها"، "نوریانی‌ها"، "دیلمی‌ها" و ...؛ هر جا سخن از "واردات خودرو" در میان باشد، این نام‌ها بیش از هر نام دیگری می‌درخشند. نه اینکه تجارت اصلی همه این نام‌ها، "خودرو" باشد، اما گزاف نیست اگر بگوییم بیشترشان به‌واسطه "واردات خودرو" شناخته می‌شوند و این بخش از تجارت آنها است که به‌نوعی برایشان "پرستیژ" و کلاس کاری به ارمغان آورده است. نگاهی به گذشته این نام‌ها، نشان می‌دهد خانوادگی "تاجر" بوده و حتی از سال‌ها قبل از انقلاب به کار تجارت می‌پرداخته‌اند و اگرچه حالا بیشتر به واسطه "واردات خودرو" نامشان بر سر زبان‌ها است، اما منابع اصلی درآمد آنها "خودرو" نیست، البته به جز "حدادزاده‌ها". 

 

گروه سرگرمی ROZANEH

سلطانی که دیگر سلطان نیست

هرچند کارشناسان معتقدند با توجه به حضور برندهای مختلف در بازار خودروهای خارجی ایران، نمی‌توان سلطان و برندی شماره یک را برای این "بازار" معرفی کرد، اما به هر حال نام‌هایی که به آنها اشاره شد، هم‌‌اکنون اصلی‌ترین تاجران خودرو در ایران به شمار می‌روند. در این بین، شاید بتوان از "حدادزاده‌ها" به‌عنوان خاندانی که تجارت اصلی‌شان در واردات خودرو است، نام برد.

پیشینه تجارت در خانواده حدادزاده، به "ناصر حدادزاده" برمی‌گردد که شرکت ایرتویا را در دست داشت و در واقع نمایندگی رسمی واردات محصولات تویوتا به ایران بود. 

تا همین چند سال پیش و قبل از حضور پررنگ خودروهای کره‌ای در ایران، تویوتا اصلی‌ترین برند در بازار خودروهای خارجی کشور و به اصطلاح "سلطان" آن بود؛ اما حالا دیگر خبری از ابهت گذشته نیست و این موضوع البته با اعمال تحریم‌ها علیه ایران، ‌ارتباط دارد.

"حدادزاده‌ها" البته پس از افول حضور تویوتا در ایران، بیکار ننشستند و این بار به سراغ رنو رفتند تا واردات محصولات این خودروساز فرانسوی را در اختیار بگیرند. آنها با تاسیس شرکتی به نام "نگین خودرو" به نماینده خودروهای وارداتی رنو در ایران تبدیل شدند تا به‌نوعی افول ایرتویا را جبران کنند، هرچند چندان موفقیتی در این راه کسب نکردند و خودروهای وارداتی رنو هنوز آن طور که باید و شاید، در بازار ایران جا نیفتاده‌اند. هرچه هست، "حدادزاده‌ها" که جدای از واردات خودرو، به ساختمان سازی نیز مشغول هستند، کم یا زیاد، هنوز هم نماینده رسمی واردات خودروهای تویوتا و رنو به ایران محسوب می‌شوند و شاید اگر مذاکرات هسته‌ای به نتیجه برسد و تحریم‌ها لغو شوند، ایرتویا باز هم بتواند به دوران اوج خود برگردد. 



What بازدید : 165 چهارشنبه 1393/07/02 نظرات (0)
What بازدید : 46 چهارشنبه 1393/07/02 نظرات (0)


سخنان وارن بافت، دومین مرد ثروتمند جهان

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


وارن بافت (Warren Buffett) دومین مرد ثروتمند جهان، طی یک مصاحبه جذابی عقاید خود را درباره ثروت و لذت فاش کرد. در زیر می توانید توصیه های دلنشین و نکاتی از زندگی او را بخوانید و کمی برای موفقیت و داشتن زندگی سعادتمند ترمزدستی زندگی خود را بکشید.

 


What بازدید : 32 سه شنبه 1393/07/01 نظرات (0)

 

به تدریج رجوع کاربران برای خرید فبلت‌ها منجر به آن شده که این روز‌ها، بازار فبلت‌ها به شدت داغ شود و سازندگان گوشی‌های هوشمند نیز با پی بردن به این موضوع، طراحی و تولید فبلت‌های قدرتمند را در دستور کار خود قرار داده‌اند. حال اگر شما نیز به دنبال خرید یک فبلت خوب در ماه‌های پاییز می‌گردید، بهتر است نگاهی به این فهرست داشته باشید.

 

نیاز کاربران برای داشتن صفحه‌های بزرگ‌تر در گوشی‌های هوشمند، منجر به آن شده که بازار فبلت‌ها ـ که چیزی میان Phone و Tablet هستند ـ از همیشه داغ‌تر شود؛ هر چند به شکل سنتی یک فبلت صفحه نمایشی در اندازه ۶ اینچ را شامل می‌شود، اکنون ورود گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش‌های ۵. ۵ اینچ همچون iPhone ۶ Plus تحولی در مفهوم فبلت پدید آورده است. 

در اینجا نگاهی می‌اندازیم به بهترین فبلت‌ها از بزرگ‌ترین برند‌های بازار که در پاییز توان خرید آن‌ها را در بازار ایران خواهید داشت.
 

salijoon.ws
What بازدید : 45 دوشنبه 1393/06/17 نظرات (0)
What بازدید : 44 دوشنبه 1393/06/17 نظرات (0)

این روزها آپشن معنایی دیگر پیدا کرده است. دیگر وجود سیستم تهویه مطبوع، گرمکن صندلی، آینه‌‌ و صندلی‌های برقی مُد نیستند. باید قبول کرد همه خودروسازان دنبال کسب مشتری بیشتر هستند.

از برندهای گمنام کشورهای غریبه گرفته تا بزرگان سرشناس. این میل شدید از طراحی‌های اغواکننده شروع می‌شود و تا تعبیه پیشرانه‌های پرقدرت ادامه پیدا می‌‌کند.اما تردیدی نیست که مهم‌ترین ابزار خودروسازان برای کسب بازارهای بیشتر، بحث امکانات و آپشن‌ها است. در حقیقت مشتری با این قابلیت‌ها است که تا مدت زمانی که مالکیت خودرو را دارد، سرگرم است.

در ادامه شما را با خاص‌ترین و به عبارتی جدیدترین آپشن‌های روز آشنا می‌کنیم.
 
هوندا LaneWatch
با این سیستم هوشمند دید سرتاسری نسبت به محیط اطرافتان پیدا می‌‌کنید. هوندا با تعبیه دو دوربین واید در زیر آینه بغل‌ برخی از خودروهایش به راننده این امکان را می‌‌دهد که در نقاط کوری که دید بصری آنها ضعیف است، کنترل خوبی داشته باشید. کاربری آن بسیار ساده است. فقط کافیست از روی صفحه نمایش خودرو، گزینه فوق را انتخاب کنید تا با هشدارهای رنگی قرمز و سبز و بوق‌های ممتد نسبت به حضور موانع در اطراف خود آگاه شوید. گفته می‌شود نسخه‌های فول آپشن آکورد و آکورا (از زیرمجموعه‌‌های) هوندا به چنین سیستمی مجهز هستند.


گروه سرگرمی ROZANEH 
 

نیسان Easy-Fill Tire
از ابتدای سال ۲۰۱۴ مدل آلتیمای این شرکت مجهز به یکی از کاربردی‌ترین آپشن‌ها شده است. داستان از این قرار است که اغلب مردم با نسبت باد لاستیک‌هایشان در تابستان و زمستان آشنایی ندارند. حتی برخی از تعمیرکاران نیز از عدد مربوطه اطلاعی ندارند. نیسان ژاپن به سادگی‌ هرچه تمام‌تر سیستمی را طراحی کرده است که به همه افراد این اجازه را می‌‌دهد که خود اقدام به تنظیم باد لاستیک‌هایشان کنند. به این صورت که به نسبت وزن خودرو و شرایط آب و هوایی، میزان مورد نظر خودکار محاسبه می‌شود کمتر یا بیشتر بودن آن به مالک اطلاع داده می‌شود.

گروه سرگرمی ROZANEH 


What بازدید : 40 دوشنبه 1393/06/10 نظرات (0)

 آرزوی خیلی از کودکان این بوده که محلی برای تعمیر حرفه‌ای عروسک‌هایشان وجود می‌داشت، گاهی بچه‌ها و والدینشان در خانه، حین تعمیر عروسک‌ها وانمود می‌کردند که در حال عمل جراحی آنها هستند. اما جالب است بدانید که خانواده چاپمن، سه نسل است که مشغول این کار هستند. 

آنها دقیقا از سال ۱۹۱۳ یعنی 101 سال پیش مرکز یا بیمارستانی برای تعمیر عروسک‌ها در سیدنی دارند. در بیمارستان آنها تا حالا میلیون‌ها عروسک و خرس تدی و وسایل بازی تعمیر شده‌اند و جراحان عروسک‌ها مدام انگشت و سر و چشم پیوند می‌زنند! جف چاپمن، رئیس جراحان این مرکز است!



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 44 دوشنبه 1393/06/10 نظرات (0)

 بدون شک هیچ چیز مانند یک نمایشگاه پویا نمی تواند گرد و غبار را از صنعت خودروی یک کشور پاک کند. در مسکو اتفاقات مهمی برای بازار خودروی روسیه در حال رقم خوردن است و مدل های جدیدی در نمایشگاه خودروی 2014 مسکو عرضه شده است. گذشته از اینکه مسکو امسال میزبان سالانه خودروسازان مطرح دنیا برای عرض اندام نوآوری هایشان در عرصه این صنعت بین المللی بود.

وقتی به صنعت خودروسازی روسیه فکر می کنیم اولین نامی که به ذهن می آید، لادا است. این شرکت که 20 درصد بازار خودروی روسیه را در اختیار دارد مسلما مشهورترین شرکت خودروسازی روسیه است که با محصولات متنوعی در نمایشگاه مسکو امسال حاضر شده بود. شرکت های دیگری از جمله مرسدس بنز، سیتروئن، فورد، ب ام و، پورشه، پژو، آئودی، هیوندای، کادیلاک، هاوال، بنتلی، رولزرویس و همچنین خودروسازان ژاپنی با مدل هایی از لکسوس، میتسوبیشی و ... جزء طلایه داران این نمایشگاه بودند.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 41 دوشنبه 1393/06/10 نظرات (0)

گوگل فعالیت خود را در قالب شرکتی کوچک از یک گاراژ آغاز کرد اما ایده های بلندپروازانه "لری پیج" و "سرگئی برین"، بنیانگذاران این شرکت، خیلی زود ظرفیت های بالقوه خود را نشان دادند. موتور جستجو گوگل روند ترقی را سریع پشت سر گذاشت و امروز محبوب ترین ابزارهای جستجوی آنلاین محسوب می شود.

دامنه فعالیت های گوگل تنها به موتور جستجو اینترنتی ختم نشده و این شرکت با معرفی سرویس های مختلف مانند جی‌میل و گوگل مپس و ورود به بازار دستگاه های قابل حمل با سیستم عامل آندروید به یکی از برترین برندهای جهان و دنیای فناوری مبدل شده است. در ادامه این مطلب برخی حقایق شگفت انگیز درباره گوگل را بیان می کنیم.

 

گوگل پیش از ارائه بهترین نتایج به هر درخواست در موتور جستجو، در کسری از ثانیه بیش از 200 عامل را در نظر می گیرد

حقایقی شگفت انگیز درباره گوگل

 


گوگل دارای مجموعه ای از دامنه ها است که نمونه های مشابه با نام اصلی Google اما با غلط املائی محسوب می شوند که از آن جمله می توان به Gooogle.com، Gogle.com، Googlr.com، و ... کرد. همچنین، گوگل دامنه 466453.com را نیز در اختیار دارد

حقایقی شگفت انگیز درباره گوگل

درباره ما
به سایت رسمی ویکتور چت خوش آمدید این سایت تنها سایت رسمی چت روم ویکتور چت بزرگترین چت روم فارسی زبان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند درصد این سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 624
  • بازدید سال : 10,638
  • بازدید کلی : 113,550