loading...
سایت تفریحی و سرگرمی ویکتور چت | چت روم فارسی | ویکتوریا چت
What بازدید : 57 یکشنبه 1393/08/18 نظرات (0)

مجموعه ای از اطلاعات عمومی، ترفند ها و پیشنهادهایی که شاید گره ای، هرچند کوچک در زندگی روزمره‌مان باز کند. ترفند ها و پیشنهاد هایی که بسیار ساده اند و در عین حال کاربردی و مفید. اگر هم برایتان کاربردی نباشد، مطمئنا از دانستن آن ها ضرر نخواهید کرد. امیدواریم این سری مطالب نیز مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. 


مثل همیشه ما را با نظراتتان یاری کنید.

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Tarfand2/386598_410.jpg

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Tarfand2/386599_672.jpg

 

What بازدید : 77 دوشنبه 1393/08/05 نظرات (0)

مجموعه ای از اطلاعات عمومی، ترفند ها و پیشنهادهایی که شاید گره ای، هرچند کوچک در زندگی روزمره‌مان باز کند. ترفند ها و پیشنهاد هایی که بسیار ساده اند و در عین حال کاربردی و مفید. اگر هم برایتان کاربردی نباشد، مطمئنا از دانستن آن ها ضرر نخواهید کرد. امیدواریم این سری مطالب نیز مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

مثل همیشه ما را با نظراتتان یاری کنید.

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Tarfand1/381703_624.jpg

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Tarfand1/381704_467.jpg

 

What بازدید : 87 شنبه 1393/07/05 نظرات (0)

الهام گرفتن از طبیعت برای حل مشکلات انسان ایده ای محسوب می شود که به شکل گیری "علم تقلید حیاتی" (Biomimetics) منجر شده است. با گذشت زمان، روند تکامل به پیشرفت هایی باورنکردنی منجر شده که از فتوسنتز در گیاهان تا چشم انسان را در بر می گیرد. در همین راستا، دانشمندان فناوری هایی را توسعه داده اند که با الهام و تقلید از برخی نوآوری های منحصر به فرد در طبیعت شکل گرفته اند. در ادامه این مطلب برخی از آنها را معرفی می کنیم.

 

کرم خاکی = ماشین آلات حفر تونل (TBM)

salijoon.ws

ماشین آلات حفر تونل (TBM) یک کپی مکانیکی از کرم های خاکی محسوب می شوند. همانند کرم خاکی، ماشین آلات حفر تونل برای خوردن خاک و خروج آن از سمت دیگر دستگاه طراحی شده است. چه کرم خاکی و چه ماشین حفر تونل به طور مداوم در زیر خاک رو به جلو حرکت کرده و تونلی پشت سر خود به جا می گذارند.

 



What بازدید : 34 سه شنبه 1393/06/11 نظرات (1)

 

 

هر انسانی دارای یک "الگوی قهرمان" است که در اعماق ذهن خود با آن زندگی می‌کند. گاه به آن نزدیک می‌شود، و گاه کیلومترها از آن فاصله می‌گیرد. اما چرا اینگونه است؟ چون باید "هزینه‌ی قهرمان شدن" را بپردازد که عبارت است از: پذیرش مسئولیتها، پرورش قابلیتها، و آمادگی برای جذب مهارتها.اگر می‌خواهید که در زندگی موفق باشید، باید خودتان را همانطور که یک باغ را برای برداشت بهترین محصول پرورش می‌دهید، پرورش دهید. افراد موفق در همه جا ویژگیهای مشترکی دارند که مسلما تصادفی و یا شانسی نیست.



در اینجا ویژگیهای افراد بسیار موفق را باهم مرور می‌کنیم. شما چندتا از آنها را دارید؟

 


What بازدید : 68 یکشنبه 1393/06/09 نظرات (0)

 


 

میدانیم که درمان های طبیعی بهترین راه برای مراقبت از تندرستی و زیبایی هستند. در اینجا به چند نکته از درمان های طبیعی که در بهبود بهداشت و زیبایی شما موثر خواهند بود، اشاره می کنیم:


1- خواب مناسب از مهمترین عوامل تندرستی می باشد.


2- اگر شما امکان ورزش مستمر را ندارید ، تمریناتی در فواصل چند دقیقه و با شدت بالا مانند دویدن در جا ، بالا و پایین رفتن از پله ها یا پریدن رو به جلو  ، راه پیمایی و قدم زدن آرام بعد از آن .  انجام این تمرینات برای 5 – 6 دقیقه و 3 بار در روز بسیار مفید خواهد بود.

 
3-
 پریدن روی یک ریباندر تمرین بسیار خوبی  است . به هماهنگی و محکم شدن بدن کمک می کند ، گردش خون را افزایش می دهد ، و از تجمع چربی ها در بدن جلوگیری می کند. برای مفاصل زانو و مچ پا مفید است ودرمان خوبی برای افرادی که از درد مفاصل رنج می برند است ولی ملزم به کاهش وزن است.
 

 


What بازدید : 33 سه شنبه 1393/06/04 نظرات (0)

 

www.ROZANEHONLINE.com

 

جیمیل یکی از بهترین سرویس‌های ایمیل است که کاربران زیادی هم دارد. برخی افراد بیشتر کارهای خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند و از ایمیل استفاده‌ی بسیار زیادی دارند. برای این دسته از افراد، مسلط بودن به سرویس ایمیل اصلیشان بسیار مهم است. کلیدهای میانبر، امکانات و دکمه‌هایی که در جاهای مختلف برای انجام سریع‌تر امور قرار داده شده، برچسب‌ها و دسته‌بندی‌های شخصی، جست‌وجو و سایر امکانات جیمیل برای کاربران آن مهم است. لذا ۱۱ نکته‌ و ترفند برای استفاده‌ی بهتر از این سرویس ایمیل محبوب را برایتان آماده کرده‌ایم که امید است مورد استفاده شما دوستان قرار گیرد …

 

 

درباره ما
به سایت رسمی ویکتور چت خوش آمدید این سایت تنها سایت رسمی چت روم ویکتور چت بزرگترین چت روم فارسی زبان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند درصد این سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 560
  • بازدید سال : 10,574
  • بازدید کلی : 113,486