loading...
سایت تفریحی و سرگرمی ویکتور چت | چت روم فارسی | ویکتوریا چت
What بازدید : 125 چهارشنبه 1393/11/08 نظرات (1)

انسان شگفت انگیز‌ترین موجود جهان است. پیچیدگی‌ها و ساختار فوق‌العاده بدن انسان، او را از سایر موجودات متمایز ساخته است. گاهی میان انسان‌ها نیز، مواردی یافت می‌شود که از بقیه متمایز بوده و بر این شگفتی می‌افزاید.

منظور از تمایز، از وجه ساختار بدن است. در طول سالیان دراز، انسان‌هایی با ساختاری متفاوت متولد شده و زیسته‌اند. در این مقاله فارنت، قصد معرفی معروف‌ترین انسان‌های متمایزی که تاکنون در جهان زیسته‌اند داریم. قطعاً با دیدن این موارد، دیدگاه تان نسبت به زندگی و انسان تغییر خواهد کرد.

 

 

فرانک لنتینی؛ مرد سه پا

 

فرانچسکو لنتینی در سال ۱۸۸۱ در منطقه روسولینی در سیسیل ایتالیا به دنیا آمد. وی در قسمت راست بدن خود یک پای اضافی داشت که از ستون فقراتش رشد کرده بود و یک پای کوچک هم به صورت ناقص در پشتش وجود داشت.

unnormal-persons-06

این اعضای اضافی به دلیل انعقاد ناقص قل دوم فرانک بود. نکته جالب توجه این بود که پای سوم فرانک مانند دو پای دیگرش عمل می‌کرد و کاملاً سالم بود و مهم‌تر از آن این بود که فرانک دارای دو دستگاه تناسلی کاملاً مجزا بود. البته بعدها پاهای فرانک رشد نامتعادلی داشتند، با این حال وی می‌توانست از هر ۳ پای خود استفاده کند. خانواده فرانک از ۸ سالگی به آمریکا مهاجرت کردند و از همان زمان وی را به نمایش‌های خیابانی و سیرک‌ها فرستادند. وی از این راه پول فراوانی به دست آورد و در طول عمر کاری خود با تمام سیرک‌های بزرگ آمریکا همکاری کرد. فرانک مانند بقیه مردم ازدواج کرد و صاحب سه فرزند کاملاً سالم شد و در ۸۵ سالگی درگذشت.

 

 

الا هارپر؛ دختر شُتُری

 

unnormal-persons-02

الا هارپر در سال ۱۸۷۰ احتمالاً در آمریکا متولد شد. مشخصه‌ای که او را از دیگران متمایز می‌کرد، ساختار زانوهای او بود. زانوهای الا برخلاف دیگران به عقب خم می‌شد.

unnormal-persons-01

وی به دلیل ساختار زانوهایش مجبور بود چهار دست و پا حرکت کند و به همین دلیل به او دختر شتری می‌گفتند. الا به دلیل مشکلات مالی مجبور به پیوستن به سیرک‌های مختلف شد، اما پس از مدتی با مهیا کردن هزینه لازم، از کار در سیرک‌ها کنار کشید و به تحصیل پرداخت.

 

What بازدید : 45 یکشنبه 1393/09/16 نظرات (0)

روزانه چندین قتل و جنایت در نقاط مختلف دنیا رخ می دهد می دهد که هرکدام دلایل مخصوص خود را دارند. پلیس این جنایات را دنبال کرده و به افرادی می رسد که باعث آن شده اند. در میان قتل هایی که طی چندین سال اخیر رخ داده است تعدادی هستند که به دلایلی عجیب اتفاق می افتد.


دعوا به خاطر عکس گروهی


حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که هنگام عکس گرفتن کسی بدون توجه وارد عکس شما شود و همه چیز را خراب کند. این اتفاق با کمی دلخوری و معذرت خواهی قابل حل است اما کیم فام سرنوشت دیگری داشت. این دختر جوان در حال قدم زدن در خیابان بود که به طور اتفاقی وارد عکس گروهی چند جوان شد. این اتفاق باعث شد تا جوانان او را نگه داشته و به قدری او را کتک زدند که وی قبل از رسیدن به بیمارستان درگذشت. البته تمامی جوانان دستگیر شدند و روانه زندان گشتند.

رد دوستی در شبکه اجتماعی

در سال 2012 بیلی پین به همراه نامزدش یکی از دوستان خیلی دور خود را به نام"جیلین" از لیست دوستان فیسبوک خارج کردند. البته این کار باعث عصبانیت دوست آن ها شد و وی بدون هیچ مقدمه ای به خانه آن ها رفت و هر دو را به ضرب گلوله کشت. در این حادثه فرزند 8 ماهه این زوج جوان زنده ماند و با گریه های او بود که همسایه ها متوجه اتفاق بدی شدند و توانستند جنازه این زوج جوان را پیدا کنند.

 

What بازدید : 39 یکشنبه 1393/09/09 نظرات (0)

جشنواره دو روزه "گادهیمای" هندوها در نپال بدون تردید یکی از بزرگ ترین جشنواره های کشتار گسترده حیوانات در جهان به شمار می رود.

هر 5 سال یک بار طبق سنت هندوها، میلیون ها هندو که بخش اعظمی از آنها به دلیل ممنوعیت قربانی کردن حیوانات در هند، از مناطق شمالی هند به نپال می آیند، به مدت دو روز در معبد روستای باریاپور در مرز هند و نپال گرد هم می آیند و بزرگ ترین کشتار دسته جمعی حیوانات به ویژه گاو میش ها را رقم می زنند.

امسال نیز از روز جمعه (دیروز) این جشنواره در روستای باریاپور در نپال و در نزدیکی مرز هند آغاز شد و طبق تخمین ها 5 میلیون هندو از سراسر نپال و مناطق شمالی هند برای شرکت  در این جشنواره آیینی راهی باریاپور شده اند.

در آخرین مراسم که در سال 2009 برگزار شد بیش از 300 هزار حیوان که غالب آنها گاومیش، گوسفند ، بز و خوک و حتی مرغ و...بودند، کشته شدند.

پیش بینی می شود در جشنواره امسال بیش از 500 هزار حیوان کشتار شوند. انجمن ها و فعالان مدافع حقوق حیوانات به دولت نپال فشار وارد می کنند تا مانع کشتار حیوانات در این فستیوال شود، اما دولت نپال به دلیل سابقه چند صد ساله رواج این سنت و استقبال میلیونی هندوها از آن، خود را درگیر مقابله با هندوها که برخی از آنها دیدگاه هایی به شدت افراطی درباره حفظ سنت های خود دارند، نمی کند.

تصاویر زیر از فستیوال امسال گادهیمای (الهه هندو)  است که از روز جمعه (7 آذر) در روستای باریاپور نپال آغاز شده است.

شرکت کنندگان در این فستیوال قربانی ، هزاران گاو میش را در یک محوطه بزرگ جمع می کنند و سپس همه آنها را با تبر یا شمشیرهای تیز سلاخی می کنند.


 

What بازدید : 64 چهارشنبه 1393/09/05 نظرات (0)

 

یارو میره آمپول بزنه

دکتر میگه برو بخواب تا بیام آمپولتو بزنم

یارو میگه : من الان استرس آمپول دارم خوابم نمبیره!!

 

S A L I  J O O N

 

اگه زنت زیادی می پرسه چنتا دوسم داری؟

بگو اندازه یک کیلو خاک شیر

اینا بی کارن

میرن میشمرن

تا چند ساعت آرامش داری !!!

 

S A L I  J O O N

 

ﺑﭽﻪ ﻫﺎﺍﺍﺍﺍﺍ ﺩﺳﺘﻢ ﺷﮑﺴﺘﻪ -:‏(

..

.

.

ﺗﻮ ﻭﯾﻼﻣﻮﻥ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﺍﺯ ﺍﺳﺘﺨﺮ ﮐﻪ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺍﻭﻣﺪﻡ، ﺭﻓﺘﻢ

ﺑﺮﻡ ﺍﺯ ﻣﺎﺯﺭﺍﺗﯽ ﻡ

ﺁﯾﻔﻮﻥ سیکسم

ﺭﻭ ﺑﺮﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺍﺯ ﺷﺎﻣـــﭙﺎﯾﻨﻤﻮﻥ ﻋﮑﺲ ﺑﮕﻴﺮﻡ

ﭘﺎﻡ ﺳﺮ ﺧﻮﺭﺩ ﺍﻓﺘﺎﺩﻡ

ﺩﺳﺘﻢ ﺧﻮﺭﺩ ﺑﻪ ﺑﻐﻞ ﻣﻴﺰ ﺑﻴﻠﻴﺎﺭﺩﻣﻮﻥ , ﺷﮑﺴﺖ

ﺍﻻﻥ ﻓﻬﻤﯿﺪﯾﻦ ﺩﯾﮕﻪ ؟؟ ((((:

ﻣﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭﯾﻢ |:

ﯾﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﺑﺪﻡ؟

 

S A L I  J O O N

 

فرماندهء راهنمایی و رانندگی گفت:

در سال٩٢ ده درصد کاهش

تلفات جاده ای داشته ایم؛

در سال ٩٣ تلفات جاده ای به صفر رسید و

انشاالله در سال ٩۴ در جاده ها زاد و ولد هم خواهیم داشت

بااین ترافیک

 

S A L I  J O O N

 

میگن بد حجابی عامل وقوع زلزله توی ایرانه،

.

.

.

بازم خدا رو شکر که بی عدالتی ،

اختلاس و دزدی دروغ و تهمت و افترا عامل وقوع زلزله نیست

وگرنه ایران یکسره رو ویبره بود!

 

What بازدید : 38 یکشنبه 1393/09/02 نظرات (1)

عصر ارتباطات یا عصر فاصله ها

مهمونی های امروزی‎ ؛ از این به بعد علاوه بر میوه و شیرینی باید چند گیگ اینترنت هم برا پذیرایی از مهمونامون بگیریم !

 

حسرت این طور مهمونی ها و زندگی تنها چیزی است که عصر تکنولوژی برامون به ارمغان اورده

 

باقی اش سرطان و بیماری و فساد اخلاقی و رانت و...

 


What بازدید : 95 یکشنبه 1393/09/02 نظرات (0)

چشمک‌زدن اوباما در حاشیه اجلاس G20

http://mj8.persianfun.info/img/93/9/Roozegar39/zimg_022_21.jpg

 
 

بشقاب سال ۱۳۵۸ با تصاویر بنی صدر، آیت الله طالقانی و آیت الله خمینی

http://mj8.persianfun.info/img/93/9/Roozegar39/zimg_028_27.jpg

 
 

شاه و فرح دیبا در پیست اسکی دیزین

http://mj8.persianfun.info/img/93/9/Roozegar39/zimg_009_9.jpg

 

What بازدید : 88 چهارشنبه 1393/08/28 نظرات (0)

آیا فراتر از زمین زندگی وجود دارد؟ از زمانی که به خاطر می‌آوریم انسان به دنبال یافتن جوابی برای این سوال بوده است. شواهدی وجود دارند که امکان وجود نوعی از حیات را فراتر از مرزهای سیاره‌ آبی ما نشان می‌دهد.

سال پیش گروهی از دانشمندان انگلیسی سلولی را پیدا کردند که به وسیله‌ی یک بالون از فراز اتمسفر به زمین آمده بود، آن‌ها ادعا کردند که این سلول ممکن است از فضا به زمین آمده باشد. در حالی که نظریه پردازان تئوری فرازمینی‌ها این یافته را مدرکی قاطع بر ملاقات ما و فرازمینی‌ها می‌دانستند دانشمندان دست به کار شدند تا شواهدی دیگر را بررسی کنند. در دو قسمت این شواهد را بیان خواهیم کرد.

 

۱. فناوری‌های مدرن در دوران باستان

2

به تصویر بالا نگاه کنید، چه چیزی را به خاطر شما می‌آورد؟ این‌ها خطوط هیروگلیف هستند که مصریان باستان چندین هزار سال پیش آن را اختراع کرده‌اند، تصاویری شبیه به هلیکوپتر، زیر دریایی، قایق و هواپیمای جت. بسیاری معتقدند بیگانگان در زمان‌های گذشته از مصر باستان دیدن کرده‌اند و فناوری‌های پیشرفته‌ی خود را به آن‌ها نشان داده‌اند، یا شاید تاکنون همراه ما بوده‌اند، شاید فناوری امروز انسان از مکانی فراتر از زمین به ما رسیده باشد!

 

۲. نشانه‌هایی از آپولو ۱۱

10

سه روز به ماموریت آپولو ۱۱ مانده بود که خدمه‌ی سفینه گزارش رویت جسمی عجیب را در نزدیکی خود می‌دهند. آن‌ها ابتدا فکر می‌کنند این جسم قسمتی از موشک جدا شده‌ی SIV-B است اما از زمین خبر می‌رسد که موشک مذکور بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر از آن‌ها فاصله دارد. خدمه‌ی این فضاپیما آموزش‌های زیادی دیده بودند و امکان خطای آن‌ها بسیار کم است. هیچ توضیح رسمی درباره‌ی آن‌چه فضانوردان آپولو ۱۱ دیده بودند داده نشد، حتی فضانورد معروف باز آلدرین نیز آن جسم را دیده بود.

 


What بازدید : 26 چهارشنبه 1393/08/28 نظرات (0)

عکاس فرانسوی ساشا گلدبرگر یک سری عکس زیبا از تلفیق شخصیت ابرقهرمانان سینمایی با نقاشی های تاریخی ایجاد کرده که در نوع خود جالب و دیدنی است. او پوشش های مرسوم انگلیسی ها در قرن شانزدهم میلادی را بر تن قهرمانانی چون بتمن، سوپرمن، مرد عنکبوتی، برخی شخصیت های فیلم جنگ ستارگان، زورو، هالک، مرد آهنی و ... پوشانده است که در ادامه ایمیل مجموعه تصاویر این آلبوم را خواهید دید.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 62 چهارشنبه 1393/08/28 نظرات (0)

هنرمند هلندی Ramon Bruin در خلق نقاشی های 3بعدی استاد است. او آثاری بسیار شگفت انگیز و زیبا بر روی یک یا چند کاغذ خلق می کند.برخی از آثار برجسته او را می توانید در این آلبوم ببینید.


 

درباره ما
به سایت رسمی ویکتور چت خوش آمدید این سایت تنها سایت رسمی چت روم ویکتور چت بزرگترین چت روم فارسی زبان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند درصد این سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 634
  • بازدید سال : 10,648
  • بازدید کلی : 113,560