loading...
سایت تفریحی و سرگرمی ویکتور چت | چت روم فارسی | ویکتوریا چت
What بازدید : 49 سه شنبه 1393/11/07 نظرات (0)
تیم ملی فوتبال ایران پس از حذف در دور یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا به تهران بازگشت.

 
کاروان تیم ملی فوتبال ایران عصر دوشنبه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد و مورد استقبال جمع زیادی از هواداران قرار گرفت. حدود 300 هوادار برای استقبال از ملی پوشان به فرودگاه امام آمده اند که منتظر خروج آنها از فرودگاه و انجام مراسم استقبال هستند.

 
تیم ملی فوتبال ایران در شانزدهمین دوره جام ملت های آسیا با قبول شکست در ضربات پنالتی مقابل عراق برای سومین بار پیاپی در مرحله یک چهارم نهایی این تورنمنت حذف شد.

 

به غیر از علیرضا جهانبخش و علیرضا حقیقی که برای تعیین میزان مصدومیت کتفش باید منتظر جواب MRI باشد سایر لژیونرها همراه کاروان نبودند. مهرداد پولادی هم که با اجازه ستاد کل نیروهای مسلح فرصت حضور در استرالیا و بازی در تیم ملی را پیدا کرده بود به ایران بازنگشته و به قطر رفته است.


 

186507_174.jpg

 

186508_551.jpg

 

186509_461.jpg

 

What بازدید : 44 سه شنبه 1393/10/30 نظرات (0)
سومین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی شانزدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا برابر امارات که تعیین کننده تیم صدرنشین گروه سوم این دوره از مسابقات است با پیروزی تیم ملی کشورمان به پایان رسید.
 
 
 دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و امارات روزدوشنبه درحالی در ورزشگاه ۵۰هزارنفری سانکورپ شهر بریزبن و ۱۲هزار تماشاگربرگزار شد که دو تیم برای صدرنشینی پا به مسابقه گذاشته بودند و تیم کشورمان برای صعود به عنوان تیم نخست نیاز مبرم به سه امتیاز این مسابقه داشت.
 
 
این فشار ناشی ازکسب سه امتیاز باعث شده بود تا تیم ایران فشار زیادی را تحمل کند وبا درخشش رضا قوچان نژاد و گل دقیقه ۹۰وی این دیدار را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان برساند تا به عنوان تیم نخست از گروه C مسابقات به مرحله بعد صعود کند.
 
 
تیم ایران دراین بازی برخلاف انتظار بازی چندان هجومی به نمایش نگذاشت اما در دقایق پایانی این دیدار فشارهای تیم کشورمان تاثیر گذار بود و توانستیم سه امتیاز شیرین را بدست بیاوریم.
 
 
تیم ملی فوتبال ایران با این پیروزی صاحب ۹ امتیازشد و به عنوان تیم نخست از گروه C صعود کرد و امارات با ۶ امتیاز دوم شد. تیم های بحرین و قطر نیز به ترتیب سوم و چهارم شدند.
What بازدید : 74 دوشنبه 1393/09/03 نظرات (0)

یک بار دیگر پرسپولیس بازی باخته را در شرایطی که ۱۰ نفره شد ، با پیروزی به اتمام رساند. این در شرایطی بود که طلسم شکست ناپذیری قلعه نویی در دربی ها شکسته شد.

هفته چهاردهم لیگ برتر، ساعت۱۸:۰۰، ورزشگاه آزادی، تماشاگر: ۶۷ هزار نفر
داور: یدالله جهانبازی ،کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – حسن ظهیری
گل: شهباززاده ۴۴ برای استقلال؛ محمد نوری ۷۴، عالیشاه ۸۱ برای پرسپولیس
اخطار: بنگر ۵۷، محمد نوری ۷۴، عالیشاه ۷۸، نیلسون ۹۰، طارمی ۹۶ از پرسپولیس؛ تیموریان ۶۴، فخرالدینی ۷۸ از استقلال
اخراج: عالیشاه ۸۱ از پرسپولیس

استقلال: محسن فروزان، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، میلاد فخرالدینی (۹۳ خرسندنیا)، پژمان نوری (۸۶ هرایر مگویان)، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده، سجاد شهباززاده و آرش برهانی
سرمربی : امیر قلعه‌نویی

پرسپولیس: نیلسون، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، اومانا، مهردادکفشگری، رضاحقیقی (۴۵ نورالهی)، محمدنوری، امید عالیشاه، حمید علی عسگر (۶۰ مهدی طارمی) و هادی نوروزی (۹۶ دغاغله)
سرمربی: حمید درخشان

 

http://mj8.persianfun.info/img/93/9/Derby/01.jpg

شرح بازی:
پرسپولیسی ها بعد از یک نیمه ضعیف، در نیمه دوم از عقب نشینی استقلال استفاده کردند و با نقش آفرینی مهدی طارمی، امید عالیشاه و محمد نوری دوباره یک دربی دیگر را بعد از ۴ تساوی به سود خود تمام کردند. این حسن ختام نیم فصل اول لیگ بود؛ با مسابقه ای که هیجان فوق العاده در نیم ساعت آخر داشت. مسابقه ای با کارت های رنگی و یک گل تماشایی و خشونتی که هرگز از محدوده مجاز خارج نشد.
این اولین شکست امیر قلعه‌نویی در تاریخ دربی هاست. حالا او این فرصت را دارد که از این به بعد بدون احتیاط های سابق تیم هایش را به میدان بفرستد. البته حالا حمید درخشان است که بدون باخت مانده است.

شرح گل:
۱ ـ ۰(استقلال): یک کرنر کوتاه در سمت راست استقلال و سانتر خسرو حیدری با تعلل اومانا با نوک پای سجاد شهباززاده ناباورانه وارد دروازه پرسپولیس شد تا اولین گل دربی بعد از ۴۰۲ دقیقه شکل بگیرد.

۱ ـ ۱(پرسپولیس): اشتباه هاشم بیک‌زاده و لو رفتن یک توپ در میانه میدان، طارمی را صاحب موقعیت کرد که ضربه برگردان زیبای او به تیر دروازه استقلال برخورد کرد. این توپ در برگشت دوباره روی دروازه استقلال سانتر شد که پرواز بلند طارمی و پاس رو به جلوی او نوری را در موقعیت تک به تک با فروزان قرار داد و او با ضربه ای قاطع تور دروازه حریف را لرزاند.

 

What بازدید : 769 یکشنبه 1393/09/02 نظرات (0)

احتمالاً ساره بیات با به اشتراک گذاشتن این عکس خواسته دوستانی را که خبر ندارند ایشان متاهل هستند را با خبر کند. انشالله به پای همسر محترم پیر شوید.

 

S A L I  J O O N


 

این جوجه بانمک که مشاهده می‌کنید آقا سامیار، پسر شیلا خداداد است که روز به روز دارد بامزه تر می شود.
 

S A L I  J O O N

What بازدید : 92 یکشنبه 1393/09/02 نظرات (0)

www.ROZANEHONLINE.com

 باشگاه های معروف فوتبال در دنیا بخشی از درآمد خود را از طریق فروش پیراهن بازیکنان بدست می‌آورند و در میان خودشان به نوعی رقابت خاصی دارند. و حتی خرید بازیکن را نیز با میزان فروش پیراهن هایش می سنجند و معمولا بازیکنی را به خدمت می گیرند که محبوبیت بالایی داشته باشد و بتواند پیراهن زیادی را بفروشاند. در ادامه با باشگاه هایی آشنا می شویم که بیشترین فروش پیراهن را در سال طول امسال داشته اند.

 

5/ بایرن مونیخ

در رتبه 5 این لیست تیم محبوب آلمان ها قرار گرفته است. این تیم پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا توانست به فروش بالای پیراهن دست پیدا کند. بایرن مونیخ 880 هزار پیراهن با نام های مختلف به فروش رسانده است و پشت سر خود آرسنال را با فروش 800 هزار پیراهن می بیند. این تیم با همه بردهای متوالی و قدرتی که دارد همچنان راه زیادی برای کسب پرفروش ترین پیراهن پیش رو دارد.


 گروه سرگرمی روزنه

 

4/ چلسی

از سال 2003 که آبراموویچ تیم چلسی راخریداری کرد، این تیم به یک از قطب های فوتبال اروپا تبدیل شد و حالا به رتبه چهارم فروش پیراهن رسیده است. تا قبل از خروج تورس از این تیم بیشترین میزان فروش پیراهن مربوط به همین بازیکن بود و آمار آن را به 910 هزار پیراهن رسانده بود. چلسی فاصله زیادی با بایرن مونیخ دارد و فعلا جایگاه امنی را در اختیار دارد.

 

What بازدید : 81 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (0)

به دلیل اوضاع نامساعد مرتضی پاشایی پزشکان ملاقات با وی را ممنوع کرده اند اما با این حال در روزهای اخیر تعداد زیادی از هنرمندان و علاقمندان این خواننده ایرانی به ملاقات وی رفتند.

مرتضی پاشایی خواننده ایرانی که از چندی پیش با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند مدتی است در بیمارستان بستری شده است. در همین حال طی روزهای اخیر و با وخامت حال وی پزشکان وی را ممنوع الملاقات اعلام کرده‌اند با این حال جمعی از هنرمندان و علاقمندان این هنرمند در روزهای گذشته برای ملاقات با وی به بیمارستان رفتند.

در همین حال مدیر برنامه های پاشایی تمام اخبار و شایعات درباره به کما رفتن و فلج شدن وی را تکذیب کرد و خبرداد وضعیت جسمانی وی تا شامگاه دوشنبه ۱۹ آبان حدود ۳۰ درصد بهتر شده است.

مهدی کرد همچنین در واکنش به انتشار خبر فوت مرتضی پاشایی در برخی رسانه ها گفت: خبر فوت مرتضی حقیقت ندارد. مرتضی نسبت به دیروز حال بهتری دارد و انشاالله با دعای خیر مردم بهتر هم خواهد شد.

از جمله هنرمندان و چهره هایی که تا کنون به ملاقات پاشایی رفته اند می توان به مهناز افشار، بهنوش بختیاری، محمد رضا گلزار، علی کاظمی، علی لهراسبی، روزبه نعمت اللهی، فرزاد فرزین، محمد علیزاده، شهرام شکوهی، هادی کاظمی، مازیار فلاحی، میلاد ترابی، مهرداد نصرتی، علی دایی، بهروز رهبری فر  و  محمد نوازی و شیث رضائی اشاره کرد. عکس های فاطمه بهبودی عکاس ایسکانیوز از بیمارستان محل بستری پاشایی را در زیر می بینید.

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Pashai/169798_677.jpg

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Pashai/169799_138.jpg

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Pashai/169800_495.jpg

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Pashai/169801_221.jpg

 

What بازدید : 81 چهارشنبه 1393/08/14 نظرات (0)

قهرمان رشته پاور لیفتینگ آسیا دستفروشی می‌کند. دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان، در خیابان سمبوسه می‌‌فروشد. مربی تیم ملی کریکت ایران کنار خیابان بنزین می‌فروشد. قهرمان المپیک سال ۲۰۱۳ کنار خیابان سیگار می‌فروشد.

http://30na.persianfun.info/img/93/8/30na/dastforoosh/1.jpg

خبرگزاری “مهر” یک‌شنبه ۱۱ آبان در گزارشی نوشت امید ستایش‌پور متولد ۱۳۶۶ از قهرمانان رشته پاور لیفتینگ است که مدال‌های زیادی از بازی‌های کشوری و آسیایی در کارنامه خود دارد، اما به دلیل بی مهری مسئولان، برای گذاران زندگی مجبور به دستفروشی در کنار خیابان شده است.


http://30na.persianfun.info/img/93/8/30na/dastforoosh/2.jpg

 

What بازدید : 91 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

منظور از انتشار تصاویر خانه فوتبالیست ها نه پرداختن به موضوعاتی از این دست که اشاره غیر مستقیم به افزایش دستمزد فوتبالیست هاست. اینک بازیکنان درجه یک دنیای فوتبال هر کدام خانه هایی به ارزش حداقل هشت میلیون یورو دارند. نمونه اش "زلاتان ابراهیموویچ" مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن است که خانه های متعددی در اقصی نقاط اروپا دارد.

"گرث بیل"، "کریستیانو رونالدو"، "دیدیه دروگبا" و ... نیز از دیگر فوتبالیست های هستند که در خانه هایی گران قیمت که بیشتر شبیه کاخ است زندگی می کنند. در زیر عکسی از خانه های کنونی محل سکونت برخی از سوپر استارهای دنیای فوتبال را می بینید:

ماریو بالوتلی، مهاجم ایتالیایی، که به تازگی به تیم لیورپول پیوسته قصد دارد در خانه ای نزدیک به ورزشگاه آنفیلد زندگی کند که ۴٫۷۵ میلیون پوند (۷٫۷۶ میلیون دلار) ارزش دارد. زمین این ملک نزدیک به ۵ هزار متر وسعت دارد و در داخل آن زمین فوتبال، استخر و محل فرود هلکوپتر گنجانده شده است. ماریو بالوتلی با ۱۶ میلیون پوند از میلان راهی لیورپول شده تا جای خالی لوئیس سوارز را پر کند.

گروه سرگرمی ROZANEHwww.ROZANEHONLINE.com
What بازدید : 74 پنجشنبه 1393/08/01 نظرات (0)

 ورزش‌های لوکس و گرانقیمت به سرعت در ایران درحال گسترش است. در تهران کسانی هستند که سالانه ١٥ تا ٢٠‌میلیون تومان هزینه می‌کنند تا دقایقی بر فراز ابرها زادگاهشان را تماشا کنند یا تابستان در دریاچه فشافویه با جت‌اسکی‌های ١٢٠‌میلیون تومانی‌شان به امواج‌نوردی بپردازند و زمستان‌ها در ارتفاعات ترکیه اسکی کنند. می‌گویند، این روزها تورهای "آفرود" نیز طرفداران زیادی به خود جذب کرده است. خودروهای دو دیفرانسیل ٣٠٠- ٤٠٠‌میلیون تومانی به جنگل و کوهستان می‌زنند و کورسی گرانقیمت بین پولدارها آغاز می‌شود. سوارکاری با اسب‌های چند صد‌میلیون تومانی هم یکی دیگر از تفریحات لوکس پولدارهای تهرانی است. اگرچه دامنه این ورزش یا تفریحات گسترده‌تر است اما در این گزارش به تعدادی از گرانقیمت‌ترین ورزش‌های لوکس در ایران پرداخته‌ایم.

 

هر دقیقه پرواز در آسمان تهران حداقل ١٠‌هزار تومان!

گروه سرگرمی روزنه

شور و هیاهویی خاص بر سایت جنت‌آباد حاکم است. یکی جلیقه می‌پوشد، یکی درحال آماده کردن بال چند‌میلیون تومانی‌اش عکس سلفی می‌گیرد. عکاسان و فیلمبرداران نیز به حالت آماده‌باش ایستاده‌اند و همهمه آن‌قدر بالا گرفته است که صدا به صدا نمی‌رسد. این‌جا جمعیتی نزدیک به ٥‌هزار نفر از بچه پولدارهای تهرانی گرد هم آمده‌اند تا شاهد رقابت هدف‌زنی خلبانان باشند. خلبانان جوان با دوستانشان کنار بالگردها دوباره عکس می‌اندازند. قرار است آنها در ارتفاعی بیشتر از ٧٥٠ متر از سطح زمین رها شده و هرکس با چتر گشوده خود در محلی هدف‌گذاری شده فرود آید. فرود دقیق‌تر خلبانان ماهرتر را مشخص می‌کند و به هرکدام از برگزیده‌ها یک بال ١٥‌میلیون تومانی تعلق می‌گیرد. پاراگلایدر یکی از ورزش‌های لوکس یا شاید بتوان گفت تفریح بچه پولدارهاست. هزینه آموزش این ورزش حدود ٨,٥ ‌میلیون تومان است. اما این مبلغ تنها برای دانشجویانی است که یادگیری سریع‌تری دارند و می‌توانند تا آخرین مرحله آموزش را بدون نیاز به تمرینات و آموزش اضافه بگذرانند. دوره آموزشی شامل ٦ مرحله است و تقریبا ٢ ‌سال طول می‌کشد تا بتوانید گواهینامه پروازهای بین‌المللی را دریافت کنید. در مرحله مقدماتی آموزش که تنها ٣ هفته طول می‌کشد، باید ١.٥‌میلیون تومان بپردازید. در مرحله اول نیازی به داشتن بال پرواز ندارید و باشگاه بال‌های خود را در اختیارتان می‌گذارد، اما همین که پرواز را یاد گرفتید برای ورود به مراحل بعدی آموزش ناچارید بال بخرید. بال‌ها یا همان چترهای نجات از آلمان وارد می‌شود و تعداد واردکنندگان آن در سرتاسر ایران به شمار انگشتان دست نمی‌رسد. برای سفارش بال بهترین راه سفارش از طریق آموزشگاهتان است وگرنه گرفتار دلالان متعدد می‌شوید و خرید یک بال بیشتر از ١٥-١٤‌میلیون تومان برایتان آب می‌خورد. سایت‌های پاراگلایدر، تورهای تفریحی مختلفی برگزار می‌کنند و خلبانان خود را به انواع اقلیم‌های مختلف برده تا بتوانند تنوع جغرافیای زمین را از آسمان تجربه کنند. تورهای کوهستانی، کویر، دریا، شالیزار، جنگل‌و... این تورها شامل کشورهای مختلف نیز می‌شود که پرطرفدارترین تور پاراگلایدر ایران، مربوط به ترکیه و امارات است. حداقل قیمت هر تور داخلی نزدیک به ٣‌میلیون تومان است و افراد می‌توانند با آفیش‌کردن عکاس یا فیلمبردار اختصاصی تمام لحظات پرواز خود را از زوایای مختلف ثبت کنند. حداقل هزینه فیلمبرداری و عکاسی ١٠٠‌هزار تومان است و مبنا بر فریم عکس‌ها و زمان فیلمبرداری گذاشته می‌شود. با این حساب حداقل باید ٣٠‌میلیون تومان در جیب‌تان داشته باشید تا بتوانید این ورزش را یاد بگیرید، بال و تجهیزات پرواز را بخرید و حداکثر در یک تور تفریحی شرکت کنید. مبنا را هم بر این بگذارید که یادگیری بسیار قوی دارید و با حداقل جلسات تمرینی، پرواز را یاد می‌گیرید. البته در این میان افرادی هم هستند که بدون گرایش به یادگیری پرواز تنها می‌خواهند این تفریح را تجربه کنند. سایت‌های پروازی این افراد را به همراه یک خلبان به آسمان می‌فرستند و برای یک ربع ساعت پرواز در آسمان نفری ١٥٠‌هزار تومان دریافت می‌کنند. "امیر حسینی" یکی از مربیان سایت پاراگلایدر تهران می‌گوید: مشتریانی داریم که سالانه ١٥ تا ٢٠‌میلیون تومان برای پرواز با پاراگلایدر هزینه می‌کنند، بدون آن‌که علاقه‌ای به یادگیری آن داشته باشند.

 

 

What بازدید : 64 سه شنبه 1393/07/29 نظرات (0)

مراسم افتتاح فروشگاه علی دایی در نیاوران شب گذشته برگزار شد که با حواشی مختلفی همراه بود.

در این مراسم چهره هایی مثل پرویز مظلومی، علیرضا منصوریان، مهدی رحمتی، هادی طباطبایی، محمد دایی، بهزاد غلامپور، امیر جعفری، علی لهراسبی، رحمان احمدی، سوشا مکانی، سعید دقیقی، محمد نصرتی، مهدی تاج، هادی عقیلی، محمد پنجعلی، امیر حاج رضایی، سعید شیرینی، علیرضا محمد، شهرام شکوهی، پویا امینی، محمدرضا گلزار، افشین پیروانی، محمدرضا طالقانی، مهدی اربابی، سامان گوران، سید جواد هاشمی، پوریا پورسرخ، امیر علی دانایی فرد، بهزاد غلامپور، محسن خلیلی، پیام صادقیان، محسن بنگر، امید عالیشاه، کفشگری و ... حضور داشتند.

در جریان مراسم امیر جعفری هنرپیشه استقلالی در کنار علی دایی عکس گرفت و با شیطنت عدد 4 را نشان داد که دایی متوجه شد و با خنده ضربه ای به جعفری زد.

علیرضا منصوریان برای مهدی رحمتی کری خوانی می کرد. منصوریان سرمربی نفت تهران است و رحمتی دروازه بان پیکان.

امیرعلی دانایی فرد بازیگر سریال کلاه پهلوی که قبلا فوتبالیست بوده در مراسم حضور یافت اما علی دایی او را نشناخت.

محمدرضا گلزار با دو بادیگارد در مراسم حاضر شد.

 مادر علی دایی به همراه پسرهای خود در این مراسم شرکت کرد.

شکسته شدن متوالی لیوان ها از حواشی جالب افتتاحیه بود.

 امیر قلعه نویی که دعوت شده بود، دسته گل بزرگی برای دایی ارسال کرد.

 مظلومی در اوایل مراسم حضور یافت و کمی بعد سالن را ترک کرد.

سامان گوران که علاقه زیادی به تقلید صدای دایی دارد، این بار صدای فردوسی پور را تقلید می کرد.

 برخی اعضای تیم راه آهن که دعوت شده بودند در مراسم حضور نیافتند.

 علی دایی با عکاس سابق راه آهن که قبلا دچار اختلاف شده بودند آشتی کرد.

 بازیکنان پرسپولیس با تاخیر در مراسم حضور یافتند. شلوغی بیش از حد باعث ناراحتی برخی از مهمانان از جمله بستگان دایی و همسرش شد.

 

635493932716284922.jpg

 

635493934865513160.jpg

 

What بازدید : 45 شنبه 1393/07/05 نظرات (2)
What بازدید : 30 سه شنبه 1393/06/04 نظرات (0)

جواد ظریف در کنسرت همایون شجریان


در صفحه منتسب به همایون شجریان در فیس بوک عکسی از شب آخر کنسرت چرا رفتی درج شده است که در آن جواد ظریف و علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهمانان شب آخر کنسرت همایون شجریان بودند.

http://mj6.persianfun.info/img/93/6/Roozegar34/zimg_020_21.jpg


حرکات عجیب یک نماینده پس از اعلام نتیجه استیضاح

http://mj6.persianfun.info/img/93/6/Roozegar34/zimg_002_2.jpg


What بازدید : 37 جمعه 1393/05/31 نظرات (0)

تنها اتومبیل 8.5 میلیاردی در خیابانهای تهران

http://mj12.persianfun.info/img/92/12/Mix-Pizza10/01.jpg

یک فراری مدل 458 Italia به صورت رسمی با پلاک ملی و قیمت کهکشانی 8.5 میلیارد تومان در سایت‌ های اینترنتی برای فروش گذاشته شده بود.

صاحب این خودرو می‌گوید که اتومبیل مذکور، تنها فراری پلاک شده در ایران است.

 


What بازدید : 47 دوشنبه 1393/05/20 نظرات (0)

دوازدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور از روز جمعه با حضور ۱۸۰۰ دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی افتتاح شد.

شادی و هیجان بخشی جدا ناشدنی از ورزش است که خانم ها بخوبی آن را به نمایش گذاشتند


 

 

676520_764.jpg

 


What بازدید : 32 شنبه 1393/05/18 نظرات (0)

ستاره های فوتبال حتی اگر نخواهند هم زیر ذره بین رسانه ها قرار دارند. یکی از زوایای جالب زندگی فوتبالیست ها خانواده و فرزندان آنهاست.

 در ادامه برخی از مربیان و فوتبالیست های مشهور ایران را در کنار فرزندانشان می بینید:

 

علی، نورا دایی

salijoon.info

salijoon.info

علی دایی یک دختر دارد، نورا سه ساله. البته این نورا کم کم مثل یک فوتبالیست لیگ برتری در حال مشهور شدن است! خبر تهدید شدن دختر سه ساله علی دایی از سوی صفحه اجتماعی منتسب به هواداران علی کریمی دو ماه پیش سر و صدای زیادی کرد. حضور مداوم نورا دایی در تمرینات پرسپولیس نیز انتقادات زیادی را متوجه سرمربی پرسپولیس در فصل گذشته کرد.

 

 

What بازدید : 111 چهارشنبه 1393/05/01 نظرات (0)

مسی در روزاریو، سانتا فه به دنیا آمد. پدرش خورخه هوراکیو مسی، کارگر کارخانه بود و مادرش سلیا ماریا کوچیتینی، یک نظافتچی نیمه وقت بود. اصلیت والدین مسی ایتالیایی است و به شهر آنکونا باز می گردد.

جد او، آنجلو مسی در سال ۱۸۸۳ به آرژانتین مهاجرت کرده‌است. او از پنج سالگی فوتبال خودش را در تیم گراندولی آغاز کرد؛ تیمی که پدرش در آن زمان مربیش بود.

 او در سال ۱۹۹۵ به نیوولز اولد بویز رفت تیمی که در همان شهر روزاریو قرار داشت. در سن۱۲ سالگی تشخیص داده‌شد که او با کمبود هورمون رشد مواجه‌است.

ریور پلاته به پیشرفت مسی علاقه نشان داد اما پول کافی برای پرداخت هزینه‌های درمان بیماری مسی که ۹۰۰ دلار در ماه بود، نداشت.

کارلس رکساچ، مدیر ورزشی وقت باشگاه بارسلونا، توسط بستگان مسی در لیدا و کاتالونیا، از استعداد او آگاه شده‌بود و مسی وخاله‌اش آماده برای ترتیب دادن مذاکره با او بودند.

 رکساچ، بدون کاغذی در دست، پیشنهاد قرارداد مسی را بر روی دستمال کاغذی نوشت. بارسلونا پیشنهاد برای پرداخت هزینه‌های درمانی را پذیرفت به شرط آنکه مسی حاضر به نقل مکان به اسپانیا باشد.

 مسی و پدرش به بارسلون نقل مکان کردند، جایی که او در آکادمی جوانان باشگاه ثبت نام کرد.

 

What بازدید : 55 دوشنبه 1393/04/23 نظرات (2)

جام جهانی که در مهد فوتبال برگزار شد و در کمال تعجب و شگفتی همگان، برزیل با باخت وحشتانکی که در مقابل آلمان با نتیجه 7 بر 1 داشت و به مرحله رده بندی راه پیدا کرد و پس از آن با شکست مقابل هلند به مقام چهارم جهان دست یافت و رویای قهرمانی را در خانه خود به یک تراژدی تلخ تبدیل کرد.

 

 

 

 

 

در روز آخر این رقابت‌ها تیم ملی آلمان با تلاش بی وقفه خود در نیمه اول بازی را با نتیجه 0 – 0 تساوی به رختکن رفتن و پس از آن در 113 دقیقه بازی نفس گیر نتیجه بازی را با 1 گل توسط ماریو گوتزه ( Mario Götze ) به سود خود تمام کرد و جام زیبای قهرمانی را با خود به خانه برد.

 

 

 

 

بهترین دروازه بان جام جهانی 2014 برزیل

قبل از اهدای جوائز تیم های اول و دوم ابتدا به بهترین دروازه بان جام Manuel Neuer ( دروازه بان تیم ملی آلمان ) کاپ دستکش طلایی را اهدا شد و به عنوان دروازه بان برتر جام جهانی 2014 برزیل شناخته شد.

بهترین بازیکن جام جهانی 2014 برزیل

 

در پایان این دیدار همچنین لیونل مسی (Lionel Messi ) بهترین بازی این جام شناخته شد و جایزه توپ طلایی را برای چندمین بار به دست آورد. جایزه ای که با تمام ارزش و بهایی که دارد مسی را خوشحال نکرد و با تمام ناراحتی توپ طلایی را تحویل گرفت.

 


 

 

 

 

 


 

 

 

 

 


What بازدید : 54 دوشنبه 1393/04/23 نظرات (1)
What بازدید : 46 یکشنبه 1393/04/22 نظرات (0)

تیم ملی فوتبال برزیل، میزبان مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴، پس از باخت ناباورانه ۷ بر ۱ مقابل آلمان، روز شنبه در بازی رده‌بندی این مسابقات مقابل تیم ملی هلند، فرصت ترمیم خاطره تلخ روز سه‌شنبه را از دست داد و با پذیرش ۳ گل، مقام سومی جهان را از دست داد.

 

 

 

What بازدید : 51 شنبه 1393/04/21 نظرات (5)
درباره ما
به سایت رسمی ویکتور چت خوش آمدید این سایت تنها سایت رسمی چت روم ویکتور چت بزرگترین چت روم فارسی زبان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند درصد این سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 593
  • بازدید سال : 10,607
  • بازدید کلی : 113,519