loading...
سایت تفریحی و سرگرمی ویکتور چت | چت روم فارسی | ویکتوریا چت
What بازدید : 104 شنبه 1393/11/11 نظرات (0)

خاکسپاری و دفن کردن مردگان در هر دین و مذهب یا هر سنتی وجود دارد اما تفاوت های بسیاری میان آن ها وجود دارد. از آنجایی که سنت ها از دیرباز میان قوم های مختلف وجود داشته اند و با توحه به متفاوت بودن طرز تفکر آن ها می توانند بسیار عجیب و خاص باشند. در ادامه به برخی از عجیب ترین راه های احترام به مردگان در دنیا اشاره خواهیم کرد:

** سوتی
گروه سرگرمی روزنه
یکی از روش های عجیب در سنت های هند است که در آن خودسوزی به همراه مردگان هدف اصلی است. در سنت های هند معمولا مردگان را می سوزانند و سپس خاکستر مرده را به دست باد می سپارند. " سوتی" روشی است که در گذشته انجام می شده و به همراه مرده یک فرد زنده نیز سوزانده میشد برای مثال اگر مردی جانش را از دست داده بود همسر او نیز به همراه مرده سوزانده میشد. این روش این روزها ممنوع شده است اما هنوز نشانه های از آن دیده می شود.


** تابوت های آویزان

www.ROZANEHONLINE.com
این روش یکی از عجیبترین روش های دفن مردگان است که از گذشته های دور در چین وجود داشته است. در برخی از نقاط چین میتوان تابوت هایی را مشاهده کرده که به دیواره های صخره کوبیده شده و میان زمین و آسمان باقی مانده اند. این تابوت ها با افتخار به نمایش گذاشته شده اند و معمولا هر خانواده ای یک دیوار مخصوص در کوهستان دارد. این تابوت ها به خاطر قدیمی بودن گاهی نیز سقوط کرده و در برخورد با زمین متلاشی می شوند.

 

What بازدید : 58 سه شنبه 1393/11/07 نظرات (0)

عکس های پرتره و خبری دو دسته از با ارزش ترین بخش های عکاسی هستند که متاسفانه به آن جایگاهی که لایقش هستند نرسیده اند و آنطور که باید دیده نشده اند به همین دلیل من در خیلی از پست های عکاسی به این دو گروه از عکس ها می پردازم. در این پست هم به پرتره هایی از انسان هایی می پردازیم که رنج دیده اند…صدمه دیده اند و نابود شدند از بی خردی گروهی انسان نما . عکس هایی از جنگ ها در نقاط مختلف دنیا و ظلم انسان ها به هم.

با دیدن این عکس ها به این فکر می کنم که یک انسان تا چه حد می تواند از ذات اصلی خودش فاصله بگیرد؟ کارهایی را انجام دهد که حیوانات با یکدیگر نمی کنند. بشریت از نظر دانش و فناوری و رشد اطلاعات پیشرفت حیرت انگیزی داشته، اما یک ناهماهنگی بسیار مشخص بین این پیشرفت و بهروری در جهت آرامش و امنیت او مشاهده می شود. این شکاف موجود چنان عمیق است که احتمال نابودی انسان یا حداقل صدمات غیر قابل جبران ناشی از آن چندان بعید نیست. اخبار مشمئز کننده و رو به گسترشی که بطور مداوم سر خط اخبار خبرگزاریهاست، پیش از آنکه اطلاع رسانی باشد، اخطار دهنده است.

متاسفانه بجای آنکه قدرت مداران در صدد از میان بردن دلایل و شرایطی باشند که بشریت را با این وضع رو به رو کرده، فقط در مانور قدرت و بهره برداری سیاسی و اقتصادی از آن هستند. در برجهای پولادین بسر می برند و زرادخانه ها را نشان می دهند و خط و نشان می کشند. در حالیکه هرچند این مشکل به صورت نظامی (اعم از آشکار و پنهان) خودنمایی می کند، اما نه دلایلش نظامی است و نه راه حل آن از مسیر قدرت نظامی می گذرد .

به امید روزی که همه ی انسان ها آدم بودن را بیاموزند.

توجه : در این پست از عکس های دردناکی استفاده شده که شاید برای همه مناسب نباشد .

 

سمیه مهری و دخترش رانا افغانی پور در حال بوسیدن مادرش. این مادر و دختر بر اثر یک حمله ی اسیدی بخش های زیادی از صورت و بینایی خودشان را از دست دادند و می گویند دیگر کسی علاقه ای به بوسیدن آنها ندارد
http://mj11.persianfun.info/img/93/11/Humanity/447311_313.jpg



جوانی که پس از آزادی از کمپ مرگ ,صدمات زیادی بر بدنش وارد شده است
http://mj11.persianfun.info/img/93/11/Humanity/447312_479.jpg

 

 


What بازدید : 76 یکشنبه 1393/09/16 نظرات (0)

اخیرا نشریه آمریکایی "Global Fiuance"، ثروتمندترین کشورهای جهان را اعلام کرد که قطر در راس این لیست قرار دارد و به دنبال آن کشورهایی چون لوگزامبورگ، نروژ و سنگاپور قرار دارند، به این مناسبت شاید جالب باشد که گزارشی کوتاه درباره هریک از این کشورها را دوباره مطالعه کنیم:

قطر

گروه سرگرمی روزنه

شبه جزیره کوچکی است که خلیج فارس آن را از غرب و شمال و شرق دربر گرفته است و در منطقه خاورمیانه قرار گرفته است. شهرهای قطر عبارتند از وکره، خور، دخان، شمال و زباره و... پایتخت قطر دوحه است و مساحت کل کشور 11437 کیلومتر مربع و تعداد جمعیت تقریبا 84000 نفر است.

گروه سرگرمی روزنه

زبان رسمی این کشور عربی است و انگلیسی هم بسیار رایج می باشد. واحد پول قطر، ریال است. کشور قطر امیرنشین است. این شبه جزیره کوچک از جنوب به کشور عربستان متصل می باشد. آب و هوای قطر، معتدل بیابانی است همراه با تابستان گرم و زمستان کوتاه و معتدل با مقدار کمی بارش باران. 

از لحاظ اقصادی، منبع درآمد ارزی کشور، صادرات نفت و گاز می باشد. قطر سومین کشور دارنده ذخایر گاز پس از روسیه و ایران می باشد ذخیره گازی آن برای 200 سال آینده تخمین زده شده است. قطر عضو اپک نیز است

 

What بازدید : 39 یکشنبه 1393/09/09 نظرات (0)

جشنواره دو روزه "گادهیمای" هندوها در نپال بدون تردید یکی از بزرگ ترین جشنواره های کشتار گسترده حیوانات در جهان به شمار می رود.

هر 5 سال یک بار طبق سنت هندوها، میلیون ها هندو که بخش اعظمی از آنها به دلیل ممنوعیت قربانی کردن حیوانات در هند، از مناطق شمالی هند به نپال می آیند، به مدت دو روز در معبد روستای باریاپور در مرز هند و نپال گرد هم می آیند و بزرگ ترین کشتار دسته جمعی حیوانات به ویژه گاو میش ها را رقم می زنند.

امسال نیز از روز جمعه (دیروز) این جشنواره در روستای باریاپور در نپال و در نزدیکی مرز هند آغاز شد و طبق تخمین ها 5 میلیون هندو از سراسر نپال و مناطق شمالی هند برای شرکت  در این جشنواره آیینی راهی باریاپور شده اند.

در آخرین مراسم که در سال 2009 برگزار شد بیش از 300 هزار حیوان که غالب آنها گاومیش، گوسفند ، بز و خوک و حتی مرغ و...بودند، کشته شدند.

پیش بینی می شود در جشنواره امسال بیش از 500 هزار حیوان کشتار شوند. انجمن ها و فعالان مدافع حقوق حیوانات به دولت نپال فشار وارد می کنند تا مانع کشتار حیوانات در این فستیوال شود، اما دولت نپال به دلیل سابقه چند صد ساله رواج این سنت و استقبال میلیونی هندوها از آن، خود را درگیر مقابله با هندوها که برخی از آنها دیدگاه هایی به شدت افراطی درباره حفظ سنت های خود دارند، نمی کند.

تصاویر زیر از فستیوال امسال گادهیمای (الهه هندو)  است که از روز جمعه (7 آذر) در روستای باریاپور نپال آغاز شده است.

شرکت کنندگان در این فستیوال قربانی ، هزاران گاو میش را در یک محوطه بزرگ جمع می کنند و سپس همه آنها را با تبر یا شمشیرهای تیز سلاخی می کنند.


 

What بازدید : 95 یکشنبه 1393/09/02 نظرات (0)

چشمک‌زدن اوباما در حاشیه اجلاس G20

http://mj8.persianfun.info/img/93/9/Roozegar39/zimg_022_21.jpg

 
 

بشقاب سال ۱۳۵۸ با تصاویر بنی صدر، آیت الله طالقانی و آیت الله خمینی

http://mj8.persianfun.info/img/93/9/Roozegar39/zimg_028_27.jpg

 
 

شاه و فرح دیبا در پیست اسکی دیزین

http://mj8.persianfun.info/img/93/9/Roozegar39/zimg_009_9.jpg

 

What بازدید : 46 یکشنبه 1393/09/02 نظرات (0)

مسابقات نهایی چهارمین دوره انتخاب “دختر شایسته جهان اسلام” این روزها در شهر یوگیاکارتا کشور اندونزی در حال برگزاری است.

 

مسابقات نهایی چهارمین دوره انتخاب “دختر شایسته جهان اسلام” این روزها در شهر یوگیاکارتا کشور اندونزی در حال برگزاری است.

حدود ۲۵ دختر از ایران، مالزی، اندونزی، نیجریه، هند، سنگاپور در فینال این مسابقات حضور دارند. ترنم تسنیم از کشور بنگلادش که جمعه ۳۰ ابان ۱۳۹۳ خود را برای شرکت در مسابقه فینال آرایش می‌کند.

 

 

What بازدید : 61 سه شنبه 1393/08/27 نظرات (0)

افرادی که به تاریخ جهان و تمدن ها علاقه مند هستند می دانند که بسیاری از زیباترین شهرهای جهان در طول تاریخ از بین رفته اند و پس از نابودی نیز هیچ شهری نتوانسته همانند آن ها شود.

اگر بسیاری از این مکان ها از بین نرفته بودند احتمالآ این روزها به تعدادی از زیباترین شهرهای جهان تبدیل می شدند.

در این ایمیل می توانید آثار باقی مانده تعدادی از زیباترین شهرهای جهان را مشاهده کنید.



 کارتاژ ( تونس)
شهر تاریخی که در زمان 800 سال قبل از میلاد بنا شد و توانست تا نزدیک به هزار سال در برابر جنگ های بسیار مقاومت کند. این شهر در نهایت به دلیل جنگ های پیاپی و بسیار تضعیف شد و در سال 698 از بین رفت. 

salijoon.ws

 

تروا ( ترکیه)
شهری چند هزار ساله که در افسانه ها و داستان های بسیاری وجود دارد. واقعه اسب تروا در این شهر رخ داد که در نهایت نیز به نابودی آن منجر شد. 

salijoon.ws

What بازدید : 66 سه شنبه 1393/08/27 نظرات (0)

بعد از پیج بچه‌پولدارای تهران، تبریز و امارات، بچه پولدارهای اهواز هم وارد بازی شدند.اینا البته بیشتر ماشین باز هستند و پولداریشون رو از طریق ماشین هایی که بعضا پلاک موقت هم نیست به نمایش گذاشتند. البته جای شکرش باقی است که بچه های مایه دار اهوازی فقط ماشین های لوکس و گران قیمتشون رو پیج کردند و از تفریحات خارج از عرف و غیر اخلاقی تصویری منتشر نکرده اند

بهرحال فکر میکنم دیگه زمانش رسیده تا جامعه ظهور این نوکیسه ها و شکاف طبقاتی رو بپذیره و  دست از صحبت های آرمانی و انقلابی برداره!
 

What بازدید : 53 سه شنبه 1393/08/27 نظرات (0)

صبح یکشنبه مراسم تشییع پیکر زنده یاد مرتضی پاشایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان با حضور هزاران نفر از علاقه مندان و طرفداران وی از تالار وحدت آغاز شد. 

این مراسم با پخش قطعاتی از آثار این خواننده موسیقی پاپ آغاز شده و گروه های مختلف مردمی از تهران و شهرستان ها با خوانش ترانه های این خواننده و مراسم سنج و دمام نوازی با خانواده این هنرمند فقید ابراز همدردی کردند.

خیابان شهریار تهران و بخش هایی از خیابان های مجاور به دلیل ازدحام جمعیت به طور کامل مسدود شد.

ازدحام جمعیت و ترافیک کم کم به خیابان های دیگر و حتی خروجی های ایستگاه های مترو کشیده شد.

طرفداران این خواننده که بیشتر از قشر جوان هستند عکس‌های مرتضي پاشايی را همراه دارند و یا روی لباس های خود چسبانده اند. طرفداران این خواننده جوان بخش‌هایی از قطعات معروف وی را می‌خوانند.

در این مراسم ابتدا متن پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط سید عباس سجادی قرائت شد و سپس علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد در سخنانی از مقام هنری زنده یاد مرتضي پاشايی تجلیل کرد و گفت: من امروز در اینجا چهره های نورانی را می بینم که این روزها شاهد تجلی احساس آنها بودم و برای شما ملتی که محبت را به عنوان اساسی ترین و ماندگارترین چهره مردم ایران نشان دادید، آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم خداوند روح مرتضی پاشایی را شاد کند که می دانم شاد هم هست.

جایزه‌ای که پاشایی به هنرمندان تئاتر داد

 وی افزود: من یادم می آید که حدود یک ماه پیش به اتفاق مرتضي پاشايی در مشهد حضور داشتیم و به هنرمندان برگزیده جشنواره تئاتر مناطق جایزه می دادیم و این برای هنرمندان تئاتر آن مراسم جالب بود که مرتضی پاشایی جایزه آنها را می دهد کما اینکه از او خواستند که در این مراسم برایشان بخواند.

 معاون هنری وزیر ارشاد ادامه داد: من دعا می کنم که خداوند روح متعالی این خواننده عزیز را با اولیا محشور کند و با همه این شوری که در اینجا هست بار دیگر به من ثابت شد که این ملت با این وحدت و بزرگی برای ما عزت و افتخار می آورند و به دنیا نشان می دهند که همه ما برای ستاره ها و کسانی که برای فرهنگ و هنر این سرزمین تلاش می کنند، احترام قائلیم.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: چند روز پیش که در بیمارستان بهمن او را ملاقات کردم همواره می خواست وقتی که مراسم تشییع پیکر او را برگزار می کنیم کاری کنیم که روحش شاد باشد و حال شما کاری کنید که امروز روح مرتضی شاد باشد.

 گریه‌های محمد علیزاده برای دوست و برادرش

 محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ که از دوستان و همراهان قدیمی زنده یاد مرتضی پاشایی است، سخنران بعدی بود که در سخنانی گفت: این روزها در خلوتم خیلی با مرتضی حرف زدم و شاید به خاطر این حرفها بسوزم اما در انتها روحم آرام شد چرا که دوست و برادر همیشگی من مرتضي پاشايی تبدیل به یک اسطوره شد.

 او خطاب به مرتضي پاشايی گفت: رفیق خیلی خوشحالم که لحظات تلخ و شیرین زندگی ام را با تو تجربه کردم و از شنیدن موسیقی تو به اندازه شنیدن موسیقی خودم لذت بردم. این خواننده موسیقی پاپ در ادامه صحبت های خود بیان کرد: عمری است که با دلم زندگی می کنم و اگر هم گریه کردم و فیلمبردارها و عکاس ها گریه های من را دیدند بدانند که این گریه ها در مقام محمد علیزاده نبود، من برای برادرم گریه کردم، من برای دوست عزیزم گریه کردم که تا پایان عمر به یاد او خواهم ماند.

 وی با تشکر از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر زنده یاد پاشایی تصریح کرد: باید دست این مردم با معرفت و دوست داشتنی را بوسه زد که از نقاط نزدیک و دور برای ابراز احساسات خود این چنین به اینجا آمدند.

من از همه شما و از دعاهای خیرتان در این چند روز که با خانواده مرتضي پاشايی بودید، سپاسگزارم و امیدوارم مرتضی همواره در کنار ما باشد. علیزاده بعد از اجرای قطعه « هواتو کردم» گفت: دوست دوست داشتنی من، دوست مهربان و رفیق بی عقده من، همه در این مدت برای زنده ماندن تو تلاش کردند و هر کاری کردند تا تو بمانی اما نشد ولی تو ما را به بزرگیت ببخش، اگر روزی فرزندی داشته باشم مطمئن باشید که از عمو مرتضی برایش خواهم گفت که این بار نه به عنوان یک خواننده بلکه به عنوان یک انسان دوست داشتنی همراه من بود چرا که او برای من فقط یک خواننده نبود.

**مرتضی پاشایی همیشه به فکر مردم بود

 عموی مرتضي پاشايی نیز ضمن تشکر از مردم به دلیل حضور چند هزار نفری، بیان کرد: شما خودتان مرتضی را بهتر از من می شناسید، شما عاشق مرتضي پاشايی بودید چون مرتضی عاشق شما بود، من خوب یادم می آید که هر شب برای ملاقات او به بیمارستان می رفتم او با همان حال مریض و ناخوش خود باز هم به فکر مردمی بود که در آن هوای سرد در محوطه بیمارستان حضور داشتند.

مرتضی در همان جا هم حتی در بیمارستان هم به فکر شما مردم شریف و عزیز بود. پاشایی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: شما شفای مرتضی را خواستید و خداوند مرتضی را یک سال دیگر به ما داد در حالیکه قرار بود به گفته پزشکان، او سال گذشته ما را ترک کند اما خدا مرتضی را به شما و ما هدیه کرد و او یک سال دیگر همراه ما بود.

 وی ادامه داد: مطمئن باشید هم اکنون مرتضی ما را نگاه می کند، مرتضی فقط متعلق به ما نیست، روح او در دل شماست و من مطمئنم او همچنان به فکر ملت شریف و مهربان ایران است به همین جهت از شما می خواهم در این چند روز با همین آرامش و با همین شکوه او را همراهی کنید.

 

 

 

What بازدید : 65 دوشنبه 1393/08/26 نظرات (0)
What بازدید : 121 دوشنبه 1393/08/26 نظرات (0)

الناز شاکردوست در ادامه «ایتالیا گردی» خود به این تلفن عمومی تاریخی و دیدنی رسید. گویا تمام امپراطور های روم از این تلفن عمومی برای تماس به دیگر امپراطوری ها استفاده میکردند و یکی از جاذبه های توریستی ایتالیا میباشد که الناز خانم ما را هم جذب خود کرده است! 

 

S A L I J O O N


الناز شاکردوست به دلیل بازی در فیلم رسوایی که پر فروش ترین فیلم سال 92 بود توانست عنوان سودآورترین بازیگر زن را به دست آورد.

الناز شاکردوست در دو فیلم «رسوایی» و «بوی گندم» ایفای نقش کرد که در مجموع هفت میلیارد و 187 میلیون تومان فروخت. او در سال 93 بدل به یکی از بازیگران کم کار سینما شد.
 

S A L I J O O N

What بازدید : 143 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)

معلوم نیست اولین کسی که از پشت ماشین خود برای اعلام یک جمله استفاده کرد، چه کسی بود! ولی هر که بود کارش بسیار مورد استقبال خیل عظیمی از هموطنان قرار گرفت که حرف های دلشان را در پشت ماشین بنویسند! چه جایی بهتر از آنجا!

در زیر گزیده ای از طنازی و شوخ طبعی ها و یا جملات احساسی، پند آموز، تکان دهنده و گاهاً تلخ هموطنان در پشت ماشین های خود را میبینید.

منبع عکس ها: صفحه «ماشین نوشته» در اینستاگرام

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Posht-Neveshte1/394122_859.jpg

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Posht-Neveshte1/394123_259.jpg

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Posht-Neveshte1/394124_497.jpg

 

What بازدید : 93 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.

 چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و ... ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دوطرفه با مردم دارند.

در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ... در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.


الناز شاکردوست در ادامه "ایتالیا گردی" خود به این تلفن عمومی تاریخی و دیدنی رسید. گویا تمام امپراطور های روم از این تلفن عمومی برای تماس به دیگر امپراطوری ها استفاده میکردند و یکی از جاذبه های توریستی ایتالیا میباشد که الناز خانم ما را هم جذب خود کرده است! 

  www.ROZANEHONLINE.com 


سلفی علی صادقی و دوستش. گویا بخاری ماشین دوست علی صادقی از کار افتاده است که اینطوری شال و کلاه کرده است.
  
www.ROZANEHONLINE.com 


با جاری شدن دوباره آب در زاینده رود اصفهان، سی و سه پل دوباه به یکی از لوکیشن های چهره هایمان برای عکاسی تبدیل شده است. در اینجا هم مهدی ماهانی با زنده رود عکس گرفته. امیدواریم این جریان آب موقت نباشد و زاینده رود تا ابد زنده باشد.
  
www.ROZANEHONLINE.com

 

What بازدید : 35 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)

تاریخچه پیدایش لاله‌های هلندی جالب است. امروزه این گل‌های هلندی تبدیل به یکی از بزرگترین جاذبه‌های گردشگری هلند شدند.

گروه سرگرمی روزنه 
این تصاویر در نگاه اول مثل نقاشی‌های مداد رنگی به نظر می‌رسند. رنگ‌های راه راه خالص ارغوانی، زرد، قرمز، صورتی، نارنجی و سبز ترکیبی بدیع شبیه پارچه چهل تکه پدید آورده اند! این نقش‌های رنگارنگ درحقیقت تصاویری از هلند در اواسط فصل رویش لاله‌هاست. بیش از 10.000 هکتار به پرورش این گل‌های حساس اختصاص داده شده است. در ماه می‌تمام این گل‌های لاله شروع به شکفتن می‌کنند. گل‌ها در اواخر اکتبر یا اول نوامبر کاشته می‌شوند و سپس بعد از شکفته شدن به گل فروشی‌ها فروخته می‌شوند. سالانه بیش از سه بیلیون گل در اینجا رشد می‌کنند و دو سوم آنها بیشتر به کشورهایی مثل آلمان و آمریکا صادر می‌شوند.. درآمدي معادل 90 ميليارد دلار در سال!!!

تاریخچه پیدایش لاله‌های هلندی جالب است. امروزه این گل‌های هلندی تبدیل به یکی از بزرگترین جاذبه‌های گردشگری هلند شدند. بزرگ ترین زمین‌های گل‌های لاله نیز در محلی به نام باغ گل Keukenhof است. این باغ‌ها از سال 1949 تبدیل به یکی از بزرگترین جذابیت‌های توریستی این منطقه شده اند. بودن در نمای باشکوهی از میلیون‌ها گل  لاله و انواع دیگر گل واقعا حس و حال بهار را به انسان می‌دهد. تماشای اینجا تجربه ای است که هیچگاه فراموش نمی‌شود. اینجا مکانی است برای پیر و جوان، دارندگان نمایشگاه‌های گل و افراد معمولی ای که می‌خواهند روز خوش و مطبوعی را تجربه کنند.

 

روزنه آنلاین

 


What بازدید : 90 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)

 

«مرتضی پاشایی» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری سرطان صبح جمعه ۲۳ آبان درگذشت.

مرتضی پاشایی مدت‌ها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد که با تشدید بیماری از روز جمعه ۱۶ آبان ماه در بخش ICU بیمارستان بهمن بستری شده بود، صیح روز جمعه در گذشت.

مرتضی پاشایی (متولد ۱۳۶۳/۵/۲۰) خواننده، نوازنده، آهنگساز پاپ فارسی است. او دانشجوی رشته گرافیک بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشته است. موسیقی را از سن چهارده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.

پاشایی اخیرا با وجود بیماری ترانه «نگران منی» را برای برنامه ماه عسل به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی اجرا کرده بود که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت.

What بازدید : 35 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)
خبری تلخ، صبح جمعه یک ملت را خراب کرد. همه میدانستند که مرتضی در حال جدال با بی رحم ترین و مرگبار ترین بیماری زمین است، اما هیچ کس حتی یک لحظه هم دوست نداشت تصور این جمعه را در ذهنش تداعی کند.
 

 مرتضی پاشایی در گذشت. همین جمله ی 3 کلمه ای موجی از مردم عاشق را از صبح جلوی بیمارستان بهمن جمع کرده تا برای آخرین بار با خواننده خوش احساسشان وداع کنند. هنرمندی که صدایش یک بغض همیشگی، توام با آرامش محض داشت. هنرمندی که تا اخرین لحطه ای که توان ایستادن روی پاهایش را داشت، خواند و عشق ورزید. 

سال 90 بود، روز هایی که مرتضی تازه داشت با صدایش نامی میان خواننده ها برای خود دست و پا میکرد. مصاحبه ای از او در گوشه و کنار یک روزنامه به چشمم خورد. با این عنوان که آرزو دارم مانند ناصر خان حجازی بمیرم. با عزت، با نام خوش و پر از عشق مردم. گویا خدا صدایش را شنیده بود. 

چهره ها هم در صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی مانند سایر مردم ایران در سوگ مرتضی پاشایی به سر می‌برند که در زیر گزیده ای از آن ها را ملاحظه می‌کنید.

درگذشت مرتضی پاشایی عزیز را به خانواده او، مردم ایران و همه هوادارانش تسلیت عرض میکنیم. روحش شاد، یادش گرامی.


 

 
محسن تنابنده
 
S A L I  J O O N

رضا صادقی
S A L I  J O O N

What بازدید : 39 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


"مرتضی پاشایی" خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری مهلک سرطان صبح جمعه ۲۳ آبان برای همیشه چشمانش را بست.

پاشایی متولد 1363 تهران بود. وی خواننده، آهنگساز و نوازنده موسیقی پاپ فارسی بود که از سال 1389 با انتشار اینترنتی قطعاتش نزد مخاطبانش معرفی شد و سپس در پاییز 91 با انتشار رسمی آلبوم "یکی هست" به جمع خوانندگان مجوزدار پاپ پیوست. او دانشجوی رشته گرافیک بود و از کودکی به موسیقی علاقه داشته است. او موسیقی را از سن چهارده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.

وی از سال ۹۲ با بیماری مهلک سرطان معده مبارزه می کرد که با تشدید بیماری و بدلیل وخامت اوضاع جسمانی از روز 13 آبان ماه در بخش ICU بیمارستان بهمن بستری شده بود و و در نهایت دیروز جمعه 23 آبان 1393 در گذشت.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


پاشایی در طی روزهای گذشته روند بهبود را طی می‌کرد و حتی به بخش منتقل شده بود اما به یکباره حال وی وخیم شد و حدود ساعت 10:30 دیروز (جمعه 23 آبان) در بیمارستان بهمن درگذشت و هم‌اکنون نیز پیکر وی به سردخانه منتقل شده است و مسئولان این بیمارستان از هواداران این خواننده جوان درخواست کرده‌اند تا در مقابل بیمارستان بهمن تجمع نکنند.

دکتر "حسن توکلی" پزشک معالج این خواننده گفت: "مرتضی مبارزه سختی را با بیماری‌اش داشت و در حالی که از زمان تشخیص بیماری ما فقط 3 ماه پیش بینی ادامه حیات را برای وی کرده بودیم، مرتضی چیزی حدود 11 ماه جنگید و تا لحظه آخر هم کوتاه نیامد. تیم پزشکی این هنرمند ‌‌نهایت تلاش خود را در مراحل مختلف درمانی این هنرمند انجام داد و در مقاطع مختلف با پرتو درمانی و شیمی درمانی سعی در مهار سرطان داشت ولی متاسفانه اوضاع جوری مساعد نشد و سرطان به تمام بدن پاشایی سرایت کرده بود.

 


What بازدید : 47 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)

تعداد زیادی از هنرمندان کشورمان در پی‌ درگذشت «مرتضی پاشایی» با نگارش متن در فضای مجازی غم و اندوه خود را در این خصوص ابزار کردند.

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Morteza-Pashaei/01.jpg


مرتضی پاشایی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان صبح روز جمعه در سن 30 سالگی پس از مدتی مبارزه با بیماری سرطان درگذشت و بالافاصله هنرمندان و چهره‌های شاخص هنری در صفحات اجتماعی به این مضوع واکنش نشان داند.

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Morteza-Pashaei/02.jpg

 

واکنش هنرمندان نسبت به درگذشت مرتضی پاشایی را در زیر بخوانید:

رضا یزدانی:تنها صداست که میماند... مرتضى پاشایی رفت ولى صدا و ترانه هاش همیشه تو زندگى و قلب مردم و طرفداراش جاریه...روحش شاد

 http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Morteza-Pashaei/03.jpg

 

الناز شاکردوست:دوستان متاسفانه من همین الان این خبر غم انگیز رو شنیدم😢 واقعاً نمیدونم واسه از دست دادن این هنرمند دوست داشتنى با اون صداى پُر از احساس و دل نشینش باید چه واژه اى گفت.. مرتضى جان تا همیشه جایت در بینمون خالیست.. ایمان دارم بهشتى در انتظار توست که بى تردید بهتر از این دنیاى پر از رنگ و ریاست.. شاید تنها چیزى که در این لحظات میتونه ذره اى تسکین دهنده دل همه ما دوست دارانت باشه همین صدایى ست که از تو تا همیشه به یادگار باقى است روحت شاد

 


What بازدید : 46 یکشنبه 1393/08/18 نظرات (0)

همه ما در طول زندگی روزمره خود در شهر یا روستای خودمان در محل کار، مسیر خانه و …. خلاصه همه جا با صحنه ها و اتفاقاتی رو به رو میشویم شاید خیلی مهم نباشد ولی لحظه ای ما را به توقف و نگاه عمیق وا می‌دارد. که همیشه پس از آن به سادگی از آن عبور می‌کنیم. ولی چرا این لحظات زیبا ولی غیر مهم ثبت نشود؟ مانند ابتکاری که صفحه “everydayiran” در اینستاگرام انجام داده است و ما را به این ایده ترغیب کرده است که از شما عزیزان بخواهیم از این لحظات ساده عبور نکنید
 

salijoon.ws

 

کشور خانم و حاج محمدعلی، زوجی کهنسال، که در روستای گل‌افشان یزد زندگی می‌کنند.

salijoon.ws

شبی تابستانی در ساحل زیبا شهر بوشهر.

 

 

 


What بازدید : 108 یکشنبه 1393/08/11 نظرات (0)

معلوم شد کی این آقا را لو داده؟!

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Roozegar38/zimg_001_1.jpg


خنده و گریه لاریجانی در همایش ملی امربه معروف و نهی از منکر

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Roozegar38/zimg_004_4.jpg


میرحسین موسوی و مصباح یزدی

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Roozegar38/zimg_017_18.jpg

What بازدید : 33 شنبه 1393/08/10 نظرات (1)


آبشار لاتون

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org 
ارتفاع: ۱۰۵ متر

نشانی: استان گیلان، ۱۵ کیلومتری جنوب شهرستان آستارا، شهر لوندویل روستای کوته کومه


آبشار لاتون، بلندترین آبشار کشور است و فاصله آن از روستای کوته کومه، حدود شش کیلومتر است که پس از ۵/۳ ساعت می توان به آن رسید. در این مسافت در حدود ۷۵۰ متر ارتفاع زیاد می شود. در مسیر صعود به آبشار لاتون به روستای قدیمی آسیو شوان نیز می رسید که تقریبا خالی از سکنه است.

به زبان تالشی، آسیو به معنی آسیاب و شوان به معنی کنار رودخانه است. حجم آب آبشار در فصول مختلف سال متفاوت است ولی در تمام فصول آب دارد. اگر به لاتون رسیدید باید خیلی مراقب باشید چون آبشار خطرناکی است و چند وقت پیش یک کوهنورد هنگام بالارفتن از این آبشار پرت شد و جان خود را از دست داد.
 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

آبشار کبودوال

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org 
ارتفاع: ۱۵ متر

نشانی: پنج کیلومتری جنوب شرقی شهر علی آباد کتول از توابع استان گلستان


آبشار کبودوال تنها آبشار خزه ای کشور است که با داشتن امکاناتی برای گردشگران یکی از مهم ترین تفرجگاه های استان گلستان به شمار می رود. آب این آبشار از دامنه شمالی کوه هارون به ارتفاع ۱۷۸۰ متر سرچشمه می گیرد و زلال، شفاف و قابل آشامیدن است.

برای رفتن به این آبشار باید به سمت پارک جنگلی کبودوال بروید، از پارک جنگلی تا محل آبشار اصلی کبودوال حدود ۲۰ دقیقه پیاده روی زمان می برد که مسیری بسیار زیباست. در طول مسیر به سمت آبشار، مناظر شگفت آور و پل های چوبی در کنار آبی روان و درختان جنگلی، شما را به وجد می آورد.
 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 71 پنجشنبه 1393/08/08 نظرات (0)

عکس‌های خانوادگی روی دیوار آشپزخانه ای در سلماس آذربایجان غربی. عکس از نرجس نادری‌نژاد


http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Iran8/383367_313.jpg


 

یکی از طاقی‌های حسینیه‌ی شاه ابوالقاسمِ یزد. عکس از علی گلشن


http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Iran8/383368_858.jpg

What بازدید : 58 چهارشنبه 1393/08/07 نظرات (0)

در این مطلبمروری داریم بر چهره ها و مشاهیر جهان که در سال جاری میلادی از دنیا رفته‌اند.

1. رابین ویلیامز (Robin Williams) - کمدین مشهور آمریکایی که روز دوشنبه 22 مردادماه در خانه کالیفرنیای شمالی خود در سن 63 سالگی درگذشت.

گروه سرگرمی ROZANEH

 



2. جی جی مورفی (JJ Murphy) - هنرپیشه آمریکایی که برای سریال "Game of Thrones" انتخاب شده بود در روز جمعه 8 آگوست فوت کرد. او 86 سال سن داشت.

گروه سرگرمی روزنه

 

What بازدید : 89 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

متاسفانه یکی از کاربردهایی که شبکه‌های اجتماعی چون فیس‌بوک و اینستاگرام برای برخی از ایرانیان دارد، خودنمایی محض است. فرهنگ غربی که برگردان ژست‌های هالیوودی و فستیوال‌های غرب است در صفحات شبکه‌های اجتماعی برخی ایرانیان به گونه دیگری به نمایش درآمده است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 45 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

آوارگی هزاران سوری به علت حضور و جنایات گروهک تروریستی داعش در کشورشان همچنان ادامه دارد. این روزها، بیش از ۱۵۰ هزار آواره‌ی سوری از مرز جنوب ترکیه به این کشور وارد شده اند.



لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
اگر تصاویر برای شما قابل نمایش نیست بر روی لینک موجود در ابتدای ایمیل کلیک کنید

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 184 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

اخم روحانی به لاریجانی در جلسه مشترک دولت و مجلس

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Roozegar37/zimg_013_13.jpg

معمر قذافی ۵۰ سال پیش

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Roozegar37/zimg_020_20.jpg

کلاس موسیقی یکی‌ از مدارس دخترانه شهرستان خوی – سال ۱۳۱۵ خورشیدی

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Roozegar37/zimg_001_1.jpg

What بازدید : 74 پنجشنبه 1393/08/01 نظرات (0)

 ورزش‌های لوکس و گرانقیمت به سرعت در ایران درحال گسترش است. در تهران کسانی هستند که سالانه ١٥ تا ٢٠‌میلیون تومان هزینه می‌کنند تا دقایقی بر فراز ابرها زادگاهشان را تماشا کنند یا تابستان در دریاچه فشافویه با جت‌اسکی‌های ١٢٠‌میلیون تومانی‌شان به امواج‌نوردی بپردازند و زمستان‌ها در ارتفاعات ترکیه اسکی کنند. می‌گویند، این روزها تورهای "آفرود" نیز طرفداران زیادی به خود جذب کرده است. خودروهای دو دیفرانسیل ٣٠٠- ٤٠٠‌میلیون تومانی به جنگل و کوهستان می‌زنند و کورسی گرانقیمت بین پولدارها آغاز می‌شود. سوارکاری با اسب‌های چند صد‌میلیون تومانی هم یکی دیگر از تفریحات لوکس پولدارهای تهرانی است. اگرچه دامنه این ورزش یا تفریحات گسترده‌تر است اما در این گزارش به تعدادی از گرانقیمت‌ترین ورزش‌های لوکس در ایران پرداخته‌ایم.

 

هر دقیقه پرواز در آسمان تهران حداقل ١٠‌هزار تومان!

گروه سرگرمی روزنه

شور و هیاهویی خاص بر سایت جنت‌آباد حاکم است. یکی جلیقه می‌پوشد، یکی درحال آماده کردن بال چند‌میلیون تومانی‌اش عکس سلفی می‌گیرد. عکاسان و فیلمبرداران نیز به حالت آماده‌باش ایستاده‌اند و همهمه آن‌قدر بالا گرفته است که صدا به صدا نمی‌رسد. این‌جا جمعیتی نزدیک به ٥‌هزار نفر از بچه پولدارهای تهرانی گرد هم آمده‌اند تا شاهد رقابت هدف‌زنی خلبانان باشند. خلبانان جوان با دوستانشان کنار بالگردها دوباره عکس می‌اندازند. قرار است آنها در ارتفاعی بیشتر از ٧٥٠ متر از سطح زمین رها شده و هرکس با چتر گشوده خود در محلی هدف‌گذاری شده فرود آید. فرود دقیق‌تر خلبانان ماهرتر را مشخص می‌کند و به هرکدام از برگزیده‌ها یک بال ١٥‌میلیون تومانی تعلق می‌گیرد. پاراگلایدر یکی از ورزش‌های لوکس یا شاید بتوان گفت تفریح بچه پولدارهاست. هزینه آموزش این ورزش حدود ٨,٥ ‌میلیون تومان است. اما این مبلغ تنها برای دانشجویانی است که یادگیری سریع‌تری دارند و می‌توانند تا آخرین مرحله آموزش را بدون نیاز به تمرینات و آموزش اضافه بگذرانند. دوره آموزشی شامل ٦ مرحله است و تقریبا ٢ ‌سال طول می‌کشد تا بتوانید گواهینامه پروازهای بین‌المللی را دریافت کنید. در مرحله مقدماتی آموزش که تنها ٣ هفته طول می‌کشد، باید ١.٥‌میلیون تومان بپردازید. در مرحله اول نیازی به داشتن بال پرواز ندارید و باشگاه بال‌های خود را در اختیارتان می‌گذارد، اما همین که پرواز را یاد گرفتید برای ورود به مراحل بعدی آموزش ناچارید بال بخرید. بال‌ها یا همان چترهای نجات از آلمان وارد می‌شود و تعداد واردکنندگان آن در سرتاسر ایران به شمار انگشتان دست نمی‌رسد. برای سفارش بال بهترین راه سفارش از طریق آموزشگاهتان است وگرنه گرفتار دلالان متعدد می‌شوید و خرید یک بال بیشتر از ١٥-١٤‌میلیون تومان برایتان آب می‌خورد. سایت‌های پاراگلایدر، تورهای تفریحی مختلفی برگزار می‌کنند و خلبانان خود را به انواع اقلیم‌های مختلف برده تا بتوانند تنوع جغرافیای زمین را از آسمان تجربه کنند. تورهای کوهستانی، کویر، دریا، شالیزار، جنگل‌و... این تورها شامل کشورهای مختلف نیز می‌شود که پرطرفدارترین تور پاراگلایدر ایران، مربوط به ترکیه و امارات است. حداقل قیمت هر تور داخلی نزدیک به ٣‌میلیون تومان است و افراد می‌توانند با آفیش‌کردن عکاس یا فیلمبردار اختصاصی تمام لحظات پرواز خود را از زوایای مختلف ثبت کنند. حداقل هزینه فیلمبرداری و عکاسی ١٠٠‌هزار تومان است و مبنا بر فریم عکس‌ها و زمان فیلمبرداری گذاشته می‌شود. با این حساب حداقل باید ٣٠‌میلیون تومان در جیب‌تان داشته باشید تا بتوانید این ورزش را یاد بگیرید، بال و تجهیزات پرواز را بخرید و حداکثر در یک تور تفریحی شرکت کنید. مبنا را هم بر این بگذارید که یادگیری بسیار قوی دارید و با حداقل جلسات تمرینی، پرواز را یاد می‌گیرید. البته در این میان افرادی هم هستند که بدون گرایش به یادگیری پرواز تنها می‌خواهند این تفریح را تجربه کنند. سایت‌های پروازی این افراد را به همراه یک خلبان به آسمان می‌فرستند و برای یک ربع ساعت پرواز در آسمان نفری ١٥٠‌هزار تومان دریافت می‌کنند. "امیر حسینی" یکی از مربیان سایت پاراگلایدر تهران می‌گوید: مشتریانی داریم که سالانه ١٥ تا ٢٠‌میلیون تومان برای پرواز با پاراگلایدر هزینه می‌کنند، بدون آن‌که علاقه‌ای به یادگیری آن داشته باشند.

 

 

What بازدید : 58 دوشنبه 1393/07/28 نظرات (0)

آمارها نشان می دهد متوسط درآمد یک فرد برای زندگی در شهر پاریس، یکی از گزانترین شهرهای دنیا باید بین ۸۰ تا ۱۵۰ هزار دلار در سال باشد.

آمار جهانی نشان می‌دهد تا سن ۴۴ سالگی افراد به طور متوسط ۲ تا ۳ بار محل سکونت خود را عوض می‌کنند اما در بیشتر مواقع این تغییر محل سکونت تغییری اساسی به حساب نمی‌آید زیرا اکثر افراد به مکان دیگری در همان شهر خود و یا حداکثر یک شهر مجاور نقل‌مکان می‌کنند.

طبق گزارشی که سازمان آمار آمریکا منتشر کرده، در سال ۲۰۱۳ حدود ۳۷ میلیون نفر (۱۲ درصد کل جمعیت آمریکا) محل سکونت خود را تغییر داده‌اند از میان این تعداد افراد در حدود ۶۵ درصد محل سکونت خود را در همان شهر انتخاب کرده‌اند و ۳۵ درصد باقی‌مانده نیز حداکثر به ایالت‌های مجاور مهاجرت کرده‌اند.

تنها تعداد کمی از این افراد کشور جدیدی را برای محل سکونت جدید انتخاب کرده‌اند.

درهرصورت تصمیم‌گیری برای تغییر محل سکونت و اقامت در یک شهر دور و یک کشور دیگر تصمیم بسیار بزرگی است که سنجیدن و برسی کردن وضعیت آن خودیم پروژه بزرگ و سخت محسوب می‌شود و افرادی که قصد طی کردن چنین مسیری را دارند باید کاملاً از تصمیم خود و عواقب آن آگاهی داشته باشند.

بدون شک اولین چیزی که به ذهن هرکسی برای اقامت در یک شهر و کشور دیگر به ذهن می‌رسد هزینه‌های زندگی در آن شهر است.

در همین راستا قصد داریم مقایسه‌ای را درزمینهٔ هزینه ای زندگی در شهرهای مختلف دنیا انجام دهیم.

شهرهای انتخابی در دسته زیباترین شهرهای دنیا قرار دارند و اطلاعات در مورد هرینه های معمول زندگی در این شهرها از وبسایت ها و منابع مختلف گردآوری شده است.

آمستردام – هلند

هزینه یک وعده‌غذای کامل (کمبو) فست فودی: ۹ دلار
وعده شام برای دو نفر در یک رستوران محلی: ۵۴ دلار
قیمت بطری دو لیتری نوشابه: ۲٫۷ دلار
قیمت یک شانه ۱۲ تایی تخم‌مرغ: ۳٫۴۳ دلار
اجاره یک ماه خانه مبله در منطقه خوب شهر: ۲۴۵۳ دلار
هزینه برق، آب، و… برای دو نفر در یک‌خانه متوسط: ۲۱۰ دلار
یک لیتر گاز: ۲٫۳۴ دلار
یک تلویزیون صفحه تخت ۴۰ اینچی: ۶۸۲ دلار
یک ماشین صفر (فولکس‌واگن گلف ۲٫۰TDI): 37950 دلار
دو بلیت سینما: ۲۸ دلار
متوسط درآمد لازم برای داشتن زندگی راحت در آمستردام: ۷۰ تا ۱۰۰ هزار دلار در سال

 

http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Life/01.jpg

 

What بازدید : 47 یکشنبه 1393/07/27 نظرات (0)

 سام درخشانی: اگه عاشقت نبودم...رضا جون تولدت مبارك رفيق

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 سحر دولتشاهی در فیلم شکار

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

What بازدید : 79 یکشنبه 1393/07/27 نظرات (0)

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.

چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و ... ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دوطرفه با مردم دارند.

در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ... در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.


پس از راه افتادن صفحه "بچه پولدار های تهران" و سر و صدا و حاشیه های زیادش، الناز خانم شاکردوست هم این عکس را خود را در صفحه "بچه پولدار ها" یا همان RichKidsOfTehran به اشتراک گذاشت و به همه فخر فروخت! البته گویا این صفحه امروز صبح جمع شده است!

http://www.rozanehonline.com 


سپند امیر سلیمانی با این عکس خود بر جمله معروف "سلفی گرفتن در همه جا و در هر حالی واجب و ضروری است" تاکید کرد. البته آرزوی سلامتی برای هنرمند عزیزمان داریم.


گروه سرگرمی ROZANEH 


What بازدید : 41 یکشنبه 1393/07/27 نظرات (0)

 

 www.ROZANEHONLINE.com

 چرا خودمان براى شرافت خودمان احترام قائل نيستيم:
از ماجراى زهرا اميرابراهيمى تا فيلم اتاق عمل


سال 1385 ، یک فیلم خصوصی منتسب به زهرا امیر ابراهیمی در فضای مجازی منتشر شد و به سرعت شیوع پیدا کرد. او در آن زمان به دلیل بازی در سریال "نرگس"، به شدت مشهور شده بود اما ناگهان در اوج محبوبیت و در حالی که آینده درخشانی برای او در سینمای ایران پیش بینی می شد، فاجعه رخ داد و سرنوشت یک دختر ایرانی به کلی دگرگون شد.

فاجعه اما فقط برای امیر ابراهیمی نبود. هر چند او در این ماجرا درگیر آبرویش شد و نهایتاً ترک وطن کرد، اما واقعیت این است که در این میان ، فاجعه دیدگان اصلی ، همه ما مردمی بودیم و هستیم که آن فیلم دیدیم، منتشر کردیم، دست به دست پخش کردیم و موبایل به موبایل پراکندیم تا خدای ناکرده کسی نباشد که فیلم خصوصی یک شهروند را ندیده باشد! حتی در آن زمان، سی دی فروشان غیرقانونی هم در کنار گوش عابران زمزمه می کردند که فیلم زهرا امیر ابراهیمی را هم دارند. 

این نوشتار ، قصد بازخوانی ماجرای زهرا امیرابراهیمی را ندارد چه آن که اولاً هر چه بوده تمام شده است و ثانیاً آنچه او انجام داده بود، کاری بود که خیلی های دیگر هم مرتکبش می شوند ولی هیچگاه عیان نمی شود و به حکم ستار العیوبی، نباید هم بشود. 

 

What بازدید : 59 یکشنبه 1393/07/27 نظرات (0)

نمایش ثروت های بادآورده در جامعه ای که در سالهای اخیر شدیدترین تحریم ها را تجربه کرده است بر خلاف ایده ساده لوحانه «نمایش تصاویر جذاب از ایران» ، یک ساختار به هم ریخته اقتصادی و دارای شکاف طبقاتی را یادآور می شود که بوی نفت می دهد.

http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Dream/377139_864.jpg

http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Dream/377140_605.jpg

 

What بازدید : 63 پنجشنبه 1393/07/24 نظرات (0)

استفاده از راهی که رهروان آن کم است، به‌رغم اینکه هیجان‌انگیز است می‌تواند درآمدزایی خوبی هم داشته باشد. بی‌شک افراد خلاق، افراد موفقی هستند و می‌توانند به گونه‌ای فکر یا کار کنند که هیچ‌گاه به ذهن عموم نمی‌رسد.

دلیل موفقیت آنها هم دقیقاً در همین نکته است: کاری که انجام‌اش به ذهن هر کسی نمی‌رسد. کارهای عجیب و غریب قطعاً می‌تواند درآمد خوبی داشته باشد، اما اغلب نیاز به خلاقیت، سعی و کوشش و تمایل به خطر کردن دارد. 

در این زمینه ابیگیل گرینگ (Abigail Gehring) نویسنده کتاب 100 شغل عجیب معتقد است: "بدیهی است هزینه‌های بالایی برای آموزش و پرورش و تبدیل شدن به یک دکتر یا یک وکیل وجود دارد، اما اگر شما یک فرد سختکوش هستید یک راه بسیار ساده برای موفقیت وجود دارد، مجهولات زیادی هستند که عموم مردم به آن توجه نمی‌کنند و می‌توان از آنها پول درآورد. قرار نیست همه پزشک یا وکیل شوند." به گفته گرینگ مطمئناً افرادی که از ساعت 9 صبح تا پنج بعد از ظهر سر کار هستند به دنبال شغل‌های عجیب نمی‌روند. آنها شغل دارند و سرشان شلوغ است. معمولاً افرادی که شغل خود را از دست داده‌اند، به دنبال فرصت‌های جدید می‌روند. البته هستند افرادی که برای هیجان دادن به زندگی خود کاری غیرمعمول و هیجان‌انگیز انجام می‌دهند.

 

دادزن

 

گروه سرگرمی ROZANEH

 دادزن‌ها را همه جا دیده‌اید از خیابان انقلاب گرفته تا مقابل سینما‌ها و حتی اگر مشهد رفته باشید عکاسی‌های اطراف حرم. ممکن است بعضی روزها با صدای داد‌زن‌ها از خواب بیدار شوید. داد‌زن‌ها داد می‌زنند و از صدای بلند خود نه برای آواز بلکه برای جذب و جلب مشتری برای یک دکان و حجره استفاده می‌کنند. دادزن‌ها در مشهد بین 30 تا 100 هزار تومان در روز پول می‌گیرند. برخی از آنها یک حقوق ثابت می‌گیرند و مابقی به صورت درصدی است. هر چه مشتری بیشتری بیاید پول بیشتری کاسب هستند. قدیم‌ترها دادزن‌ها مردم را برای دیدن فیلم هم دعوت می‌کردند. اگر سر خیابان حافظ برای سوار شدن تاکسی منتظر شده باشید حتماً آن پیرمرد قد‌کوتاه با عینک دودی را دیده‌اید که با صدای بلند داد می‌زند: "مستقیم ته شاپور". میوه و تره‌بار‌فروش‌ها هم دادزن استخدام می‌کنند. یا شب عید که می‌شود خیابان‌های تهران پر است از داد‌زن‌هایی که برای فروش بیشتر تلاش می‌کنند.

 


 عروسک تن‌پوش

گروه سرگرمی روزنه

 یکی از شغل‌هایی که در همه کشورهای دنیا و حتی در ایران مورد توجه قرار گرفته پوشیدن عروسک تن‌پوش است. افرادی هستند که این عروسک را می‌پوشند و در مقابل رستوران‌ها و فست‌فودها برای مشتریان ایجاد رغبت می‌کنند. معمولاً کودکان به این عروسک‌ها واکنش نشان داده و با آنها بازی می‌کنند و البته بزرگ‌ترها هم با او عکس یادگاری می‌گیرند. یکی از روش‌های شناساندن رستوران و غذاخوری همین عروسک‌های تن‌پوش است. شغلی که شاید در نگاه اول عجیب به نظر رسد اما افراد زیادی این شغل را برای خود انتخاب کرده‌اند و از آن لذت می‌برند. البته پوشیدن عروسک تن‌پوش یکی از ابزارهای تبلیغاتی است که در کشورهای دیگر هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما اینکه کسی شغل خود را عروسک تن‌پوش انتخاب کند عجیب و جالب است. عروسک‌های تن‌پوش به شکل جوجه، خروس، پینوکیو، خرس، پلنگ صورتی و‌... است. ممکن است برخی افراد پوشیدن عروسک تن‌پوش را به عنوان شغل دوم خود انتخاب کنند. یک شغل عجیب برای شاد کردن مردم و دعوت آنها به صرف غذا.

 

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
به سایت رسمی ویکتور چت خوش آمدید این سایت تنها سایت رسمی چت روم ویکتور چت بزرگترین چت روم فارسی زبان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند درصد این سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 644
  • بازدید سال : 10,658
  • بازدید کلی : 113,570