loading...
سایت تفریحی و سرگرمی ویکتور چت | چت روم فارسی | ویکتوریا چت
What بازدید : 88 چهارشنبه 1393/08/28 نظرات (0)

آیا فراتر از زمین زندگی وجود دارد؟ از زمانی که به خاطر می‌آوریم انسان به دنبال یافتن جوابی برای این سوال بوده است. شواهدی وجود دارند که امکان وجود نوعی از حیات را فراتر از مرزهای سیاره‌ آبی ما نشان می‌دهد.

سال پیش گروهی از دانشمندان انگلیسی سلولی را پیدا کردند که به وسیله‌ی یک بالون از فراز اتمسفر به زمین آمده بود، آن‌ها ادعا کردند که این سلول ممکن است از فضا به زمین آمده باشد. در حالی که نظریه پردازان تئوری فرازمینی‌ها این یافته را مدرکی قاطع بر ملاقات ما و فرازمینی‌ها می‌دانستند دانشمندان دست به کار شدند تا شواهدی دیگر را بررسی کنند. در دو قسمت این شواهد را بیان خواهیم کرد.

 

۱. فناوری‌های مدرن در دوران باستان

2

به تصویر بالا نگاه کنید، چه چیزی را به خاطر شما می‌آورد؟ این‌ها خطوط هیروگلیف هستند که مصریان باستان چندین هزار سال پیش آن را اختراع کرده‌اند، تصاویری شبیه به هلیکوپتر، زیر دریایی، قایق و هواپیمای جت. بسیاری معتقدند بیگانگان در زمان‌های گذشته از مصر باستان دیدن کرده‌اند و فناوری‌های پیشرفته‌ی خود را به آن‌ها نشان داده‌اند، یا شاید تاکنون همراه ما بوده‌اند، شاید فناوری امروز انسان از مکانی فراتر از زمین به ما رسیده باشد!

 

۲. نشانه‌هایی از آپولو ۱۱

10

سه روز به ماموریت آپولو ۱۱ مانده بود که خدمه‌ی سفینه گزارش رویت جسمی عجیب را در نزدیکی خود می‌دهند. آن‌ها ابتدا فکر می‌کنند این جسم قسمتی از موشک جدا شده‌ی SIV-B است اما از زمین خبر می‌رسد که موشک مذکور بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر از آن‌ها فاصله دارد. خدمه‌ی این فضاپیما آموزش‌های زیادی دیده بودند و امکان خطای آن‌ها بسیار کم است. هیچ توضیح رسمی درباره‌ی آن‌چه فضانوردان آپولو ۱۱ دیده بودند داده نشد، حتی فضانورد معروف باز آلدرین نیز آن جسم را دیده بود.

 


What بازدید : 65 دوشنبه 1393/08/26 نظرات (0)
What بازدید : 30 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)
«ایروموبیل ۳.۰» خودروی ساخت کشور اسلواکی است که از آن هم می توان بعنوان خودروی معمولی و هم بعنوان هواپیما استفاده کرد. این خودرو که از سوخت معمولی استفاده می کند، به دویست متر برای به پرواز در آمدن و پنجاه متر برای فرود احتیاج دارد.
 
استفان کلین، مخترع خودروی پرنده می گوید: «ما طرح های مختلفی را ایجاد کردیم و پیش نمونه های متعددی ساختیم. اکنون می توانیم این دستگاه را که بسیار واقعگرایانه است معرفی کنیم. من بعنوان خلبان آنرا امتحان کرده ام و در هوا عالی عمل می کند و بر روی زمین نیز بسیار خوب است.»

 
«ایرموبایل ۳.۰» اخیرا در جشنواره نوآوری شهر وین اتریش ارائه شد. وزن این خودرو ۴۵۰ کیلوگرم است و بالهایش هشت متر طول دارد و قابلیت پرواز تا هفتصد کیلومتر بدون سوختگیری را دارد. این خودرو فقط هشت لیتر در صد کیلومتر بعنوان خودرو و پانزده لیتر بعنوان هواپیما سوخت مصرف می کند.
 

استفان کلین می گوید: «منظور ما ساخت یک خودروی پرنده یا هواپیما برای جاده نیست. می خواهیم یک مقوله جدید ایجاد کنیم. یعنی ما خودرویی ساختیم که مانند یک خودروی معمولی در جاده عمل می کند و در هوا هم مانند یک هواپیمای معمولی است.»

حالا باید منتظر ماند و دید آیا این پروژه ای واقعگرایانه است یا مشکلات ساختاری و نگرانی های ایمنی از توسعه آن جلوگیری خواهد کرد.

 

What بازدید : 81 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (0)

به دلیل اوضاع نامساعد مرتضی پاشایی پزشکان ملاقات با وی را ممنوع کرده اند اما با این حال در روزهای اخیر تعداد زیادی از هنرمندان و علاقمندان این خواننده ایرانی به ملاقات وی رفتند.

مرتضی پاشایی خواننده ایرانی که از چندی پیش با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند مدتی است در بیمارستان بستری شده است. در همین حال طی روزهای اخیر و با وخامت حال وی پزشکان وی را ممنوع الملاقات اعلام کرده‌اند با این حال جمعی از هنرمندان و علاقمندان این هنرمند در روزهای گذشته برای ملاقات با وی به بیمارستان رفتند.

در همین حال مدیر برنامه های پاشایی تمام اخبار و شایعات درباره به کما رفتن و فلج شدن وی را تکذیب کرد و خبرداد وضعیت جسمانی وی تا شامگاه دوشنبه ۱۹ آبان حدود ۳۰ درصد بهتر شده است.

مهدی کرد همچنین در واکنش به انتشار خبر فوت مرتضی پاشایی در برخی رسانه ها گفت: خبر فوت مرتضی حقیقت ندارد. مرتضی نسبت به دیروز حال بهتری دارد و انشاالله با دعای خیر مردم بهتر هم خواهد شد.

از جمله هنرمندان و چهره هایی که تا کنون به ملاقات پاشایی رفته اند می توان به مهناز افشار، بهنوش بختیاری، محمد رضا گلزار، علی کاظمی، علی لهراسبی، روزبه نعمت اللهی، فرزاد فرزین، محمد علیزاده، شهرام شکوهی، هادی کاظمی، مازیار فلاحی، میلاد ترابی، مهرداد نصرتی، علی دایی، بهروز رهبری فر  و  محمد نوازی و شیث رضائی اشاره کرد. عکس های فاطمه بهبودی عکاس ایسکانیوز از بیمارستان محل بستری پاشایی را در زیر می بینید.

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Pashai/169798_677.jpg

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Pashai/169799_138.jpg

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Pashai/169800_495.jpg

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Pashai/169801_221.jpg

 

What بازدید : 130 شنبه 1393/08/17 نظرات (0)

همان طور که می دانید، لوگو ها نقش اصلی را در برند سازی بازی می کنند. یک لوگو خوب می تواند کمک بزرگی به شناختن کالا یا خدمات شما بکند. در این مقاله به صراحت به شما می گوییم که از طریق طراحی قوی و مراحل باز طراحی چطور برند ها به خوبی خودشان را ارائه می کنند.

البته، برای کسانی که در شغل شان موفق هستند، معانی پنهان در این لوگو ها به خوبی قابل درک نیست. شما نمی توانید ابتکار این طراحی ها را دریابید و اینکه چگونه آنها مفهوم شان را با استفاده از نماد ها و شکل ها بیان می کنند. ما ۲۵ لوگو را گردآوری کردیم که  پی برده ایم مفهوم پنهان پشت طراحی شان دارند.

۱٫    Amazon

این فروشگاه آنلاین عظیم «آمازون» نامیده شده تا گستردگی آن را بیان کند. علاوه بر این با فلشی که از حرف A  تا Z کشیده شده بیان می کند که همه چیز از شیرمرغ تا جان آدمیزاد در این فروشگاه موجود است که ممکن است رضایت شما را فراهم کند، پس از این دومین معنی فلش یک لبخند است.

 

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Logo/387155_106.jpg

 

 

 


What بازدید : 58 شنبه 1393/07/26 نظرات (0)

 


 

گاهي براي ده قدم به پيش رفتن يك قدم عقب نشيني لازم است .

 

 تو آب افتادن انسان رو خفه نمي كنه زير آب موندن آدم رو خفه مي كنه .

 

موفق کسیه که با آجرهایی که به طرفش پرتاب میکنند . خانه ای بنا کند.

 

زندگی تاس خوب آوردن نیست ، تاس بد را خوب بازی کردن است .

 

آمده ام که با زندگی کردن قیمت پیدا کنم… نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنم .

 

What بازدید : 80 دوشنبه 1393/07/14 نظرات (0)
What بازدید : 84 شنبه 1393/07/12 نظرات (0)
What بازدید : 33 چهارشنبه 1393/07/09 نظرات (0)

 

 

مایکروسافت بصورت رسمی از نسخه‌ی بعدی سیستم‌عامل ویندوز با نام Windows 10 رونمایی کرد! وقتی همه فکر می‌کردند که نسخه‌ی بعدی ویندوز با نام ویندوز ۹ منتشر خواهد شد، مایکروسافت عدد ۱۰ را برای ویندوز بعدی انتخاب کرد. این سیستم‌عامل با نام رمز Windows TH و نام‌های دیگری همچون Windows X، Windows One نیز شناخته می‌شد. اما چه تغییراتی در ویندوز ۱۰ اعمال شده است؟

مایکروسافت دقایقی پیش و در خلال کنفرانس اختصاصی خود، نسخه‌ی جایگزین ویندوز ۸ را با نام ویندوز ۱۰ رونمایی کرد.

مایکروسافت از ویندوز ۱۰ به عنوان جامع‌ترین پلتفرم دنیا یاد می‌کند. پلتفرمی که از طیف وسیع سخت‌افزارهای مختلف در قالب یک راه‌حل جامع پشتیبانی می‌کند. جو بلفیور از مایکروسافت به این نکته اشاره کرد که میلیون‌ها مشتری این شرکت هنوز از سیستم‌عامل ویندوز ۷ استفاده می‌کنند و رمودندی‌ها مایل هستند تا آن‌ها را تشویق به بروز رسانی به نسخه‌ی ۱۰ ویندوز کنند. مایکروسافت در ویندوز ۱۰ تغییراتی اعمال کرده تا نظر مثبت کاربران قدیمی ویندوز را نیز جلب کند.

تری میرسون در کنفرانس امروز مایکروسافت گفت که ویندوز ۱۰، تجربه‌ی مناسب و صحیح مربوط به هر ابزاری را ارائه می‌کند. در ویندوز ۱۰ شما شاهد رابط کاربری سازگار با ابزار مورد استفاده خود را خواهید داشت. این بدین معناست که وقتی در حال استفاده از کامپیوتر هستید، ویندوز طوری تغییر شکل پیدا می‌کند تا همه‌چیز برای استفاده از ماوس و صفحه‌کلید فراهم شود. اگر از ویندوز بر روی تبلت استفاده کنید، آن وقت رابط کاربری ویندوز برای استفاده در ابزارهای لمسی تغییر شکل می‌یابد. می‌توان ویندوز ۱۰ را در واقع ترکیبی از ویندوز ۷ و ویندوز ۸ دانست.

ویندوز 10

در ویندوز ۱۰ رابط کاربری مدرن در کنار منوی استارت سنتی که در ویندوز ۸ حذف شده بود قرار می‌گیرد و از این رو احتمالا کاربرانی که به دلیل حذف این منو، مایل به استفاده از ویندوز ۸ نبودند، از ویندوز ۱۰ استقبال کنند. منوی استارت کمی از نظر ظاهری تغییر کرده است تا با گرافیک مدرن و زبان طراحی مسطح مایکروسافت سازگار شود. اگر کاربر بخواهد هنوز می‌تواند به محیط مترو یا مدرن ویندوز و کاشی‌های زنده نیز دسترسی داشته باشد.

مایکروسافت در کنفرانس امروز گفت: در ویندوز ۸ وقتی کاربر یک اپلیکیشن مدرن را اجرا می‌کرد وارد یک محیط متفاوت می‌شد. ما در ویندوز ۱۰ نمی‌خواهیم این وضعیت دوگانگی ایجاد شود. کاربری که بخواهد از PC استفاده کند به راحتی قادر خواهد بود تا رابط کاربری آشنا به همراه صفحه‌کلید و ماوس را تجربه کند.

در ویندوز ۱۰ سیستم جستجو نیز بهبود یافته است و حالا وقتی به دنبال موضوع خاصی بگردید علاوه بر نتایج گردآوری شده از اطلاعات موجود در کامپیوترتان، اطلاعات مرتبط در وب نیز لیست می‌شوند.



What بازدید : 51 چهارشنبه 1393/07/09 نظرات (0)

 


 

سخنان خوب باید در زیباترین جملات طراحی و تدوین شوند، تا مورد توجه و تأمل مخاطبان واقع شود. به عبارتی ساده تر قالب کلام می بایست با قیمت کلام هم سان باشد. خوب سخن گفتن؛ سخن خوب گفتن، از مهم ترین لوازم پیام رسانی و متقاعد سازی در روان شناسی ارتباطات به شمار می آید.

 

در این نوشتار نمونه هایی را با هم مرور می کنیم:


1- کسی که به دنبال انتقام گرفتن است، زخم هایش را تازه نگه می دارد. (فرانسیس بیکن)


2- با مشت گره کرده نمی توان با کسی دست داد و دوست شد. (ایندرا گاندی)


3- پرسیدند بهشت را می خواهی یا دوست را؟! گفتم: جهنم است، بهشتی که در آن دوست نباشد.


4- خداوند بی نهایت است، امّا به قدر نیازت فرود می فرستد، به قدر آرزویت گسترده می شود، و به قدر ایمانت کارگشاست. (ملاصدرا)


5- گل عشق و دوستی با بی ریایی و صداقت و صمیمیت می روید و می ماند، از اینکه مراقب این گل زیبایی، می بوسمت.

 

 

----------------------------------------------

 


What بازدید : 46 دوشنبه 1393/07/07 نظرات (0)

چقدر به آلودگی هوا اهمیت می‌دهید؟ بگذارید سوالم را اصلاح کنم، چقدر به آلودگی هوا حساس هستید؟ آیا شما هم جزو کسانی هستید که وقتی وارد مرکز شهر می‌شوند، تنگی نفس گرفته و دچار سرگیجه و سوزش چشم و ... می‌شوند؟ 

برای آنهایی که در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند و یا آنهایی که در شهرهایی زندگی می‌کنند که با پدیده ریزگردها طرف هستند، کشیدن یک نفس راحت مثل یک آرزو شده است. می‌خواهیم در این مطلب بهترین و بدترین کشورهای جهان به لحاظ آلودگی هوا را به شما معرفی کنیم، تا احیاناً اگر قصد سفر به این کشورها را دارید، با چشمان باز این کار را انجام دهید.

 

۱۰ کشور آلوده جهان:

۱۰ . کویت

http://www.rozanehonline.com

 

برخلاف تصورات، کویت هم چنان کویتی نیست. به دلیل وجود نیروگاه‌های نفت و گاز بزرگ و همچنین تردد بیش از اندازه خودروها، کویت با ۱۲۳ میکروگرم بر متر مکعب ذرات معلق بزرگ‌تر از ۱۰ میکرون (PM10 ug/m3) در هوا ، رتبه دهم آلوده‌ترین هوای دنیا را دارد.

 


۹ . نیجریه

www.ROZANEHONLINE.com

 

در نیجریه، همچنان برای پخت غذا از سوزاندن چوب و نفت استفاده می‌شود. شب‌ها، اکثر خانه‌ها با روشن کردن فانوس‌های نفتی نور خود را تامین می‌کنند. به دلیل عدم وجود سرویس‌های جمع‌آوری زباله در قالب مناطق، مردم مجبور به سوزاندن زباله‌های خود هستند. برخلاف دیگر کشورهای آلوده در این لیست، کارخانه‌جات نقشی در آلودگی هوا ندارند. میزان آلودکی هوا در نیجریه ۱۲۴ PM10 ug/m3 است.

 

What بازدید : 54 یکشنبه 1393/07/06 نظرات (0)

زیبایی‌های جهان پیرامون ما گاه از قالب کلمات خارج می‌شوند. وقایعی که باید از نزدیک آنها را لمس کرد، تا شکوه و جذابیت واقعی آنها را حقیقتاً درک نمود. این عقیده‌ی عکاس با ذوقی است که یک سال تمام وقت گذارده تا مجموعه‌ای از عکس‌های طبیعی و جذاب از شفق قطبی را در کشور خود به ثبت برساند. زومیت را در مرور تلاش‌های او همراهی کنید.

پال یاکوبسِن (Pal Jakobsen)، عکاس نروژی است که  شب‌های سرد و منجمد کننده این ناحیه را به جان خریده تا مجموعه‌ای دیدنی از تصاویر مربوط به شفق قطبی در این منطقه را آماده کند. این عکاس خستگی ناپذیر، تمام سال گذشته را در اطراف خانه‌ی خود در حومه شهر سپری کرده تا بتواند در لحظه‌ و زمان مناسب، بهترین تصاویر از این رویداد تماشایی را ثبت و ضبط کند.
 

پال یاکوبسن، عکاس نروژی
 

او در این مورد می‌گوید:

"نمی‌توان زیبایی و عظمت شفق قطبی را در قالب کلمات بیان کرد، شما باید خود آن را از نزدیک تماشا کرده تا به بزرگی آن پی ببرید."

تمامی این تصاویر در ناحیه نارویک (Narvik)، برداشته شده‌اند که در جنوب مرز کوهستانی سوئد قرار گرفته است. در شمال نروژ می‌توان شفق قطبی را تقریباَ در هر نقطه‌ای مشاهده کرد. یاکوبسن اضافه می‌کند که انوار شمالی،  گاهی به آرامی در آسمان حرکت کرده و یا حتی به سرعت به رقص می‌پردازند، این بستگی به انرژی ذرات خورشیدی بوجود آورنده‌ی آنها دارد.

در ادامه همراه شما به تماشای گوشه‌ای از دستاوردهای یک ساله‌ی یاکوبسن می‌نشینیم.
 

 

S A L I  J O O N

S A L I  J O O N




What بازدید : 87 شنبه 1393/07/05 نظرات (0)

الهام گرفتن از طبیعت برای حل مشکلات انسان ایده ای محسوب می شود که به شکل گیری "علم تقلید حیاتی" (Biomimetics) منجر شده است. با گذشت زمان، روند تکامل به پیشرفت هایی باورنکردنی منجر شده که از فتوسنتز در گیاهان تا چشم انسان را در بر می گیرد. در همین راستا، دانشمندان فناوری هایی را توسعه داده اند که با الهام و تقلید از برخی نوآوری های منحصر به فرد در طبیعت شکل گرفته اند. در ادامه این مطلب برخی از آنها را معرفی می کنیم.

 

کرم خاکی = ماشین آلات حفر تونل (TBM)

salijoon.ws

ماشین آلات حفر تونل (TBM) یک کپی مکانیکی از کرم های خاکی محسوب می شوند. همانند کرم خاکی، ماشین آلات حفر تونل برای خوردن خاک و خروج آن از سمت دیگر دستگاه طراحی شده است. چه کرم خاکی و چه ماشین حفر تونل به طور مداوم در زیر خاک رو به جلو حرکت کرده و تونلی پشت سر خود به جا می گذارند.

 



What بازدید : 44 پنجشنبه 1393/07/03 نظرات (0)
What بازدید : 165 چهارشنبه 1393/07/02 نظرات (0)
What بازدید : 43 یکشنبه 1393/06/30 نظرات (0)

 

 

هرگز قبل از فکر کردن حرف نزن و کاری انجام مده. فیثاغورث

 

•.•.•.•.•.•.•.•.• جملات فیثاغورث •.•.•.•.•.•.•.•.•

 

آدمی را امتحان به کردار باید کرد نه به گفتار ،چه بیشتر مردم زشت کردار و نیکو گفتارند.فیثاغورث

 

•.•.•.•.•.•.•.•.• جملات فیثاغورث •.•.•.•.•.•.•.•.•

 

 

بایستی با روح خود آشنا شده و سعادت را در اعماق روح و قلب خود جستجو کنیم. فیثاغورث

What بازدید : 84 دوشنبه 1393/06/17 نظرات (0)

کره خاکی که ما روی آن زندگی می کنیم سراسر از شگفتی هاست. جنگل ها، بیابان ها، یخ ها و دریاها، اینها همه مناظری هستند که هرکدام به تنهایی سرشار از زیبایی های خیره کننده ای هستند اما در این کره پر از شگفتی مکان هایی وجود دارند که با دیدنشان فکر می کنیم از جهانی دیگر وارد زندگی ما شده اند و متعلق به زمین نیستند ...



صخره های موجی شکل در آمریکا

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


صخره های موجی شکل با رنگ های متنوع و قوس و خمیدگی های منحصربفرد که دانشمندان عمر آن ها را بالغ بر ۱۹۰ میلیون سال تخمین زده اند. این صخره های منحصربفرد بخشی از بیابان صخره ای قرمز رنگی هستند که از دره های تنگ تشکیل شده است. صخره ها از جنس ماسه سنگ هستند و در ایالت متحده آمریکا در نزدیکی مرز آریزونا و یوتا واقع شده اند و دلیل تشکیل شان هم باران های مکرر و وزش بادهاست.
 


گودال عمیق آبی در Belize

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


این گودال در مرکز آمریکای لاتین واقع شده و عمقش ۱۲۴ متر است. گودال بلیز در اواخر عصر یخبندان و در زمانی که سطح دریا بسیار پایین بوده با تجمع مرجان ها در طول زمانی بسیار طولانی بوجود آمده است. اکوسیستم این حفره مورد توجه بسیاری از دانشمندان و محققان قرار گرفته و البته گروه بسیار زیادی از ماجراجویان هم به این منطقه راهی شده اند که به همین دلیل این حفره آبی بزرگ به عنوان یکی از مقاصد برتر زیر آبی جهان شناخته می شود.
 



What بازدید : 34 دوشنبه 1393/06/17 نظرات (0)

سرطان، درد دارد. این البته برای بسیاری از ما یک "دانسته‌ی عمومی" تلقی می‌شود. تنها کسی معنای این "درد" را می‌شناسد که تجربه‌ی ابتلا و جدال با این بیماری را داشته‌باشد. ما  برای تمام مخاطبان‌مان آرزوی تنی سالم و دور از درد را داریم، اما فراموش نمی‌کنیم شماری از خوانندگان ما، با این بیماری در جنگ هستند و می خواهند شکست‌ش دهند. از یاد نمی‌بریم کودکان زیادی با تن کوچک و معصوم‌شان این درد را می‌کشند و هنوز وقتی از آن‌ها می‌پرسند "وقتی بزرگ شدی، می‌خوای چی کاره بشی؟" چشم‌شان برق می‌زند و کودکانه می‌خندند: "می‌خوام دکتر بشم، همّه‌ی بچه‌ها رو خوب کنم، می‌خوام فضانورد بشم، می‌خوام دانشمند بشم" 

جدال با سرطان و درد آن، علاوه بر هزینه‌ی مالی، هزینه‌ی روحی هم نیاز دارد. کسانی بر این درد غلبه می‌کنند که نیروی امید، آن‌ها را پیش ببرد. همه‌ی ما در برهه‌هایی از زندگی به این نتیجه رسیده‌ایم که باور بر توانایی، همان‌قدر نیرومند عمل می‌کند که تردید در آن. حالا که قرار است این یک جنگ باشد، به تک‌تک مخاطبانم که قصد ندارند خود را تسلیم درد کنند می‌گویم وقتی حس می‌کنید رها شدید تا گم شوید، تنها نیستید! این پست، برای همه‌ی شماست. برای همه‌ی کودکان مبتلا به سرطان و برای تو که درد داری. ما تو را تنها نمی‌گذاریم و این‌قدر منتظر می‌مانیم و برایت آرزوی سلامتی که زیر همین پست کامنت بگذاری: من هم شکستش دادم!

۱- ارین بُدچُن، دو سال پس از بهبود از سرطان حاد خون پرومایلوسیتی: ارین می‌گوید: "زنده ماندن پس از این بیماری، از من شخص مثبت‌تری ساخته‌است. بسیار خوش‌شانس بوده‌ام که زنده ماندم. پس از سرطان، هر روزی که زندگی می‌کنید مانند هدیه‌ای است که به شما داده‌شده و حالا که به من شانس دوم داده شده، نمی خواهم یک لحظه از زندگی‌ام را هم تلف کنم." 

www.ROZANEHONLINE.com 


۲- کاترینا کایلتیکا، ۳ سال پس از بهبود از لنفوم هوجکین: کاترینا می‌گوید: "حالا که دوباره موهایم روییده، به فکر روزهایی هستم که یک سر بی‌مو د تابستان چه حسی داشت و از این‌که چطور بیارایم‌شان، فارغ بودم! گاهی به این فکر می‌افتم که دوباره موهایم را بتراشم!" 

گروه سرگرمی روزنه


What بازدید : 84 شنبه 1393/06/15 نظرات (0)


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


مطالعات نشان داد که 20 درصد سیگاری ها باور دارند که خطرات ناشی از سیگار، در سیگارهایی که لغات سبک و یا ملایم دارند، کمتر از مارک های دیگر سیگار می باشد. در حالی که اینطور نیست. خطرات ناشی از سیگار کشیدن بر همه معلوم است. سیگار کشیدن در محیط های بسته مثل اتاق کار، داخل خانه، رستوران و ... اثرات مضر بیشتری دارد. در این مقاله 9 باور غلط درباره کشیدن سیگار را بیان می کنیم :

 


What بازدید : 55 پنجشنبه 1393/06/13 نظرات (0)

سال تحصیلی جدید نزدیک است. تقریبا تمام دانش آموزان برای مدرسه رفتن در حال آماده شدن هستند. مسیر خانه تا مدرسه یکی از خاطره انگیز ترین مسیرها برای هر کسی است. بیشتر والدین هم ترجیح می دهند که فرزندشان را به نزدیک ترین مدرسه محل زندگی شان بفرستند تا مسیر راحت تری برای رفت و آمد داشته باشداین در حالی است که بسیاری از کودکان جهان برای رفتن از خانه به مدرسه، مسیرهای باورنکردنی و غیرقابل تصوری را طی می کنند که حتی ممکن است جان‌شان را هم به خطر بیندازد.

یونسکو همواره می گوید پیشرفت در ارتباط و اتصال کودکان به مدارس اتفاق می افتد. اما در بعضی از مناطق جهان به دلیل صعب العبور و خطرناک بودن مسیر خانه تا مدرسه بسیاری از دانش آموزان تصمیم به ترک تحصیل می گیرند. با این حال تصاویر منتشر شده از این مناطق به خوبی نشان می دهد که بعضی از دانش آموزان چه‌قدر برای مدرسه رفتن مصمم هستند.

 

What بازدید : 43 سه شنبه 1393/06/11 نظرات (0)
What بازدید : 32 سه شنبه 1393/06/11 نظرات (0)

از ابتدای تاریخ ستارگان چشم انسان را به خود خیره می‌کردند و هنوز هم انسان در آرزوی رسیدن به آسمان خیال پردازی می‌کند. ماه گذشته مملو از اکتشافات و پیشرفت‌های بزرگ در زمینه‌ی علوم فضایی بود.

 

۱. زیبایی شفق‌ قطبی از چشم فضانوردان

 1-northern-lights-reid-wiseman

شفق‌های قطبی آسمان شب مناطق قطبی را نورباران می‌کند. این تصویر شگفت انگیز از ایستگاه بین المللی فضایی گرفته شده است و لحظه‌ای را نشان که چشم فضانوردان محصور زیبایی بی‌نظیر طبیعت شده است

 

درباره ما
به سایت رسمی ویکتور چت خوش آمدید این سایت تنها سایت رسمی چت روم ویکتور چت بزرگترین چت روم فارسی زبان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند درصد این سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 653
  • بازدید سال : 10,667
  • بازدید کلی : 113,579