loading...
سایت تفریحی و سرگرمی ویکتور چت | چت روم فارسی | ویکتوریا چت
What بازدید : 125 چهارشنبه 1393/11/08 نظرات (1)

انسان شگفت انگیز‌ترین موجود جهان است. پیچیدگی‌ها و ساختار فوق‌العاده بدن انسان، او را از سایر موجودات متمایز ساخته است. گاهی میان انسان‌ها نیز، مواردی یافت می‌شود که از بقیه متمایز بوده و بر این شگفتی می‌افزاید.

منظور از تمایز، از وجه ساختار بدن است. در طول سالیان دراز، انسان‌هایی با ساختاری متفاوت متولد شده و زیسته‌اند. در این مقاله فارنت، قصد معرفی معروف‌ترین انسان‌های متمایزی که تاکنون در جهان زیسته‌اند داریم. قطعاً با دیدن این موارد، دیدگاه تان نسبت به زندگی و انسان تغییر خواهد کرد.

 

 

فرانک لنتینی؛ مرد سه پا

 

فرانچسکو لنتینی در سال ۱۸۸۱ در منطقه روسولینی در سیسیل ایتالیا به دنیا آمد. وی در قسمت راست بدن خود یک پای اضافی داشت که از ستون فقراتش رشد کرده بود و یک پای کوچک هم به صورت ناقص در پشتش وجود داشت.

unnormal-persons-06

این اعضای اضافی به دلیل انعقاد ناقص قل دوم فرانک بود. نکته جالب توجه این بود که پای سوم فرانک مانند دو پای دیگرش عمل می‌کرد و کاملاً سالم بود و مهم‌تر از آن این بود که فرانک دارای دو دستگاه تناسلی کاملاً مجزا بود. البته بعدها پاهای فرانک رشد نامتعادلی داشتند، با این حال وی می‌توانست از هر ۳ پای خود استفاده کند. خانواده فرانک از ۸ سالگی به آمریکا مهاجرت کردند و از همان زمان وی را به نمایش‌های خیابانی و سیرک‌ها فرستادند. وی از این راه پول فراوانی به دست آورد و در طول عمر کاری خود با تمام سیرک‌های بزرگ آمریکا همکاری کرد. فرانک مانند بقیه مردم ازدواج کرد و صاحب سه فرزند کاملاً سالم شد و در ۸۵ سالگی درگذشت.

 

 

الا هارپر؛ دختر شُتُری

 

unnormal-persons-02

الا هارپر در سال ۱۸۷۰ احتمالاً در آمریکا متولد شد. مشخصه‌ای که او را از دیگران متمایز می‌کرد، ساختار زانوهای او بود. زانوهای الا برخلاف دیگران به عقب خم می‌شد.

unnormal-persons-01

وی به دلیل ساختار زانوهایش مجبور بود چهار دست و پا حرکت کند و به همین دلیل به او دختر شتری می‌گفتند. الا به دلیل مشکلات مالی مجبور به پیوستن به سیرک‌های مختلف شد، اما پس از مدتی با مهیا کردن هزینه لازم، از کار در سیرک‌ها کنار کشید و به تحصیل پرداخت.

 

What بازدید : 58 سه شنبه 1393/11/07 نظرات (0)

عکس های پرتره و خبری دو دسته از با ارزش ترین بخش های عکاسی هستند که متاسفانه به آن جایگاهی که لایقش هستند نرسیده اند و آنطور که باید دیده نشده اند به همین دلیل من در خیلی از پست های عکاسی به این دو گروه از عکس ها می پردازم. در این پست هم به پرتره هایی از انسان هایی می پردازیم که رنج دیده اند…صدمه دیده اند و نابود شدند از بی خردی گروهی انسان نما . عکس هایی از جنگ ها در نقاط مختلف دنیا و ظلم انسان ها به هم.

با دیدن این عکس ها به این فکر می کنم که یک انسان تا چه حد می تواند از ذات اصلی خودش فاصله بگیرد؟ کارهایی را انجام دهد که حیوانات با یکدیگر نمی کنند. بشریت از نظر دانش و فناوری و رشد اطلاعات پیشرفت حیرت انگیزی داشته، اما یک ناهماهنگی بسیار مشخص بین این پیشرفت و بهروری در جهت آرامش و امنیت او مشاهده می شود. این شکاف موجود چنان عمیق است که احتمال نابودی انسان یا حداقل صدمات غیر قابل جبران ناشی از آن چندان بعید نیست. اخبار مشمئز کننده و رو به گسترشی که بطور مداوم سر خط اخبار خبرگزاریهاست، پیش از آنکه اطلاع رسانی باشد، اخطار دهنده است.

متاسفانه بجای آنکه قدرت مداران در صدد از میان بردن دلایل و شرایطی باشند که بشریت را با این وضع رو به رو کرده، فقط در مانور قدرت و بهره برداری سیاسی و اقتصادی از آن هستند. در برجهای پولادین بسر می برند و زرادخانه ها را نشان می دهند و خط و نشان می کشند. در حالیکه هرچند این مشکل به صورت نظامی (اعم از آشکار و پنهان) خودنمایی می کند، اما نه دلایلش نظامی است و نه راه حل آن از مسیر قدرت نظامی می گذرد .

به امید روزی که همه ی انسان ها آدم بودن را بیاموزند.

توجه : در این پست از عکس های دردناکی استفاده شده که شاید برای همه مناسب نباشد .

 

سمیه مهری و دخترش رانا افغانی پور در حال بوسیدن مادرش. این مادر و دختر بر اثر یک حمله ی اسیدی بخش های زیادی از صورت و بینایی خودشان را از دست دادند و می گویند دیگر کسی علاقه ای به بوسیدن آنها ندارد
http://mj11.persianfun.info/img/93/11/Humanity/447311_313.jpg



جوانی که پس از آزادی از کمپ مرگ ,صدمات زیادی بر بدنش وارد شده است
http://mj11.persianfun.info/img/93/11/Humanity/447312_479.jpg

 

 


What بازدید : 44 سه شنبه 1393/10/30 نظرات (0)
سومین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی شانزدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا برابر امارات که تعیین کننده تیم صدرنشین گروه سوم این دوره از مسابقات است با پیروزی تیم ملی کشورمان به پایان رسید.
 
 
 دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و امارات روزدوشنبه درحالی در ورزشگاه ۵۰هزارنفری سانکورپ شهر بریزبن و ۱۲هزار تماشاگربرگزار شد که دو تیم برای صدرنشینی پا به مسابقه گذاشته بودند و تیم کشورمان برای صعود به عنوان تیم نخست نیاز مبرم به سه امتیاز این مسابقه داشت.
 
 
این فشار ناشی ازکسب سه امتیاز باعث شده بود تا تیم ایران فشار زیادی را تحمل کند وبا درخشش رضا قوچان نژاد و گل دقیقه ۹۰وی این دیدار را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان برساند تا به عنوان تیم نخست از گروه C مسابقات به مرحله بعد صعود کند.
 
 
تیم ایران دراین بازی برخلاف انتظار بازی چندان هجومی به نمایش نگذاشت اما در دقایق پایانی این دیدار فشارهای تیم کشورمان تاثیر گذار بود و توانستیم سه امتیاز شیرین را بدست بیاوریم.
 
 
تیم ملی فوتبال ایران با این پیروزی صاحب ۹ امتیازشد و به عنوان تیم نخست از گروه C صعود کرد و امارات با ۶ امتیاز دوم شد. تیم های بحرین و قطر نیز به ترتیب سوم و چهارم شدند.
What بازدید : 75 پنجشنبه 1393/09/13 نظرات (0)

مسجد، از نخستین نهادهایی است که در صدر اسلام و به هنگام هجرت رسول اکرم (ص) از مکه به مدینه شکل گرفت. شکل‌گیری مساجد از مصادیق بارز جامعه اسلامی است. نقش آفرینی مساجد در تمامی عرصه‌ها و شئون جامعه اسلامی، سبب توسعه و گسترش فرهنگ و تمدن اسلامی بوده است. همچنان‌ که مساجد در عصر نبوت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام و ائمه معصوم (ع) کارکردی فراتر از برگزاری مراسم عبادی داشته در اعصار بعد هم کم و بیش این رسالت را به دوش کشیده و کارکردی ویژه پیدا کرده است.

مسجد مکان عبادت پیروان دین اسلام است. بیش از یک هزار سال است که این بناهای مقدس و محترم برای عبادت و بندگی مسلمانان در سراسر جهان بنا شده‌اند. هم زمان با گسترش دین مبین اسلام در تمام کشورهای جهان سبک معماری مساجد نیز به ناچار پیشرفت کرده و به نوعی می‌توان گفت سبک امروزی ترکیبی از تکنیک‌های معماری امروزی یا مدرن و معماری باستانی ست.

به لطف تاریخ غنی و عزت و احترامی که این مکان‌های مقدس در جهان اسلام دارند هنوز هم زیبایی خاص خود را حفظ کرده‌اند و نگذاشته‌اند پیشرفت متدهای طراحی و معماری اثری بر ذات وجودی آن‌ها بگذارند و موجب حذف المان‌های اصلی آن شوند.

در ادامه ۶۰ تصویر از زیباترین مساجد جهان را برای شما کاربران عزیز گردآوری کرده‌ام که با یکدیگر این مکان‌های مقدس و زیبا را به نظاره می‌نشینیم:

 

مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) در کویت

Siddiqa_Fatima_Zahra_Mosque_Kuwait

 

مسجد امیر عبدالقادر (کنستانتین، الجزایر)

Emir_Abdelkader_Mosque_Algeria

 

What بازدید : 51 پنجشنبه 1393/09/13 نظرات (0)

آدم‌ها در مقابل مورچه‌اى كه توى لیوان آبشان مى‌افتد، برخوردهاى متفاوتى دارند. بعضى‌ها همین كه چشم‌شان به مورچه مى‌افتد، مى‌گویند: "اَه… تو توى لیوان من چه كار مى‌كنى؟" و بعد مورچه را لــــه مى‌كنند، یعنی دیگه مورچه بى‌مورچه! به این مى‌گویند كمال خودخواهى … بعضى‌ها هم مى‌گویند: "راستش امروز واسه یه مورچه هم روز گرمیه، تو هم كه به كسى صدمه‌اى نمى‌زنى، همینجا باش و واسه خودت شنا كن." به این مى‌گویند بردبارى … گروه سوم نه عصبانى مى‌شوند، نه بردبارى به خرج مى‌دهند، كمى شكر توى آب مى‌ریزند و مى‌روند! به این مى‌گویند عاشقی …

هرچند انسان اشرف مخلوقات خداست ولی نوعی وابستگی در زندگی انسان و حیوان وجود دارد و این انسان ها هستند که با برخوردهای متفاوت با حیوانات، خواسته یا ناخواسته صفات خود را نشان می دهند. صفاتی که نشان از بیرحمی در مقابل ترحم، اسارت در مقابل آزادی، نابودی در مقابل حق زندگی و حمایت از آنها و ... است. تصاویر زیر گویای بسیاری از صحنه های رویارویی انسان با حیوانات می باشد که از جهات مختلف قابل تامل است.




گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 39 یکشنبه 1393/09/09 نظرات (0)

جشنواره دو روزه "گادهیمای" هندوها در نپال بدون تردید یکی از بزرگ ترین جشنواره های کشتار گسترده حیوانات در جهان به شمار می رود.

هر 5 سال یک بار طبق سنت هندوها، میلیون ها هندو که بخش اعظمی از آنها به دلیل ممنوعیت قربانی کردن حیوانات در هند، از مناطق شمالی هند به نپال می آیند، به مدت دو روز در معبد روستای باریاپور در مرز هند و نپال گرد هم می آیند و بزرگ ترین کشتار دسته جمعی حیوانات به ویژه گاو میش ها را رقم می زنند.

امسال نیز از روز جمعه (دیروز) این جشنواره در روستای باریاپور در نپال و در نزدیکی مرز هند آغاز شد و طبق تخمین ها 5 میلیون هندو از سراسر نپال و مناطق شمالی هند برای شرکت  در این جشنواره آیینی راهی باریاپور شده اند.

در آخرین مراسم که در سال 2009 برگزار شد بیش از 300 هزار حیوان که غالب آنها گاومیش، گوسفند ، بز و خوک و حتی مرغ و...بودند، کشته شدند.

پیش بینی می شود در جشنواره امسال بیش از 500 هزار حیوان کشتار شوند. انجمن ها و فعالان مدافع حقوق حیوانات به دولت نپال فشار وارد می کنند تا مانع کشتار حیوانات در این فستیوال شود، اما دولت نپال به دلیل سابقه چند صد ساله رواج این سنت و استقبال میلیونی هندوها از آن، خود را درگیر مقابله با هندوها که برخی از آنها دیدگاه هایی به شدت افراطی درباره حفظ سنت های خود دارند، نمی کند.

تصاویر زیر از فستیوال امسال گادهیمای (الهه هندو)  است که از روز جمعه (7 آذر) در روستای باریاپور نپال آغاز شده است.

شرکت کنندگان در این فستیوال قربانی ، هزاران گاو میش را در یک محوطه بزرگ جمع می کنند و سپس همه آنها را با تبر یا شمشیرهای تیز سلاخی می کنند.


 

What بازدید : 78 یکشنبه 1393/09/09 نظرات (0)

بیا با هم حرف بزنیم

مثل خورشید و گل آفتابگردان

تو هی بگویی و...

من دورت بگردم .

www.ROZANEHONLINE.com


سه نفر بودند؛

چاقو کشیدند فـرار نکردم ..!

ایـستادم با مُشت گره کرده...

یکی از پشت محکم زد به کمرم تمام تنم خون شد...!!

راستش ... راستش دروغ گفتم.

فقط خواستم با چشمان درشتت  زُل بزنی به شعرم...

همین

www.ROZANEHONLINE.com

What بازدید : 98 چهارشنبه 1393/09/05 نظرات (0)

http://www.rozanehonline.com

نخستین دانشمندانی که پلاتی‌پوس را از نزدیک بررسی و مشاهده کردند، باور داشتند وجود چنین موجودی یک شوخی است. به نظر شما اگر این شوخی در دنیای جانوران به واقعیت بدل شود چه پیش خواهد آمد؟

می‌دانیم که در دنیای واقعی، جانوران دورگه‌ای که حاصل پیوند خصوصیات دو یا چند گونه‌ی متفاوت هستند، وجود دارند. این دورگه‌ها (هیبرید) یا به شکل طبیعی و با جفت گیری دو حیوان با ژن نزدیک به هم به وجود می‌آیند یا به صورت مصنوعی و در آزمایشگاه تولید می‌شوند. حال تصور کنید اگر بتوان موجودات مختلف را در یکدیگر ادغام نمود، حاصل کار چه خواهد شد؟

این بار قصد داریم به دنیایی نگاه کنیم که در آن این گونه از جانوران مجال حضور یافته‌اند. دنیایی که اگر چه محصول خلاقیت هنرمندی با ذوق است، اما اگر به واقعیت بدل می‌شد، شاهد ظهور نسل جدیدی از جانوران بود. جانورانی که بعضاً زیبا و بامزه و گاهی ترسناک و نامأنوس به نظر می‌رسند. موجوداتی که اگرچه تنها به لطف مهارت‌های فتوشاپی این هنرمند پا به عرصه‌ی وجود گذارده‌اند، اما تصور حضورشان در دنیای واقعی تا حدودی ترسناک به نظر می‌رسد.

خانم سارا درمر (Sarah deremer)، خالق این مجموعه تصاویر جالب از جانوران دورگه است. او در این مورد می‌گوید:

" من برای بهبود مهارت‌های فتوشاپی خود شروع به خلق حیوانات دورگه کردم. اما به مرور این کار را بیش از پیش سرگرم کننده یافتم به خصوص هنگام تغییر حیوانات وحشی به نمونه‌های کوچک‌تر و البته بامزه. اگرچه این کار را در آغاز برای تمرین شروع کردم ولی اکنون آن را بیشتر به عنوان سرگرمی و بنا به خواست دیگران انجام می‌دهم."

مجموعه کارهای این خانم در نیویورک پست، دیلی میل (Daily Mail) و تلگراف بریتانیا به چاپ رسیده است.

Pandowl

گروه سرگرمی ROZANEH

What بازدید : 51 دوشنبه 1393/09/03 نظرات (0)

گروه سرگرمی ROZANEH

هر روز رمز و راز جدیدی بر عجایب فضا افزوده می‌شود. برترین دانشمندان دنیا سال‌ها از زندگی خود را صرف تحقیق و رمزگشایی از این بیکران کرده‌اند، اما هنوز دانسته‌های ما در مورد جهان پیرامون بسیار اندک است. در ادامه با ۱۰ مورد از عجایب فضا آشنا خواهید شد:

۱- انرژی خلاء

http://www.rozanehonline.com

فیزیک کوانتوم به ما می‌گوید بر خلاف آنچه به نظر می‌رسد فضای خلاء خالی نیست و حبابی از ذرات زیر اتمی دائماً در حال ایجاد و نابود شدن هستند. با توجه به نظریه‌ی نسبیت عام به وجود آمدن این ذراتِ زودگذر باعث تولید نیروی ضد گرانشی می‌شود، با این حال هنوز نمی‌دانیم دقیقا چه عاملی باعث انبساط سریع جهان از هم می‌شود.

 

What بازدید : 74 دوشنبه 1393/09/03 نظرات (0)

یک بار دیگر پرسپولیس بازی باخته را در شرایطی که ۱۰ نفره شد ، با پیروزی به اتمام رساند. این در شرایطی بود که طلسم شکست ناپذیری قلعه نویی در دربی ها شکسته شد.

هفته چهاردهم لیگ برتر، ساعت۱۸:۰۰، ورزشگاه آزادی، تماشاگر: ۶۷ هزار نفر
داور: یدالله جهانبازی ،کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – حسن ظهیری
گل: شهباززاده ۴۴ برای استقلال؛ محمد نوری ۷۴، عالیشاه ۸۱ برای پرسپولیس
اخطار: بنگر ۵۷، محمد نوری ۷۴، عالیشاه ۷۸، نیلسون ۹۰، طارمی ۹۶ از پرسپولیس؛ تیموریان ۶۴، فخرالدینی ۷۸ از استقلال
اخراج: عالیشاه ۸۱ از پرسپولیس

استقلال: محسن فروزان، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، میلاد فخرالدینی (۹۳ خرسندنیا)، پژمان نوری (۸۶ هرایر مگویان)، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده، سجاد شهباززاده و آرش برهانی
سرمربی : امیر قلعه‌نویی

پرسپولیس: نیلسون، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، اومانا، مهردادکفشگری، رضاحقیقی (۴۵ نورالهی)، محمدنوری، امید عالیشاه، حمید علی عسگر (۶۰ مهدی طارمی) و هادی نوروزی (۹۶ دغاغله)
سرمربی: حمید درخشان

 

http://mj8.persianfun.info/img/93/9/Derby/01.jpg

شرح بازی:
پرسپولیسی ها بعد از یک نیمه ضعیف، در نیمه دوم از عقب نشینی استقلال استفاده کردند و با نقش آفرینی مهدی طارمی، امید عالیشاه و محمد نوری دوباره یک دربی دیگر را بعد از ۴ تساوی به سود خود تمام کردند. این حسن ختام نیم فصل اول لیگ بود؛ با مسابقه ای که هیجان فوق العاده در نیم ساعت آخر داشت. مسابقه ای با کارت های رنگی و یک گل تماشایی و خشونتی که هرگز از محدوده مجاز خارج نشد.
این اولین شکست امیر قلعه‌نویی در تاریخ دربی هاست. حالا او این فرصت را دارد که از این به بعد بدون احتیاط های سابق تیم هایش را به میدان بفرستد. البته حالا حمید درخشان است که بدون باخت مانده است.

شرح گل:
۱ ـ ۰(استقلال): یک کرنر کوتاه در سمت راست استقلال و سانتر خسرو حیدری با تعلل اومانا با نوک پای سجاد شهباززاده ناباورانه وارد دروازه پرسپولیس شد تا اولین گل دربی بعد از ۴۰۲ دقیقه شکل بگیرد.

۱ ـ ۱(پرسپولیس): اشتباه هاشم بیک‌زاده و لو رفتن یک توپ در میانه میدان، طارمی را صاحب موقعیت کرد که ضربه برگردان زیبای او به تیر دروازه استقلال برخورد کرد. این توپ در برگشت دوباره روی دروازه استقلال سانتر شد که پرواز بلند طارمی و پاس رو به جلوی او نوری را در موقعیت تک به تک با فروزان قرار داد و او با ضربه ای قاطع تور دروازه حریف را لرزاند.

 

What بازدید : 122 دوشنبه 1393/09/03 نظرات (0)

دکتر هافمن(هلنا بونهم کارتر):از اونجا که یه آدم میتونه یه هیولا بشه، یه هیولا هم میتونه یه آدم بشه!


Dark Shadows |2012| Tim Burton


http://mj8.persianfun.info/img/93/9/Dialogue18/399086_942.jpg


 

مک نامارا: بین خودمون میمونه شلمر… زمان جنگ چیکار می کردی ؟!

شلمر: فعالیت زیرزمینی می کردم…

مک نامارا: منظورت اینه که توو نهضت مقاومت بودی ؟!

شلمر: نه… توو مترو کار می کردم !…


One, Two, Three |یک، دو، سه ۱۹۶۱| بیلی وایلدر


http://mj8.persianfun.info/img/93/9/Dialogue18/399087_604.jpg

 

What بازدید : 38 یکشنبه 1393/09/02 نظرات (1)

عصر ارتباطات یا عصر فاصله ها

مهمونی های امروزی‎ ؛ از این به بعد علاوه بر میوه و شیرینی باید چند گیگ اینترنت هم برا پذیرایی از مهمونامون بگیریم !

 

حسرت این طور مهمونی ها و زندگی تنها چیزی است که عصر تکنولوژی برامون به ارمغان اورده

 

باقی اش سرطان و بیماری و فساد اخلاقی و رانت و...

 


What بازدید : 43 یکشنبه 1393/09/02 نظرات (0)

عکسهای بسیار دیدنی از مناظر زیبای طبیعت و حیوانات که منتخبی از بهترین عکسهای هفته نشریه های عکاسی مختلف انتخاب شده است. هر کدام از این عکسها در یکی از سایزهای 960*1280 ، 1200*1600 ، 1200*1920 ، 1050*1680 ، 768*1024 و 1600*2560 وجود دارد. برای استفاده به عنوان والپیپر کافیست بر روی آن عکس کلیک راست کرده و گزینه set as wallpaper را انتخاب کنید.

 

روزنه آنلاین

 

www.ROZANEHONLINE.com

روزنه آنلاین

 

What بازدید : 95 یکشنبه 1393/09/02 نظرات (0)

چشمک‌زدن اوباما در حاشیه اجلاس G20

http://mj8.persianfun.info/img/93/9/Roozegar39/zimg_022_21.jpg

 
 

بشقاب سال ۱۳۵۸ با تصاویر بنی صدر، آیت الله طالقانی و آیت الله خمینی

http://mj8.persianfun.info/img/93/9/Roozegar39/zimg_028_27.jpg

 
 

شاه و فرح دیبا در پیست اسکی دیزین

http://mj8.persianfun.info/img/93/9/Roozegar39/zimg_009_9.jpg

 

What بازدید : 50 یکشنبه 1393/09/02 نظرات (0)

یک خلبان دانمارکی جت جنگنده F16 در اکتبر سال 2012 به هنگام شلیک یک موشک یک عکس "سلفی" از خود گرفته و منتشر کرد .

عکس و فیلم این لحظه در یک سال گذشته در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشته است و با توجه به شکستن رکورد بیشترین تعداد بازدید "بهترین سلفی" گرفته شده در تاریخ لقب گرفت.

با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۴ میلادی بسیاری از رسانه و سایت های خبری اخبار یکسال گذشته خود را مرور می کنند تا "ترین" های امسال را انتخاب کنند. یکی از "ترین" های منتشر شده از سوی رسانه ها، برترین عکس های سلفی سال ۲۰۱۴ است. این سلفی تا اسکار امسال بهترین سلفی تاریخ از لحاظ تعداد بازدید بود، اما در مراسم اسکار 2014 یک عکس سلفی از هنرمندان شرکت کننده در مراسم اسکار ،رکورد سلفی خلبان دانمارکی را شکست.

گروه سرگرمی روزنه
"سلفی" مراسم اسکار 2014

 


گروه سرگرمی روزنه
سلفی خلبان دانمارکی



با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۴ میلادی بسیاری از رسانه و سایت های خبری اخبار یکسال گذشته خود را مرور می کنند تا "ترین" های امسال را انتخاب کنند. یکی از "ترین" های منتشر شده از سوی رسانه ها، برترین عکس های سلفی سال ۲۰۱۴ است.

عکس سلفی به عکاسی پرتره از خود گفته می‌شود، معمولا توسط دوربین عکاسی و یا دوربین موبایل گرفته می‌شود. با اینکه از سالها قبل در تلفن های همراه دوربینی برای مکالمات ویدئویی وجود داشت اما استفاده از دوربین جلوی موبایل در سال 2014 به اوج خودش رسید تا موج گرفتن عکس های سلفی در ژست های مختلف و انتشار آن در شبکه های اجتماعی راه بیفتد.

گروه سرگرمی روزنه

گروه سرگرمی ROZANEH

 

What بازدید : 46 یکشنبه 1393/09/02 نظرات (0)

مسابقات نهایی چهارمین دوره انتخاب “دختر شایسته جهان اسلام” این روزها در شهر یوگیاکارتا کشور اندونزی در حال برگزاری است.

 

مسابقات نهایی چهارمین دوره انتخاب “دختر شایسته جهان اسلام” این روزها در شهر یوگیاکارتا کشور اندونزی در حال برگزاری است.

حدود ۲۵ دختر از ایران، مالزی، اندونزی، نیجریه، هند، سنگاپور در فینال این مسابقات حضور دارند. ترنم تسنیم از کشور بنگلادش که جمعه ۳۰ ابان ۱۳۹۳ خود را برای شرکت در مسابقه فینال آرایش می‌کند.

 

 

What بازدید : 26 چهارشنبه 1393/08/28 نظرات (0)

عکاس فرانسوی ساشا گلدبرگر یک سری عکس زیبا از تلفیق شخصیت ابرقهرمانان سینمایی با نقاشی های تاریخی ایجاد کرده که در نوع خود جالب و دیدنی است. او پوشش های مرسوم انگلیسی ها در قرن شانزدهم میلادی را بر تن قهرمانانی چون بتمن، سوپرمن، مرد عنکبوتی، برخی شخصیت های فیلم جنگ ستارگان، زورو، هالک، مرد آهنی و ... پوشانده است که در ادامه ایمیل مجموعه تصاویر این آلبوم را خواهید دید.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 62 چهارشنبه 1393/08/28 نظرات (0)

هنرمند هلندی Ramon Bruin در خلق نقاشی های 3بعدی استاد است. او آثاری بسیار شگفت انگیز و زیبا بر روی یک یا چند کاغذ خلق می کند.برخی از آثار برجسته او را می توانید در این آلبوم ببینید.


 

What بازدید : 61 سه شنبه 1393/08/27 نظرات (0)

افرادی که به تاریخ جهان و تمدن ها علاقه مند هستند می دانند که بسیاری از زیباترین شهرهای جهان در طول تاریخ از بین رفته اند و پس از نابودی نیز هیچ شهری نتوانسته همانند آن ها شود.

اگر بسیاری از این مکان ها از بین نرفته بودند احتمالآ این روزها به تعدادی از زیباترین شهرهای جهان تبدیل می شدند.

در این ایمیل می توانید آثار باقی مانده تعدادی از زیباترین شهرهای جهان را مشاهده کنید.



 کارتاژ ( تونس)
شهر تاریخی که در زمان 800 سال قبل از میلاد بنا شد و توانست تا نزدیک به هزار سال در برابر جنگ های بسیار مقاومت کند. این شهر در نهایت به دلیل جنگ های پیاپی و بسیار تضعیف شد و در سال 698 از بین رفت. 

salijoon.ws

 

تروا ( ترکیه)
شهری چند هزار ساله که در افسانه ها و داستان های بسیاری وجود دارد. واقعه اسب تروا در این شهر رخ داد که در نهایت نیز به نابودی آن منجر شد. 

salijoon.ws

What بازدید : 66 سه شنبه 1393/08/27 نظرات (0)

بعد از پیج بچه‌پولدارای تهران، تبریز و امارات، بچه پولدارهای اهواز هم وارد بازی شدند.اینا البته بیشتر ماشین باز هستند و پولداریشون رو از طریق ماشین هایی که بعضا پلاک موقت هم نیست به نمایش گذاشتند. البته جای شکرش باقی است که بچه های مایه دار اهوازی فقط ماشین های لوکس و گران قیمتشون رو پیج کردند و از تفریحات خارج از عرف و غیر اخلاقی تصویری منتشر نکرده اند

بهرحال فکر میکنم دیگه زمانش رسیده تا جامعه ظهور این نوکیسه ها و شکاف طبقاتی رو بپذیره و  دست از صحبت های آرمانی و انقلابی برداره!
 

What بازدید : 53 سه شنبه 1393/08/27 نظرات (0)

صبح یکشنبه مراسم تشییع پیکر زنده یاد مرتضی پاشایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان با حضور هزاران نفر از علاقه مندان و طرفداران وی از تالار وحدت آغاز شد. 

این مراسم با پخش قطعاتی از آثار این خواننده موسیقی پاپ آغاز شده و گروه های مختلف مردمی از تهران و شهرستان ها با خوانش ترانه های این خواننده و مراسم سنج و دمام نوازی با خانواده این هنرمند فقید ابراز همدردی کردند.

خیابان شهریار تهران و بخش هایی از خیابان های مجاور به دلیل ازدحام جمعیت به طور کامل مسدود شد.

ازدحام جمعیت و ترافیک کم کم به خیابان های دیگر و حتی خروجی های ایستگاه های مترو کشیده شد.

طرفداران این خواننده که بیشتر از قشر جوان هستند عکس‌های مرتضي پاشايی را همراه دارند و یا روی لباس های خود چسبانده اند. طرفداران این خواننده جوان بخش‌هایی از قطعات معروف وی را می‌خوانند.

در این مراسم ابتدا متن پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط سید عباس سجادی قرائت شد و سپس علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد در سخنانی از مقام هنری زنده یاد مرتضي پاشايی تجلیل کرد و گفت: من امروز در اینجا چهره های نورانی را می بینم که این روزها شاهد تجلی احساس آنها بودم و برای شما ملتی که محبت را به عنوان اساسی ترین و ماندگارترین چهره مردم ایران نشان دادید، آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم خداوند روح مرتضی پاشایی را شاد کند که می دانم شاد هم هست.

جایزه‌ای که پاشایی به هنرمندان تئاتر داد

 وی افزود: من یادم می آید که حدود یک ماه پیش به اتفاق مرتضي پاشايی در مشهد حضور داشتیم و به هنرمندان برگزیده جشنواره تئاتر مناطق جایزه می دادیم و این برای هنرمندان تئاتر آن مراسم جالب بود که مرتضی پاشایی جایزه آنها را می دهد کما اینکه از او خواستند که در این مراسم برایشان بخواند.

 معاون هنری وزیر ارشاد ادامه داد: من دعا می کنم که خداوند روح متعالی این خواننده عزیز را با اولیا محشور کند و با همه این شوری که در اینجا هست بار دیگر به من ثابت شد که این ملت با این وحدت و بزرگی برای ما عزت و افتخار می آورند و به دنیا نشان می دهند که همه ما برای ستاره ها و کسانی که برای فرهنگ و هنر این سرزمین تلاش می کنند، احترام قائلیم.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: چند روز پیش که در بیمارستان بهمن او را ملاقات کردم همواره می خواست وقتی که مراسم تشییع پیکر او را برگزار می کنیم کاری کنیم که روحش شاد باشد و حال شما کاری کنید که امروز روح مرتضی شاد باشد.

 گریه‌های محمد علیزاده برای دوست و برادرش

 محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ که از دوستان و همراهان قدیمی زنده یاد مرتضی پاشایی است، سخنران بعدی بود که در سخنانی گفت: این روزها در خلوتم خیلی با مرتضی حرف زدم و شاید به خاطر این حرفها بسوزم اما در انتها روحم آرام شد چرا که دوست و برادر همیشگی من مرتضي پاشايی تبدیل به یک اسطوره شد.

 او خطاب به مرتضي پاشايی گفت: رفیق خیلی خوشحالم که لحظات تلخ و شیرین زندگی ام را با تو تجربه کردم و از شنیدن موسیقی تو به اندازه شنیدن موسیقی خودم لذت بردم. این خواننده موسیقی پاپ در ادامه صحبت های خود بیان کرد: عمری است که با دلم زندگی می کنم و اگر هم گریه کردم و فیلمبردارها و عکاس ها گریه های من را دیدند بدانند که این گریه ها در مقام محمد علیزاده نبود، من برای برادرم گریه کردم، من برای دوست عزیزم گریه کردم که تا پایان عمر به یاد او خواهم ماند.

 وی با تشکر از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر زنده یاد پاشایی تصریح کرد: باید دست این مردم با معرفت و دوست داشتنی را بوسه زد که از نقاط نزدیک و دور برای ابراز احساسات خود این چنین به اینجا آمدند.

من از همه شما و از دعاهای خیرتان در این چند روز که با خانواده مرتضي پاشايی بودید، سپاسگزارم و امیدوارم مرتضی همواره در کنار ما باشد. علیزاده بعد از اجرای قطعه « هواتو کردم» گفت: دوست دوست داشتنی من، دوست مهربان و رفیق بی عقده من، همه در این مدت برای زنده ماندن تو تلاش کردند و هر کاری کردند تا تو بمانی اما نشد ولی تو ما را به بزرگیت ببخش، اگر روزی فرزندی داشته باشم مطمئن باشید که از عمو مرتضی برایش خواهم گفت که این بار نه به عنوان یک خواننده بلکه به عنوان یک انسان دوست داشتنی همراه من بود چرا که او برای من فقط یک خواننده نبود.

**مرتضی پاشایی همیشه به فکر مردم بود

 عموی مرتضي پاشايی نیز ضمن تشکر از مردم به دلیل حضور چند هزار نفری، بیان کرد: شما خودتان مرتضی را بهتر از من می شناسید، شما عاشق مرتضي پاشايی بودید چون مرتضی عاشق شما بود، من خوب یادم می آید که هر شب برای ملاقات او به بیمارستان می رفتم او با همان حال مریض و ناخوش خود باز هم به فکر مردمی بود که در آن هوای سرد در محوطه بیمارستان حضور داشتند.

مرتضی در همان جا هم حتی در بیمارستان هم به فکر شما مردم شریف و عزیز بود. پاشایی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: شما شفای مرتضی را خواستید و خداوند مرتضی را یک سال دیگر به ما داد در حالیکه قرار بود به گفته پزشکان، او سال گذشته ما را ترک کند اما خدا مرتضی را به شما و ما هدیه کرد و او یک سال دیگر همراه ما بود.

 وی ادامه داد: مطمئن باشید هم اکنون مرتضی ما را نگاه می کند، مرتضی فقط متعلق به ما نیست، روح او در دل شماست و من مطمئنم او همچنان به فکر ملت شریف و مهربان ایران است به همین جهت از شما می خواهم در این چند روز با همین آرامش و با همین شکوه او را همراهی کنید.

 

 

 

What بازدید : 65 دوشنبه 1393/08/26 نظرات (0)
What بازدید : 43 دوشنبه 1393/08/26 نظرات (0)

آکواریوم جورجیا از جاذبه‌های توریستی کشور آتلانتا به حساب می‌آید. این آکواریوم به همراه 30 میلیون لیتر آب تازه دریا در رده‌ی بزرگترین آکواریوم جهان قرار گرفته و در مرکز شهر آتلانتا قرار دارد. آکواریوم جورجیا به دلیل دنیای شگفت‌انگیز جانوران آبزی به یکی از معروفترین مراکز جهان تبدیل شده است.

 

گروه سرگرمی ROZANEH

 

گروه سرگرمی ROZANEH

www.ROZANEHONLINE.com

 

What بازدید : 50 دوشنبه 1393/08/26 نظرات (1)

بیشتر ما با شنیدن نام قبرستان به یاد قبرها و همچنین افرادی می افتیم که برای سرزدن به قبور اقوام و یا دوستانشان راهی این مکانها می‌شوند، اما در دنیا قبرستانهایی نیز وجود دارند که مقاصد جهانی گردشگری بوده و سالانه میزبان هزاران گردشگر هستند.

در این میان 5 قبرستان در کشورهای عراق، فرانسه، آلمان، گوآتمالا و آمریکا، مشهورترین قبرستانهای جهان برای گردشگران بوده که به شرح زیر است:
 

 

 قبرستان "وادی‌السلام" در عراق

www.ROZANEHONLINE.com

 قبرستان "وادی‌السلام" در عراق یکی از بزرگترین و شگفت‌انگیزترین قبرستان‌های جهان است. این قبرستان که در دوران اشغال عراق توسط آمریکایی‌ها صدمات زیادی به آن وارد شد، در قسمت شمالی حرم امام علی (ع) در شهر مقدس نجف واقع شده و علاوه بر قبور حضرت هود (ع) و حضرت صالح (ع)، در آن بسیاری از نامداران و شخصیت‌های دینی مسلمان و نیز شخصیت‌های غیر دینی دفن شده‌اند.

 

گروه سرگرمی ROZANEH


 قبرستان "پر-لاشز" در فرانسه

www.ROZANEHONLINE.com

 

What بازدید : 62 دوشنبه 1393/08/26 نظرات (0)

مایکل به فردو : هیچوقت در مقابل اعضا خانوادت طرف یک غریبه رو نگیر .


 

the godfather


 

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Dialogue17/394227_549.jpg


 

می دونین خانم هیگینز!

فرق یک بانوی محترم با یک دختر گل فروش در این نیست که اونها چه رفتاری دارند بلکه در اینه که چطور با اونها رفتار می کنن!

من برای پروفسور هیگینز همیشه یک دختر گل فروشم چون همیشه با من مثل یک دختر گل فروش رفتار کرده و بعد از اینم خواهد کرد!

ولی برای کلنل پیکرینگ یک بانوی محترمم چون همیشه با من مثل یک بانو رفتار خواهد کرد!


 

My Fair Lady| بانوی زیبای من 1964| جرج کیوکر


 

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Dialogue17/394228_198.jpg


 

مجازات من چیه؟

مجازات؟نمیدونم.همون مجازات همیشگی

همیشگی؟

بله.تحمل تنهایی


 

wild strawberries |1957| ingmar bergman


 

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Dialogue17/394229_974.jpg

 

تعداد صفحات : 10

درباره ما
به سایت رسمی ویکتور چت خوش آمدید این سایت تنها سایت رسمی چت روم ویکتور چت بزرگترین چت روم فارسی زبان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند درصد این سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 642
  • بازدید سال : 10,656
  • بازدید کلی : 113,568