loading...
سایت تفریحی و سرگرمی ویکتور چت | چت روم فارسی | ویکتوریا چت
What بازدید : 78 یکشنبه 1393/09/09 نظرات (0)

بیا با هم حرف بزنیم

مثل خورشید و گل آفتابگردان

تو هی بگویی و...

من دورت بگردم .

www.ROZANEHONLINE.com


سه نفر بودند؛

چاقو کشیدند فـرار نکردم ..!

ایـستادم با مُشت گره کرده...

یکی از پشت محکم زد به کمرم تمام تنم خون شد...!!

راستش ... راستش دروغ گفتم.

فقط خواستم با چشمان درشتت  زُل بزنی به شعرم...

همین

www.ROZANEHONLINE.com

بهمن فاطمی


میدانم دوباره خوب خواهم شد

میان سبزهها خواهم دوید

سبزههایی که این روزها بوی زندگی نمیدهد..!

و دوباره لبخند خواهم زد لبخند من...

www.ROZANEHONLINE.com


چنان ز پند شما ناصحان زمینگیرم

که گر دوباره نصیحت کنید، میمیرم!

مرا به خویشتن خویش وا نهید که من

نه از قبیلهی زهدم ، نه اهل تزویرم

گروه سرگرمی ROZANEH


دوست دارم یک شبه...

شـصت سال را سپری کنم،

بعد بیایم و با عصایی در دست کنارِ خیابانی منتظرت شوم؛

تو بیایی و مرا نشناسی ...

دستم را بگیری،

و از خیابان عبورم دهی..!

www.ROZANEHONLINE.com


 گورم را گم می کنم !! اما ... خانۀ تو را هرگز

گروه سرگرمی روزنه


گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند

شک میکنم به اینکه ، این دل مال من است یا تو

گروه سرگرمی ROZANEH


  www.ROZANEHONLINE.com

بعضی وقتها بعضی آدمها بدون در زدن وارد زندگیت میشن.

اونقدر خوبن که چشم باز میکنی میبینی یه فصلی از زندگیت شدن...

باهات آفتابی میشن،هر وقت هم دلت ابری شد و گرفت دل اونها هم میگیره...

بدون اینکه بفهمی فقط دوسشون داری

اونقدر بودنشون تو لحظههات پررنگه که دوست داری تمام عاشقانههاتو براشون بنویسی و...

اونا هیچوقت تکراری نمیشن...هیچوقت

از خدا میخوامهرجا هستن خوشحال باشن و خوشبخت... همین

روزنه آنلاین


  دلم تنها بود ...

تو از این جا شروع شدی...

www.ROZANEHONLINE.com

افشین صالحی 


  ﮔﻔﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﻭ ﻋﺎﺷﻖ ِ ﮔﯿﺴﻮﯼ ِ ﮐﻤﻨﺪ ﺍﺳﺖ

ﻣﻮﻫﺎﯼِ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻋﺼﺮِﻫﻤﺎﻥ ﺭﻭﺯ ﺑﻠﻨﺪ ﺍﺳﺖ

گروه سرگرمی ROZANEH

نفیسه سادات موسوی


میان این همه مهمان، چقــدر تنهایم!

وقتی،در بین این همه کفش ... کفشهای تو نیست!

http://www.rozanehonline.com


برای عاشقی، نباید یک شخصِ متفاوت را دوست داشت.

باید یک شخصِ عادی را متفاوت دوست داشت.

گروه سرگرمی ROZANEH


در کلبهی ما رونق اگر نیست، صفا هست ...

www.ROZANEHONLINE.com


  یکی باید باشد، که آدم را با نگاهش صدا کند ...

گروه سرگرمی ROZANEH


سن مشکل عشق نیست.زمان نمیتواند بلور اصل را کدر کند؛

مگر آنکه تو پیوسته، برق انداختن آن را از یاد برده باشی ...

گروه سرگرمی ROZANEH


میترسیدم که برگردم . خیال میکردم اگر دوباره ببینیام،

با یک سیلی آبدار...

مرا خواهی کُشت!

من! شرمندگی ! آب ! چقـــدر توبه پذیری تو..!!

گروه سرگرمی ROZANEH


  گروه سرگرمی ROZANEH


  گاهی؛ دلـش فقط یک دوستت دارم می خواهد، که نمیــرد ...

گروه سرگرمی ROZANEH


معلمم گفت : زندگی را تعریف کن...

گفتم : زندگی تعریف کردنی نیست.

ناراحت شد و نمرهام را صفر داد.

سالها بعد او را دیدم که پیر شده بود و عصا به دست راه می رفت.

جلو رفتم و گفتم : سلام استاد، زندگی را تعریف کن ... آرام خندید و گفت : نمره ات بیست ... زندگی را باید زیست ...!!

www.ROZANEHONLINE.com


هر دو جا ماندیم . تو از دل من،من از دل تو ...!

گروه سرگرمی ROZANEH


از مدرسه که میاومدم خونه می گفت : از صبح واست 1000 تا صلوات فرستادم تا امتحانتو 20 بشی ... 20 شدی مگه نه ..!

گروه سرگرمی روزنه


  این روزها هوای مرا نداری .... خفه نمی شوی بی هوای من ؟!

گروه سرگرمی روزنه


  رابطه از اون جایی خراب میشه، که تو ناراحتش کنی و یکی دیگه آرومش کنه !!!     زیگموند فروید

روزنه آنلاین


سبقت از سایهها به بیشتر دویدن نیست. به سوی نور که باشی؛ سایهها در پس تواند ...

گروه سرگرمی ROZANEH


 گزارش سازمان هواشناسی هر چه می خواهد باشد.... . بدون تو هوا پس است...!!

گروه سرگرمی روزنه


  کنار چای و آتش، بــارها یاد تو افتادم چه دلتنگیِ شیرینی، چه خوشبختیِ کوتاهی ...

گروه سرگرمی ROZANEH

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت رسمی ویکتور چت خوش آمدید این سایت تنها سایت رسمی چت روم ویکتور چت بزرگترین چت روم فارسی زبان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند درصد این سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 427
  • بازدید ماه : 1,331
  • بازدید سال : 11,345
  • بازدید کلی : 114,257