loading...
سایت تفریحی و سرگرمی ویکتور چت | چت روم فارسی | ویکتوریا چت
What بازدید : 45 یکشنبه 1393/09/02 نظرات (0)

امروزه نفوذ به دنیای مجازی کاربران و استفاده از اطلاعات شخصی افراد به امری فراگیر تبدیل شده و یکی از بزرگ‌ترین مشکلات دنیای دیجیتال شده است تا آنجا که هر روز خبر‌هایی از حملات هکری شنیده می‌شود.
 

 

اگرچه رعایت نکات ایمنی و استفاده از نرم‌افزارهای آنتی‌هک تاحدی جلوی تخریب اطلاعات کاربران مجازی را گرفته است اما شاید همین امر باعث شده باشد که هکرهای حرفه‌ای گستره فعالیت‌های خود را افزایش داده و به سراغ کاربران تلفن همراه آمده باشند.

هک‌ موبایل به این معنا نیست که دیگر کاربر اختیاری در کنترل تلفن همراه خود نداشته باشد بلکه بسته به نوع حمله‌ای که صورت گرفته ممکن است دفترچه تلفن یا تمامی ‌پیام‌های کوتاهی که در صندوق دریافت پیام‌ها (inbox) وجود دارد برای هکر ارسال شود. هر چند قدمت هک تلفن همراه به قدمت هک کامپیوترها نمی‌رسد اما با پیشرفت روزافزون امکانات تلفن‌همراه این وسیله هم در معرض خطر حمله هکرها قرار دارد تا آنجا که هر فرد با داشتن نرم‌افزارهای مخصوص هک به راحتی قادر خواهد بود تلفن همراه کاربر را هک و از اطلاعات شخصی کاربران استفاده کند.

فعالیت هکرهای ایرانی درحال حاضر فقط در نفوذ به اطلاعات شخصی کاربران خلاصه می‌شود و همین سرک کشیدن به حریم خصوصی دیگران و انتشار اطلاعات شخصی آنان باعث شده تا امروزه شاهد گسترش نرم‌افزارهای مخصوص هک و فروش آن از طریق اینترنت باشیم.

برخی از نرم افزارهای هک می‌توانند از همه‌‌چیز روی تلفن‌های همراه کپی بگیرند، موقعیت مکانی آن را ذخیره کنند و هرکدام از اجزای آن را که می‌خواهند روشن و خاموش کنند. تمام این کارها می‌تواند طوری انجام شود که کاربر هیچ‌گاه به‌وجود این نرم‌افزارها روی تلفن همراه خود پی نبرد. آنها حتی می‌توانند امکان کنترل تلفن همراه از راه دور را فراهم کنند و از تمام پیامک‌های داخل گوشی کپی بگیرند.

رایج‌ترین شیوه هک موبایل توسط افراد سودجو بلوتوث است و بیشترین هک موبایل در مکان‌های عمومی صورت می‌گیرد چرا که برخی از افراد با روشن‌کردن بلوتوث گوشی‌های موبایل اقدام به تبادل اطلاعات ازجمله فیلم، موسیقی و ... می‌کنند.

 


What بازدید : 58 سه شنبه 1393/07/29 نظرات (0)

این روزها متعاقب حادثه دردناکی که در اصفهان رخ داده است، بیشتر نگاه‌ها متوجه پیدا کردن عامل این جنایت شده است، اما در این میان چیزی که بیشتر مردم و رسانه‌ها فراموش کرده‌اند این است که دانش توده مردم برای کمک‌های اولیه بسیار پایین و در موارد زیادی نادرست است.

به شهادت پدر این مصدوم، بعد از مصدومیت دختر، می‌شد کمک‌هایی سریعا به ایشان انجام شود که از شدت آسیب بکاهد.

دو عامل باعث نرسیدن کمک به موقع به این دختر شد:

- نگرانی اطرفیان، سرنشینان خودروهای عبوری و رهگذرها از حادثه. آنها در دقایق اول گیج بودند و نمی‌دانستند چه رخ داده است. پس از آن هم، نمی‌دانستند که چه باید بکنند و در یک مورد هم مرتکب اشتباه شدند. ضمن اینکه متأسفانه در ایران ترس همیشگی از کمک به مصدومین و دردسرهای متعاقب آن وجود دارد.

پس در این ایمیل خیلی مختصر و ساده، در مورد سوختگی‌های شیمیایی صحبت می‌کنید و بعد از خواندن مطلب تصدیق می‌کنید که اتفاقا کمک‌های اولیه پیچیدگی خاصی ندارد.

10-21-2014 12-06-51 AM

 


What بازدید : 49 چهارشنبه 1393/07/09 نظرات (0)
What بازدید : 33 چهارشنبه 1393/07/09 نظرات (0)

 

 

مایکروسافت بصورت رسمی از نسخه‌ی بعدی سیستم‌عامل ویندوز با نام Windows 10 رونمایی کرد! وقتی همه فکر می‌کردند که نسخه‌ی بعدی ویندوز با نام ویندوز ۹ منتشر خواهد شد، مایکروسافت عدد ۱۰ را برای ویندوز بعدی انتخاب کرد. این سیستم‌عامل با نام رمز Windows TH و نام‌های دیگری همچون Windows X، Windows One نیز شناخته می‌شد. اما چه تغییراتی در ویندوز ۱۰ اعمال شده است؟

مایکروسافت دقایقی پیش و در خلال کنفرانس اختصاصی خود، نسخه‌ی جایگزین ویندوز ۸ را با نام ویندوز ۱۰ رونمایی کرد.

مایکروسافت از ویندوز ۱۰ به عنوان جامع‌ترین پلتفرم دنیا یاد می‌کند. پلتفرمی که از طیف وسیع سخت‌افزارهای مختلف در قالب یک راه‌حل جامع پشتیبانی می‌کند. جو بلفیور از مایکروسافت به این نکته اشاره کرد که میلیون‌ها مشتری این شرکت هنوز از سیستم‌عامل ویندوز ۷ استفاده می‌کنند و رمودندی‌ها مایل هستند تا آن‌ها را تشویق به بروز رسانی به نسخه‌ی ۱۰ ویندوز کنند. مایکروسافت در ویندوز ۱۰ تغییراتی اعمال کرده تا نظر مثبت کاربران قدیمی ویندوز را نیز جلب کند.

تری میرسون در کنفرانس امروز مایکروسافت گفت که ویندوز ۱۰، تجربه‌ی مناسب و صحیح مربوط به هر ابزاری را ارائه می‌کند. در ویندوز ۱۰ شما شاهد رابط کاربری سازگار با ابزار مورد استفاده خود را خواهید داشت. این بدین معناست که وقتی در حال استفاده از کامپیوتر هستید، ویندوز طوری تغییر شکل پیدا می‌کند تا همه‌چیز برای استفاده از ماوس و صفحه‌کلید فراهم شود. اگر از ویندوز بر روی تبلت استفاده کنید، آن وقت رابط کاربری ویندوز برای استفاده در ابزارهای لمسی تغییر شکل می‌یابد. می‌توان ویندوز ۱۰ را در واقع ترکیبی از ویندوز ۷ و ویندوز ۸ دانست.

ویندوز 10

در ویندوز ۱۰ رابط کاربری مدرن در کنار منوی استارت سنتی که در ویندوز ۸ حذف شده بود قرار می‌گیرد و از این رو احتمالا کاربرانی که به دلیل حذف این منو، مایل به استفاده از ویندوز ۸ نبودند، از ویندوز ۱۰ استقبال کنند. منوی استارت کمی از نظر ظاهری تغییر کرده است تا با گرافیک مدرن و زبان طراحی مسطح مایکروسافت سازگار شود. اگر کاربر بخواهد هنوز می‌تواند به محیط مترو یا مدرن ویندوز و کاشی‌های زنده نیز دسترسی داشته باشد.

مایکروسافت در کنفرانس امروز گفت: در ویندوز ۸ وقتی کاربر یک اپلیکیشن مدرن را اجرا می‌کرد وارد یک محیط متفاوت می‌شد. ما در ویندوز ۱۰ نمی‌خواهیم این وضعیت دوگانگی ایجاد شود. کاربری که بخواهد از PC استفاده کند به راحتی قادر خواهد بود تا رابط کاربری آشنا به همراه صفحه‌کلید و ماوس را تجربه کند.

در ویندوز ۱۰ سیستم جستجو نیز بهبود یافته است و حالا وقتی به دنبال موضوع خاصی بگردید علاوه بر نتایج گردآوری شده از اطلاعات موجود در کامپیوترتان، اطلاعات مرتبط در وب نیز لیست می‌شوند.



What بازدید : 51 چهارشنبه 1393/07/09 نظرات (0)

 


 

سخنان خوب باید در زیباترین جملات طراحی و تدوین شوند، تا مورد توجه و تأمل مخاطبان واقع شود. به عبارتی ساده تر قالب کلام می بایست با قیمت کلام هم سان باشد. خوب سخن گفتن؛ سخن خوب گفتن، از مهم ترین لوازم پیام رسانی و متقاعد سازی در روان شناسی ارتباطات به شمار می آید.

 

در این نوشتار نمونه هایی را با هم مرور می کنیم:


1- کسی که به دنبال انتقام گرفتن است، زخم هایش را تازه نگه می دارد. (فرانسیس بیکن)


2- با مشت گره کرده نمی توان با کسی دست داد و دوست شد. (ایندرا گاندی)


3- پرسیدند بهشت را می خواهی یا دوست را؟! گفتم: جهنم است، بهشتی که در آن دوست نباشد.


4- خداوند بی نهایت است، امّا به قدر نیازت فرود می فرستد، به قدر آرزویت گسترده می شود، و به قدر ایمانت کارگشاست. (ملاصدرا)


5- گل عشق و دوستی با بی ریایی و صداقت و صمیمیت می روید و می ماند، از اینکه مراقب این گل زیبایی، می بوسمت.

 

 

----------------------------------------------

 


What بازدید : 87 شنبه 1393/07/05 نظرات (0)

الهام گرفتن از طبیعت برای حل مشکلات انسان ایده ای محسوب می شود که به شکل گیری "علم تقلید حیاتی" (Biomimetics) منجر شده است. با گذشت زمان، روند تکامل به پیشرفت هایی باورنکردنی منجر شده که از فتوسنتز در گیاهان تا چشم انسان را در بر می گیرد. در همین راستا، دانشمندان فناوری هایی را توسعه داده اند که با الهام و تقلید از برخی نوآوری های منحصر به فرد در طبیعت شکل گرفته اند. در ادامه این مطلب برخی از آنها را معرفی می کنیم.

 

کرم خاکی = ماشین آلات حفر تونل (TBM)

salijoon.ws

ماشین آلات حفر تونل (TBM) یک کپی مکانیکی از کرم های خاکی محسوب می شوند. همانند کرم خاکی، ماشین آلات حفر تونل برای خوردن خاک و خروج آن از سمت دیگر دستگاه طراحی شده است. چه کرم خاکی و چه ماشین حفر تونل به طور مداوم در زیر خاک رو به جلو حرکت کرده و تونلی پشت سر خود به جا می گذارند.

 



What بازدید : 165 چهارشنبه 1393/07/02 نظرات (0)
What بازدید : 46 چهارشنبه 1393/07/02 نظرات (0)


سخنان وارن بافت، دومین مرد ثروتمند جهان

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


وارن بافت (Warren Buffett) دومین مرد ثروتمند جهان، طی یک مصاحبه جذابی عقاید خود را درباره ثروت و لذت فاش کرد. در زیر می توانید توصیه های دلنشین و نکاتی از زندگی او را بخوانید و کمی برای موفقیت و داشتن زندگی سعادتمند ترمزدستی زندگی خود را بکشید.

 


What بازدید : 91 یکشنبه 1393/06/16 نظرات (0)
What بازدید : 77 چهارشنبه 1393/06/12 نظرات (0)

طرح‌ها و ایده‌هایی که در این مطلب ارائه می‌شوند چیزی نیست که خارج از دسترس برای افرادی باشد که خانه‌ی بزرگ با اتاق‌های متعدد ندارند! بلکه هر خانه‌ای که قابلیت سکونت در آن باشد این قابلیت را دارد که دارای محل‌هایی خارج از محل‌های عمومی منزل باشد.
احتمالاً با این مسئله روبرو شده‌اید که از شلوغی جمعیت خسته شده‌اید و نیازمند یک مکان آرام و خلوت برای استراحت هستید.
اگر در طراحی منزل خود خلاقیت بکار بگیرید به راحتی می‌توانید آن را طراحی و پیاده سازی کنید و از داشتن آن در خانه خود لذت ببرید!!
توجه داشته باشید که مقصود ما از مکان خلوت و دنج در منزل اتاق شخصی نیست، بلکه مکانی مخفی راه ورود به آن هم مخفی است.
 

1
 

مکان یا اتاق مخفی هر جایی از منزل می‌تواند باشد برای مثال پشت قفسه کتاب، زیر راه پله یا حتی پشت دیوار خالی! بله، این طراحی در منزل برای معماران خلاق همیشه الهام بخش بوده است. اما اول باید بیاموزید چگونه بدون در نظرگرفتن فضای منزل طراحی کنید.

تعجب نکنید! در یک خانه دریاچه‌ای در واشنگتن معماری با سلیقه خانه‌ای نسبتا کوچک برای حداکثر 15 نفر طراحی کرده است البته به اضافه مکانی مخفی برای دوری از جمعیت و هیاهو برای کسب آرامش … .
 

2

 3



What بازدید : 53 چهارشنبه 1393/06/12 نظرات (0)

ارتباط با کودکان و آماده کردن آنها برای گرفتن عکس کار سخت و طاغت فرسایی است. با این‌حال، برای اینکه بتوانید از کودک عکس‌های خوبی بگیرید، باید این سختی را به جان بخرید. برای کار با کودک باید صبور بود و در رفتار با او خیلی با احتیاط عمل کرد.
قبل از اینکه شروع به توضیح تک‌تک حالت‌ها بکنم، باید بگویم که هدف عکاسی از کودک را فراموش نکنید. عکسی که از کودک ثبت می‌شود باید دنیای شیرین و زیبای او را نمایش داده و معصومیت او را مد نظر داشته باشد. بیشتر از هر چیزی، باید کودک در عکس به حالت واقعی خود نزدیک باشد. اگر کودک را در وضعیتی متکلفانه قرار دهید، هرچند ممکن است به لحاظ حالت و نور و … همه چیز درست باشد، اما چون کودک وضعیتی تصنعی دارد، به هیچ وجه عکس زیبایی نخواهید داشت. این مهم‌ترین و بزرگترین تفاوت عکس کودک با بزرگسال است.
باهم ۲۱ نمونه حالت برای عکاسی از کودک را مرور می‌کنیم.


posing-guide-children-01

۱ . به یاد داشته باشید که هنگام عکاسی از کودک، خود را هم‌قد او بکنید و اصطلاحاً از زاویه سطح چشم (Eye level) او عکاسی کنید. اجازه دهید که «همانطور که هست» باشد و حالت طبیعی و رفتار واقعی او را ثبت کنید.



What بازدید : 68 یکشنبه 1393/06/09 نظرات (0)

 


 

میدانیم که درمان های طبیعی بهترین راه برای مراقبت از تندرستی و زیبایی هستند. در اینجا به چند نکته از درمان های طبیعی که در بهبود بهداشت و زیبایی شما موثر خواهند بود، اشاره می کنیم:


1- خواب مناسب از مهمترین عوامل تندرستی می باشد.


2- اگر شما امکان ورزش مستمر را ندارید ، تمریناتی در فواصل چند دقیقه و با شدت بالا مانند دویدن در جا ، بالا و پایین رفتن از پله ها یا پریدن رو به جلو  ، راه پیمایی و قدم زدن آرام بعد از آن .  انجام این تمرینات برای 5 – 6 دقیقه و 3 بار در روز بسیار مفید خواهد بود.

 
3-
 پریدن روی یک ریباندر تمرین بسیار خوبی  است . به هماهنگی و محکم شدن بدن کمک می کند ، گردش خون را افزایش می دهد ، و از تجمع چربی ها در بدن جلوگیری می کند. برای مفاصل زانو و مچ پا مفید است ودرمان خوبی برای افرادی که از درد مفاصل رنج می برند است ولی ملزم به کاهش وزن است.
 

 


What بازدید : 35 یکشنبه 1393/06/09 نظرات (0)

با این توصیه ها خودتان پزشک گیاهان خانگی باشید

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گیاهان زینتی خانگی گاهی دچار بیماریهایی می شوند که منشا آن در بعضی مواقع فیزیولوژیک است ولی معمولا خطر جدی برای آنها محسوب نمی شود. برای پیشگیری از اینگونه بیماریها بی شک می بایست تمامی نکات و دستور العمل های بهداشتی به منظور سلامت زیستن گیاه در محیط های بسته آپارتمانی رعایت شود. در اینجا به 11 نشانه بیماری در گیاهان اشاره می کنیم و راه های درمانی برای این دوستان سبز خانگی را برای علاقمندان توضیح می دهیم:


گیاهان کم پشت با گل های کم

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


دلیل: نور کم و ضعیف

درمان: بیشتر گیاهانی که داخل منزل نگهداری می شوند روزانه به 14 ساعت نور آفتاب نیاز دارند. در اینترنت جستجو کنید و میزان نور لازم برای هر گیاهی که در منزل دارید را پیدا کنید و به مستقیم یا غیرمستقیم بودن نور یا نیاز به سایه هم توجه کنید.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 33 سه شنبه 1393/06/04 نظرات (0)

 

www.ROZANEHONLINE.com

 

جیمیل یکی از بهترین سرویس‌های ایمیل است که کاربران زیادی هم دارد. برخی افراد بیشتر کارهای خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند و از ایمیل استفاده‌ی بسیار زیادی دارند. برای این دسته از افراد، مسلط بودن به سرویس ایمیل اصلیشان بسیار مهم است. کلیدهای میانبر، امکانات و دکمه‌هایی که در جاهای مختلف برای انجام سریع‌تر امور قرار داده شده، برچسب‌ها و دسته‌بندی‌های شخصی، جست‌وجو و سایر امکانات جیمیل برای کاربران آن مهم است. لذا ۱۱ نکته‌ و ترفند برای استفاده‌ی بهتر از این سرویس ایمیل محبوب را برایتان آماده کرده‌ایم که امید است مورد استفاده شما دوستان قرار گیرد …

 

 

درباره ما
به سایت رسمی ویکتور چت خوش آمدید این سایت تنها سایت رسمی چت روم ویکتور چت بزرگترین چت روم فارسی زبان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند درصد این سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 638
  • بازدید سال : 10,652
  • بازدید کلی : 113,564