loading...
سایت تفریحی و سرگرمی ویکتور چت | چت روم فارسی | ویکتوریا چت
What بازدید : 44 سه شنبه 1393/10/30 نظرات (0)
سومین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی شانزدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا برابر امارات که تعیین کننده تیم صدرنشین گروه سوم این دوره از مسابقات است با پیروزی تیم ملی کشورمان به پایان رسید.
 
 
 دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و امارات روزدوشنبه درحالی در ورزشگاه ۵۰هزارنفری سانکورپ شهر بریزبن و ۱۲هزار تماشاگربرگزار شد که دو تیم برای صدرنشینی پا به مسابقه گذاشته بودند و تیم کشورمان برای صعود به عنوان تیم نخست نیاز مبرم به سه امتیاز این مسابقه داشت.
 
 
این فشار ناشی ازکسب سه امتیاز باعث شده بود تا تیم ایران فشار زیادی را تحمل کند وبا درخشش رضا قوچان نژاد و گل دقیقه ۹۰وی این دیدار را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان برساند تا به عنوان تیم نخست از گروه C مسابقات به مرحله بعد صعود کند.
 
 
تیم ایران دراین بازی برخلاف انتظار بازی چندان هجومی به نمایش نگذاشت اما در دقایق پایانی این دیدار فشارهای تیم کشورمان تاثیر گذار بود و توانستیم سه امتیاز شیرین را بدست بیاوریم.
 
 
تیم ملی فوتبال ایران با این پیروزی صاحب ۹ امتیازشد و به عنوان تیم نخست از گروه C صعود کرد و امارات با ۶ امتیاز دوم شد. تیم های بحرین و قطر نیز به ترتیب سوم و چهارم شدند.
What بازدید : 83 سه شنبه 1393/10/30 نظرات (0)

این شماره را با ذوق زدگی عمو پورنگ در استفاده از اپلیکیشن های مخصوص گروه سنی ب شروع می‌کنیم! عالی است عمو جان! شبیه خدابیامرز صمصام السلطنه شده ای!

 

S A L I  J O O N

 

شاید در نگاه اول، این شعر زیر عکس علیرضا نیکبخت توجه شما را زیاد به خود جلب نکند، ولی وقتی یک مرور سریع بر زندگی علیرضا بکنیم، کاملاً می‌توانیم جایگاه مفهوم این بیت را در زندگی پر فراز و نشیب این ستاره خاموش شده درک کنیم. می‌گذرد علیرضا جان.
 

S A L I  J O O N

What بازدید : 39 یکشنبه 1393/09/09 نظرات (0)

جشنواره دو روزه "گادهیمای" هندوها در نپال بدون تردید یکی از بزرگ ترین جشنواره های کشتار گسترده حیوانات در جهان به شمار می رود.

هر 5 سال یک بار طبق سنت هندوها، میلیون ها هندو که بخش اعظمی از آنها به دلیل ممنوعیت قربانی کردن حیوانات در هند، از مناطق شمالی هند به نپال می آیند، به مدت دو روز در معبد روستای باریاپور در مرز هند و نپال گرد هم می آیند و بزرگ ترین کشتار دسته جمعی حیوانات به ویژه گاو میش ها را رقم می زنند.

امسال نیز از روز جمعه (دیروز) این جشنواره در روستای باریاپور در نپال و در نزدیکی مرز هند آغاز شد و طبق تخمین ها 5 میلیون هندو از سراسر نپال و مناطق شمالی هند برای شرکت  در این جشنواره آیینی راهی باریاپور شده اند.

در آخرین مراسم که در سال 2009 برگزار شد بیش از 300 هزار حیوان که غالب آنها گاومیش، گوسفند ، بز و خوک و حتی مرغ و...بودند، کشته شدند.

پیش بینی می شود در جشنواره امسال بیش از 500 هزار حیوان کشتار شوند. انجمن ها و فعالان مدافع حقوق حیوانات به دولت نپال فشار وارد می کنند تا مانع کشتار حیوانات در این فستیوال شود، اما دولت نپال به دلیل سابقه چند صد ساله رواج این سنت و استقبال میلیونی هندوها از آن، خود را درگیر مقابله با هندوها که برخی از آنها دیدگاه هایی به شدت افراطی درباره حفظ سنت های خود دارند، نمی کند.

تصاویر زیر از فستیوال امسال گادهیمای (الهه هندو)  است که از روز جمعه (7 آذر) در روستای باریاپور نپال آغاز شده است.

شرکت کنندگان در این فستیوال قربانی ، هزاران گاو میش را در یک محوطه بزرگ جمع می کنند و سپس همه آنها را با تبر یا شمشیرهای تیز سلاخی می کنند.


 

What بازدید : 95 یکشنبه 1393/09/02 نظرات (0)

چشمک‌زدن اوباما در حاشیه اجلاس G20

http://mj8.persianfun.info/img/93/9/Roozegar39/zimg_022_21.jpg

 
 

بشقاب سال ۱۳۵۸ با تصاویر بنی صدر، آیت الله طالقانی و آیت الله خمینی

http://mj8.persianfun.info/img/93/9/Roozegar39/zimg_028_27.jpg

 
 

شاه و فرح دیبا در پیست اسکی دیزین

http://mj8.persianfun.info/img/93/9/Roozegar39/zimg_009_9.jpg

 

What بازدید : 46 یکشنبه 1393/09/02 نظرات (0)

مسابقات نهایی چهارمین دوره انتخاب “دختر شایسته جهان اسلام” این روزها در شهر یوگیاکارتا کشور اندونزی در حال برگزاری است.

 

مسابقات نهایی چهارمین دوره انتخاب “دختر شایسته جهان اسلام” این روزها در شهر یوگیاکارتا کشور اندونزی در حال برگزاری است.

حدود ۲۵ دختر از ایران، مالزی، اندونزی، نیجریه، هند، سنگاپور در فینال این مسابقات حضور دارند. ترنم تسنیم از کشور بنگلادش که جمعه ۳۰ ابان ۱۳۹۳ خود را برای شرکت در مسابقه فینال آرایش می‌کند.

 

 

What بازدید : 88 چهارشنبه 1393/08/28 نظرات (0)

آیا فراتر از زمین زندگی وجود دارد؟ از زمانی که به خاطر می‌آوریم انسان به دنبال یافتن جوابی برای این سوال بوده است. شواهدی وجود دارند که امکان وجود نوعی از حیات را فراتر از مرزهای سیاره‌ آبی ما نشان می‌دهد.

سال پیش گروهی از دانشمندان انگلیسی سلولی را پیدا کردند که به وسیله‌ی یک بالون از فراز اتمسفر به زمین آمده بود، آن‌ها ادعا کردند که این سلول ممکن است از فضا به زمین آمده باشد. در حالی که نظریه پردازان تئوری فرازمینی‌ها این یافته را مدرکی قاطع بر ملاقات ما و فرازمینی‌ها می‌دانستند دانشمندان دست به کار شدند تا شواهدی دیگر را بررسی کنند. در دو قسمت این شواهد را بیان خواهیم کرد.

 

۱. فناوری‌های مدرن در دوران باستان

2

به تصویر بالا نگاه کنید، چه چیزی را به خاطر شما می‌آورد؟ این‌ها خطوط هیروگلیف هستند که مصریان باستان چندین هزار سال پیش آن را اختراع کرده‌اند، تصاویری شبیه به هلیکوپتر، زیر دریایی، قایق و هواپیمای جت. بسیاری معتقدند بیگانگان در زمان‌های گذشته از مصر باستان دیدن کرده‌اند و فناوری‌های پیشرفته‌ی خود را به آن‌ها نشان داده‌اند، یا شاید تاکنون همراه ما بوده‌اند، شاید فناوری امروز انسان از مکانی فراتر از زمین به ما رسیده باشد!

 

۲. نشانه‌هایی از آپولو ۱۱

10

سه روز به ماموریت آپولو ۱۱ مانده بود که خدمه‌ی سفینه گزارش رویت جسمی عجیب را در نزدیکی خود می‌دهند. آن‌ها ابتدا فکر می‌کنند این جسم قسمتی از موشک جدا شده‌ی SIV-B است اما از زمین خبر می‌رسد که موشک مذکور بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر از آن‌ها فاصله دارد. خدمه‌ی این فضاپیما آموزش‌های زیادی دیده بودند و امکان خطای آن‌ها بسیار کم است. هیچ توضیح رسمی درباره‌ی آن‌چه فضانوردان آپولو ۱۱ دیده بودند داده نشد، حتی فضانورد معروف باز آلدرین نیز آن جسم را دیده بود.

 


What بازدید : 61 سه شنبه 1393/08/27 نظرات (0)

افرادی که به تاریخ جهان و تمدن ها علاقه مند هستند می دانند که بسیاری از زیباترین شهرهای جهان در طول تاریخ از بین رفته اند و پس از نابودی نیز هیچ شهری نتوانسته همانند آن ها شود.

اگر بسیاری از این مکان ها از بین نرفته بودند احتمالآ این روزها به تعدادی از زیباترین شهرهای جهان تبدیل می شدند.

در این ایمیل می توانید آثار باقی مانده تعدادی از زیباترین شهرهای جهان را مشاهده کنید.



 کارتاژ ( تونس)
شهر تاریخی که در زمان 800 سال قبل از میلاد بنا شد و توانست تا نزدیک به هزار سال در برابر جنگ های بسیار مقاومت کند. این شهر در نهایت به دلیل جنگ های پیاپی و بسیار تضعیف شد و در سال 698 از بین رفت. 

salijoon.ws

 

تروا ( ترکیه)
شهری چند هزار ساله که در افسانه ها و داستان های بسیاری وجود دارد. واقعه اسب تروا در این شهر رخ داد که در نهایت نیز به نابودی آن منجر شد. 

salijoon.ws

What بازدید : 66 سه شنبه 1393/08/27 نظرات (0)

بعد از پیج بچه‌پولدارای تهران، تبریز و امارات، بچه پولدارهای اهواز هم وارد بازی شدند.اینا البته بیشتر ماشین باز هستند و پولداریشون رو از طریق ماشین هایی که بعضا پلاک موقت هم نیست به نمایش گذاشتند. البته جای شکرش باقی است که بچه های مایه دار اهوازی فقط ماشین های لوکس و گران قیمتشون رو پیج کردند و از تفریحات خارج از عرف و غیر اخلاقی تصویری منتشر نکرده اند

بهرحال فکر میکنم دیگه زمانش رسیده تا جامعه ظهور این نوکیسه ها و شکاف طبقاتی رو بپذیره و  دست از صحبت های آرمانی و انقلابی برداره!
 

What بازدید : 53 سه شنبه 1393/08/27 نظرات (0)

صبح یکشنبه مراسم تشییع پیکر زنده یاد مرتضی پاشایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان با حضور هزاران نفر از علاقه مندان و طرفداران وی از تالار وحدت آغاز شد. 

این مراسم با پخش قطعاتی از آثار این خواننده موسیقی پاپ آغاز شده و گروه های مختلف مردمی از تهران و شهرستان ها با خوانش ترانه های این خواننده و مراسم سنج و دمام نوازی با خانواده این هنرمند فقید ابراز همدردی کردند.

خیابان شهریار تهران و بخش هایی از خیابان های مجاور به دلیل ازدحام جمعیت به طور کامل مسدود شد.

ازدحام جمعیت و ترافیک کم کم به خیابان های دیگر و حتی خروجی های ایستگاه های مترو کشیده شد.

طرفداران این خواننده که بیشتر از قشر جوان هستند عکس‌های مرتضي پاشايی را همراه دارند و یا روی لباس های خود چسبانده اند. طرفداران این خواننده جوان بخش‌هایی از قطعات معروف وی را می‌خوانند.

در این مراسم ابتدا متن پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط سید عباس سجادی قرائت شد و سپس علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد در سخنانی از مقام هنری زنده یاد مرتضي پاشايی تجلیل کرد و گفت: من امروز در اینجا چهره های نورانی را می بینم که این روزها شاهد تجلی احساس آنها بودم و برای شما ملتی که محبت را به عنوان اساسی ترین و ماندگارترین چهره مردم ایران نشان دادید، آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم خداوند روح مرتضی پاشایی را شاد کند که می دانم شاد هم هست.

جایزه‌ای که پاشایی به هنرمندان تئاتر داد

 وی افزود: من یادم می آید که حدود یک ماه پیش به اتفاق مرتضي پاشايی در مشهد حضور داشتیم و به هنرمندان برگزیده جشنواره تئاتر مناطق جایزه می دادیم و این برای هنرمندان تئاتر آن مراسم جالب بود که مرتضی پاشایی جایزه آنها را می دهد کما اینکه از او خواستند که در این مراسم برایشان بخواند.

 معاون هنری وزیر ارشاد ادامه داد: من دعا می کنم که خداوند روح متعالی این خواننده عزیز را با اولیا محشور کند و با همه این شوری که در اینجا هست بار دیگر به من ثابت شد که این ملت با این وحدت و بزرگی برای ما عزت و افتخار می آورند و به دنیا نشان می دهند که همه ما برای ستاره ها و کسانی که برای فرهنگ و هنر این سرزمین تلاش می کنند، احترام قائلیم.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: چند روز پیش که در بیمارستان بهمن او را ملاقات کردم همواره می خواست وقتی که مراسم تشییع پیکر او را برگزار می کنیم کاری کنیم که روحش شاد باشد و حال شما کاری کنید که امروز روح مرتضی شاد باشد.

 گریه‌های محمد علیزاده برای دوست و برادرش

 محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ که از دوستان و همراهان قدیمی زنده یاد مرتضی پاشایی است، سخنران بعدی بود که در سخنانی گفت: این روزها در خلوتم خیلی با مرتضی حرف زدم و شاید به خاطر این حرفها بسوزم اما در انتها روحم آرام شد چرا که دوست و برادر همیشگی من مرتضي پاشايی تبدیل به یک اسطوره شد.

 او خطاب به مرتضي پاشايی گفت: رفیق خیلی خوشحالم که لحظات تلخ و شیرین زندگی ام را با تو تجربه کردم و از شنیدن موسیقی تو به اندازه شنیدن موسیقی خودم لذت بردم. این خواننده موسیقی پاپ در ادامه صحبت های خود بیان کرد: عمری است که با دلم زندگی می کنم و اگر هم گریه کردم و فیلمبردارها و عکاس ها گریه های من را دیدند بدانند که این گریه ها در مقام محمد علیزاده نبود، من برای برادرم گریه کردم، من برای دوست عزیزم گریه کردم که تا پایان عمر به یاد او خواهم ماند.

 وی با تشکر از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر زنده یاد پاشایی تصریح کرد: باید دست این مردم با معرفت و دوست داشتنی را بوسه زد که از نقاط نزدیک و دور برای ابراز احساسات خود این چنین به اینجا آمدند.

من از همه شما و از دعاهای خیرتان در این چند روز که با خانواده مرتضي پاشايی بودید، سپاسگزارم و امیدوارم مرتضی همواره در کنار ما باشد. علیزاده بعد از اجرای قطعه « هواتو کردم» گفت: دوست دوست داشتنی من، دوست مهربان و رفیق بی عقده من، همه در این مدت برای زنده ماندن تو تلاش کردند و هر کاری کردند تا تو بمانی اما نشد ولی تو ما را به بزرگیت ببخش، اگر روزی فرزندی داشته باشم مطمئن باشید که از عمو مرتضی برایش خواهم گفت که این بار نه به عنوان یک خواننده بلکه به عنوان یک انسان دوست داشتنی همراه من بود چرا که او برای من فقط یک خواننده نبود.

**مرتضی پاشایی همیشه به فکر مردم بود

 عموی مرتضي پاشايی نیز ضمن تشکر از مردم به دلیل حضور چند هزار نفری، بیان کرد: شما خودتان مرتضی را بهتر از من می شناسید، شما عاشق مرتضي پاشايی بودید چون مرتضی عاشق شما بود، من خوب یادم می آید که هر شب برای ملاقات او به بیمارستان می رفتم او با همان حال مریض و ناخوش خود باز هم به فکر مردمی بود که در آن هوای سرد در محوطه بیمارستان حضور داشتند.

مرتضی در همان جا هم حتی در بیمارستان هم به فکر شما مردم شریف و عزیز بود. پاشایی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: شما شفای مرتضی را خواستید و خداوند مرتضی را یک سال دیگر به ما داد در حالیکه قرار بود به گفته پزشکان، او سال گذشته ما را ترک کند اما خدا مرتضی را به شما و ما هدیه کرد و او یک سال دیگر همراه ما بود.

 وی ادامه داد: مطمئن باشید هم اکنون مرتضی ما را نگاه می کند، مرتضی فقط متعلق به ما نیست، روح او در دل شماست و من مطمئنم او همچنان به فکر ملت شریف و مهربان ایران است به همین جهت از شما می خواهم در این چند روز با همین آرامش و با همین شکوه او را همراهی کنید.

 

 

 

What بازدید : 65 دوشنبه 1393/08/26 نظرات (0)
What بازدید : 62 دوشنبه 1393/08/26 نظرات (0)

مایکل به فردو : هیچوقت در مقابل اعضا خانوادت طرف یک غریبه رو نگیر .


 

the godfather


 

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Dialogue17/394227_549.jpg


 

می دونین خانم هیگینز!

فرق یک بانوی محترم با یک دختر گل فروش در این نیست که اونها چه رفتاری دارند بلکه در اینه که چطور با اونها رفتار می کنن!

من برای پروفسور هیگینز همیشه یک دختر گل فروشم چون همیشه با من مثل یک دختر گل فروش رفتار کرده و بعد از اینم خواهد کرد!

ولی برای کلنل پیکرینگ یک بانوی محترمم چون همیشه با من مثل یک بانو رفتار خواهد کرد!


 

My Fair Lady| بانوی زیبای من 1964| جرج کیوکر


 

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Dialogue17/394228_198.jpg


 

مجازات من چیه؟

مجازات؟نمیدونم.همون مجازات همیشگی

همیشگی؟

بله.تحمل تنهایی


 

wild strawberries |1957| ingmar bergman


 

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Dialogue17/394229_974.jpg

 

What بازدید : 115 دوشنبه 1393/08/26 نظرات (0)

ملاقات بلندترین و کوتاه ترین انسان

بلندقدترین و کوتاه قدترین مردان جهان، روز پنجشنبه با یکدیگر دیدار کردند.

به گزر فرارو، بلندقدترین و کوتاه قدترین مردان جهان در مراسم سالگرد گینس، کتاب رکوردهای جهان، همدیگر را در پایتخت انگلیس، دیدند و عکس های یادگاری انداختند. «سلطان کوسن»، کشاورز و اهل آنکاراست که با هشت فوت و یک اینچ، بلندقدترین مرد جهان است. «چاندرا دنگی»، اهل روستایی دورافتاده در نپال، نیز با بیست و یک و نیم اینچ قد، کوتاه قدترین مرد جهان است.

این زوج عجیب، در مراسم شصتمین سالگرد کتاب گینس که در لندن برگزار شد، همدیگر را ملاقات کردند.

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Gozaresh2/01.jpg

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Gozaresh2/02.jpg

 

What بازدید : 93 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.

 چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و ... ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دوطرفه با مردم دارند.

در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ... در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.


الناز شاکردوست در ادامه "ایتالیا گردی" خود به این تلفن عمومی تاریخی و دیدنی رسید. گویا تمام امپراطور های روم از این تلفن عمومی برای تماس به دیگر امپراطوری ها استفاده میکردند و یکی از جاذبه های توریستی ایتالیا میباشد که الناز خانم ما را هم جذب خود کرده است! 

  www.ROZANEHONLINE.com 


سلفی علی صادقی و دوستش. گویا بخاری ماشین دوست علی صادقی از کار افتاده است که اینطوری شال و کلاه کرده است.
  
www.ROZANEHONLINE.com 


با جاری شدن دوباره آب در زاینده رود اصفهان، سی و سه پل دوباه به یکی از لوکیشن های چهره هایمان برای عکاسی تبدیل شده است. در اینجا هم مهدی ماهانی با زنده رود عکس گرفته. امیدواریم این جریان آب موقت نباشد و زاینده رود تا ابد زنده باشد.
  
www.ROZANEHONLINE.com

 

What بازدید : 35 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)

تاریخچه پیدایش لاله‌های هلندی جالب است. امروزه این گل‌های هلندی تبدیل به یکی از بزرگترین جاذبه‌های گردشگری هلند شدند.

گروه سرگرمی روزنه 
این تصاویر در نگاه اول مثل نقاشی‌های مداد رنگی به نظر می‌رسند. رنگ‌های راه راه خالص ارغوانی، زرد، قرمز، صورتی، نارنجی و سبز ترکیبی بدیع شبیه پارچه چهل تکه پدید آورده اند! این نقش‌های رنگارنگ درحقیقت تصاویری از هلند در اواسط فصل رویش لاله‌هاست. بیش از 10.000 هکتار به پرورش این گل‌های حساس اختصاص داده شده است. در ماه می‌تمام این گل‌های لاله شروع به شکفتن می‌کنند. گل‌ها در اواخر اکتبر یا اول نوامبر کاشته می‌شوند و سپس بعد از شکفته شدن به گل فروشی‌ها فروخته می‌شوند. سالانه بیش از سه بیلیون گل در اینجا رشد می‌کنند و دو سوم آنها بیشتر به کشورهایی مثل آلمان و آمریکا صادر می‌شوند.. درآمدي معادل 90 ميليارد دلار در سال!!!

تاریخچه پیدایش لاله‌های هلندی جالب است. امروزه این گل‌های هلندی تبدیل به یکی از بزرگترین جاذبه‌های گردشگری هلند شدند. بزرگ ترین زمین‌های گل‌های لاله نیز در محلی به نام باغ گل Keukenhof است. این باغ‌ها از سال 1949 تبدیل به یکی از بزرگترین جذابیت‌های توریستی این منطقه شده اند. بودن در نمای باشکوهی از میلیون‌ها گل  لاله و انواع دیگر گل واقعا حس و حال بهار را به انسان می‌دهد. تماشای اینجا تجربه ای است که هیچگاه فراموش نمی‌شود. اینجا مکانی است برای پیر و جوان، دارندگان نمایشگاه‌های گل و افراد معمولی ای که می‌خواهند روز خوش و مطبوعی را تجربه کنند.

 

روزنه آنلاین

 


What بازدید : 30 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)
«ایروموبیل ۳.۰» خودروی ساخت کشور اسلواکی است که از آن هم می توان بعنوان خودروی معمولی و هم بعنوان هواپیما استفاده کرد. این خودرو که از سوخت معمولی استفاده می کند، به دویست متر برای به پرواز در آمدن و پنجاه متر برای فرود احتیاج دارد.
 
استفان کلین، مخترع خودروی پرنده می گوید: «ما طرح های مختلفی را ایجاد کردیم و پیش نمونه های متعددی ساختیم. اکنون می توانیم این دستگاه را که بسیار واقعگرایانه است معرفی کنیم. من بعنوان خلبان آنرا امتحان کرده ام و در هوا عالی عمل می کند و بر روی زمین نیز بسیار خوب است.»

 
«ایرموبایل ۳.۰» اخیرا در جشنواره نوآوری شهر وین اتریش ارائه شد. وزن این خودرو ۴۵۰ کیلوگرم است و بالهایش هشت متر طول دارد و قابلیت پرواز تا هفتصد کیلومتر بدون سوختگیری را دارد. این خودرو فقط هشت لیتر در صد کیلومتر بعنوان خودرو و پانزده لیتر بعنوان هواپیما سوخت مصرف می کند.
 

استفان کلین می گوید: «منظور ما ساخت یک خودروی پرنده یا هواپیما برای جاده نیست. می خواهیم یک مقوله جدید ایجاد کنیم. یعنی ما خودرویی ساختیم که مانند یک خودروی معمولی در جاده عمل می کند و در هوا هم مانند یک هواپیمای معمولی است.»

حالا باید منتظر ماند و دید آیا این پروژه ای واقعگرایانه است یا مشکلات ساختاری و نگرانی های ایمنی از توسعه آن جلوگیری خواهد کرد.

 

What بازدید : 90 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)

 

«مرتضی پاشایی» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری سرطان صبح جمعه ۲۳ آبان درگذشت.

مرتضی پاشایی مدت‌ها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد که با تشدید بیماری از روز جمعه ۱۶ آبان ماه در بخش ICU بیمارستان بهمن بستری شده بود، صیح روز جمعه در گذشت.

مرتضی پاشایی (متولد ۱۳۶۳/۵/۲۰) خواننده، نوازنده، آهنگساز پاپ فارسی است. او دانشجوی رشته گرافیک بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشته است. موسیقی را از سن چهارده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.

پاشایی اخیرا با وجود بیماری ترانه «نگران منی» را برای برنامه ماه عسل به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی اجرا کرده بود که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت.

What بازدید : 35 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)
خبری تلخ، صبح جمعه یک ملت را خراب کرد. همه میدانستند که مرتضی در حال جدال با بی رحم ترین و مرگبار ترین بیماری زمین است، اما هیچ کس حتی یک لحظه هم دوست نداشت تصور این جمعه را در ذهنش تداعی کند.
 

 مرتضی پاشایی در گذشت. همین جمله ی 3 کلمه ای موجی از مردم عاشق را از صبح جلوی بیمارستان بهمن جمع کرده تا برای آخرین بار با خواننده خوش احساسشان وداع کنند. هنرمندی که صدایش یک بغض همیشگی، توام با آرامش محض داشت. هنرمندی که تا اخرین لحطه ای که توان ایستادن روی پاهایش را داشت، خواند و عشق ورزید. 

سال 90 بود، روز هایی که مرتضی تازه داشت با صدایش نامی میان خواننده ها برای خود دست و پا میکرد. مصاحبه ای از او در گوشه و کنار یک روزنامه به چشمم خورد. با این عنوان که آرزو دارم مانند ناصر خان حجازی بمیرم. با عزت، با نام خوش و پر از عشق مردم. گویا خدا صدایش را شنیده بود. 

چهره ها هم در صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی مانند سایر مردم ایران در سوگ مرتضی پاشایی به سر می‌برند که در زیر گزیده ای از آن ها را ملاحظه می‌کنید.

درگذشت مرتضی پاشایی عزیز را به خانواده او، مردم ایران و همه هوادارانش تسلیت عرض میکنیم. روحش شاد، یادش گرامی.


 

 
محسن تنابنده
 
S A L I  J O O N

رضا صادقی
S A L I  J O O N

What بازدید : 39 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


"مرتضی پاشایی" خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری مهلک سرطان صبح جمعه ۲۳ آبان برای همیشه چشمانش را بست.

پاشایی متولد 1363 تهران بود. وی خواننده، آهنگساز و نوازنده موسیقی پاپ فارسی بود که از سال 1389 با انتشار اینترنتی قطعاتش نزد مخاطبانش معرفی شد و سپس در پاییز 91 با انتشار رسمی آلبوم "یکی هست" به جمع خوانندگان مجوزدار پاپ پیوست. او دانشجوی رشته گرافیک بود و از کودکی به موسیقی علاقه داشته است. او موسیقی را از سن چهارده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.

وی از سال ۹۲ با بیماری مهلک سرطان معده مبارزه می کرد که با تشدید بیماری و بدلیل وخامت اوضاع جسمانی از روز 13 آبان ماه در بخش ICU بیمارستان بهمن بستری شده بود و و در نهایت دیروز جمعه 23 آبان 1393 در گذشت.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


پاشایی در طی روزهای گذشته روند بهبود را طی می‌کرد و حتی به بخش منتقل شده بود اما به یکباره حال وی وخیم شد و حدود ساعت 10:30 دیروز (جمعه 23 آبان) در بیمارستان بهمن درگذشت و هم‌اکنون نیز پیکر وی به سردخانه منتقل شده است و مسئولان این بیمارستان از هواداران این خواننده جوان درخواست کرده‌اند تا در مقابل بیمارستان بهمن تجمع نکنند.

دکتر "حسن توکلی" پزشک معالج این خواننده گفت: "مرتضی مبارزه سختی را با بیماری‌اش داشت و در حالی که از زمان تشخیص بیماری ما فقط 3 ماه پیش بینی ادامه حیات را برای وی کرده بودیم، مرتضی چیزی حدود 11 ماه جنگید و تا لحظه آخر هم کوتاه نیامد. تیم پزشکی این هنرمند ‌‌نهایت تلاش خود را در مراحل مختلف درمانی این هنرمند انجام داد و در مقاطع مختلف با پرتو درمانی و شیمی درمانی سعی در مهار سرطان داشت ولی متاسفانه اوضاع جوری مساعد نشد و سرطان به تمام بدن پاشایی سرایت کرده بود.

 


What بازدید : 47 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)

تعداد زیادی از هنرمندان کشورمان در پی‌ درگذشت «مرتضی پاشایی» با نگارش متن در فضای مجازی غم و اندوه خود را در این خصوص ابزار کردند.

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Morteza-Pashaei/01.jpg


مرتضی پاشایی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان صبح روز جمعه در سن 30 سالگی پس از مدتی مبارزه با بیماری سرطان درگذشت و بالافاصله هنرمندان و چهره‌های شاخص هنری در صفحات اجتماعی به این مضوع واکنش نشان داند.

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Morteza-Pashaei/02.jpg

 

واکنش هنرمندان نسبت به درگذشت مرتضی پاشایی را در زیر بخوانید:

رضا یزدانی:تنها صداست که میماند... مرتضى پاشایی رفت ولى صدا و ترانه هاش همیشه تو زندگى و قلب مردم و طرفداراش جاریه...روحش شاد

 http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Morteza-Pashaei/03.jpg

 

الناز شاکردوست:دوستان متاسفانه من همین الان این خبر غم انگیز رو شنیدم😢 واقعاً نمیدونم واسه از دست دادن این هنرمند دوست داشتنى با اون صداى پُر از احساس و دل نشینش باید چه واژه اى گفت.. مرتضى جان تا همیشه جایت در بینمون خالیست.. ایمان دارم بهشتى در انتظار توست که بى تردید بهتر از این دنیاى پر از رنگ و ریاست.. شاید تنها چیزى که در این لحظات میتونه ذره اى تسکین دهنده دل همه ما دوست دارانت باشه همین صدایى ست که از تو تا همیشه به یادگار باقى است روحت شاد

 


What بازدید : 81 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (0)

به دلیل اوضاع نامساعد مرتضی پاشایی پزشکان ملاقات با وی را ممنوع کرده اند اما با این حال در روزهای اخیر تعداد زیادی از هنرمندان و علاقمندان این خواننده ایرانی به ملاقات وی رفتند.

مرتضی پاشایی خواننده ایرانی که از چندی پیش با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند مدتی است در بیمارستان بستری شده است. در همین حال طی روزهای اخیر و با وخامت حال وی پزشکان وی را ممنوع الملاقات اعلام کرده‌اند با این حال جمعی از هنرمندان و علاقمندان این هنرمند در روزهای گذشته برای ملاقات با وی به بیمارستان رفتند.

در همین حال مدیر برنامه های پاشایی تمام اخبار و شایعات درباره به کما رفتن و فلج شدن وی را تکذیب کرد و خبرداد وضعیت جسمانی وی تا شامگاه دوشنبه ۱۹ آبان حدود ۳۰ درصد بهتر شده است.

مهدی کرد همچنین در واکنش به انتشار خبر فوت مرتضی پاشایی در برخی رسانه ها گفت: خبر فوت مرتضی حقیقت ندارد. مرتضی نسبت به دیروز حال بهتری دارد و انشاالله با دعای خیر مردم بهتر هم خواهد شد.

از جمله هنرمندان و چهره هایی که تا کنون به ملاقات پاشایی رفته اند می توان به مهناز افشار، بهنوش بختیاری، محمد رضا گلزار، علی کاظمی، علی لهراسبی، روزبه نعمت اللهی، فرزاد فرزین، محمد علیزاده، شهرام شکوهی، هادی کاظمی، مازیار فلاحی، میلاد ترابی، مهرداد نصرتی، علی دایی، بهروز رهبری فر  و  محمد نوازی و شیث رضائی اشاره کرد. عکس های فاطمه بهبودی عکاس ایسکانیوز از بیمارستان محل بستری پاشایی را در زیر می بینید.

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Pashai/169798_677.jpg

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Pashai/169799_138.jpg

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Pashai/169800_495.jpg

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Pashai/169801_221.jpg

 

What بازدید : 73 چهارشنبه 1393/08/21 نظرات (0)

 اخیرا دو سانحه فضایی در کانون توجه جهانی قرار گرفته است. سفینه فضایی شرکت ویرجین که قرار است حوزه ای جدید به نام گردشگری فضایی را شکل دهد طی یکی از پروازهای آزمایشی خود دچار سانحه شد و در بیابان موهاوی سقوط کرد. طی این حادثه یکی از خلبانان این سفینه فضایی جان خود را از دست داد و خلبان دیگر نیز به شدت مجروح شده است. از سوی دیگر، یک راکت بدون سرنشین که وظیفه حمل بار به ایستگاه فضایی بین المللی را بر عهده داشت چند ثانیه پس از پرتاب در هوا منفجر شد.

سفر فضایی کسب و کاری پر خطر با ریسک بالا محسوب می شود. به رغم پیشرفت های فناوری و اکتشافات بیشتر، بروز حوادث همچنان اجتناب ناپذیر به نظر می رسند. فضاپیما دارای سیستم هایی فوق العاده پیچیده است و جنبه های بی شماری باید در نظر گرفته شوند تا پرتاب و در صورت نیاز فرودی موفقیت آمیز صورت بگیرد. متاسفانه سیر تحول و پیشرفت سفر فضایی حوادث تلخی را در تاریخ خود ثبت کرده که برخی از آنها با تلفات جانی نیز همراه بوده اند. در ادامه پنج حادثه کلیدی در این بخش را معرفی می کنیم.

 

واسخود 2 - نوزدهم مارس 1965

نقص تجهیزات هنگام بازگشت به زمین

گروه سرگرمی ROZANEH

ماموریت واسخود 2 شامل نخستین راهپیمایی فضایی موفق در تاریخ محسوب می شود. این فضاپیما دارای دو سرنشین به نام های پاول بلیایف و الکسی لئونوف بود. لئونوف نخستین فضانوردی بود که فضاپیما را ترک کرد و راهپیمایی فضایی 12 دقیقه ای را انجام داد. اما در زمان بازگشت فضاپیما به زمین نقص در سیستم فرود خودکار موجب شد تا خلبانان هدایت فضاپیما را بر عهده گرفته و در منطقه ای جنگلی در فاصله 300 کیلومتری از منطقه فرود اصلی به زمین برسند. خوشبختانه بلیایف و لئونوف جان سالم به در بردند اما عملیات نجات آنها یک شب به طول انجامید.


سایوز 1 - بیست و چهارم آوریل 1967

نقص چتر فرود هنگام بازگشت به زمین

www.ROZANEHONLINE.com

سایوز 1 حامل ولادمیر کاماروف به عنوان فضانورد بود. متاسفانه در زمان بازگشت نه چتر اصلی و نه چتر کمکی فضاپیما باز نشد که این مساله به مرگ کاماروف منجر شد. در حقیقت مرگ وی به واسطه نقص های متعدد سیستمی رخ داد که در آزمایش های صورت گرفته توسط مهندسان گزارش شده اما مقامات شوروی سابق آن را نادیده گرفته بودند. افزون بر نقص چتر نجات مشکلات دیگری مانند خرابی پنل خورشیدی نیز وجود داشت. این تراژدی موجب شد تا پرتاب فضاپیماهای سایوز 2 و سایوز 3 با 18 ماه تاخیر صورت بگیرد اما بهبود در برنامه فضایی روس ها را به همراه داشت.


What بازدید : 44 سه شنبه 1393/08/20 نظرات (0)

 ورزش جدید دوچرخه سواری گرانشی برای معلولان . این ورزش در آمریکا ابداع شده است

روزنه آنلاین 



مدل نمونه از کاوشگر مریخ در نمایشگاه بین المللی صنعت در شانگهای چین

گروه سرگرمی ROZANEH 



رهبرکره شمالی که پایش را جراحی کرده بود و دو ماه با عصا راه می رفت برای نخستین بار در یک مراسم با حضور نظامیان در شهر پیونگ یانگ بدون عصا ظاهر شد

گروه سرگرمی روزنه

 

What بازدید : 48 دوشنبه 1393/08/19 نظرات (0)

 پوریا پورسرخ در عزاداری ماه محرم 

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 سپند امیرسلیمانی و عارف لرستانی

 تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 بهنوش بختیاری ، محمدرضا گلزار ، شهرام حقیقت دوست در پشت صحنه فیلم عشق تعطیل نیست

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 


What بازدید : 603 دوشنبه 1393/08/19 نظرات (0)

مدت زیادی از جنجال عکس‌های «بچه پولدارهای تهران» و حاشیه‌های فراوان آن نمی‌گذرد صفحه ای در اینستاگرام که می‌خواست روی دیگری از زندگی برخی از پایتخت‌نشین‌ها را نشان دهد

انتشار عکس‌هایی از تفریحات، لباس‌ها، اتومبیل‌های گران قیمت، ساعت‌های مچی، خانه‌های لوکس و پنت هاوس ها و…از بچه پولدارهای تهران تبدیل به تیتر یک بسیاری از رسانه‎های داخلی و خارجی شد و در نهایت آن صفحه بسته شد و به معنی دیگر صورن مسئله پاک شد و ظاهرا کسی پاسخگوی علت ظهور این طبقه خاص در این نظام و مملکت نگردید گویا درصدد تست افکار عمومی بودند تا زمینه را برای برجسته نمودن ظهور این طبقه که بر خلاف ایده های بنیانگذاران این نظامی مردمی و اسلامی است فراهم کنند

باید به این نکته نیز توجه داشت سوءاستفاده‌های مالی عظیم در زمان تشدید تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا و اتحادیه اروپا در دولت‌های نهم و دهم که نماد رانت‌خواری و سوءاستفاده مالی از قدرت بود ولی خود را پاک‌ترین دولت تاریخ ایران معرفی میکردند از جمله دلایل ظهور چنین جلوه ای از نمایش ثروت و دارایی است با روی کار آمدن دولت محمود احمدی‌نژاد فرصت مناسبی برای رشد روز افزون سرمایه‌ی ثروتمندان از طریقی غیر از رقابت آزاد و به دنیال آن افزایش فاصله طبقاتی به خوبی فراهم شد و یکباره شهروندان یک شهر این طور از یکدیگر فاصله گرفتند

اینان که اغلب ثروتشان نامشروع می باشد ( پاکترین و منزه ترینشان فرارهای مالیاتی هنگفت و میلیاردی داشته اند ) قادر به خروج سرمایه و زندگی شان به خارج از کشور نیستند و لذا بهترین محل برای خوشگذرانی های فرزندان نوکیسه این طبقه نامشروع همین سرزمین است و ناچارا مجبور به دور دور و شب نشینی ها و محفل های درونی خودشان هستند….بهرحال باید این حجم از تناقض را پذیرفت و دعا کنیم توافق هسته ای صورت پذیرد و بساط این فضای مسموم که تنها پولداران و رانت خواران و دلواپسان و صاحبان منافع تحریم از آن بهره میگیرند جمع شود و شرایط مساوی و یکسانی برای همگان گسترش یابد.

فساد مالی سیستماتیک و رانت‌خواری در ایران تنها در سایه برداشته شدن تحریم ها و مبارزه جدی نظام با فساد امکان پذیر است تحریم راه رانت‌خواری را هموار می‌کند و در هر صورت زمینه‌ساز فساد مدیریتی است و با آن عجین می‌شود باز شدن فضای سیاسی و تامین امنیت برای فعالان بخش خصوصی اقدامی موثر برای کاهش فساد فراگیر مدیریتی در ایران و بالا بردن بهره‌وری در فعالیت‌های تولیدی است که از شاخصه‌های مهم شفافیت اقتصادی و حاصل رقابت آزاد است.

تحقیق و تفحص‌ نمایندگان مردم در مجلس درباره فساد مالی از نهادهای خارج از نظارت و کنترل و افراد صاحب نفوذ و شناسایی و مجازات کسانی که با تبانی و سوء استفاده از امتیازات خاص، زمینه ویژه‌خواری و درآمدهای غیرموجه را فراهم کرده‌اند از اقدامات موثر دیگر در خروج از این وضعیت وخیم است مرکز بین‌المللی شفافیت اقتصادی با بررسی وضعیت ۱۷۷ کشور در سال گذشته میلادی، ایران را به لحاظ فساد اقتصادی و اداری در جایگاه ۱۴۴ قرار داده است.

حاصل رانت، ریاکاری و سقوط اخلاقی

فساد و رانت را از عوامل اصلی توسعه‌نیافتگی ایران میباشد باعث شده است شرایط موجود باعث تشویق رانت و ربا و فساد و علیه تولید آرایش پیدا کند همچنین باید دانست ریاکاری از الزامات اقتصاد رانتی است که پیکر جامعه را با اضمحلال فرهنگی و سقوط اخلاقی روبرو می‌کند. فرزندان نوکیسگان رانت خواران و حامیان تحریم و دلواپسان صاحب منافع تحریم که در قالب “بچه پولدارهای تهران” ثروت بادآورده پدران رانت‌خوار خود را به رخ شهروندان می‌کشند، نمونه‌ای از این انحطاط به شمار می‌روند

این “بچه پولدارها” تازگی تفریح جدیدی پیدا کرده‌اند و به مناسبت ماه محرم دسته “عزاداری سواره” راه‌انداخته و با خودروهای چندصد میلیون تومانی لوکس و پخش نوحه و مداحی در خیابان‌های شمال تهران جولان می‌دهند

در این سوی کشور اما به طرز ناشیانه و مبتدیی این بار «بچه پولدارهای تبریز» با ایجاد صفحه‌ای احراز هویت کرده‌اند و با استناد به گفته خودشان معتقدند: « بزار یه دنیا ببینه که تبریز در چه سطحی داره نفس میکشه». به نظر میرسد ادمین این صفحه تاکید خاصی بر برجسته نمودن برچسب بچه پولدارهای تبریز دارد خود از طبقه تحقیرشدگان جامعه ویا منسوبین آنان باشد و بیشتر مایه تمسخر این باصطلاح طبقه مایه دار ها شده است.


 

What بازدید : 46 یکشنبه 1393/08/18 نظرات (0)

همه ما در طول زندگی روزمره خود در شهر یا روستای خودمان در محل کار، مسیر خانه و …. خلاصه همه جا با صحنه ها و اتفاقاتی رو به رو میشویم شاید خیلی مهم نباشد ولی لحظه ای ما را به توقف و نگاه عمیق وا می‌دارد. که همیشه پس از آن به سادگی از آن عبور می‌کنیم. ولی چرا این لحظات زیبا ولی غیر مهم ثبت نشود؟ مانند ابتکاری که صفحه “everydayiran” در اینستاگرام انجام داده است و ما را به این ایده ترغیب کرده است که از شما عزیزان بخواهیم از این لحظات ساده عبور نکنید
 

salijoon.ws

 

کشور خانم و حاج محمدعلی، زوجی کهنسال، که در روستای گل‌افشان یزد زندگی می‌کنند.

salijoon.ws

شبی تابستانی در ساحل زیبا شهر بوشهر.

 

 

 


What بازدید : 50 یکشنبه 1393/08/18 نظرات (0)

سران و رهبران جهان برای جابجایی و مسافرت های داخلی و خارجی از هواپیماهای اختصاصی استفاده می کنند.

در بسیاری از پروتکل های سیاسی و قوانین داخلی کشورها سران و رهبران کشورها به دلیل مسایل امنیتی و سفرهای متعدد داخلی و خارجی باید از هواپیماهای شخصی استفاده کنند.

در بسیاری از کشورها از بودجه عمومی برای سران کشورها هواپیماهای شخصی تهیه می شود و سران و دولتمردان غالبا در کسوت شخصیت حقوقی خود مادامی که در مسند قدرت هستند، از امکان داشتن هواپیمای اختصاصی برخوردارند.

با شدت گرفتن بحران اقتصاد جهانی از سال 2008 بدین سو مساله هزینه کرد مالیات های شهروندان در بسیاری از کشورهای با سیستم اقتصاد آزاد تبدیل به موضوعی مورد مناقشه شده است؛ دولت ها برای فائق آمدن بر بحران مالی و کسری بودجه غالبا دست به انجام سیاست های ریاضت اقتصادی می زنند و غالبا این بودجه هایی چون بهداشت و آموزش و حقوق و ساعات کار و قوانین بازنشستگی است که دستخوش تغییرات می شوند و دولت ها برای جبران کسری بودجه شان از بودجه های آموزشی و بیمه ای طبقه متوسط و کارمندان و کارگران می زنند.
این در حالی است که شهروندان معتقدند دولت ها می توانند در بسیاری از بودجه های عمومی و ریخت و پاش های دیوان سالاری خود صرفه جویی کنند و یا با افزایش مالیات ثروتمندان ، از پس تامین کسری بودجه برآیند.

این مناقشه حتی به مسایلی چون امکانات سران و رهبران کشورها و هزینه ای که تامین امنیت آنها و دستگاه دیوان سالاری شان بر بودجه عمومی کشور تحمیل می کند، کشیده شده است.

در لیست زیر که اخیر مجله "reachest" منتشر کرده 9 هواپیمای گران سران و رهبران جهان به ترتیب قیمت آنها آمده است. در ابتدای این لیست پادشاه عربستان قرار دارد. او گران ترین هواپیمای اختصاصی یک رهبر سیاسی جهان را در اختیار دارد.  


 

1- 520 میلیون دلار قیمت هواپیمای اختصاصی پادشاه عربستان

 
salijoon.ws


 


 

2- هواپیمای بویینگ vc -25  اوباما با قیمت 325 میلیون دلار

 
salijoon.ws


 


 

3- هواپیمای شیخ صباح احمد الجابر الصباح امیر کویت 245 میلیون دلار می ارزد

salijoon.ws

What بازدید : 108 یکشنبه 1393/08/11 نظرات (0)

معلوم شد کی این آقا را لو داده؟!

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Roozegar38/zimg_001_1.jpg


خنده و گریه لاریجانی در همایش ملی امربه معروف و نهی از منکر

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Roozegar38/zimg_004_4.jpg


میرحسین موسوی و مصباح یزدی

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Roozegar38/zimg_017_18.jpg

What بازدید : 98 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

به نقل از فرارو؛ دیوید گاتنفلدر، رئیس بخش عکاسی خبرگزاری آسوشیتدپرس در آسیا یکی از پربار ترین مجموعه تصاویر از کشور رازآمیر کره شمالی را عکاسی و منتشر کرده است. دیوید گاتنفلدر، عکاس برجسته جهان و رئیس بخش عکاسی خبرگزاری آسوشیتدپرس در آسیا از سال ۲۰۰۰ تاکنون بیش از بیست بار به کره شمالی رفته و عکس های متعددی از زندگی در این کشور رازآمیز تهیه کرده که تاکنون چندین جایزه بین المللی را نیز برای وی به همراه داشته است. او از معدود عکاسانی است که توانسته از ممنوعیت های تهیه عکس و گزارش در کره شمالی عبور کند و با قطار مخصوص حزب حاکم کمونیست به این کشور سفر کند و زندگی شهروندان عادی این کشور را از نزدیک ببیند.

به گفته وی، تصاویر حاصل از این سفر برای کسانی که از خارج به این کشور کمونیستی می‌نگرند و همواره شاهد مارش‌های نظامی و تصاویر بزرگ مقام‌های ارشد این کشور بوده‌اند، مغایرت دارد. وی از سال 2000 ، 17 بار به کره شمالی سفر کرده است و می‌گوید: این کشور سخت‌ترین کشوری بود که در آن به عکاسی مشغول شدم. در ادامه ایمیل نگاهی می اندازیم به تعدادی از آخرین عکس های او از زندگی در حصار کره شمالی ...


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 71 پنجشنبه 1393/08/08 نظرات (0)

عکس‌های خانوادگی روی دیوار آشپزخانه ای در سلماس آذربایجان غربی. عکس از نرجس نادری‌نژاد


http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Iran8/383367_313.jpg


 

یکی از طاقی‌های حسینیه‌ی شاه ابوالقاسمِ یزد. عکس از علی گلشن


http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Iran8/383368_858.jpg

What بازدید : 58 چهارشنبه 1393/08/07 نظرات (0)

در این مطلبمروری داریم بر چهره ها و مشاهیر جهان که در سال جاری میلادی از دنیا رفته‌اند.

1. رابین ویلیامز (Robin Williams) - کمدین مشهور آمریکایی که روز دوشنبه 22 مردادماه در خانه کالیفرنیای شمالی خود در سن 63 سالگی درگذشت.

گروه سرگرمی ROZANEH

 



2. جی جی مورفی (JJ Murphy) - هنرپیشه آمریکایی که برای سریال "Game of Thrones" انتخاب شده بود در روز جمعه 8 آگوست فوت کرد. او 86 سال سن داشت.

گروه سرگرمی روزنه

 

What بازدید : 51 سه شنبه 1393/08/06 نظرات (0)

گستردگی بیش از حد رسانه‌ها، سهولت دسترسی و نفوذ آنها به زندگی مردم سراسر جهان، برای انسان امروزی فرصت شناخت خصوصیات فرهنگی مردم سایر نقاط جهان را فراهم کرده است. به هر صورت ضمن تاکید به حفظ و نگهداری از سنت‌های زیبا و پر معنای تمدن و کشورعزیز خودمان توجه شما را به مطلبی که درباره ‌هالووین، یکی از این رسوم تهیه شده است، جلب می‌کنیم. 
طی چند سال اخیر اجرای بعضی از آداب و رسوم شادی آور کشورهای دیگر جهان در ایران باب شده است و این ماجرا از طرفی خوب است چون اجرای این رسوم - هر چند در اندازه ای بسیار کوچک و در حد خانه، مدرسه و مهد کودک - به هرحال می‌تواند بهانه ای برای شادمانی مردم باشد و از طرفی بد است، چون ما معمولا بدون اطلاع از اصل و ریشه آن که لطف این مراسم را صد چندان می‌کند، فقط ظاهر ماجرا را از روی فیلم‌ها یا کانال‌های ماهواره کپی می‌کنیم و کم کم مصداق ضرب المثل "کلاغ خواست راه رفتن کبک را یاد بگیرد، راه رفتن خودش را هم فراموش کرد" می‌شویم.

در ابتدا عکسهایی جالب و دیدنی از لباس و تیپ بچه ها در روز جشن هالووین می بینیم و سپس درباره هالووین ، تاریخچه اش و آداب و رسومش کمی بیشتر توضیح می دهیم:

 

 

گروه سرگرمی ROZANEH

گروه سرگرمی روزنه

 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
به سایت رسمی ویکتور چت خوش آمدید این سایت تنها سایت رسمی چت روم ویکتور چت بزرگترین چت روم فارسی زبان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند درصد این سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 569
  • بازدید سال : 10,583
  • بازدید کلی : 113,495