loading...
سایت تفریحی و سرگرمی ویکتور چت | چت روم فارسی | ویکتوریا چت
What بازدید : 46 دوشنبه 1393/09/03 نظرات (0)

 بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت بین ۶۰۰ تا ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
 


بسیاری از کاربران قادر به خرید گوشی‌های هوشمند پرچمدار نیستند و به همین دلیل گوشی‌های میان‌رده از محبوبیت‌ خاصی برخوردار هستند. در این راهنمای خرید قصد داریم بهترین گزینه‌های میان رده (از نظر سطح قیمت) را که با هزینه‌ای کمتر از ۱.۳ میلیون تومان می‌توان خرید معرفی کنیم.

 

یکی از پر طرفدارترین بخش بازار گوشی‌های هوشمند، میان رده یا میان قیمت‌های این دسته از محصولات هستند. کمپانی‌های مختلف نیز این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند و گوشی‌های هوشمند برازنده‌ای که می‌تواند نیاز‌های مختلف افراد را به خوبی بر طرف کند، عرضه می‌کنند. ممکن است در این ماه قصد خرید گوشی هوشمندی از دسته میان رده را داشته باشید، پس حتما خوشحال خواهید شد اگر بدانید ما بهترین‌ها را برای شما در یک مطلب گرد آورده‌ایم.

راستش را بخواهید معرفی بهترین گوشی‌های هوشمند میان رده کاری بس دشوار است و همانطور که خود شما مطلع هستید انتخاب‌ها در این بخش بازار بسیار زیاد هستند. اما ما نهایت تلاش خود را کرده‌ایم تا گوشی‌هایی را از برند‌های مختلف، مقدار قیمت‌های متنوع و در سبک‌های گوناگون به شما معرفی کنیم تا کار شما در هنگام انتخاب مناسب‌ترین گوشی هوشمند، آسان شود. در این نوع راهنمایی‌های خرید، ما بهترین گوشی‌های هوشمند میان رده‌ای را به شما معرفی خواهیم کرد که در رنج قیمتی مشخص (برای مثال این‌بار بالای ۶۰۰ هزار تومان تا۱۳۰۰ هزار تومان)، بهترین محسوب می‌شوند و نسبت به رقیب‌های خود انتخاب بهتری به حساب می‌آیند.

این راهنمای پیش‌رو برای خریداران گوشی‌های میان رده آذر ماه توصیه می‌شود. اما برای آینده نیز برنامه داریم و به صورت ماهانه این لیست را با گوشی‌های جدیدی که به بازار می‌آیند و می‌توانند جایگزین تلفن‌های این لیست شوند و همچنین گوشی‌هایی که هنوز انتخاب‌های برتر مانده‌اند، راهنمای خرید را برای شما به‌روز خواهیم کرد. دستگاه‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند هیچ ترتیب و اولویتی در انتخاب آن‌ها دخیل نیست اما در بخش توضیحات هر دستگاه سعی داریم تا آن تلفن را با دیگر گوشی‌های لیست مقایسه کنیم و نقاط ضعف و قوت مبرهن را بیشتر جلوه دهیم. بنابراین مقایسه مشخصات فنی و توضیحات تکنیکی را به ما بسپارید و تنها بر اساس سلیقه و دلخواه خود بر روی ظاهر دستگاه، مشخصات مورد نیاز و ترجیح خود تصمیم بگیرد.

 


What بازدید : 95 یکشنبه 1393/09/02 نظرات (0)

چشمک‌زدن اوباما در حاشیه اجلاس G20

http://mj8.persianfun.info/img/93/9/Roozegar39/zimg_022_21.jpg

 
 

بشقاب سال ۱۳۵۸ با تصاویر بنی صدر، آیت الله طالقانی و آیت الله خمینی

http://mj8.persianfun.info/img/93/9/Roozegar39/zimg_028_27.jpg

 
 

شاه و فرح دیبا در پیست اسکی دیزین

http://mj8.persianfun.info/img/93/9/Roozegar39/zimg_009_9.jpg

 

What بازدید : 35 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)

تاریخچه پیدایش لاله‌های هلندی جالب است. امروزه این گل‌های هلندی تبدیل به یکی از بزرگترین جاذبه‌های گردشگری هلند شدند.

گروه سرگرمی روزنه 
این تصاویر در نگاه اول مثل نقاشی‌های مداد رنگی به نظر می‌رسند. رنگ‌های راه راه خالص ارغوانی، زرد، قرمز، صورتی، نارنجی و سبز ترکیبی بدیع شبیه پارچه چهل تکه پدید آورده اند! این نقش‌های رنگارنگ درحقیقت تصاویری از هلند در اواسط فصل رویش لاله‌هاست. بیش از 10.000 هکتار به پرورش این گل‌های حساس اختصاص داده شده است. در ماه می‌تمام این گل‌های لاله شروع به شکفتن می‌کنند. گل‌ها در اواخر اکتبر یا اول نوامبر کاشته می‌شوند و سپس بعد از شکفته شدن به گل فروشی‌ها فروخته می‌شوند. سالانه بیش از سه بیلیون گل در اینجا رشد می‌کنند و دو سوم آنها بیشتر به کشورهایی مثل آلمان و آمریکا صادر می‌شوند.. درآمدي معادل 90 ميليارد دلار در سال!!!

تاریخچه پیدایش لاله‌های هلندی جالب است. امروزه این گل‌های هلندی تبدیل به یکی از بزرگترین جاذبه‌های گردشگری هلند شدند. بزرگ ترین زمین‌های گل‌های لاله نیز در محلی به نام باغ گل Keukenhof است. این باغ‌ها از سال 1949 تبدیل به یکی از بزرگترین جذابیت‌های توریستی این منطقه شده اند. بودن در نمای باشکوهی از میلیون‌ها گل  لاله و انواع دیگر گل واقعا حس و حال بهار را به انسان می‌دهد. تماشای اینجا تجربه ای است که هیچگاه فراموش نمی‌شود. اینجا مکانی است برای پیر و جوان، دارندگان نمایشگاه‌های گل و افراد معمولی ای که می‌خواهند روز خوش و مطبوعی را تجربه کنند.

 

روزنه آنلاین

 


What بازدید : 30 یکشنبه 1393/08/25 نظرات (0)
«ایروموبیل ۳.۰» خودروی ساخت کشور اسلواکی است که از آن هم می توان بعنوان خودروی معمولی و هم بعنوان هواپیما استفاده کرد. این خودرو که از سوخت معمولی استفاده می کند، به دویست متر برای به پرواز در آمدن و پنجاه متر برای فرود احتیاج دارد.
 
استفان کلین، مخترع خودروی پرنده می گوید: «ما طرح های مختلفی را ایجاد کردیم و پیش نمونه های متعددی ساختیم. اکنون می توانیم این دستگاه را که بسیار واقعگرایانه است معرفی کنیم. من بعنوان خلبان آنرا امتحان کرده ام و در هوا عالی عمل می کند و بر روی زمین نیز بسیار خوب است.»

 
«ایرموبایل ۳.۰» اخیرا در جشنواره نوآوری شهر وین اتریش ارائه شد. وزن این خودرو ۴۵۰ کیلوگرم است و بالهایش هشت متر طول دارد و قابلیت پرواز تا هفتصد کیلومتر بدون سوختگیری را دارد. این خودرو فقط هشت لیتر در صد کیلومتر بعنوان خودرو و پانزده لیتر بعنوان هواپیما سوخت مصرف می کند.
 

استفان کلین می گوید: «منظور ما ساخت یک خودروی پرنده یا هواپیما برای جاده نیست. می خواهیم یک مقوله جدید ایجاد کنیم. یعنی ما خودرویی ساختیم که مانند یک خودروی معمولی در جاده عمل می کند و در هوا هم مانند یک هواپیمای معمولی است.»

حالا باید منتظر ماند و دید آیا این پروژه ای واقعگرایانه است یا مشکلات ساختاری و نگرانی های ایمنی از توسعه آن جلوگیری خواهد کرد.

 

What بازدید : 36 دوشنبه 1393/08/19 نظرات (0)


 

تلفن‌های هوشمند متنوعی با پلتفرم‌ها، مشخصات فنی، ویژگی‌های ظاهری و بسیاری فاکتورهای دیگر در بازه‌های مختلف قیمتی عرضه شده‌اند. همین تنوع در بین گوشی‌های مختلف باعث شده تا ما در زمان خرید بسیار گیج شویم و نیاز به راهنمایی خوب و جامع پیدا کنیم. در همین راستا بحث انتخاب تلفن‌های هوشمند برای خرید را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده‌ایم تا در تصمیم گیری بهتر به شما کمک کنیم.
 

 

در بخش راهنمای خرید برای گوشی‌های ارزان قیمت، به بحث و بررسی درباره بهترین تلفن‌های موجود در بازار که تقریبا قیمتی کمتر از ۶۰۰ هزار تومان دارند، خواهیم پرداخت. مطمئنا تلفن‌های زیادی چه هوشمند و چه غیر هوشمند در این بازه‌ی قیمتی وجود دارند، اما راهنمایی که ما به شما خواهیم رساند بر سه عبارت «هوشمند بودن»، «بهترین بودن» و «ارزان بودن» تکیه دارد. در ادامه، تلفن‌های هوشمندی را به شما معرفی خواهیم کرد که از نظر زومیت در رنج محصولات ارزان قیمت، بهترین هستند و انتخاب‌های بهتری نسبت به تلفن‌های موجود دیگر به حساب می‌آیند.

این راهنما برای خریدارانی توصیه می‌شود که در آبان ماه یا اوایل آذر ماه قصد خرید تلفنی هوشمند و البته ارزان قیمت را دارند. تلفن‌هایی که نام خواهیم برد ترتیب و اولویتی ندارند و همگی انتخاب‌های خوبی به حساب می‌آیند، اما برای راهنمایی بیشتر در بخش مربوط به هر تلفن برتری‌های آن دستگاه را نسبت به باقی گوشی‌های موجود در لیست ذکر می‌کنیم تا راحت‌تر درباره مشخصات فنی و دیگر موضوعات تصمیم بگیرد و تنها بحث سلیقه و ترجیح شما باقی بماند. در ادامه با ما همراه باشید تا ۸ تلفن برتر ارزان قیمت را همراه با قیمت روز آن‌ها به شما معرفی کنیم.

این راهنمای خرید هر ماه و براساس تغییرات قیمت و عرضه‌ی محصولات جدید به بازار کشور بروز خواهد شد.

 

نکاتی که پیش از خرید تلفن هوشمند باید به آن‌ها دقت کنید:

۱. صفحه نمایش یکی از تاثیرگذارترین بخش‌های هر تلفن هوشمند است، هرچه صفحه نمایش در تلفن مورد نظر شما، تصویر با کیفیت‌تری ارائه کند، استفاده از آن لذت‌بخش‌تر می‌شود. در تلفن‌های انتخاب شده در این لیست سعی کرده‌ایم مواردی را گرد آوریم که از صفحه‌نمایش‌های IPS LCD یا AMOLED بهره می‌برند. با این حال نمی‌توان از تلفن‌های ارزان قیمت انتظار صفحه نمایش‌های بسیار خوب را داشت.

۲. ابعاد و وزن در تجربه‌ی کاربری تاثیری زیادی دارند، سعی کنید تلفن مورد نظر شما تا جای ممکن سبک و تا حد معقولی باریک باشد.

۳. کیفیت ساخت اکثر تلفن‌های میان رده و ارزان قیمت چندان مناسب نیست؛ با این حال سعی کردیم در این لیست تلفن‌هایی را قرار دهیم که از بدنه‌ی با کیفیت‌تری بهره می‌برند.

۴. دوربین اکثر تلفن‌های هوشمند انتخاب شده در این راهنما چندان مناسب نیست اما براساس تجربه‌ی ما هواوی در Honor 3C بهتر از باقی برندها عمل کرده است.

۵. تلفن‌های میان‌رده و ارزان قیمت کمتر از نظر نرم‌افزاری مورد توجه تولیدکنندگان قرار می‌گیرند. این تلفن‌ها معمولا یا بسته‌های بروز رسانی به نسخه‌های جدید سیستم‌عامل مربوطه را دریافت نمی‌کنند، یا اگر دریافت کنند این کار به مراتب دیرتر از تلفن‌های پرچمدار انجام می‌شود. از این رو سعی کنید تلفنی که انتخاب می‌کنید نسخه‌ی جدیدتر از اندروید یا ویندوز فون را داشته باشد.

۶.سعی کنید پیش از انتخاب هر کدام از این تلفن‌ها یک‌بار آن‌ها را از نزدیک دست بگیرید و موردی را انتخاب کنید که به سلیقه‌ی شما بیشتر نزدیک است.

 


What بازدید : 76 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

یک رمزعبور خوب باید چه ویژگی های داشته باشد

برطبق نظریه یک کارشناس : ترکیب یک رمز عبور خوب باید لااقل بیشتر از شش کاراکتر باشد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، داریوش زندی با تاکید بر اینکه برای داشتن یک رمز عبور خوب اکثر کارشناسان امنیتی ترکیبی از حروف، اعداد و کاراکترهای خاص را پیشنهاد می‌دهند اظهار داشت: رمز عبور باید به 
صورتی باشد که به راحتی فراموش نشود.

همچنین وی افزود: ساختن یک رمز عبور خوب به گونه ای که برای افراد سودجو قابل حدس و دسترسی نباشد مستلزم روش‌های مختلفی است.

این کارشناس ارشد هوش مصنوعی با اشاره به اینکه این روش‌ها برای افراد مختلف متفاوت است افزود: بعضی از افراد با ترکیب اطلاعات شخصی خود اقدام به ساخت رمز عبور می‌کنند به این صورت که 
فردی به اسم احمد با شماره شناسنامه 1209 با ترکیب نام شماره شناسنامه خود به یک رمز عبور به ظاهر ahmad1209 دست می‌یابد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


وی افزود: این روش هم یک رمز عبور طولانی را می سازد و هم ترکیبی است از اعداد و حروف و همچنین قابل فراموشی نیست.

زندی با بیان اینکه هک کردن یک رمز عبور با این روش توسط برنامه‌های کامپیوتری بسیار سخت است، عنوان کرد: یک روش برای هک اینگونه رمز عبورها هک اجتماعی می باشد که طرف سودجو با 
استفاده از طرح ریزی‌های گوناگون برای فرد مورد نظر، اطلاعات شخصی وی را بدست می‌آورد.
وی ادامه داد: یکی از بهترین روش ها برای ساخت رمز عبور مطمئن استفاده از نرم‌افزار LastPass است. به طور خلاصه این نرم افزار یک ابزار برای مدیریت رمز عبورهای شماست به علاوه این قابلیت را به 
شما می‌دهد تا رمز عبورهای مطمئنی را برایتان به صورت ترکیب عدد و حرف و کاراکترهای خاص تولید کند.

وی افزود: برای اکثر افراد فارسی زبان این اتفاق افتاده که می‌خواهید فارسی تایپ کنید اما به اشتباه بدون اینکه زبان کیبورد را عوض کنید می‌بینید که کلی کاراکتر انگلیسی کنار هم قرار گرفته‌اند که هیچ 
معنی خاصی نمی‌دهند. میتوان از همین روش برای ساخت رمز عبور استفاده کرد؛ به این شکل که یک جمله یا یک بیت شعر یا مطلبی که در ذهنتان هست و قابل فراموش کردن نیست را بدون اینکه کیبورد 
صفحه را به زبان فارسی تغییر دهید تایپ کنید. نتیجه کار یک رمز عبور عجیب و غریب و بسیار امن می شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر این روش را با عدد و کاراکترهای خاص ترکیب کنید یک رمز عبور تقریبا غیرقابل نفوذ به دست خواهید آورد.

 


What بازدید : 73 پنجشنبه 1393/08/01 نظرات (0)


 

پاییز سر رسیده و با خود خنکای لذت بخش و شاعرانه‌ای را به همراه دارد، در دنیای تکنولوژی نیز این فصل بسیار مهم و دوست داشتنی است چرا که شاهد دستگاه‌های موبایل فوق‌العاده‌ای هستیم که به تازگی رونمایی شده‌اند و آماده‌اند تا به بازار‌ها عرضه شوند و بسیاری از طرفداران گجت‌ها را به خود جذب کنند. در ادامه قصد داریم درباره مهمترین و برترین محصولاتی که در این فصل به فروشگاه‌ها هجوم می‌آورند و گزینه‌ای بسیار خوب برای خرید هستند صحبت کنیم. چه کسی می‌داند، شاید یکی از همین دستگاه‌ها، گوشی‌ هوشمند بعدی شما باشد.

 

What بازدید : 36 سه شنبه 1393/07/29 نظرات (0)

شرکت بزرگ اپل شهرت جهانی خود را مدیون محصولات خاص و پرفروشی می‌داند که در یک دهه پیش روانه بازار کرده است.

از انواع آیپادها و آیفون‌ها گرفته تا جدیدترین آیپدها همگی جزء محصولاتی بوده‌اند که به لطف طراحی فوق العاده و بازاریابی مناسب شرکت اپل جزء بهترین‌های بازار شناخته شده‌اند و توانسته‌اند مشتریان ثابت و وفاداری برای خود داشته باشند.

اما جالب است بدانید که نام شرکت اپل همیشه با موفقیت و عرضه بهترین محصولات همراه نبوده است.
برخی از محصولات این شرکت به ویژه در دهه‌های 80 و 90 میلادی با شکست‌های بزرگی مواجه شدند و نتوانستند به هیچ وجه محبوبیت لازم را بدست بیاورند. 
شرکت پل از زمان حضورش در برخی از برهه‌های زمانی محصولاتی را روانه بازار کرده است که شکست‌های بزرگی محسوب می‌شوند و این شرکت تمام تلاش خود را می‌کند تا کسی این محصولات را به یاد نیاورد.

برای اینکه کمی با روی دیگر سکه نیز آشنا شوید، در ادامه به معرفی بدترین و ناموفق‌ترین محصولات شرکت اپل در سال‌های گذشته خواهیم پرداخت.

 


سیستم پخش آیپاد
اپل با محبوب شدن دستگاه پخش موسیقی خود آیپاد تلاش کرد تا سیستم پخشی را نیز برای این محصول دوست داشتنی خود روانه بازار کند. iPod Hi-Fi مانند بسیاری از محصولات اپل طراحی بسیار زیبا و چشمگیری داشت و با اکوسیستم اپل کاملاً هماهنگ بود اما کیفیت صدای تولیدی این سیستم پخش به هیچ وجه در حدو اندازه سیستم‌های پخش موجود در بازار نبود.

www.ROZANEHONLINE.com

What بازدید : 62 شنبه 1393/07/26 نظرات (0)

گروه صنعتی ایران خودرو با همکاری خودروسازان جهان پنج محصول جدید رنو کلیو، کپچر، خودرو H30 و S30 شرکت دانگ فنگ که هر دو از موتور پژو بهره مند هستند و بنز E250 را در نمایشگاه بین المللی تبریز رونمایی کرد.

 گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه تولید برندهای مشترک با همکاری خودروسازان معتبر جهانی برای تکمیل سبد محصولات خود در این نمایشگاه این پنج محصول را رونمایی کرد.

عرضه این محصولات که سدان و کراس اورو هستند با هدف توسعه سهم بازار و پاسخگویی به نیاز مشتریان و تنوع‌بخشی صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش این گروه صنعتی در نمایشگاه خودرو تبریز محصولات جدیدی از جمله رنو کلیو، کپچر، خودرو H30 و S30 شرکت دانگ‌فنگ که هر دو از موتور پژو بهره‌مند هستند و بنز E250 را در نمایشگاه مذکور به بازار معرفی کرده است.

در این نمایشگاه محصولاتی مانند دنا، وانت PU1، پارس TU5 دو ایربگ و سورن S 90 به نمایش گذاشته شده است.

علاوه بر عرضه محصولات جدید در نمایشگاه تبریز، گروه صنعتی ایران خودرو به همراه شرکت‌های ساپکو، ایساکو، آپکو، ایران خودرو دیزل، امداد خودرو ایران آخرین دستاوردهای صنعتی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو از امروز تا ۲۵ مهر ماه همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۰:۳۰ برای بازدید تمام متخصصان و عموم هموطنان دایر است. عکس های فرج صمدی عکاس ایرنا و روح الله وحدتی از رونمایی این ۵ خودروی جدید را در زیر می بینید.

http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Iran-Khodro/163963_230.jpg

http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Iran-Khodro/163964_460.jpg

 

What بازدید : 46 پنجشنبه 1393/07/17 نظرات (0)

پاریس با واژه هایی مانند هنر، شکوه و زیبایی توصیف می شود و مکانی فوق العاده برای معرفی دستاوردهای طراحی و مهندسی صنعت خودروسازی نیز محسوب می شود. اتو شو پاریس نخستین نمایشگاه خودرو جهان بوده و رویدادی بسیار مهم در این صنعت است که تولیدکنندگان مشهور خودرو آخرین مدل های مفهومی و تولیدی خود را در آن به نمایش می گذارند. تاریخچه برگزاری این نمایشگاه به سال 1898 باز می گردد و هر ساله برگزار می شود. در ادامه این مطلب نگاه کوتاهی به برخی از چهره های مطرح عرضه شده در نمایشگاه خودرو پاریس خواهیم داشت.


 

S A L I  J O O N

 

دیتر زچه، رئیس دایملر و رئیس بخش خودروهای مرسدس بنز در کنار مرسدس AMG GT محصول جدید این شرکت که جانشین مرسدس بنز SLS می شود.

 


S A L I  J O O N

خودرو بسیار زیبای آلفارومئو 4C اسپایدر توجهات بسیاری را در نمایشگاه خودرو پاریس به سوی خود جلب کرد.

 

What بازدید : 144 سه شنبه 1393/07/15 نظرات (0)

بچه مایه دارهای تهرانی چطور زندگی می کنند؟! لابد با خواندن این تیتر گمان کردید که عکاس و خبرنگار پارسینه شال و کلاه کرده اند و رفته اند در بین بچه مایه دارها! و گزارش زندگی آنها را پاپاراتزی وار تهیه کرده اند! حتما همین حالا خیلی از خواننده ها ما را به نقص حریم خصوصی متهم کرده اند و آماده اند که در کامنت ها خدمت ما برسند، اما …اما باور کنید داستان چیز دیگری است!

این خود “بچه مایه دارهای تهرانی” هستند که صفحه ای برای نمایش سبک زندگی شان ساخته اند و این عکسها را نه عکاس ما، بلکه دوربین موبایل خود آنها با رضا و رغبت ثبت کرده است.

مایه داربودن در تهران یعنی بالا ونک! یعنی یک جبر جغرافیایی شیرین! بگذریم که خیلی از این مایه دارها، نسبتی با ساکنان و باغداران و اهالی قدیمی شمیران ندارند و یک شبه(!) کیسه ای دوخته اند و جالا شده اند مایه دار! ما هم اول باورمان نمی شد این عکسها مال تهران خودمان باشد، اما اینجا لس آنجس نیست، اینحا تهران است! باور کنید!

http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Money/zimg_001_1.jpg

از میدان ونک به بالا! آفریقا…جردن و حالا اسمش شده “خیابان نلسون ماندلا”، اسم حیابان اعیانی تهران، قهرمان مبارزه با نژادپرستی آفریقای جنوبی است، جالب است نه؟!

http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Money/zimg_002_2.jpg

پول، پول می آورد و…برج! برج که نه ..کاخ های عمودی در آسمان! آسمان مال مایه دارها است!


What بازدید : 84 شنبه 1393/07/12 نظرات (0)
What بازدید : 63 چهارشنبه 1393/07/09 نظرات (0)

اینجا کارنامه چند تن از مهمترین ستاره های سینمای ایران در دو دهه اخیر را مرور کرده ایم؛ مردان و زنان بازیگری که یک زمانی تماشاچیان برای دیدنشان روی پرده نقره ای سر و دست می شکستند؛ و امروز گرچه هنوز هستند اما دیگر مدت هاست فیلمی از آنان روی پرده، شوری در کسی برنمی انگیزد و شوق تماشا را بیدار نمی کند.

وقتی به عدد سال های این کارنامه نگاه کنید، متوجه می شوید که عمر «ستارگی» اغلب ستاره های ما به یک دهه هم نمی رسد و آفتاب جذابیت و فروش شان در کمتر از ۱۰ سال غروب می کند. اگر دنبال چرایی این اتفاق هستید، این مطلب ما را از دست ندهید. فقط تاکید بر این نکته ضروری است که نمی توان ادعا کرد دوران این ستاره های دیگر تمام شده؛ چرا که سینمای ایران، مثل فوتبال دنیا، هیچ چیزش قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی در آن امکان دارد!

 

ابوالفضل پورعرب

۵۳ ساله

طلوع (وقتی شناختیمش): ۱۳۶۲ (زخمه)

اوج (وقتی ستاره شد): ۱۳۶۸ (عروس)

غروب (وقتی ستاره نیست): ۱۳۷۸ (دست های آلوده)

پورعرب، بعد از جمشید هاشم پور و بیژن امکانیان، سومین استار مرد سینمای بعد از انقلاب ایران است. (جالب اینکه با هر دوی این چهره ها هم بعدا همبازی شد: در «نیش» با هاشم پور، و در «آواز تهران» با امکانیان). بازیگری که به همراه نیکی کریمی، هر دو از کشف های بهروز افخمی بودند و تا پنج شش سالی بعد از عروس، جوان اول فیلم های قهرمان محور ما محسوب می شد. پورعرب تا قبل از «مردی شبیه باران» سهیلی، دو باری نامزد دریافت سیمرغ شد و ناکامی اش در دریافت این جایزه، پچ پچ هایی سر زبان ها انداخت که از مخالفت مسئولان سینمای کشور با پر و بال دادن به یک ستاره حکایت می کرد.

بردن سیمرغ برای یک فیلم دفاع مقدسی هم از زاویه ای دیگر به این شایعات دامن می زد. با این حال او بعد از این فیلم رفته رفته و به دلایلی نامشخص در مسیر نزول قرار گرفت و غیر از «غریبانه» احمد امینی و «دست های آلوده» سیروس الوند تا مدت ها با کارگردان اسم و رسم داری کار نکرد. پورعرب در اواسط دهه ۷۰ با «مسافر» سیروس مقدم سر از تلویزیون درآورد و در ۱۵ سال اخیر به علل مختلفی از جمله بیماری سهمگینی که گریبانش را گرفته بود، بیش از ۱۰ کار در سینما نداشت که آخرینش به ۵ سال قبل برمی گردد. حتی حضور او در «وضعیت سفید» هم تحت تاثیر این بیماری قرار گرفت و شنیده ها خبر از این می دهند که تیم سازندگان سریال، به دلیل ضعف و ناتوانی جسمی مفرط او، از مدت حضور نقش اش در مجموعه کاستند.

پورعرب که حتی سال گذشته شایعه مرگش هم دهان به دهان چرخید، بالاخره سرحال و قبراق جلوی دوربین هفت حاضر شد و گفت دیگر علاقه ای به حضور جلوی دوربین ندارد اما وسوسه سینما هنوز دست از سر اوبرنمی دارد؛ هر چند به شکلی دیگر این بار پشت دوربین. باید دید آخر و عاقبت تهیه کنندگی و کارگردانی او که سابقه دستیار کارگردانی در فیلم «دزد و نویسنده» (۱۳۶۵) را دارد، به کجا می کشد.

ستاره های خاموش سینمای ایران

 




What بازدید : 49 چهارشنبه 1393/07/09 نظرات (0)
What بازدید : 33 چهارشنبه 1393/07/09 نظرات (0)

 

 

مایکروسافت بصورت رسمی از نسخه‌ی بعدی سیستم‌عامل ویندوز با نام Windows 10 رونمایی کرد! وقتی همه فکر می‌کردند که نسخه‌ی بعدی ویندوز با نام ویندوز ۹ منتشر خواهد شد، مایکروسافت عدد ۱۰ را برای ویندوز بعدی انتخاب کرد. این سیستم‌عامل با نام رمز Windows TH و نام‌های دیگری همچون Windows X، Windows One نیز شناخته می‌شد. اما چه تغییراتی در ویندوز ۱۰ اعمال شده است؟

مایکروسافت دقایقی پیش و در خلال کنفرانس اختصاصی خود، نسخه‌ی جایگزین ویندوز ۸ را با نام ویندوز ۱۰ رونمایی کرد.

مایکروسافت از ویندوز ۱۰ به عنوان جامع‌ترین پلتفرم دنیا یاد می‌کند. پلتفرمی که از طیف وسیع سخت‌افزارهای مختلف در قالب یک راه‌حل جامع پشتیبانی می‌کند. جو بلفیور از مایکروسافت به این نکته اشاره کرد که میلیون‌ها مشتری این شرکت هنوز از سیستم‌عامل ویندوز ۷ استفاده می‌کنند و رمودندی‌ها مایل هستند تا آن‌ها را تشویق به بروز رسانی به نسخه‌ی ۱۰ ویندوز کنند. مایکروسافت در ویندوز ۱۰ تغییراتی اعمال کرده تا نظر مثبت کاربران قدیمی ویندوز را نیز جلب کند.

تری میرسون در کنفرانس امروز مایکروسافت گفت که ویندوز ۱۰، تجربه‌ی مناسب و صحیح مربوط به هر ابزاری را ارائه می‌کند. در ویندوز ۱۰ شما شاهد رابط کاربری سازگار با ابزار مورد استفاده خود را خواهید داشت. این بدین معناست که وقتی در حال استفاده از کامپیوتر هستید، ویندوز طوری تغییر شکل پیدا می‌کند تا همه‌چیز برای استفاده از ماوس و صفحه‌کلید فراهم شود. اگر از ویندوز بر روی تبلت استفاده کنید، آن وقت رابط کاربری ویندوز برای استفاده در ابزارهای لمسی تغییر شکل می‌یابد. می‌توان ویندوز ۱۰ را در واقع ترکیبی از ویندوز ۷ و ویندوز ۸ دانست.

ویندوز 10

در ویندوز ۱۰ رابط کاربری مدرن در کنار منوی استارت سنتی که در ویندوز ۸ حذف شده بود قرار می‌گیرد و از این رو احتمالا کاربرانی که به دلیل حذف این منو، مایل به استفاده از ویندوز ۸ نبودند، از ویندوز ۱۰ استقبال کنند. منوی استارت کمی از نظر ظاهری تغییر کرده است تا با گرافیک مدرن و زبان طراحی مسطح مایکروسافت سازگار شود. اگر کاربر بخواهد هنوز می‌تواند به محیط مترو یا مدرن ویندوز و کاشی‌های زنده نیز دسترسی داشته باشد.

مایکروسافت در کنفرانس امروز گفت: در ویندوز ۸ وقتی کاربر یک اپلیکیشن مدرن را اجرا می‌کرد وارد یک محیط متفاوت می‌شد. ما در ویندوز ۱۰ نمی‌خواهیم این وضعیت دوگانگی ایجاد شود. کاربری که بخواهد از PC استفاده کند به راحتی قادر خواهد بود تا رابط کاربری آشنا به همراه صفحه‌کلید و ماوس را تجربه کند.

در ویندوز ۱۰ سیستم جستجو نیز بهبود یافته است و حالا وقتی به دنبال موضوع خاصی بگردید علاوه بر نتایج گردآوری شده از اطلاعات موجود در کامپیوترتان، اطلاعات مرتبط در وب نیز لیست می‌شوند.



What بازدید : 82 سه شنبه 1393/07/08 نظرات (0)

 

www.ROZANEHONLINE.com

 

"گرامی‌ها"، "حدادزاده‌ها"، "نوریانی‌ها"، "دیلمی‌ها" و ...؛ هر جا سخن از "واردات خودرو" در میان باشد، این نام‌ها بیش از هر نام دیگری می‌درخشند. نه اینکه تجارت اصلی همه این نام‌ها، "خودرو" باشد، اما گزاف نیست اگر بگوییم بیشترشان به‌واسطه "واردات خودرو" شناخته می‌شوند و این بخش از تجارت آنها است که به‌نوعی برایشان "پرستیژ" و کلاس کاری به ارمغان آورده است. نگاهی به گذشته این نام‌ها، نشان می‌دهد خانوادگی "تاجر" بوده و حتی از سال‌ها قبل از انقلاب به کار تجارت می‌پرداخته‌اند و اگرچه حالا بیشتر به واسطه "واردات خودرو" نامشان بر سر زبان‌ها است، اما منابع اصلی درآمد آنها "خودرو" نیست، البته به جز "حدادزاده‌ها". 

 

گروه سرگرمی ROZANEH

سلطانی که دیگر سلطان نیست

هرچند کارشناسان معتقدند با توجه به حضور برندهای مختلف در بازار خودروهای خارجی ایران، نمی‌توان سلطان و برندی شماره یک را برای این "بازار" معرفی کرد، اما به هر حال نام‌هایی که به آنها اشاره شد، هم‌‌اکنون اصلی‌ترین تاجران خودرو در ایران به شمار می‌روند. در این بین، شاید بتوان از "حدادزاده‌ها" به‌عنوان خاندانی که تجارت اصلی‌شان در واردات خودرو است، نام برد.

پیشینه تجارت در خانواده حدادزاده، به "ناصر حدادزاده" برمی‌گردد که شرکت ایرتویا را در دست داشت و در واقع نمایندگی رسمی واردات محصولات تویوتا به ایران بود. 

تا همین چند سال پیش و قبل از حضور پررنگ خودروهای کره‌ای در ایران، تویوتا اصلی‌ترین برند در بازار خودروهای خارجی کشور و به اصطلاح "سلطان" آن بود؛ اما حالا دیگر خبری از ابهت گذشته نیست و این موضوع البته با اعمال تحریم‌ها علیه ایران، ‌ارتباط دارد.

"حدادزاده‌ها" البته پس از افول حضور تویوتا در ایران، بیکار ننشستند و این بار به سراغ رنو رفتند تا واردات محصولات این خودروساز فرانسوی را در اختیار بگیرند. آنها با تاسیس شرکتی به نام "نگین خودرو" به نماینده خودروهای وارداتی رنو در ایران تبدیل شدند تا به‌نوعی افول ایرتویا را جبران کنند، هرچند چندان موفقیتی در این راه کسب نکردند و خودروهای وارداتی رنو هنوز آن طور که باید و شاید، در بازار ایران جا نیفتاده‌اند. هرچه هست، "حدادزاده‌ها" که جدای از واردات خودرو، به ساختمان سازی نیز مشغول هستند، کم یا زیاد، هنوز هم نماینده رسمی واردات خودروهای تویوتا و رنو به ایران محسوب می‌شوند و شاید اگر مذاکرات هسته‌ای به نتیجه برسد و تحریم‌ها لغو شوند، ایرتویا باز هم بتواند به دوران اوج خود برگردد. 



What بازدید : 27 یکشنبه 1393/07/06 نظرات (0)
What بازدید : 87 شنبه 1393/07/05 نظرات (0)

الهام گرفتن از طبیعت برای حل مشکلات انسان ایده ای محسوب می شود که به شکل گیری "علم تقلید حیاتی" (Biomimetics) منجر شده است. با گذشت زمان، روند تکامل به پیشرفت هایی باورنکردنی منجر شده که از فتوسنتز در گیاهان تا چشم انسان را در بر می گیرد. در همین راستا، دانشمندان فناوری هایی را توسعه داده اند که با الهام و تقلید از برخی نوآوری های منحصر به فرد در طبیعت شکل گرفته اند. در ادامه این مطلب برخی از آنها را معرفی می کنیم.

 

کرم خاکی = ماشین آلات حفر تونل (TBM)

salijoon.ws

ماشین آلات حفر تونل (TBM) یک کپی مکانیکی از کرم های خاکی محسوب می شوند. همانند کرم خاکی، ماشین آلات حفر تونل برای خوردن خاک و خروج آن از سمت دیگر دستگاه طراحی شده است. چه کرم خاکی و چه ماشین حفر تونل به طور مداوم در زیر خاک رو به جلو حرکت کرده و تونلی پشت سر خود به جا می گذارند.

 



What بازدید : 165 چهارشنبه 1393/07/02 نظرات (0)
What بازدید : 32 سه شنبه 1393/07/01 نظرات (0)

 

به تدریج رجوع کاربران برای خرید فبلت‌ها منجر به آن شده که این روز‌ها، بازار فبلت‌ها به شدت داغ شود و سازندگان گوشی‌های هوشمند نیز با پی بردن به این موضوع، طراحی و تولید فبلت‌های قدرتمند را در دستور کار خود قرار داده‌اند. حال اگر شما نیز به دنبال خرید یک فبلت خوب در ماه‌های پاییز می‌گردید، بهتر است نگاهی به این فهرست داشته باشید.

 

نیاز کاربران برای داشتن صفحه‌های بزرگ‌تر در گوشی‌های هوشمند، منجر به آن شده که بازار فبلت‌ها ـ که چیزی میان Phone و Tablet هستند ـ از همیشه داغ‌تر شود؛ هر چند به شکل سنتی یک فبلت صفحه نمایشی در اندازه ۶ اینچ را شامل می‌شود، اکنون ورود گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش‌های ۵. ۵ اینچ همچون iPhone ۶ Plus تحولی در مفهوم فبلت پدید آورده است. 

در اینجا نگاهی می‌اندازیم به بهترین فبلت‌ها از بزرگ‌ترین برند‌های بازار که در پاییز توان خرید آن‌ها را در بازار ایران خواهید داشت.
 

salijoon.ws
What بازدید : 44 دوشنبه 1393/06/17 نظرات (0)

این روزها آپشن معنایی دیگر پیدا کرده است. دیگر وجود سیستم تهویه مطبوع، گرمکن صندلی، آینه‌‌ و صندلی‌های برقی مُد نیستند. باید قبول کرد همه خودروسازان دنبال کسب مشتری بیشتر هستند.

از برندهای گمنام کشورهای غریبه گرفته تا بزرگان سرشناس. این میل شدید از طراحی‌های اغواکننده شروع می‌شود و تا تعبیه پیشرانه‌های پرقدرت ادامه پیدا می‌‌کند.اما تردیدی نیست که مهم‌ترین ابزار خودروسازان برای کسب بازارهای بیشتر، بحث امکانات و آپشن‌ها است. در حقیقت مشتری با این قابلیت‌ها است که تا مدت زمانی که مالکیت خودرو را دارد، سرگرم است.

در ادامه شما را با خاص‌ترین و به عبارتی جدیدترین آپشن‌های روز آشنا می‌کنیم.
 
هوندا LaneWatch
با این سیستم هوشمند دید سرتاسری نسبت به محیط اطرافتان پیدا می‌‌کنید. هوندا با تعبیه دو دوربین واید در زیر آینه بغل‌ برخی از خودروهایش به راننده این امکان را می‌‌دهد که در نقاط کوری که دید بصری آنها ضعیف است، کنترل خوبی داشته باشید. کاربری آن بسیار ساده است. فقط کافیست از روی صفحه نمایش خودرو، گزینه فوق را انتخاب کنید تا با هشدارهای رنگی قرمز و سبز و بوق‌های ممتد نسبت به حضور موانع در اطراف خود آگاه شوید. گفته می‌شود نسخه‌های فول آپشن آکورد و آکورا (از زیرمجموعه‌‌های) هوندا به چنین سیستمی مجهز هستند.


گروه سرگرمی ROZANEH 
 

نیسان Easy-Fill Tire
از ابتدای سال ۲۰۱۴ مدل آلتیمای این شرکت مجهز به یکی از کاربردی‌ترین آپشن‌ها شده است. داستان از این قرار است که اغلب مردم با نسبت باد لاستیک‌هایشان در تابستان و زمستان آشنایی ندارند. حتی برخی از تعمیرکاران نیز از عدد مربوطه اطلاعی ندارند. نیسان ژاپن به سادگی‌ هرچه تمام‌تر سیستمی را طراحی کرده است که به همه افراد این اجازه را می‌‌دهد که خود اقدام به تنظیم باد لاستیک‌هایشان کنند. به این صورت که به نسبت وزن خودرو و شرایط آب و هوایی، میزان مورد نظر خودکار محاسبه می‌شود کمتر یا بیشتر بودن آن به مالک اطلاع داده می‌شود.

گروه سرگرمی ROZANEH 


What بازدید : 40 دوشنبه 1393/06/10 نظرات (0)

 آرزوی خیلی از کودکان این بوده که محلی برای تعمیر حرفه‌ای عروسک‌هایشان وجود می‌داشت، گاهی بچه‌ها و والدینشان در خانه، حین تعمیر عروسک‌ها وانمود می‌کردند که در حال عمل جراحی آنها هستند. اما جالب است بدانید که خانواده چاپمن، سه نسل است که مشغول این کار هستند. 

آنها دقیقا از سال ۱۹۱۳ یعنی 101 سال پیش مرکز یا بیمارستانی برای تعمیر عروسک‌ها در سیدنی دارند. در بیمارستان آنها تا حالا میلیون‌ها عروسک و خرس تدی و وسایل بازی تعمیر شده‌اند و جراحان عروسک‌ها مدام انگشت و سر و چشم پیوند می‌زنند! جف چاپمن، رئیس جراحان این مرکز است!



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 44 دوشنبه 1393/06/10 نظرات (0)

 بدون شک هیچ چیز مانند یک نمایشگاه پویا نمی تواند گرد و غبار را از صنعت خودروی یک کشور پاک کند. در مسکو اتفاقات مهمی برای بازار خودروی روسیه در حال رقم خوردن است و مدل های جدیدی در نمایشگاه خودروی 2014 مسکو عرضه شده است. گذشته از اینکه مسکو امسال میزبان سالانه خودروسازان مطرح دنیا برای عرض اندام نوآوری هایشان در عرصه این صنعت بین المللی بود.

وقتی به صنعت خودروسازی روسیه فکر می کنیم اولین نامی که به ذهن می آید، لادا است. این شرکت که 20 درصد بازار خودروی روسیه را در اختیار دارد مسلما مشهورترین شرکت خودروسازی روسیه است که با محصولات متنوعی در نمایشگاه مسکو امسال حاضر شده بود. شرکت های دیگری از جمله مرسدس بنز، سیتروئن، فورد، ب ام و، پورشه، پژو، آئودی، هیوندای، کادیلاک، هاوال، بنتلی، رولزرویس و همچنین خودروسازان ژاپنی با مدل هایی از لکسوس، میتسوبیشی و ... جزء طلایه داران این نمایشگاه بودند.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 55 یکشنبه 1393/06/09 نظرات (0)

کارل بنز، مهندس معروف آلمانی از پیشگامان صنعت خودروسازی محسوب می‌شود، از این رو جای شگفتی نیست که در آلمان موزه‌های متعددی به این صنعت و نمایش سیر تکامل خودرو اختصاص یابد. نگاهی به ۱۰ موزه برتر آلمان در این عرصه.

گروه سرگرمی روزنه   

موزه تاریخ خودرو (EFA)

آن دسته از علاقمندان که مایلند بطور کلی با دنیای خودرو و صنعت خودروسازی در جهان آشنا شوند، باید سری به موزه تاریخ خودرو (EFA) در آمرانگ، واقع در ایالت بایرن بزنند. در این موزه بیش از ۲۲۰ وسیله نقلیه، به ویژه خودروهای گوناگون در مساحتی بالغ بر ۶۰۰۰ متر مربع در فضایی جذاب به نمایش گذاشته شده‌اند.


گروه سرگرمی ROZANEH  

 مرکز وسایل نقلیه در موزه آلمان

البته نخستین خودروی مجهز به موتور سوختی (تصویر) که کارل بنز آن را به ثبت رساند، نه در موزه مرسدس بنز که در مرکز حمل و نقل موزه آلمان در مونیخ به نمایش گذاشته شده است. در این موزه انوع و اقسام وسایل نقلیه از خودرو گرفته تا دوچرخه و اتومبیل در مساحتی بالغ بر ۱۲ هزار متر مربع در معرض نمایش قرار گرفته‌اند.


 

What بازدید : 65 چهارشنبه 1393/06/05 نظرات (0)

تهران به عنوان پایتخت کشور دارای شرایط اقتصادی خاصی است و قیمت هایی که در این شهر گاهی اوقات شنیده می شود می تواند دود از سر هر انسانی بلند کند. این قیمت ها از خودروهای یک میلیاردی شروع می شود و به خانه های چند ده میلیاردی می رسد.

خانه های گران همیشه با امکانات ویژه ای به فروش می رسند تا ارزش ملک را بیشتر نشان بدهند. چندی پیش خانه ای برای فروش در یکی از سایت های خرید ملک قرار داده شده بود که در نوع خود قیمتی باورنکردنی و بسیار بالا داشت. در ادامه بیشتر با این خانه و قیمت سرسام آور آن آشنا خواهیم شد.

alt



برج مسکونی بهشت صحیح النسب یکی از آثار موفق مهندسین صحیح النسب است. این مجتمع لوکس و زیبا در منطقه زعفرانیه بنا گردیده است. مجتمع بهشت صحیح النسب دارای ۱۶ طبقه می باشد که ده طبقه اول دارای ۲ واحد و طبقات بالاتر تک واحدی هستند که پنت هاوس را نیز شامل می شوند.
واحدی که در این برج لوکس آماده فروش است ۵۳۲متر مساحت دارد و در طبقه هفتم واقع شده است(در تصاویر زیر یکی از واحدهای نمونه برج بهشت را خواهید دید). این واحد دارای چهار اتاق خواب(یک اتاق خواب مستر)، سه سرویس بهداشتی، یک اتاق مهمان در نزدیکی فضای پذیرایی، یک سوئیت با ورودی مجزا ویک آشپزخانه( آشپزخانه های این مجتمع با کابینت هایی ساخته کشور ایتالیا و سینک Franki ساخت سوئیس فرنیش شده اند) می باشد.

با وجود اینکه ۱۰ سال از ساخت این برج لوکس و زیبا می گذرد اما هنوز طراحی مدرنی در آن دیده می شود از دیگر امکانات این مجموعه می توانیم به سالن اجتماعات مبله، فضای لابی با مبلمان ایتالیایی و اسپانیایی، اتاق خدمه با آشپزخانه و سرویس مجزا، سیستم گرمایش چیلر جذبی کره ای و دو دستگاه بویلر، چهار آسانسور ۱۳ نفره، وجود چندین دوربین مداربسته و کنترل شبانه روزی فضای عمومی، پنجره های دوجداره، استخری با طراحی فوق العاده زیبا، سونا، جکوزی، جاده سلامتی، رووف گاردن، حیاط و فضای سبز با آبنمایی شیک اشاره کرد. لازم به ذکر است که ده طبقه اول مجتمع بهشت ظرفیت پارک ۲ خودرو و طبقات بالاتر و پنت هاوس ظرفیت پارک ۴ خودرو را دارا می باشد.

این امکانات لوکس و بی نظیر در کنار واحد 500 متری به قیمت باورنکردنی 17 میلیارد و 24 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

 


What بازدید : 47 چهارشنبه 1393/06/05 نظرات (0)

قهوه یکی از دلچسب‌ترین نوشیدنی‌ها در سراسر جهان است. طبق برخی گفته‌ها امروزه بیش از 400 میلیارد فنجان قهوه در سال مصرف می‌شود. اعراب در قرن پانزدهم برای اولین بار به کشت قهوه پرداختند. 

در سال 1843 یک فرانسوی نخستین دستگاه صنعتی تولید اسپرسو را عرضه کرد. از آن زمان تا کنون صنعت قهوه تغییرات متعددی به خود دیده استو البته واضح است که هر قهوه‌ای خوش طعم نمی‌شود لذا محل نوشیدن قهوه نیز به نوبه خود مهم است. در این نوشتار علاوه بر این که شما را با بهترین شهرهای جهان برای نوشیدن قهوه‌ای لذتبخش آشنا می‌سازیم، به برخی از کافه‌های برتر این شهرها نیز اشاره‌ای می‌نماییم.

لندن - انگلیس

www.ROZANEHONLINE.com

یک دهه قبل، استرالیایی‌ها و اهالی نیوزلند، اولین کافه شاپ‌های عرضه‌کننده قهوه اسپرسو را در لندن افتتاح کردند. از آن سال‌ها به بعد لندن میزبان تعداد بسیار زیادی قهوه‌خانه بوده است. 

با این حال اگر چه قهوه‌نوشی در جای جای لندن رواج دارد، ولی تا زمانی که این شهر بخواهد کاملاً حرفه‌ای در این عرصه عرض‌اندام کند، راهی نسبتاً طولانی در پیش دارد. کافی شاپ‌های برتر: شرق لندن مرکز تجمع بهترین کافه‌ها و کافی شاپ‌هاست که چند تا از معروفترین آنها عبارتند از: Allpress، Climpson & Sons و Caravan.

What بازدید : 46 سه شنبه 1393/06/04 نظرات (0)

این مرسدس بنز سال ۲۰۱۱ برچسب قیمت غیر قابل باور ۱۰ میلیون دلاری را به همراه دارد. این خودرو به هرچیز گران قیمتی که فکرش را کنید مجهز است. رینگ هایی از طلا ، طراحی داخلی طلایی و ۹۹۹ اسب بخار قدرت.

 

What بازدید : 92 یکشنبه 1393/06/02 نظرات (0)


در این مطلب 10 وسیله کاربردی را برایتان معرفی کرده ایم که در طول جنگ جهانی اول اختراع شده اند و وجود خود را مدیون سختی ها و کاستی های آن زمان هستند. 

زیپ

از اواسط قرن نوزدهم، آدم‌های زیادی روی ترکیب قلاب و گیره کار می‌کردند تا راهی مناسب برای جلوگیری از نفوذ سرما پیدا کنند. اما گیدئون سندباک سوئدی -آمریکایی بود که راه درست را پیدا کرد. او رئیس بخش طراحی شرکت یونیورسال فسنر شد و "وصل‌کننده بدون قلاب" را با یک سرخورنده اختراع کرد که دو سری دندانه را به هم قفل می‌کرد. ارتش آمریکا، به خصوص نیروی دریایی، آن را در طراحی یونیفرم‌ها و چکمه‌های خود به کار برد. بعد از جنگ، شهروندان نیز از آن استفاده کردند.

 www.ROZANEHONLINE.com 

 

What بازدید : 61 شنبه 1393/06/01 نظرات (0)

عمارت ميليوني رابين ويليامز پس از خودکشی ناگهانی وی با قیمت 20 تا 29 میلیون دلار به فروش گذاشته شد.

تا قبل از مرگ «رابين ويليامز» عمارت «ناپاولي» (Napa valley) به ويلاي خنده معروف بود،‌ ولي با درگذشت ناگهاني اسطوره خنده هاليوود،‌اين عمارت در کاليفرنيا براي فروش گذاشته شده است.

«ويليامز» اين عمارت را در سال 2003 خريداري کرد. عمارت خنده در فضايي به مساحت 620 جريب ساخته شده است.عمارت از سه طبقه 5 اتاق خواب،‌6 سرويس بهداشتي کامل‌، 2 آشپزخانه،‌ استخر،‌ کتابخانه،‌ اسطبل و باغ برخوردار است.

قيمت اين عمارت در سال 2012 بيش از 35 ميليون دلار تخمين خورد ولي امسال بين 29 ميليون و 900 تا 20 ميليون دلار ارزش گذاري شده است. عکس هایی از خانه رابنی ویلیامز که برای فروش گذاشته شده است را در زیر می بینید.

 

http://mj5.persianfun.info/img/93/5/Robin-Williams/150127_446.jpg

What بازدید : 52 شنبه 1393/06/01 نظرات (0)

هر ساله تعداد زیادی خودرو توسط خودروسازان در سرتاسر جهان به عنوان مدل‌های کاملاً جدید وارد بازار می‌شوند. برخی دیگر از مدل ها نیز با الهام گرفتن از طراحی مدل‌های قبلی خود با اسامی دیگر تولید می‌شوند و برخی دیگر مدل ها نیز تنها شامل تغییرات جزئی نسبت به مدل‌های پیشین خود بوده و به اصطلاح فیس لیفت هستند.

 امسال طبق آمار صورت گرفته تعداد مدل‌های کاملاً جدید خودروهای تولید شده بیشتر از سال‌های دیگر بوده است. مدل‌هایی که می‌توانند نقطه قوتی برای شرکت سازنده خود باشند و یا حتی بالعکس توانایی جذب مشتریان و نظر منتقدین را نداشته باشند.

در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی برخی از مهم‌ترین مدل‌هایی بپردازیم که از سال 2015 شاهد حضور آن‌ها در بازارها خواهیم بود.

 

 آکورا TLX

آکورا TLX قرار است جای هر دو مدل TL و TSX آکورا را در دسته خودروهای سدان این شرکت بگیرد. اکورا به عنوان برندی از هوندا در سال‌های اخیر تلاش داشته تا تمرکز خود را تنها بر روی مدل‌های کراس آور قرار ندهد. در نگاه اول آکورا TLX خودرویی فوق العاده با سیستم تعلیق یکپارچه و کارآمد است. طبق اخبار رسیده آکورا قیمت اقتصادی را هم برای این مدل در نظر گرفته است.

S A L I  J O O N

 

درباره ما
به سایت رسمی ویکتور چت خوش آمدید این سایت تنها سایت رسمی چت روم ویکتور چت بزرگترین چت روم فارسی زبان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند درصد این سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 637
  • بازدید سال : 10,651
  • بازدید کلی : 113,563