loading...
سایت تفریحی و سرگرمی ویکتور چت | چت روم فارسی | ویکتوریا چت
What بازدید : 26 چهارشنبه 1393/08/28 نظرات (0)

عکاس فرانسوی ساشا گلدبرگر یک سری عکس زیبا از تلفیق شخصیت ابرقهرمانان سینمایی با نقاشی های تاریخی ایجاد کرده که در نوع خود جالب و دیدنی است. او پوشش های مرسوم انگلیسی ها در قرن شانزدهم میلادی را بر تن قهرمانانی چون بتمن، سوپرمن، مرد عنکبوتی، برخی شخصیت های فیلم جنگ ستارگان، زورو، هالک، مرد آهنی و ... پوشانده است که در ادامه ایمیل مجموعه تصاویر این آلبوم را خواهید دید.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 63 چهارشنبه 1393/08/28 نظرات (0)

هنرمند هلندی Ramon Bruin در خلق نقاشی های 3بعدی استاد است. او آثاری بسیار شگفت انگیز و زیبا بر روی یک یا چند کاغذ خلق می کند.برخی از آثار برجسته او را می توانید در این آلبوم ببینید.


 

What بازدید : 53 سه شنبه 1393/08/27 نظرات (0)

صبح یکشنبه مراسم تشییع پیکر زنده یاد مرتضی پاشایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان با حضور هزاران نفر از علاقه مندان و طرفداران وی از تالار وحدت آغاز شد. 

این مراسم با پخش قطعاتی از آثار این خواننده موسیقی پاپ آغاز شده و گروه های مختلف مردمی از تهران و شهرستان ها با خوانش ترانه های این خواننده و مراسم سنج و دمام نوازی با خانواده این هنرمند فقید ابراز همدردی کردند.

خیابان شهریار تهران و بخش هایی از خیابان های مجاور به دلیل ازدحام جمعیت به طور کامل مسدود شد.

ازدحام جمعیت و ترافیک کم کم به خیابان های دیگر و حتی خروجی های ایستگاه های مترو کشیده شد.

طرفداران این خواننده که بیشتر از قشر جوان هستند عکس‌های مرتضي پاشايی را همراه دارند و یا روی لباس های خود چسبانده اند. طرفداران این خواننده جوان بخش‌هایی از قطعات معروف وی را می‌خوانند.

در این مراسم ابتدا متن پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط سید عباس سجادی قرائت شد و سپس علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد در سخنانی از مقام هنری زنده یاد مرتضي پاشايی تجلیل کرد و گفت: من امروز در اینجا چهره های نورانی را می بینم که این روزها شاهد تجلی احساس آنها بودم و برای شما ملتی که محبت را به عنوان اساسی ترین و ماندگارترین چهره مردم ایران نشان دادید، آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم خداوند روح مرتضی پاشایی را شاد کند که می دانم شاد هم هست.

جایزه‌ای که پاشایی به هنرمندان تئاتر داد

 وی افزود: من یادم می آید که حدود یک ماه پیش به اتفاق مرتضي پاشايی در مشهد حضور داشتیم و به هنرمندان برگزیده جشنواره تئاتر مناطق جایزه می دادیم و این برای هنرمندان تئاتر آن مراسم جالب بود که مرتضی پاشایی جایزه آنها را می دهد کما اینکه از او خواستند که در این مراسم برایشان بخواند.

 معاون هنری وزیر ارشاد ادامه داد: من دعا می کنم که خداوند روح متعالی این خواننده عزیز را با اولیا محشور کند و با همه این شوری که در اینجا هست بار دیگر به من ثابت شد که این ملت با این وحدت و بزرگی برای ما عزت و افتخار می آورند و به دنیا نشان می دهند که همه ما برای ستاره ها و کسانی که برای فرهنگ و هنر این سرزمین تلاش می کنند، احترام قائلیم.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: چند روز پیش که در بیمارستان بهمن او را ملاقات کردم همواره می خواست وقتی که مراسم تشییع پیکر او را برگزار می کنیم کاری کنیم که روحش شاد باشد و حال شما کاری کنید که امروز روح مرتضی شاد باشد.

 گریه‌های محمد علیزاده برای دوست و برادرش

 محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ که از دوستان و همراهان قدیمی زنده یاد مرتضی پاشایی است، سخنران بعدی بود که در سخنانی گفت: این روزها در خلوتم خیلی با مرتضی حرف زدم و شاید به خاطر این حرفها بسوزم اما در انتها روحم آرام شد چرا که دوست و برادر همیشگی من مرتضي پاشايی تبدیل به یک اسطوره شد.

 او خطاب به مرتضي پاشايی گفت: رفیق خیلی خوشحالم که لحظات تلخ و شیرین زندگی ام را با تو تجربه کردم و از شنیدن موسیقی تو به اندازه شنیدن موسیقی خودم لذت بردم. این خواننده موسیقی پاپ در ادامه صحبت های خود بیان کرد: عمری است که با دلم زندگی می کنم و اگر هم گریه کردم و فیلمبردارها و عکاس ها گریه های من را دیدند بدانند که این گریه ها در مقام محمد علیزاده نبود، من برای برادرم گریه کردم، من برای دوست عزیزم گریه کردم که تا پایان عمر به یاد او خواهم ماند.

 وی با تشکر از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر زنده یاد پاشایی تصریح کرد: باید دست این مردم با معرفت و دوست داشتنی را بوسه زد که از نقاط نزدیک و دور برای ابراز احساسات خود این چنین به اینجا آمدند.

من از همه شما و از دعاهای خیرتان در این چند روز که با خانواده مرتضي پاشايی بودید، سپاسگزارم و امیدوارم مرتضی همواره در کنار ما باشد. علیزاده بعد از اجرای قطعه « هواتو کردم» گفت: دوست دوست داشتنی من، دوست مهربان و رفیق بی عقده من، همه در این مدت برای زنده ماندن تو تلاش کردند و هر کاری کردند تا تو بمانی اما نشد ولی تو ما را به بزرگیت ببخش، اگر روزی فرزندی داشته باشم مطمئن باشید که از عمو مرتضی برایش خواهم گفت که این بار نه به عنوان یک خواننده بلکه به عنوان یک انسان دوست داشتنی همراه من بود چرا که او برای من فقط یک خواننده نبود.

**مرتضی پاشایی همیشه به فکر مردم بود

 عموی مرتضي پاشايی نیز ضمن تشکر از مردم به دلیل حضور چند هزار نفری، بیان کرد: شما خودتان مرتضی را بهتر از من می شناسید، شما عاشق مرتضي پاشايی بودید چون مرتضی عاشق شما بود، من خوب یادم می آید که هر شب برای ملاقات او به بیمارستان می رفتم او با همان حال مریض و ناخوش خود باز هم به فکر مردمی بود که در آن هوای سرد در محوطه بیمارستان حضور داشتند.

مرتضی در همان جا هم حتی در بیمارستان هم به فکر شما مردم شریف و عزیز بود. پاشایی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: شما شفای مرتضی را خواستید و خداوند مرتضی را یک سال دیگر به ما داد در حالیکه قرار بود به گفته پزشکان، او سال گذشته ما را ترک کند اما خدا مرتضی را به شما و ما هدیه کرد و او یک سال دیگر همراه ما بود.

 وی ادامه داد: مطمئن باشید هم اکنون مرتضی ما را نگاه می کند، مرتضی فقط متعلق به ما نیست، روح او در دل شماست و من مطمئنم او همچنان به فکر ملت شریف و مهربان ایران است به همین جهت از شما می خواهم در این چند روز با همین آرامش و با همین شکوه او را همراهی کنید.

 

 

 

What بازدید : 58 شنبه 1393/08/24 نظرات (0)

معماری در جهان اسلام یکی از بزرگترین جلوه‌های ظهور یک حقیقت هنری در کالبد مادی بشمار می‌رود. از لحاظ تاریخی معماری اولین هنری بشمار می‌آید که توانست خود را با مفاهیم اسلامی سازگار نموده، از طرف مسلمانان مورد استقبال قرار گیرد. معماری اسلامی، شیوه‌ای از معماری است که تحت تأثیر فرهنگ اسلامی بوجود آمده و دارای ویژگی هایی از قبیل گستره زمانی و گستره مکانی است و بعنوان یکی از موفق ترین شیوه‌های معماری در تاریخ معماری جهان بوده و با تعاریفی از قبیل زیبا، شگفت انگیز و پرشکوه قابل بازشناسی است.

تاقها، کاشی های موزائیکی و گنبدهای مدور از ویژگیهای ساختاریِ معماری اسلامی خصوصا در ایران است. قدمت معماری ایرانی به 5000 سال پیش از میلاد باز می گردد و بر معماری کشورهای هند، ترکیه و تاجیکستان تا زنگبار تاثیر شگرف گذاشته است. ساختمانها و مجموعه های متنوعی از قبیل مساجد، آرامگاهها، بازارها، پلها و قصرها از زمانهای قدیم و از دوران باستان باقی مانده اند. ایرانیان می دانستند که چگونه ساختمانهای بلند دارای فضای درونی گسترده بسازند و عبادتگاه هایشان همواره در تناسب و هماهنگ با عقاید و طبیعت اطرافشان بوده است. معماری مساجد در ایران از منطقه ای به منطقه دیگر تفاوت می کند که این تفاوتها ناشی از ساختارهای هندسی، مصالح و سبکهای مخصوص به هر محل است. این مساجد اغلب دارای ساختارهای بسیار پیچیده هستند که در آنها از تنوع رنگها، کاشی کاری و طرحهای نمادین استفاده شده است. گنبد مساجد با منعکس کردن نور خورشید، همچون یاقوتی فیروزه ای بر بام مساجد می درخشد و مسافرانی که از جاده ابریشم وارد ایران شده و از این راه گذر میکنند، قادرند از کیلومترها دورتر، این گنبدهای درخشان را ببینند.

مساجد نیز به نوبه خود عامل تجلی‌بخش قسمت مهمی از معماری و تاریخ اسلامی شهرهای دنیا را تشیکل می دهند که هر بیننده مسلمان و غیرمسلمانی را مجذوب می کنند، آشنایی با این تاریخ، عامل بالندگی به فرهنگ، تاریخ و هنر اسلامی ایرانی است. مساجد بسیار مدرنی در سرتاسر جهان در دهه گذشته ساخته شده اند که شاهکار مطلق هنر معماری اند که ایران اسلامی در این راستا نقش ارزنده ای را ایفا می کند و بناهای نفیس متعددی را می توانیم در ایران نام ببریم. در ادامه ایمیل نمونه هایی تصویری از معماری شگفت انگیز اسلامی در دنیا را می بینیم.




حرم حضرت فاطمه معصومه (س)، قم، ایران

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


مسجد نصیر الملک، شیراز، ایران

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


مسجد نصیر الملک، شیراز، ایران

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 81 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (0)

به دلیل اوضاع نامساعد مرتضی پاشایی پزشکان ملاقات با وی را ممنوع کرده اند اما با این حال در روزهای اخیر تعداد زیادی از هنرمندان و علاقمندان این خواننده ایرانی به ملاقات وی رفتند.

مرتضی پاشایی خواننده ایرانی که از چندی پیش با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند مدتی است در بیمارستان بستری شده است. در همین حال طی روزهای اخیر و با وخامت حال وی پزشکان وی را ممنوع الملاقات اعلام کرده‌اند با این حال جمعی از هنرمندان و علاقمندان این هنرمند در روزهای گذشته برای ملاقات با وی به بیمارستان رفتند.

در همین حال مدیر برنامه های پاشایی تمام اخبار و شایعات درباره به کما رفتن و فلج شدن وی را تکذیب کرد و خبرداد وضعیت جسمانی وی تا شامگاه دوشنبه ۱۹ آبان حدود ۳۰ درصد بهتر شده است.

مهدی کرد همچنین در واکنش به انتشار خبر فوت مرتضی پاشایی در برخی رسانه ها گفت: خبر فوت مرتضی حقیقت ندارد. مرتضی نسبت به دیروز حال بهتری دارد و انشاالله با دعای خیر مردم بهتر هم خواهد شد.

از جمله هنرمندان و چهره هایی که تا کنون به ملاقات پاشایی رفته اند می توان به مهناز افشار، بهنوش بختیاری، محمد رضا گلزار، علی کاظمی، علی لهراسبی، روزبه نعمت اللهی، فرزاد فرزین، محمد علیزاده، شهرام شکوهی، هادی کاظمی، مازیار فلاحی، میلاد ترابی، مهرداد نصرتی، علی دایی، بهروز رهبری فر  و  محمد نوازی و شیث رضائی اشاره کرد. عکس های فاطمه بهبودی عکاس ایسکانیوز از بیمارستان محل بستری پاشایی را در زیر می بینید.

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Pashai/169798_677.jpg

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Pashai/169799_138.jpg

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Pashai/169800_495.jpg

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Pashai/169801_221.jpg

 

What بازدید : 47 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (0)

هنرمند و طراح João A. Carvalho با نام مستعار J. Desenhos در تبدیل کاغذ های سفید به آثار 3بعدی و توهم انگیز مهارت خاصی دارد.او با استفاده از سایه و بازی با خطای چشم نقاشی های 3 بعدی بسیار جالب و شگفت انگیزی میکشد و با اضافه کردن خطوط آبی رنگ راه راهی مانند صفحات دفتر ، نقاشی هایش را بیشتر از قبل توهم انگیز جلوه می دهد.


 

What بازدید : 130 شنبه 1393/08/17 نظرات (0)

همان طور که می دانید، لوگو ها نقش اصلی را در برند سازی بازی می کنند. یک لوگو خوب می تواند کمک بزرگی به شناختن کالا یا خدمات شما بکند. در این مقاله به صراحت به شما می گوییم که از طریق طراحی قوی و مراحل باز طراحی چطور برند ها به خوبی خودشان را ارائه می کنند.

البته، برای کسانی که در شغل شان موفق هستند، معانی پنهان در این لوگو ها به خوبی قابل درک نیست. شما نمی توانید ابتکار این طراحی ها را دریابید و اینکه چگونه آنها مفهوم شان را با استفاده از نماد ها و شکل ها بیان می کنند. ما ۲۵ لوگو را گردآوری کردیم که  پی برده ایم مفهوم پنهان پشت طراحی شان دارند.

۱٫    Amazon

این فروشگاه آنلاین عظیم «آمازون» نامیده شده تا گستردگی آن را بیان کند. علاوه بر این با فلشی که از حرف A  تا Z کشیده شده بیان می کند که همه چیز از شیرمرغ تا جان آدمیزاد در این فروشگاه موجود است که ممکن است رضایت شما را فراهم کند، پس از این دومین معنی فلش یک لبخند است.

 

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Logo/387155_106.jpg

 

 

 


What بازدید : 98 سه شنبه 1393/08/06 نظرات (0)

 در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.
  چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و ... ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دوطرفه با مردم دارند.
در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ... در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

*******
هر جا جنگ و ناامنی و سر بریدن و این جور چیزها باشد، کامران نجف‌زاده خبرنگار اعزامی صدا و سیما به آنجا خواهد بود! واقعا باید مشکل واحد مرکزی خبر با آقای نجف‌زاده را ریشه یابی کرد، شاید سوتفاهم ها با یک جعبه شیرینی برطرف شود و نیازی به این نباشد که خدای نکرده برنامه جذاب 20:30 کامران نجف زاده را از دست بدهد! این روز ها که داعش در عراق و سوریه جولان می‌دهد، کامران بین نجف و دمشق دست به دست می‌شود. این عکس را هم در جوار حرم امام علی (ع) گرفته است و در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.
  

www.ROZANEHONLINE.com 
 

 


 

مادران سینما و تلویزیون آخر هفته‌ به پیاده روی و گردش در فضای سبز رفته اند. مریم امیرجلالی، زهره حمیدی، فریبا کوثری و مهرانه مهین ترابی.
 
گروه سرگرمی ROZANEH

 

What بازدید : 44 دوشنبه 1393/08/05 نظرات (0)

سریال «ابله» این روز ها یکی از سوژه‌های اصلی شبکه های اجتماعی شده است، دلیل اصلی آن هم گریم های فوق‌العاده جالبی است که روی صورت و ظاهر هنرمندان می‌بینیم که همگی اثر استاد عبدالله اسکندری، گریمور نامی سینمای ایران است. این سلفی را هم سیامک انصاری و مهران احمدی در پشت صحنه همین سریال انداخته اند. عجیب است سیامک انصاری حاضر به هنرنمایی در مجموعه طنز دیگری جز طنز های مهران مدیری، شده است!

 

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Chehrehaa27/382126_776.jpg

 

بهنوش طباطبایی این روز ها کلاً اعصاب معصاب ندارد و همه بدبختی ها را بر گردن «دیده»اش انداخته!


http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Chehrehaa27/382127_832.jpg

 

What بازدید : 89 یکشنبه 1393/08/04 نظرات (0)

متاسفانه یکی از کاربردهایی که شبکه‌های اجتماعی چون فیس‌بوک و اینستاگرام برای برخی از ایرانیان دارد، خودنمایی محض است. فرهنگ غربی که برگردان ژست‌های هالیوودی و فستیوال‌های غرب است در صفحات شبکه‌های اجتماعی برخی ایرانیان به گونه دیگری به نمایش درآمده است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


What بازدید : 69 دوشنبه 1393/07/28 نظرات (1)

فرامرز قریبیان

گروه سرگرمی روزنه 

اگر چه قریبیان، یکی از بازیگران بزرگ سینمای ایران است اما برای او از همان ابتدا مهم بوده که در کجای تیتراژ جای دارد. او چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب یک شرط برای حضور در یک فیلم به عنوان بازیگر داشت و آن این بود که نامش در تیتراژ، اول از همه بیاید. اولین درخواست را فارغ از اندازه و زمان تعلق گرفته به نقش مربوطه داشت و گویا هنوز هم دارد.


 عزت‌الله انتظامی

گروه سرگرمی روزنه 

عزت‌خان، از همان ابتدا زندگی سلامتی داشته، برای همین هم همه گروه‌های سینمایی که با او کار کرده‌‌اند می‌دانستند که او شام، باید نان و پنیر و سبزی بخورد و این عادت استاد را رعایت می‌کردند. انتظامی خودش هم به این موضوع تاکید دارد که اگر سر فیلمبرداری در زمانی حضور داشت که باید شام می‌خورد، نان و پنیر و سبزی‌اش باید به راه باشد.

What بازدید : 129 دوشنبه 1393/07/28 نظرات (0)

خانه نیما یوشیج در روستای یوش، مربوط به دوره قاجاریه است و یکی از جاذبه‌های گردشگری استان مازندران به شمار می‌رود. علیرضا خیرخواه با دوربین خود عکس‌هایی از خانه بنیادگذار شعر نو فارسی ثبت کرده است که در زیر می‌بینید.

http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Nima/01.jpg

 
 

http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Nima/02.jpg

“یوش” روستایی است از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران ایران.

 


What بازدید : 47 یکشنبه 1393/07/27 نظرات (0)

 سام درخشانی: اگه عاشقت نبودم...رضا جون تولدت مبارك رفيق

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 سحر دولتشاهی در فیلم شکار

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

What بازدید : 79 یکشنبه 1393/07/27 نظرات (0)

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.

چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و ... ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دوطرفه با مردم دارند.

در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ... در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.


پس از راه افتادن صفحه "بچه پولدار های تهران" و سر و صدا و حاشیه های زیادش، الناز خانم شاکردوست هم این عکس را خود را در صفحه "بچه پولدار ها" یا همان RichKidsOfTehran به اشتراک گذاشت و به همه فخر فروخت! البته گویا این صفحه امروز صبح جمع شده است!

http://www.rozanehonline.com 


سپند امیر سلیمانی با این عکس خود بر جمله معروف "سلفی گرفتن در همه جا و در هر حالی واجب و ضروری است" تاکید کرد. البته آرزوی سلامتی برای هنرمند عزیزمان داریم.


گروه سرگرمی ROZANEH 


What بازدید : 237 شنبه 1393/07/26 نظرات (0)

خبری که در هفته گذشته دنیای هنر و فوتبال را تکان داد، حضور هاشم خان بیک زاده در یک سریال بود. در این جا هم میبینید بازکنان تیم ملی معلوم نیست با چه مشقتی شبکه ۱ را در آن ور دنیا گرفته اند و با ویدئو پروژکتور دارند سریال را می‌بینند. جلویش هم سلفی انداخته اند. کلا از عکس ها و حواشی ای که از اردوی تیم ملی بیرون آمد مشخص است اردوی خیلی پر باری داشته اند دوستان. باز خدا را شکر در جام ملت ها با یمن و ویتنام و تایلند همگروه نیستیم!


http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Chehrehaa26/376623_389.jpg

 

دل آدم جوان باشد نادر خان. خیلی هم جذاب شده ای اتفاقاً!


http://mj7.persianfun.info/img/93/7/Chehrehaa26/376624_319.jpg

 

What بازدید : 48 پنجشنبه 1393/07/24 نظرات (0)

پائولو بالستروس، بازیگر، مدل و مجری فلیپینی با تغییر قیافه‌ از طریق گریم و آرایش، خودش را به شکل شماری از چهره‌های زن مشهور دنیای موزیک و سینما درآورده است. او با انتشار تصاویرش در حساب کاربری خود در شبکه‌ی اینستگرام، توانسته توجه شماری از رسانه‌های بین‌المللی را نیز جلب کند.

بیانسه، مایلی سایرس، کرستن استوارت، کیتی پری، ریحانا، و مدونا، از جمله ۱۶ سلبریتی‌ هستند که “پائولو” توانسته خود را تا حد زیادی شبیه آن‌ها کند. همان‌طور که می‌بینید، ابتکار این هنرمند فیلیپینی، طیف وسیعی از سلبریتی‌های زن را در بر گرفته است.

 

What بازدید : 94 سه شنبه 1393/07/22 نظرات (0)

 سلفی آینه ای رضا فیاضی در کنار مریم امیرجلالی و امیرمحمد زند

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 اندیشه فولادوند و تیپ جدیدش

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

 

 حسام نواب صفوی :عكس از محمدرضا شريفي نيا هنر اين عكس در سايه عكس است كه شبيه مجسمه معروف شهر ريو در برزيل است اين عكس در شهر سالوادور عكاسي شده

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

What بازدید : 178 سه شنبه 1393/07/15 نظرات (0)
What بازدید : 63 چهارشنبه 1393/07/09 نظرات (0)

اینجا کارنامه چند تن از مهمترین ستاره های سینمای ایران در دو دهه اخیر را مرور کرده ایم؛ مردان و زنان بازیگری که یک زمانی تماشاچیان برای دیدنشان روی پرده نقره ای سر و دست می شکستند؛ و امروز گرچه هنوز هستند اما دیگر مدت هاست فیلمی از آنان روی پرده، شوری در کسی برنمی انگیزد و شوق تماشا را بیدار نمی کند.

وقتی به عدد سال های این کارنامه نگاه کنید، متوجه می شوید که عمر «ستارگی» اغلب ستاره های ما به یک دهه هم نمی رسد و آفتاب جذابیت و فروش شان در کمتر از ۱۰ سال غروب می کند. اگر دنبال چرایی این اتفاق هستید، این مطلب ما را از دست ندهید. فقط تاکید بر این نکته ضروری است که نمی توان ادعا کرد دوران این ستاره های دیگر تمام شده؛ چرا که سینمای ایران، مثل فوتبال دنیا، هیچ چیزش قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی در آن امکان دارد!

 

ابوالفضل پورعرب

۵۳ ساله

طلوع (وقتی شناختیمش): ۱۳۶۲ (زخمه)

اوج (وقتی ستاره شد): ۱۳۶۸ (عروس)

غروب (وقتی ستاره نیست): ۱۳۷۸ (دست های آلوده)

پورعرب، بعد از جمشید هاشم پور و بیژن امکانیان، سومین استار مرد سینمای بعد از انقلاب ایران است. (جالب اینکه با هر دوی این چهره ها هم بعدا همبازی شد: در «نیش» با هاشم پور، و در «آواز تهران» با امکانیان). بازیگری که به همراه نیکی کریمی، هر دو از کشف های بهروز افخمی بودند و تا پنج شش سالی بعد از عروس، جوان اول فیلم های قهرمان محور ما محسوب می شد. پورعرب تا قبل از «مردی شبیه باران» سهیلی، دو باری نامزد دریافت سیمرغ شد و ناکامی اش در دریافت این جایزه، پچ پچ هایی سر زبان ها انداخت که از مخالفت مسئولان سینمای کشور با پر و بال دادن به یک ستاره حکایت می کرد.

بردن سیمرغ برای یک فیلم دفاع مقدسی هم از زاویه ای دیگر به این شایعات دامن می زد. با این حال او بعد از این فیلم رفته رفته و به دلایلی نامشخص در مسیر نزول قرار گرفت و غیر از «غریبانه» احمد امینی و «دست های آلوده» سیروس الوند تا مدت ها با کارگردان اسم و رسم داری کار نکرد. پورعرب در اواسط دهه ۷۰ با «مسافر» سیروس مقدم سر از تلویزیون درآورد و در ۱۵ سال اخیر به علل مختلفی از جمله بیماری سهمگینی که گریبانش را گرفته بود، بیش از ۱۰ کار در سینما نداشت که آخرینش به ۵ سال قبل برمی گردد. حتی حضور او در «وضعیت سفید» هم تحت تاثیر این بیماری قرار گرفت و شنیده ها خبر از این می دهند که تیم سازندگان سریال، به دلیل ضعف و ناتوانی جسمی مفرط او، از مدت حضور نقش اش در مجموعه کاستند.

پورعرب که حتی سال گذشته شایعه مرگش هم دهان به دهان چرخید، بالاخره سرحال و قبراق جلوی دوربین هفت حاضر شد و گفت دیگر علاقه ای به حضور جلوی دوربین ندارد اما وسوسه سینما هنوز دست از سر اوبرنمی دارد؛ هر چند به شکلی دیگر این بار پشت دوربین. باید دید آخر و عاقبت تهیه کنندگی و کارگردانی او که سابقه دستیار کارگردانی در فیلم «دزد و نویسنده» (۱۳۶۵) را دارد، به کجا می کشد.

ستاره های خاموش سینمای ایران

 




What بازدید : 45 شنبه 1393/07/05 نظرات (2)
What بازدید : 37 دوشنبه 1393/06/31 نظرات (0)
What بازدید : 45 دوشنبه 1393/06/17 نظرات (0)
درباره ما
به سایت رسمی ویکتور چت خوش آمدید این سایت تنها سایت رسمی چت روم ویکتور چت بزرگترین چت روم فارسی زبان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند درصد این سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 673
  • بازدید سال : 10,687
  • بازدید کلی : 113,599