loading...
سایت تفریحی و سرگرمی ویکتور چت | چت روم فارسی | ویکتوریا چت
What بازدید : 88 چهارشنبه 1393/08/28 نظرات (0)

آیا فراتر از زمین زندگی وجود دارد؟ از زمانی که به خاطر می‌آوریم انسان به دنبال یافتن جوابی برای این سوال بوده است. شواهدی وجود دارند که امکان وجود نوعی از حیات را فراتر از مرزهای سیاره‌ آبی ما نشان می‌دهد.

سال پیش گروهی از دانشمندان انگلیسی سلولی را پیدا کردند که به وسیله‌ی یک بالون از فراز اتمسفر به زمین آمده بود، آن‌ها ادعا کردند که این سلول ممکن است از فضا به زمین آمده باشد. در حالی که نظریه پردازان تئوری فرازمینی‌ها این یافته را مدرکی قاطع بر ملاقات ما و فرازمینی‌ها می‌دانستند دانشمندان دست به کار شدند تا شواهدی دیگر را بررسی کنند. در دو قسمت این شواهد را بیان خواهیم کرد.

 

۱. فناوری‌های مدرن در دوران باستان

2

به تصویر بالا نگاه کنید، چه چیزی را به خاطر شما می‌آورد؟ این‌ها خطوط هیروگلیف هستند که مصریان باستان چندین هزار سال پیش آن را اختراع کرده‌اند، تصاویری شبیه به هلیکوپتر، زیر دریایی، قایق و هواپیمای جت. بسیاری معتقدند بیگانگان در زمان‌های گذشته از مصر باستان دیدن کرده‌اند و فناوری‌های پیشرفته‌ی خود را به آن‌ها نشان داده‌اند، یا شاید تاکنون همراه ما بوده‌اند، شاید فناوری امروز انسان از مکانی فراتر از زمین به ما رسیده باشد!

 

۲. نشانه‌هایی از آپولو ۱۱

10

سه روز به ماموریت آپولو ۱۱ مانده بود که خدمه‌ی سفینه گزارش رویت جسمی عجیب را در نزدیکی خود می‌دهند. آن‌ها ابتدا فکر می‌کنند این جسم قسمتی از موشک جدا شده‌ی SIV-B است اما از زمین خبر می‌رسد که موشک مذکور بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر از آن‌ها فاصله دارد. خدمه‌ی این فضاپیما آموزش‌های زیادی دیده بودند و امکان خطای آن‌ها بسیار کم است. هیچ توضیح رسمی درباره‌ی آن‌چه فضانوردان آپولو ۱۱ دیده بودند داده نشد، حتی فضانورد معروف باز آلدرین نیز آن جسم را دیده بود.

 


What بازدید : 24 دوشنبه 1393/08/26 نظرات (1)

 سبک زندگی نخبگان و نوابغ همواره مورد توجه دیگران بوده‌ است. در اینفوگرافیک این هفته با نگاهی متفاوت‌تر، عادت‌های خوب و بد نوابغ را بررسی خواهیم کرد.
در ادامه اطلاعاتی درباره عادت‌های باهوش‌ترین افراد جهان آمده است. لطفا دقت کنید که تنها از عادت‌های خوب این نوابغ الگوبرداری کرده باشید!

روزنه آنلاین

 

What بازدید : 47 دوشنبه 1393/08/19 نظرات (0)

"من نمیدانم
چرا هر کسی را صدا کردم
هر کس را دوست داشتم
ناگهان در خم کوچه گم شد."

احمدرضا احمدی

 

http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Naghl-Ghol17/377432_215.jpg



 


"همه ی چیزهای از دست رفته برمیگردد
اما درست وقتی که یاد میگیریم بدون آنها زندگی کنیم."

ژوزه ساراماگو

 

 

 http://mj8.persianfun.info/img/93/8/Naghl-Ghol17/377433_768.jpg

 

 

What بازدید : 44 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

آیا شما هم جزو آن کسانی هستید که وقتی کسی به شما پیشنهاد انجام دادن کاری را می‌کند، فوری می‌گویید از ما دیگر گذشته؟! یا برعکس فکر می‌کنید که خیلی زود است که در آغاز جوانی صاحب شرکتی شوید یا اختراعی را ثبت کنید؟

آیا شما به محض عبور از مرز سی سالگی حس می‌کنید که دیگر شکیبایی و توان انجام کارهای بزرگ و قبول ریسک‌های بزرگ را ندارید؟

آیا شما زیاد برای کسانی که شما را ملامت می‌کنند و در شرایطی که هنوز بیشتر عمرتان باقی مانده، شما و استعدادتان را از دست رفته می‌پندازند، ارزش قائل می‌شوید.

اگر بلایی سر ما نیاید و کمی مواظب سلامتی خودمان باشیم، امید به زندگی ما حدود ۷۰ تا ۷۵ سال است و جالب است بدانید که تا آخرین سال‌های زندگی هم ما می‌توانیم منشأ تحولات بزرگ باشیم.

البته نباید این حرف را اشتباه درک کنید و تصور کنید که می‌توانید با خیال اینکه همیشه فرصت هست، خیالبافی کنید و فرصت را از دست بدهید.

اما شاید این پست باعث شود که به خود آیید. همه هم‌نشینانی را که جز اتلاف وقت و افسردگی چیزی برایتان نداشته‌اند، ترک کنید. پیش‌فرض‌های منفی را دور بریزید، آستین بالا بزنید و با ارزیابی دقیق از خودتان و استعدادهایتان، سعی کنید یک انقلاب کوچک در درون خود ایجاد کنید.

در این ایمیل ما با هم مرور می‌کنیم که کارآفرین‌ها و رؤسای شرکت‌های بزرگ دنیا، عملا از چه سنی فعالیت خود را شروع کردند.

البته در همین آغاز متن باید متذکر شوم که سنی که منظور ما از «شروع» فعالیت این نیست که این بزرگان قبل از نقظه عطف زندگی خود کاری نمی‌کردند و بیکار بودند و مهارتی نداشتند.

آنها چون شمایی که استعدادها و توانایی‌های نهانی دارید، هر کدام مهارت‌ها و استعدادهایی داشتند، منتها در یک زمان ویژه، این استعدادها، ناگهان به صورت انفجاری، پرده‌برداری می‌شدند.

بنابراین در رشته پست‌هایی تاریخچه شرکت‌های مهم و مؤسسان آن را خیلی مختصر و مفید مرور می‌کنیم، تا ببینیم که مؤسس یا مؤسس‌های آنها، در زمان تأسیس شرکت خود چندساله بوده‌اند.

 


۱۸ سالگی – مایکل دل – شرکت دل

مایکل دل ( MICHAEL DELL ) در سال ۱۹۶۵ در تگزاس آمریکا به دنیا آمد. پدرش روانپزشک و مادرش کارمند شرکت بورس بود. آنها می‌خواستند مایکل پزشک شود بنابراین، در دانشگاه تگزاس ثبت نام کرد، گرچه علاقه اول او کامپیوتر بود. روحیه کارآفرینی از همان کودکی جزئی از وجود مایکل بود. در ۱۲ سالگی یک حراج تمبر راه انداخت و از این راه توانست ۱۰۰۰ دلار کسب کند.

10-26-2014 1-41-13 AM

در دبیرستان با فروش روزنامه ۱۸۰۰۰ دلار به دست آورد. در سال ۱۹۸۳ خرید رایانه های قدیمی و به روز کردنشان را برای فروش در محل گاراژ منزلشان شروع کرد و ۱۸۰ هزار دلار رایانه فروخت. پس از آن دیگر به دانشکده بازنگشت. در مرحله بعد او اجزاء رایانه را می خــــــرید و پس از مونتاژ آن را می فروخت. سال بعد او شرکت دل را بنیان گذاشت و با تحویل به موقع ( JUST IN TIME ) و حذف انبار و هزینه بالاسری و ارائه خدمات پس از فروش تحولی شگرف را در زمینه پاسخگویی به نیازهای مشتریان در صنعت رایانه پدید آورد. او ایده ای را رایج کرد که مشتری می تواند ازطریق تلفن، رایانه شخصی سفارش بدهد و بخرد.

 

« سیستم توزیع مستقیم» و «عرضه انبوه کالا مطابق دلخواه مشتری» از ویژگی های شرکت دل است. شرکت او در سال تأسیس ۶ میلیون دلار از محل فروش رایانه درآمد کسب کرد.

 


What بازدید : 39 پنجشنبه 1393/08/01 نظرات (0)

 سینما یکی از محل های تفریح است که بسیاری از مردم در سراسر دنیا روزانه به ان مراجعه می کنند تا فیلمی دیده و ساعاتی تفریح کنند. هر سینما شرایط خاص خود را دارد و معمولا صاحبان این مکان برای جذب هرچه بیشتر مشتری ها راهکارهای مختلف را امتحان می کنند. در این مطلب سعی داریم شما را با جالب ترین سینماهایی که در سراسر دنیا واقع شده اند آشنا کنیم.

**سنه دی شف 


گروه سرگرمی ROZANEH

یکی از لوکس ترین سینماهای دنیا در سئول واقع شده است. این سینما دو صفحه نمایش بسیار گران قیمت و باکیفیت دارد و در هر سانس تنها 30 نفر می توانند در سالن فیلم را تماشا کنند. صندلی ها بسیار راحت هستند و استفاده از مرغوب‌ترین جنس‌ها ساخته شده‌اند. تماشای هر فیلم در این سینما 34 دلار خرج دارد و البته قیمت خوراکی ها از 53 دلار شروع می‌شود.

 


 

What بازدید : 36 سه شنبه 1393/07/29 نظرات (0)

شرکت بزرگ اپل شهرت جهانی خود را مدیون محصولات خاص و پرفروشی می‌داند که در یک دهه پیش روانه بازار کرده است.

از انواع آیپادها و آیفون‌ها گرفته تا جدیدترین آیپدها همگی جزء محصولاتی بوده‌اند که به لطف طراحی فوق العاده و بازاریابی مناسب شرکت اپل جزء بهترین‌های بازار شناخته شده‌اند و توانسته‌اند مشتریان ثابت و وفاداری برای خود داشته باشند.

اما جالب است بدانید که نام شرکت اپل همیشه با موفقیت و عرضه بهترین محصولات همراه نبوده است.
برخی از محصولات این شرکت به ویژه در دهه‌های 80 و 90 میلادی با شکست‌های بزرگی مواجه شدند و نتوانستند به هیچ وجه محبوبیت لازم را بدست بیاورند. 
شرکت پل از زمان حضورش در برخی از برهه‌های زمانی محصولاتی را روانه بازار کرده است که شکست‌های بزرگی محسوب می‌شوند و این شرکت تمام تلاش خود را می‌کند تا کسی این محصولات را به یاد نیاورد.

برای اینکه کمی با روی دیگر سکه نیز آشنا شوید، در ادامه به معرفی بدترین و ناموفق‌ترین محصولات شرکت اپل در سال‌های گذشته خواهیم پرداخت.

 


سیستم پخش آیپاد
اپل با محبوب شدن دستگاه پخش موسیقی خود آیپاد تلاش کرد تا سیستم پخشی را نیز برای این محصول دوست داشتنی خود روانه بازار کند. iPod Hi-Fi مانند بسیاری از محصولات اپل طراحی بسیار زیبا و چشمگیری داشت و با اکوسیستم اپل کاملاً هماهنگ بود اما کیفیت صدای تولیدی این سیستم پخش به هیچ وجه در حدو اندازه سیستم‌های پخش موجود در بازار نبود.

www.ROZANEHONLINE.com

What بازدید : 43 یکشنبه 1393/07/27 نظرات (0)

دستمزدهای نجومی و مبالغ هنگفت قراردادهای تبلیغاتی در مقابل "اندکی عرق". ده ورزشکاری که نامشان به‌عنوان پردرآمدترین ورزشکاران جهان در مجله "فوربس" منتشر شده، روی هم بیش از نیم میلیارد یورو درآمد سالانه دارند.



 

دو مشت برای پول پارو کردن
 


 

مایه دار ترین ورزشکاران جهان
 


کارنامه کاری او نقص ندارد: ۴۷ مبارزه، ۴۷ پیروزی. فلوید مایوِدِر جونیور یک برگ برنده است؛ در داخل رینگ در عرصه ورزش و در خارج از آن در عرصه تبلیغات. این مشت‌زن ۳۷ ساله آمریکایی (در وزن نیمه‌سنگین) آهن‌ربای تماشاچیان است و به‌نوشته مجله "فوربس" سالانه ۸۲ میلیون یورو درآمد دارد. مایودر بدین ترتیب در رده نخست پردرآمدترین ورزشکاران جهان قرار دارد. 

 

 

تیزپا، خوش‌تیپ، ثروتمند
 


 

مایه دار ترین ورزشکاران جهان
 


کریستاینو رونالدو یکی از بااستعدادترین فوتبالیست‌ها است که به ظاهر خود بسیار اهمیت می‌دهد. مدل موی رونالدو گاهی پس از نود دقیقه فوتبال در هوای بارانی هم به همان شکل آراسته‌ی قبل از بازی است. البته جای تعجب نیست؛ او مدت‌هاست به‌عنوان مانکن هم کار می‌کند. کریس رونالدو که گروهی از هوادارانش شیفته ظاهر او هستند، با ۹/ ۶۲ میلیون یورو درآمد سالانه در مکان دوم فهرست پردرآمدترین ورزشکاران جهان قرار دارد.

 

 

What بازدید : 51 چهارشنبه 1393/07/09 نظرات (0)

 


 

سخنان خوب باید در زیباترین جملات طراحی و تدوین شوند، تا مورد توجه و تأمل مخاطبان واقع شود. به عبارتی ساده تر قالب کلام می بایست با قیمت کلام هم سان باشد. خوب سخن گفتن؛ سخن خوب گفتن، از مهم ترین لوازم پیام رسانی و متقاعد سازی در روان شناسی ارتباطات به شمار می آید.

 

در این نوشتار نمونه هایی را با هم مرور می کنیم:


1- کسی که به دنبال انتقام گرفتن است، زخم هایش را تازه نگه می دارد. (فرانسیس بیکن)


2- با مشت گره کرده نمی توان با کسی دست داد و دوست شد. (ایندرا گاندی)


3- پرسیدند بهشت را می خواهی یا دوست را؟! گفتم: جهنم است، بهشتی که در آن دوست نباشد.


4- خداوند بی نهایت است، امّا به قدر نیازت فرود می فرستد، به قدر آرزویت گسترده می شود، و به قدر ایمانت کارگشاست. (ملاصدرا)


5- گل عشق و دوستی با بی ریایی و صداقت و صمیمیت می روید و می ماند، از اینکه مراقب این گل زیبایی، می بوسمت.

 

 

----------------------------------------------

 


What بازدید : 46 چهارشنبه 1393/07/02 نظرات (0)


سخنان وارن بافت، دومین مرد ثروتمند جهان

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


وارن بافت (Warren Buffett) دومین مرد ثروتمند جهان، طی یک مصاحبه جذابی عقاید خود را درباره ثروت و لذت فاش کرد. در زیر می توانید توصیه های دلنشین و نکاتی از زندگی او را بخوانید و کمی برای موفقیت و داشتن زندگی سعادتمند ترمزدستی زندگی خود را بکشید.

 


What بازدید : 31 سه شنبه 1393/07/01 نظرات (0)

 


 

شما ساعت‌های طولانی را دور از خانه گذرانده‌اید. وقتی به خانه برمی‌گردید افراد خانواده نیاز دارند با شما ارتباط برقرار کنند، ساعت‌هاست که آنها شما را ندیده‌اند! بنابراین بیاموزید که هر چه سریع‌تر خود را با محیط خانه تطبیق دهید.

رفتار صحیح مرد:
۱) وقتی از محل کار خارج شدید، سطل زباله‌ای پیدا کنید، در کنار آن مکثی کنید و همه افکار و مشکلات مربوط به کارتان را درون آن بیندازید! حالا وقت آن است که ذهن پاکسازی شده‌تان را به سمت خانه سوق دهید. برای خانه خرید کنید، سعی کنید مناسبت‌های امشب را به خاطر بیاورید (تولد، سالگرد ازدواج، یا قرار میهمانی) می‌توانید موقع انتظار پشت چراغ قرمز قوه تخیلتان را به کار بیندازید و سری به خانه بزنید، به تک‌تک اتاق‌ها سرک بکشید و افراد خانواده را در حالی‌که هر یک به کاری مشغول هستند، تجسم کنید. خلاصه هر کاری را که فکر می‌کنید ذهنتان را به سمت خانه می‌کشاند انجام دهید، نگران نباشید: فردا صبح به اندازه کافی وقت برای پرداختن به مسائل کاری خواهید داشت!

 


What بازدید : 43 یکشنبه 1393/06/30 نظرات (0)

 

 

هرگز قبل از فکر کردن حرف نزن و کاری انجام مده. فیثاغورث

 

•.•.•.•.•.•.•.•.• جملات فیثاغورث •.•.•.•.•.•.•.•.•

 

آدمی را امتحان به کردار باید کرد نه به گفتار ،چه بیشتر مردم زشت کردار و نیکو گفتارند.فیثاغورث

 

•.•.•.•.•.•.•.•.• جملات فیثاغورث •.•.•.•.•.•.•.•.•

 

 

بایستی با روح خود آشنا شده و سعادت را در اعماق روح و قلب خود جستجو کنیم. فیثاغورث

What بازدید : 32 سه شنبه 1393/06/25 نظرات (1)
What بازدید : 64 سه شنبه 1393/06/25 نظرات (0)

بزرگترین ناتوانی ما کوتاه آمدن است

امن ترین راه برای کامیابی ، تلاش برای یک بار دیگر است

(توماس ادیسون)

 

.

.

.

 

این روزها افراد بسیار زیادی ، پولهایی که خودشان کسب نکرده اند را

خرج خرید اجناسی که نمی خواهند می کنند تا کسانی که دوست ندراند را تحت تاقیر قرار دهند!

(ویل اسمیت)

 

.

.

.

 

 

وقتی عصبانی هستی جواب نده

وقتی خوشحالی قول نده

وقتی ناراحتی تصمیم نگیر . . .

 


What بازدید : 43 سه شنبه 1393/06/11 نظرات (0)
What بازدید : 34 سه شنبه 1393/06/11 نظرات (1)

 

 

هر انسانی دارای یک "الگوی قهرمان" است که در اعماق ذهن خود با آن زندگی می‌کند. گاه به آن نزدیک می‌شود، و گاه کیلومترها از آن فاصله می‌گیرد. اما چرا اینگونه است؟ چون باید "هزینه‌ی قهرمان شدن" را بپردازد که عبارت است از: پذیرش مسئولیتها، پرورش قابلیتها، و آمادگی برای جذب مهارتها.اگر می‌خواهید که در زندگی موفق باشید، باید خودتان را همانطور که یک باغ را برای برداشت بهترین محصول پرورش می‌دهید، پرورش دهید. افراد موفق در همه جا ویژگیهای مشترکی دارند که مسلما تصادفی و یا شانسی نیست.



در اینجا ویژگیهای افراد بسیار موفق را باهم مرور می‌کنیم. شما چندتا از آنها را دارید؟

 


What بازدید : 41 دوشنبه 1393/06/10 نظرات (0)

گوگل فعالیت خود را در قالب شرکتی کوچک از یک گاراژ آغاز کرد اما ایده های بلندپروازانه "لری پیج" و "سرگئی برین"، بنیانگذاران این شرکت، خیلی زود ظرفیت های بالقوه خود را نشان دادند. موتور جستجو گوگل روند ترقی را سریع پشت سر گذاشت و امروز محبوب ترین ابزارهای جستجوی آنلاین محسوب می شود.

دامنه فعالیت های گوگل تنها به موتور جستجو اینترنتی ختم نشده و این شرکت با معرفی سرویس های مختلف مانند جی‌میل و گوگل مپس و ورود به بازار دستگاه های قابل حمل با سیستم عامل آندروید به یکی از برترین برندهای جهان و دنیای فناوری مبدل شده است. در ادامه این مطلب برخی حقایق شگفت انگیز درباره گوگل را بیان می کنیم.

 

گوگل پیش از ارائه بهترین نتایج به هر درخواست در موتور جستجو، در کسری از ثانیه بیش از 200 عامل را در نظر می گیرد

حقایقی شگفت انگیز درباره گوگل

 


گوگل دارای مجموعه ای از دامنه ها است که نمونه های مشابه با نام اصلی Google اما با غلط املائی محسوب می شوند که از آن جمله می توان به Gooogle.com، Gogle.com، Googlr.com، و ... کرد. همچنین، گوگل دامنه 466453.com را نیز در اختیار دارد

حقایقی شگفت انگیز درباره گوگل

What بازدید : 68 یکشنبه 1393/06/09 نظرات (0)

 


 

میدانیم که درمان های طبیعی بهترین راه برای مراقبت از تندرستی و زیبایی هستند. در اینجا به چند نکته از درمان های طبیعی که در بهبود بهداشت و زیبایی شما موثر خواهند بود، اشاره می کنیم:


1- خواب مناسب از مهمترین عوامل تندرستی می باشد.


2- اگر شما امکان ورزش مستمر را ندارید ، تمریناتی در فواصل چند دقیقه و با شدت بالا مانند دویدن در جا ، بالا و پایین رفتن از پله ها یا پریدن رو به جلو  ، راه پیمایی و قدم زدن آرام بعد از آن .  انجام این تمرینات برای 5 – 6 دقیقه و 3 بار در روز بسیار مفید خواهد بود.

 
3-
 پریدن روی یک ریباندر تمرین بسیار خوبی  است . به هماهنگی و محکم شدن بدن کمک می کند ، گردش خون را افزایش می دهد ، و از تجمع چربی ها در بدن جلوگیری می کند. برای مفاصل زانو و مچ پا مفید است ودرمان خوبی برای افرادی که از درد مفاصل رنج می برند است ولی ملزم به کاهش وزن است.
 

 


What بازدید : 122 چهارشنبه 1393/06/05 نظرات (0)

 

 

طریقه خداحافظی زنان با شوهراشون

وقتی مرد داره میره سر کار در کشورهای مختلف:

زن عرب: مواظب خودت باش عشقم.

زن اروپایی: دیر نکنی عزیزم منتظرتم.

زن آمریکایی: عاشقتم عزیزم مواظب خودت باش.

زن ایرانی: سر راهت این آشغالا رو هم بذار دمِ در

..

..

..

اتوبوس تو برف گیر میکنه . . .

راننده میگه:

بیاین پایین تا زیر چرخ زنجیر بزنیم…!

یارو میگه:

من سردمه! همینجا تو ماشین سینه میزنم…!!!

..


What بازدید : 56 چهارشنبه 1393/06/05 نظرات (0)

آدم‌های موفـق با دیـگران 30 فـرق دارند

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


آدم های موفق خودشان را با افرادی كه با آنها هم فكر هستند، متحد می‌كنند. آنها اهمیت و ارزش قسمتی از یك گروه بودن را می‌دانند و می توان گفت آدم های موفق 30 فرق کلی با دیگران دارند که دانستن آنها بد نیست :

 


What بازدید : 38 شنبه 1393/06/01 نظرات (0)

 

 www.ROZANEHONLINE.com

جملات زیبایی بود حیفم اومد نفرستم

1:اگر به میهمانی گرگ میروی سگت را همراهت ببر

2:قله ای که چند بار فتح شود بی شک روزی تفریحگاه عمومی خواهی شد

3:گاهی لبهای خندان بیشتر از چشمهای گریان درد میکشند

4:پای معرفت که میاد وسط
دست خیلی ها کوتاه میشه

5:وقتی حرف راست میزنید فقط انسانهایی از دستتان عصبانی میشوند که تمام زندگیشان بر دروغ استوار بوده است

6:یادت باشه همیشه خودتو بنداز تا بگیرنت
اگه خودتو بگیری میندازنت

7:مردترین ادمهایی که تو زندگیم دیدم اونایی بودن که بعد از اشتباهشون گفتند معذرت میخوام

8:مزرعه را موریانه خورد ولی ما برای گنجشکها مترسک ساختیم
لعنت به این حماقت

9:انهایی که در زندگیت نقشی دارند دوست بدار
نه انهایی که برایت نقش بازی میکنند

10:زمان / وفاداری ادمارو ثابت میکنه،  نه زبان

 

درباره ما
به سایت رسمی ویکتور چت خوش آمدید این سایت تنها سایت رسمی چت روم ویکتور چت بزرگترین چت روم فارسی زبان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند درصد این سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 621
  • بازدید سال : 10,635
  • بازدید کلی : 113,547