loading...
سایت تفریحی و سرگرمی ویکتور چت | چت روم فارسی | ویکتوریا چت
What بازدید : 41 یکشنبه 1393/06/30 نظرات (1)

 

مهمونی های امروزی

گروه سرگرمی ROZANEH

قديما ميگفتن قبله تون كدوم وره الان ميگن پسورد وايرلستون چيه؟;
هنوز نرسیده پسوردو میخوان... در حدی که میگن پسوردتون همون قبلیه؟ چرا بدون هماهنگی عوضش کردین 

________________________________________________________________________

 

http://www.rozanehonline.com 

________________________________________________________________________

 


شنگول و منگول و اندول! و حبک انگور...
چند سال بعد با مامان و باباشون

 

گروه سرگرمی ROZANEH 

________________________________________________________________________

 


به سلامتی دخترای قدیم که کدبانو بودن و از پس کارای خونه برمیومدن، صداشونم در نمیومد!
نه دخترای الان که اگه در نوشابه رو باز کنه و دستش زخم بشه!
تو فیسبوکش مینویسه: امروز مرگو با چشام دیدم 

 

________________________________________________________________________

 

دختری که اول صبح به زور از خواب بلند میشه،
.
.
.
هپلي و ژولیده،
با لباسای نازک و به هر طرف کش اومده،
با چشمای نیمه باز و نیمه بسته،
با پاهای برهنه روی سرامیک،
که داره میگرده دنبال دستشویی و زیر لب غر میزنه...
بغل کردنی ترین موجود دنیاس.
حتی در بعضی منابع ذکر شده که میشه براش مُــرد! 

 

 


 

صبر کنید! این عکسو دیدم نظرم عوض شد 

www.ROZANEHONLINE.com 

________________________________________________________________________

 


کیـا ایـنجــورن؟؟ 

گروه سرگرمی ROZANEH 


________________________________________________________________________


 

گروه سرگرمی روزنه

اینقدی که من جلو تلویزیون پهن بودم که با پام کانال ها رو عوض کنم الان یه پام از اون یکی بلندتره 

________________________________________________________________________

 

تیپ جوانان پیش از انقلاب!
 دهه 50 خورشیدی

 

گروه سرگرمی ROZANEH 


________________________________________________________________________

 

 

با تشکر از همه خواهرهای مهربون دنیا 

گروه سرگرمی روزنه

گروه سرگرمی روزنه

________________________________________________________________________

 

یه دقيقه گوشي دستمه فوري دستم خواب ميره گز گز ميكنه! چجوري اين سيني ها دستشونه 

www.ROZANEHONLINE.com

________________________________________________________________________

 

یه دختر کوچولوی ناز فلسطینی تو بیمارستان  
چه چشمای معصومی داره 

گروه سرگرمی روزنه


________________________________________________________________________

 

همدیگر را دوست داشته باشیم

www.ROZANEHONLINE.com

________________________________________________________________________

چنا تا هم تصویر متحرک در انتها ببینید:

که چی حالا؟!!!!

 

 

چه جراتی بعضیا دارن!

 

خطای دید خیلی باحال

 

میدونین تو فضا اگه گریه کنین چی میشه؟!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نگار در تاریخ 1393/07/01 و 17:31 دقیقه ارسال شده است

میگی یک روز از اینجا میرم نمیگی می میرم

فکر دل تنگی و تنهایی من باش

میگی این عشق برام کوچیکه رفتنم نزدیکه

میگی و قلب منو میکنی از جاش

من که با خوب و بدت سر کردم تو رو باور کردم

به خدا لایق بی وفایی نیستم

ولی تو عشقم دور انداختی

تو منو نشناختی من که آماده ی این جدایی نیستم

فکر من باش که بعد از تو پریشون میشم

فکر من باش که دیونه و داغون میشم

فکر من باش از این زلزله ویرون میشم

فکر من باش که دق می کنم از این دوری

فکر من باش نذار آب بشم اینجوری

فکر من باش نگو قسمته و مجبوری

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

حالا که بغضم هق هق کردی بغضم و عاشق کردی

میگی تو نیمه گم شدم نبودی

کیه دنیاش و به اسمت کرده کی طلسمت کرده

مگه تو فرشته ی خودم نبودی

دوست داری اشک منو رود کنی منو نابود کنی

چی بهت میرسه از این آزار

چی بهت میرسه مغرور بشی بری و دور بشی

دست از این بازی بچگونه بر دار

فکر من باش که بعد از تو پریشون میشم

فکر من باش که دیونه و داغون میشم

فکر من باش از این زلزله ویرون میشم

فکر من باش که دق می کنم از این دوری

فکر من باش نذار آب بشم اینجوری

فکر من باش نگو قسمته و مجبوریشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت رسمی ویکتور چت خوش آمدید این سایت تنها سایت رسمی چت روم ویکتور چت بزرگترین چت روم فارسی زبان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند درصد این سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 444
  • بازدید ماه : 1,348
  • بازدید سال : 11,362
  • بازدید کلی : 114,274