loading...
سایت تفریحی و سرگرمی ویکتور چت | چت روم فارسی | ویکتوریا چت
What بازدید : 56 پنجشنبه 1393/09/13 نظرات (0)

مجله تفریحی هالیوود بوز هرساله طی یک نظرسنجی از میان کاربرانش زیباترین زنان جهان را منتشر میکند. امسال این رسانه ادعا کرده که بالغ بر ۴ میلیون نفر در این نظر سنجی که از طریق شبکه های اجتماعی صورت گرفته است شرکت کرده اند و نفر اول این لیست غریب به ۱ میلیون رای را به خود اختصاص داده است.

بیشترین مردمی که در این نظر سنجی شرکت کرده اند از کشورهای (به ترتیب): ایالات متحده امریکا، انگلستان،کلومبیا،کانادا،فرانسه،المان،تونس،مکزیک،اسپانیا،عربستان سعودی،عراق،ایتالیا،هند و در اخر ترکیه بوده اند که بیشترین ارا توسط مردمان این کشورها بوده است و همچنین ۵۹% شرکت کنندگان زن و ۴۱% ان مرد بوده اند.

طبق سال های گذشته مجله hollywood buzz در نظرسنجی جدیدش از بین ستاره های زن دنیا، ۳۰ نفر از زیباترین آنها را در لیست قرار داده است.نفر اول این لیست، هنرمند با تجربه مونیکا بلوچی است و همچنین مریم اوزرلی در جایگاه ششم قرار گرفته است.بدنیست که بدانید معیار این سایت برای انتخاب زیباترین زنان دنیا تنها زیبایی چهره نیست بلکه معیارهای اصلی این نظرسنجی عبارت اند از:قوی ترین، باهوش ترین، بانفوذترین، محبوب ترین، جذاب ترین و زیبا ترین، زنان موفق در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴

لیست زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۱۴ به این ترتیب است :

۱- مونیکا بلوچی : بازیگر ایتالیایی که به خاطر بازی های فوق العاده زیبا و زیبایی مسحور کننده اش معروف است، مونیکا با بازی در فیلم سینمایی ماتریکس وارد محبوبیت بین المللی شد، این بازیگر که به خاطر زیبایی طبیعی اش زبان زد است یکی از پرقدرت ترین زنان دنیا محسوب میشود و ناگفته نماند که این بازیگر ایتالیایی اکنون ۴۸ سال سن دارد، مونیکا جایگاه اول لیست را به خود اختصاص داده و بیش از یک میلیون را اورده است.

گروه سرگرمی ROZANEH


۲- کیت اپتون : مانکن زیباروی امریکایی، که بیشترین شهرتش به خاطر زیبایی طبیعی و چهره کلاسیکش است طوری که چهره او یاداور دهه ۴۰ و ۵۰ است و اغلب مردم امریکایی به او عنوان مرلین مونرو را داده اند، کیت در این لیست نفر دوم است و نزدیک به ۷۰۰ هزار رای اورده است.

روزنه آنلاین


۳- آنجلینا جولی : بازیگر زیبا روی هالیوود که قدرتمندترین زن جهان نامیده شده وی در این لیست رتبه ۳ را به خود اختصاص داده و نزدیک به ۵۰۰ هزار رای را کسب کرده است، جالب است که بدانید انجلینا جولی در سال ۲۰۱۳ رتبه اول این لیست بود، انجلینا امسال رتبه سوم لیست است.

روزنه آنلاین


۴- آیشواریا رای : زاده ۱ نوامبر۱۹۷۳ در منگلور بازیگر سینمای هندی و دختر شایسته در سال ۱۹۹۴ است. آیشواریا رای در منگالور در جنوب هند، در ایالت کارناتاکا به دنیا آمد. پدر او مهندس دریانوردی و مادرش نویسنده بود. نیاکان او از مردم بونت بنگلور بودند. خانواده او پیش از تولدش به بمبئی مهاجرت کردند.

http://www.rozanehonline.com


۵ - ایرینا شایک : زاده ۶ ژانویه ۱۹۸۶ در یمانژلینسک، شوروی یک مانکن اهل روسیه است. او از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ در Sports Illustrated Swimsuit Issue حضور داشت.او نامزد کریستیانو رونالدو است.

www.ROZANEHONLINE.com


۶- مریم اوزرلی : مریم اوزرلی در ۱۲ اوت ۱۹۸۳ از پدری ترک به نام حسین و مادری آلمانی به نام اورزولا در کاسل آلمان زاده شد. او دو برادر و یک خواهر بزرگ‌تر از خود دارد. خواهرش، جانان، موسیقی جاز می‌نوازد.مریم درس بازیگری را در شاوشپیل‌اشتودیو فرزه در هامبورگ خوانده‌‌است. معروف‌ترین نقش‌آفرینی او در نقش خرم سلطان در سریال تاریخی حریم سلطان به وقوع پیوسته‌است. او در سال ۲۰۱۲ به خاطر همین نقش‌آفرینی برندهٔ جایزهٔ پروانهٔ طلایی بهترین بازیگر زن شد.

www.ROZANEHONLINE.com


۷- شارلیز ترون : شارلیز ترون در تاریخ ۷ اوت ۱۹۷۵ در مزرعه ای خارج از روستای بنونی آفریقای جنوبی که یکی از روستاهای کوچک نواحی ژوهانسبورگ است متولد شد.

گروه سرگرمی ROZANEH


۸- امبر هرد : با نام اصلی امبر لارا هرد به انگلیسی: Amber Laura Heard زاده ۲۲ آوریل ۱۹۸۶در شهر آستین، تگزاس می‌باشد.وی مدل و بازیگر سینما است و نخستین فعالیت او در سال ۲۰۰۷ با بازی در برنامه تلویزیونی سی دبلیو تلویژن شو آغاز شد.

www.ROZANEHONLINE.com


۹- ریحانا : زاده۲۰ فوریهٔ ۱۹۸۸ که با نام هنری اش ریانا شناخته میشود خوانندهٔ ، طراح مد و مانکن اهل باربادوس است که در سنت مایکل بارادوس به دنیا آمد. او فعالیت خود را در نتیجه با ملاقات تهیه کننده موسیقی به نام ایوان روجرز در اواخر سال ۲۰۰۳ آغاز کرد.

گروه سرگرمی ROZANEH


۱۰- اسکارلت جوهانسون : زاده ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴ در نیویورک بازیگر و خوانندهٔ معروف آمریکایی دانمارکی تبار است. مادر او یک یهودی اشکنازی است و او خود را یک یهودی می‌داند. اسکارلت چهار بار نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر گوی طلایی شده‌است.اسکارلت جوهانسون در سال ۲۰۱۳ برای بار دوم توسط مجله اسکوایر به عنوان جذاب ترین زن زنده دنیا انتخاب شده است. اسکارلت در سال ۲۰۰۶ نیز این عنوان را بدست آورده بود.اولین زنی است که دوبار در مجله اسکوایر به عنوان جذاب ترین زن دنیا انتخاب شده است.

گروه سرگرمی ROZANEH

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت رسمی ویکتور چت خوش آمدید این سایت تنها سایت رسمی چت روم ویکتور چت بزرگترین چت روم فارسی زبان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند درصد این سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 186
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 404
  • بازدید ماه : 1,308
  • بازدید سال : 11,322
  • بازدید کلی : 114,234