loading...
سایت تفریحی و سرگرمی ویکتور چت | چت روم فارسی | ویکتوریا چت
What بازدید : 49 سه شنبه 1393/11/07 نظرات (0)
تیم ملی فوتبال ایران پس از حذف در دور یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا به تهران بازگشت.

 
کاروان تیم ملی فوتبال ایران عصر دوشنبه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد و مورد استقبال جمع زیادی از هواداران قرار گرفت. حدود 300 هوادار برای استقبال از ملی پوشان به فرودگاه امام آمده اند که منتظر خروج آنها از فرودگاه و انجام مراسم استقبال هستند.

 
تیم ملی فوتبال ایران در شانزدهمین دوره جام ملت های آسیا با قبول شکست در ضربات پنالتی مقابل عراق برای سومین بار پیاپی در مرحله یک چهارم نهایی این تورنمنت حذف شد.

 

به غیر از علیرضا جهانبخش و علیرضا حقیقی که برای تعیین میزان مصدومیت کتفش باید منتظر جواب MRI باشد سایر لژیونرها همراه کاروان نبودند. مهرداد پولادی هم که با اجازه ستاد کل نیروهای مسلح فرصت حضور در استرالیا و بازی در تیم ملی را پیدا کرده بود به ایران بازنگشته و به قطر رفته است.


 

186507_174.jpg

 

186508_551.jpg

 

186509_461.jpg

 

What بازدید : 77 سه شنبه 1393/11/07 نظرات (0)

ب بابام میگم
من دو هفتس مریضم حداقل برو دوتاقرص برام بگیر
گفتش من اگه حال داشتم برم داروخونه ک الان تو اینجا نبودی
.
.
.
ناموسا تو عمرم اینطوری قانع نشده بودم


یه ﺑﻮﻫﺎﯾﯽ ﻣﯿﺎﺩ…
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﻮ ﮐﻨﯿﺪ؟؟
.
.
.
.
ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﯾﻦ؟؟
.
.
.
ﻭﺍﻗﻌﺎ ﮐﻪ…
ﺧﯿﻠﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﻨﺪ ﺫﻫﻨﯿﻦ
.
ﺧﺐ ﻣﺸﺨﺼﻪ ﭼﻪ ﺑﻮﯾﯽ ﻣﯿﺎﺩ
.
ﻫﻨﻮﺯ ﻧﮕﺮﻓﺘﯿﻦ؟؟
.
بهمنه دیگه !!!! ﺑﻮﯼ ﮔﻞ ﺳﻮﺳﻦ ﻭ ﯾﺎﺳﻤﻦ ﺁﯾﺪ…


بالاخره با تلاش و پیگیری مسئولین
اسامی چند تن از عاملان فساد بزرگ مالی اخیر فاش شد…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ب.س : بل و سباستین
پ.ش : پسر شجاع
پ.پ.ش : پدر پسر شجاع
پ.و.م : پت و مت
ح.د.د.م : حنا دختری در مزرعه
خ.م : خرس مهربون
گ.ا : گوریل انگوری
م.ک : میتی کومان…!!!
.
وطنم… پاره ی تنم…

 

What بازدید : 58 سه شنبه 1393/11/07 نظرات (0)

عکس های پرتره و خبری دو دسته از با ارزش ترین بخش های عکاسی هستند که متاسفانه به آن جایگاهی که لایقش هستند نرسیده اند و آنطور که باید دیده نشده اند به همین دلیل من در خیلی از پست های عکاسی به این دو گروه از عکس ها می پردازم. در این پست هم به پرتره هایی از انسان هایی می پردازیم که رنج دیده اند…صدمه دیده اند و نابود شدند از بی خردی گروهی انسان نما . عکس هایی از جنگ ها در نقاط مختلف دنیا و ظلم انسان ها به هم.

با دیدن این عکس ها به این فکر می کنم که یک انسان تا چه حد می تواند از ذات اصلی خودش فاصله بگیرد؟ کارهایی را انجام دهد که حیوانات با یکدیگر نمی کنند. بشریت از نظر دانش و فناوری و رشد اطلاعات پیشرفت حیرت انگیزی داشته، اما یک ناهماهنگی بسیار مشخص بین این پیشرفت و بهروری در جهت آرامش و امنیت او مشاهده می شود. این شکاف موجود چنان عمیق است که احتمال نابودی انسان یا حداقل صدمات غیر قابل جبران ناشی از آن چندان بعید نیست. اخبار مشمئز کننده و رو به گسترشی که بطور مداوم سر خط اخبار خبرگزاریهاست، پیش از آنکه اطلاع رسانی باشد، اخطار دهنده است.

متاسفانه بجای آنکه قدرت مداران در صدد از میان بردن دلایل و شرایطی باشند که بشریت را با این وضع رو به رو کرده، فقط در مانور قدرت و بهره برداری سیاسی و اقتصادی از آن هستند. در برجهای پولادین بسر می برند و زرادخانه ها را نشان می دهند و خط و نشان می کشند. در حالیکه هرچند این مشکل به صورت نظامی (اعم از آشکار و پنهان) خودنمایی می کند، اما نه دلایلش نظامی است و نه راه حل آن از مسیر قدرت نظامی می گذرد .

به امید روزی که همه ی انسان ها آدم بودن را بیاموزند.

توجه : در این پست از عکس های دردناکی استفاده شده که شاید برای همه مناسب نباشد .

 

سمیه مهری و دخترش رانا افغانی پور در حال بوسیدن مادرش. این مادر و دختر بر اثر یک حمله ی اسیدی بخش های زیادی از صورت و بینایی خودشان را از دست دادند و می گویند دیگر کسی علاقه ای به بوسیدن آنها ندارد
http://mj11.persianfun.info/img/93/11/Humanity/447311_313.jpg



جوانی که پس از آزادی از کمپ مرگ ,صدمات زیادی بر بدنش وارد شده است
http://mj11.persianfun.info/img/93/11/Humanity/447312_479.jpg

 

 


What بازدید : 44 سه شنبه 1393/10/30 نظرات (0)
سومین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی شانزدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا برابر امارات که تعیین کننده تیم صدرنشین گروه سوم این دوره از مسابقات است با پیروزی تیم ملی کشورمان به پایان رسید.
 
 
 دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و امارات روزدوشنبه درحالی در ورزشگاه ۵۰هزارنفری سانکورپ شهر بریزبن و ۱۲هزار تماشاگربرگزار شد که دو تیم برای صدرنشینی پا به مسابقه گذاشته بودند و تیم کشورمان برای صعود به عنوان تیم نخست نیاز مبرم به سه امتیاز این مسابقه داشت.
 
 
این فشار ناشی ازکسب سه امتیاز باعث شده بود تا تیم ایران فشار زیادی را تحمل کند وبا درخشش رضا قوچان نژاد و گل دقیقه ۹۰وی این دیدار را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان برساند تا به عنوان تیم نخست از گروه C مسابقات به مرحله بعد صعود کند.
 
 
تیم ایران دراین بازی برخلاف انتظار بازی چندان هجومی به نمایش نگذاشت اما در دقایق پایانی این دیدار فشارهای تیم کشورمان تاثیر گذار بود و توانستیم سه امتیاز شیرین را بدست بیاوریم.
 
 
تیم ملی فوتبال ایران با این پیروزی صاحب ۹ امتیازشد و به عنوان تیم نخست از گروه C صعود کرد و امارات با ۶ امتیاز دوم شد. تیم های بحرین و قطر نیز به ترتیب سوم و چهارم شدند.
What بازدید : 63 سه شنبه 1393/10/30 نظرات (0)

این شماره را با ذوق زدگی عمو پورنگ در استفاده از اپلیکیشن های مخصوص گروه سنی ب شروع می‌کنیم! عالی است عمو جان! شبیه خدابیامرز صمصام السلطنه شده ای!

 

\"S

 

شاید در نگاه اول، این شعر زیر عکس علیرضا نیکبخت توجه شما را زیاد به خود جلب نکند، ولی وقتی یک مرور سریع بر زندگی علیرضا بکنیم، کاملاً می‌توانیم جایگاه مفهوم این بیت را در زندگی پر فراز و نشیب این ستاره خاموش شده درک کنیم. می‌گذرد علیرضا جان.
 

\"S
\"\"
What بازدید : 83 سه شنبه 1393/10/30 نظرات (0)

این شماره را با ذوق زدگی عمو پورنگ در استفاده از اپلیکیشن های مخصوص گروه سنی ب شروع می‌کنیم! عالی است عمو جان! شبیه خدابیامرز صمصام السلطنه شده ای!

 

S A L I  J O O N

 

شاید در نگاه اول، این شعر زیر عکس علیرضا نیکبخت توجه شما را زیاد به خود جلب نکند، ولی وقتی یک مرور سریع بر زندگی علیرضا بکنیم، کاملاً می‌توانیم جایگاه مفهوم این بیت را در زندگی پر فراز و نشیب این ستاره خاموش شده درک کنیم. می‌گذرد علیرضا جان.
 

S A L I  J O O N

What بازدید : 76 یکشنبه 1393/09/16 نظرات (0)

اخیرا نشریه آمریکایی "Global Fiuance"، ثروتمندترین کشورهای جهان را اعلام کرد که قطر در راس این لیست قرار دارد و به دنبال آن کشورهایی چون لوگزامبورگ، نروژ و سنگاپور قرار دارند، به این مناسبت شاید جالب باشد که گزارشی کوتاه درباره هریک از این کشورها را دوباره مطالعه کنیم:

قطر

گروه سرگرمی روزنه

شبه جزیره کوچکی است که خلیج فارس آن را از غرب و شمال و شرق دربر گرفته است و در منطقه خاورمیانه قرار گرفته است. شهرهای قطر عبارتند از وکره، خور، دخان، شمال و زباره و... پایتخت قطر دوحه است و مساحت کل کشور 11437 کیلومتر مربع و تعداد جمعیت تقریبا 84000 نفر است.

گروه سرگرمی روزنه

زبان رسمی این کشور عربی است و انگلیسی هم بسیار رایج می باشد. واحد پول قطر، ریال است. کشور قطر امیرنشین است. این شبه جزیره کوچک از جنوب به کشور عربستان متصل می باشد. آب و هوای قطر، معتدل بیابانی است همراه با تابستان گرم و زمستان کوتاه و معتدل با مقدار کمی بارش باران. 

از لحاظ اقصادی، منبع درآمد ارزی کشور، صادرات نفت و گاز می باشد. قطر سومین کشور دارنده ذخایر گاز پس از روسیه و ایران می باشد ذخیره گازی آن برای 200 سال آینده تخمین زده شده است. قطر عضو اپک نیز است

 

What بازدید : 45 یکشنبه 1393/09/16 نظرات (0)

روزانه چندین قتل و جنایت در نقاط مختلف دنیا رخ می دهد می دهد که هرکدام دلایل مخصوص خود را دارند. پلیس این جنایات را دنبال کرده و به افرادی می رسد که باعث آن شده اند. در میان قتل هایی که طی چندین سال اخیر رخ داده است تعدادی هستند که به دلایلی عجیب اتفاق می افتد.


دعوا به خاطر عکس گروهی


حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که هنگام عکس گرفتن کسی بدون توجه وارد عکس شما شود و همه چیز را خراب کند. این اتفاق با کمی دلخوری و معذرت خواهی قابل حل است اما کیم فام سرنوشت دیگری داشت. این دختر جوان در حال قدم زدن در خیابان بود که به طور اتفاقی وارد عکس گروهی چند جوان شد. این اتفاق باعث شد تا جوانان او را نگه داشته و به قدری او را کتک زدند که وی قبل از رسیدن به بیمارستان درگذشت. البته تمامی جوانان دستگیر شدند و روانه زندان گشتند.

رد دوستی در شبکه اجتماعی

در سال 2012 بیلی پین به همراه نامزدش یکی از دوستان خیلی دور خود را به نام"جیلین" از لیست دوستان فیسبوک خارج کردند. البته این کار باعث عصبانیت دوست آن ها شد و وی بدون هیچ مقدمه ای به خانه آن ها رفت و هر دو را به ضرب گلوله کشت. در این حادثه فرزند 8 ماهه این زوج جوان زنده ماند و با گریه های او بود که همسایه ها متوجه اتفاق بدی شدند و توانستند جنازه این زوج جوان را پیدا کنند.

 

What بازدید : 60 یکشنبه 1393/09/16 نظرات (0)


 

در دنیای امروز ما که ارتباطات عمدتا از طریق اینترنت معنا پیدا می‌کنند، از یک نامه رسمی و اداری گرفته تا ارتباطات دوستانه درون شبکه‌های‌اجتماعی، همگی وابسته‌به شبکه اینترنت هستند. با در نظرگرفتن این نکته، چندین واقعیت جالب توجه و در مواقعی عجیب درمورد این شبکه وسیع اینترنت و فناوری های مربوط به آن وجود دارد که شاید تاکنون از آنها اطلاعی نداشته‌اید.



در فروشگاه آنلاین eBay به‌صورت میانگین در هرثانیه معاملاتی به ارزش ۶۸۰ دلار انجام می‌شود.


۹۱ درصد از افراد بالغ، در تمامی ساعات هرروز گوشی‌هوشمندشان را همراه خود و نزدیک دسترس دستشان حمل می‌کنند.


روی کره خاکی ما حدودا ۶.۸ میلیارد انسان زندگی می‌کنند که ۴ میلیارد از آنها تلفن همراه دارند. این در حالی است که تنها ۳.۵ میلیارد انسان مسواک دارند! به عبارتی تعداد افرادی که از تلفن همراه استفاده می‌کنند از تعداد افرادی که مسواک می‌زنند بیشتر است.


سه شرکت اچ‌پی ، مایکروسافت و اپل در یک مورد اشتراک دارند و آن‌هم این‌است که همگی از یک گاراژ پارکینک شروع‌ به‌کار کرده‌اند.


یک چهارم کاربران آمریکایی فقط از گوشی‌هوشمند برای گردش در اینترنت استفاده می‌کنند.


به‌طور میانگین در هردقیقه ۱۰۰ ساعت ویدئو در سایت یوتیوب توسط کاربران عادی آپلود می‌شود.


فقط در ایالات متحده آمریکا ۲۷۱ میلیون کاربر موبایل وجود دارد در حالی که جمعیت کل آمریکا حدودا ۳۱۶ میلیون نفر بوده و در عین حال تعداد کاربران موبایل هرروز درحال افزایش است.


سالانه حدود ۲۲۰ میلیون تُن زباله کامپیوتر و سایر لوازم الکترونیکی فقط در آمریکا به‌دور ریخته‌ می‌شوند.


تعداد صفحات : 65

درباره ما
به سایت رسمی ویکتور چت خوش آمدید این سایت تنها سایت رسمی چت روم ویکتور چت بزرگترین چت روم فارسی زبان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند درصد این سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 591
  • بازدید سال : 10,605
  • بازدید کلی : 113,517