loading...
سایت تفریحی و سرگرمی ویکتور چت | چت روم فارسی | ویکتوریا چت
What بازدید : 84 یکشنبه 1393/09/16 نظرات (0)

ایـــن روزهـــا هــــوا خیلـــی غبـــار آلــــود اســـت؛
گـــرگ را از ســـگ نمــی تـــوان تشخیـــص داد !
هنگـــامـــی گـــرگ را می شنـــاسیـــم؛
کـــه دریـــده شـــده ایــــم
 


یه گلدون میخری ۱۰۰هزار تومن، هر روز دمای هوای اطرافشو اندازه می‌گیری
به دقت بهش آب معدنی میدی، بعد دو هفته خراب میشه!
اونوقت پیاز، تو سردترین و تاریکترین قسمت خونه درختچه میشه
 


سرعت نت ایران اینقدر کمه که تا بخوای مخ یکی رو بزنی از یکی دیگه خوشت میاد ...
خلاصه ملت عوضی نیستنااا سرعت نت کمه !!!
 


رفتم رژ بخرم خعلی رنگای قشنگی داشت فروشنده 
هی دست دست کردم و چنتا امتحان کردم ....
گفتم وای انتخابش چه سخته !!!!
یه رنگ صورتی ملیح و قشنگ واسم اورد گفت خانوم ( پسرای ) هم سنه شما خععلی از این رنگ میبرن
.
.
.
.
.
خدایا
امریکاواسراییل که حمله نمیکنن...
اسیدم که گیر نمیاد بخوریم...
یه هواپیما بنداز رو سر ما راحت شیم
 



بزن به افتخار پسری که وقتی گشت ارشاد بهش گیر داد که این خانوم چه نسبتی باهات داره ؟
سرشو بالا گرفت و گفت :
ایـــــــن بیژن دوستمه
زیر ابروهاشو برداشته و یکمم موهاشو بلند کرده

 

What بازدید : 94 یکشنبه 1393/09/16 نظرات (0)

نوشته های طنزِ حاصل ذهن خلاق هموطنان ایرانی از ابتدای پیدایش اس.ام.اس و ایمیل تا امروزه در شبکه‌های اجتماعی حضور همیشگی و پررنگی داشته و دارند...


 

What بازدید : 58 پنجشنبه 1393/09/13 نظرات (1)

افزایش 30 درصدی قیمت نان؛ این بود شیب ملایم؟!

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


اگر چه افزایش 30 درصدی نان، برای دهک های بالا کوچک ترین اثری ندارد ولی برای مردمانی که در دهک های پایین روزگار می گذرانند، افزایش 50 تومانی نان لواش، می تواند اقتصاد خانواده را تکان دهد و محاسبات سرپرست خانواده را به هم بریزد.

عصرایران ؛ جعفر محمدی: از 10 آذر 93، طبق مصوبه دولت، نان 30 درصد گران شده است. سخنگوی دولت می گوید که چون طی چند سال اخیر قیمت نان گران نشده بود، به نانوایی ها اجازه داده شد "تا 30 درصد" نان را گران کنند. در این باره نکات زیر قابل توجه است:

1. در شرایطی که طبق اعلام بانک مرکزی، نرخ تورم به حدود 20 درصد رسیده است، چرا باید قیمت نان 30 درصد افزایش پیدا کند؟ مگر حقوق کارمندان بالاتر از نرخ تورم افزایش می یابد که نان شان بیش از این نرخ گران تر شود؟! 
وانگهی، حق این است که قیمت نان به عنوان استراتژیک ترین ماده غذایی ایرانیان، با نظام یارانه ای موجود کمتر از نرخ تورم افزایش یابد. در این میان دولت باید با ارائه مشوق ها و یارانه هایی، تولید کنندگان نان از کشاورز تا نانوا را مورد حمایت قرار دهد نه این که راحت ترین و البته بدترین گزینه ممکن را انتخاب کند.

تأکید ویژه بر روی نان، از آن جهت است که این محصول کاملاً خاص، برخلاق اقلامی مانند روغن، شکر، نخود، لباس، بلیت هواپیما و ... ابعاد گسترده و عمیق فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دارد و تنها در اقتصاد خلاصه نمی شود.

به علاوه، نان در سبد غذایی اقشار آسیب پذیر، سهم بیشتری نسبت به دهک های مرفه دارد. بنابراین، اگر چه افزایش 30 درصدی نان، برای دهک های بالا کوچک ترین اثری ندارد ولی برای مردمانی که در دهک های پایین روزگار می گذرانند، افزایش 50 تومانی نان لواش، می تواند اقتصاد خانواده را تکان دهد و محاسبات سرپرست خانواده را به هم بریزد.

2. این که بگویند چون چند سالی نان گران نشده بود، بنابراین ناگهان گرانش کردیم هم منطبق با تدبیر نیست زیرا "تثبیت طولانی مدت و افزایش ناگهانی"، ایجاد شوک روانی می کند. بنابراین، "افزایش اندک سالیانه" رویکردی مدبرانه تر است؛ با نان مردم نمی توان بازی کرد.

3. سخنگوی دولت گفته است که نان "تا 30 درصد" (از یک تا 30 درصد) افزایش قیمت خواهد داشت. از جناب ایشان تقاضا می کنیم درباره حرف اضافه "تا" توضیح دهند. خبرهای رسیده حاکی از آن است که قیمت نان، نه "تا 30 درصد" که "30 درصد" گران شده است. جالب اینجاست که قیمت نان عملاً بیش از 30 درصد گران شده است تا وجوه رد و بدل شده بین مشتریان و نانوایان، رُند شود. مثلاً لواش 160 تومانی، با افزایش 30 درصدی، به 208 تومان رسیده است یا سنگک 600 تومانی، 780 تومان شده است که با توجه به این که پول خرد عملاً در گردونه مبادلات روزمره حذف شده است، به ترتیب و عملاً به قیمت 210 و 800 تومان فروخته می شود و البته چاره ای هم نیست.

4. قرار بود به جز بنزین که حکایت خاص خود را دارد، افزایش قیمت ها با "شیب ملایم" صورت بگیرد. دولت توضیح دهد که اگر افزایش 30 درصدی قیمت نان در یک شب، شیب آرام است، پس شیب تند چه معنایی می تواند داشته باشد؟

درست است که در دولت قبل، مردم عادت کرده بودند که شب بخوابند و صبح که برخاستند افزایش های نجومی و بسیار بیش از 30 درصد را تجربه کنند ولی این دلیل نمی شود که همان رویه ناصواب ادامه یابد.

 


What بازدید : 155 پنجشنبه 1393/09/13 نظرات (1)

منوچهر متکی در کنار ابراهیم یزدی
عصر ایران – منوچهر متکی وزیر امور خارجه سابق در کنار ابراهیم یزدی وزیر امور خارجه دولت موقت مهندس مهدی بازرگان و صادق زیبا کلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران روز دوشنبه در جلسه دفاع پایان نامه ای در مقطع دکترا دانشگاه تهران با موضوع ” لیبرال دموکراسی در ایران “.

http://mj9.persianfun.info/img/93/9/Roozegar40/zimg_019_30.jpg

 
 

نماینده ای که چفیه بر گردن وزیر علوم انداخت
در جلسه علنی مجلس به مناسبت هفته بسیج بین نمایندگان چفیه هایی توزیع شد.اما در اتفاقی جالب هنگامی که محمد فرهادی وزیر پیشنهادی علوم در جایگاه در حال نطق درباره برنامه های خود برای تصدی وزارت علوم بود فردی از پشت چفیه ای بر گردن وزیر پیشنهادی انداخت!

http://mj9.persianfun.info/img/93/9/Roozegar40/zimg_009_11.jpg

 

What بازدید : 58 پنجشنبه 1393/09/13 نظرات (2)

ما چون ز دری پای کشیدیم ، کشیدیم

امید ز هر کس ، بریدیم ، بریدیم

دل نیست کبوتر که چو بر خاست ، نشیند

از گوشه ی بامی که پریدیم ، پریدیم

رم دادن این صید از آغاز غلط بود.

حالا که رماندی و رمیدی ، رمیدیم

 

 

تویِ شیرینی ، تو اول ! قند ، دوم میشود !

مزه ی سوهان اعلا پیش تو گم میشود

بین قطاب و گز و نُقلِ محلّی ، ساده است

حدس اینکه طعم لبهای تو چندم میشود !

 

 

گل را به عزیزان میدهند و محبت را به مهربانان !

کدام لایق تو باشد که هم عزیزی و هم مهربان

 

 

تو بریدی

من دوختم

تو دل

من چشم به راهت . . .

 


What بازدید : 75 پنجشنبه 1393/09/13 نظرات (0)

مسجد، از نخستین نهادهایی است که در صدر اسلام و به هنگام هجرت رسول اکرم (ص) از مکه به مدینه شکل گرفت. شکل‌گیری مساجد از مصادیق بارز جامعه اسلامی است. نقش آفرینی مساجد در تمامی عرصه‌ها و شئون جامعه اسلامی، سبب توسعه و گسترش فرهنگ و تمدن اسلامی بوده است. همچنان‌ که مساجد در عصر نبوت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام و ائمه معصوم (ع) کارکردی فراتر از برگزاری مراسم عبادی داشته در اعصار بعد هم کم و بیش این رسالت را به دوش کشیده و کارکردی ویژه پیدا کرده است.

مسجد مکان عبادت پیروان دین اسلام است. بیش از یک هزار سال است که این بناهای مقدس و محترم برای عبادت و بندگی مسلمانان در سراسر جهان بنا شده‌اند. هم زمان با گسترش دین مبین اسلام در تمام کشورهای جهان سبک معماری مساجد نیز به ناچار پیشرفت کرده و به نوعی می‌توان گفت سبک امروزی ترکیبی از تکنیک‌های معماری امروزی یا مدرن و معماری باستانی ست.

به لطف تاریخ غنی و عزت و احترامی که این مکان‌های مقدس در جهان اسلام دارند هنوز هم زیبایی خاص خود را حفظ کرده‌اند و نگذاشته‌اند پیشرفت متدهای طراحی و معماری اثری بر ذات وجودی آن‌ها بگذارند و موجب حذف المان‌های اصلی آن شوند.

در ادامه ۶۰ تصویر از زیباترین مساجد جهان را برای شما کاربران عزیز گردآوری کرده‌ام که با یکدیگر این مکان‌های مقدس و زیبا را به نظاره می‌نشینیم:

 

مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) در کویت

Siddiqa_Fatima_Zahra_Mosque_Kuwait

 

مسجد امیر عبدالقادر (کنستانتین، الجزایر)

Emir_Abdelkader_Mosque_Algeria

 

What بازدید : 56 پنجشنبه 1393/09/13 نظرات (0)

مجله تفریحی هالیوود بوز هرساله طی یک نظرسنجی از میان کاربرانش زیباترین زنان جهان را منتشر میکند. امسال این رسانه ادعا کرده که بالغ بر ۴ میلیون نفر در این نظر سنجی که از طریق شبکه های اجتماعی صورت گرفته است شرکت کرده اند و نفر اول این لیست غریب به ۱ میلیون رای را به خود اختصاص داده است.

بیشترین مردمی که در این نظر سنجی شرکت کرده اند از کشورهای (به ترتیب): ایالات متحده امریکا، انگلستان،کلومبیا،کانادا،فرانسه،المان،تونس،مکزیک،اسپانیا،عربستان سعودی،عراق،ایتالیا،هند و در اخر ترکیه بوده اند که بیشترین ارا توسط مردمان این کشورها بوده است و همچنین ۵۹% شرکت کنندگان زن و ۴۱% ان مرد بوده اند.

طبق سال های گذشته مجله hollywood buzz در نظرسنجی جدیدش از بین ستاره های زن دنیا، ۳۰ نفر از زیباترین آنها را در لیست قرار داده است.نفر اول این لیست، هنرمند با تجربه مونیکا بلوچی است و همچنین مریم اوزرلی در جایگاه ششم قرار گرفته است.بدنیست که بدانید معیار این سایت برای انتخاب زیباترین زنان دنیا تنها زیبایی چهره نیست بلکه معیارهای اصلی این نظرسنجی عبارت اند از:قوی ترین، باهوش ترین، بانفوذترین، محبوب ترین، جذاب ترین و زیبا ترین، زنان موفق در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴

لیست زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۱۴ به این ترتیب است :

۱- مونیکا بلوچی : بازیگر ایتالیایی که به خاطر بازی های فوق العاده زیبا و زیبایی مسحور کننده اش معروف است، مونیکا با بازی در فیلم سینمایی ماتریکس وارد محبوبیت بین المللی شد، این بازیگر که به خاطر زیبایی طبیعی اش زبان زد است یکی از پرقدرت ترین زنان دنیا محسوب میشود و ناگفته نماند که این بازیگر ایتالیایی اکنون ۴۸ سال سن دارد، مونیکا جایگاه اول لیست را به خود اختصاص داده و بیش از یک میلیون را اورده است.

گروه سرگرمی ROZANEH


۲- کیت اپتون : مانکن زیباروی امریکایی، که بیشترین شهرتش به خاطر زیبایی طبیعی و چهره کلاسیکش است طوری که چهره او یاداور دهه ۴۰ و ۵۰ است و اغلب مردم امریکایی به او عنوان مرلین مونرو را داده اند، کیت در این لیست نفر دوم است و نزدیک به ۷۰۰ هزار رای اورده است.

روزنه آنلاین

What بازدید : 126 پنجشنبه 1393/09/13 نظرات (0)

به مامانم میگم : مامی لایک به غذات
میگه : لایک به هفت جد و آبادت نمک نشناس ، حیف غذایی که برات میپزم !


قلیون میوه ای واقعی

روزنه آنلاین


چقدر شیرینه وسط اس ام اس شبانه خوابت ببره ، صبح بلند شی ببینی نوشته:
قربون عشقم برم که خوابش برده !
منم یه شب وسط اس ام اس بازی خوابم برد صبح بلند شدم دیدم نوشته : مردی ؟


با مخاطب خاصم دعوام شد بهش گفتم خفه شو ، الان یه هفتس اس ام اس خالی میده !


من به این حرف که میگه بچه حلال زاده به داییش میره اعتقاد نداشتم تا اینکه سریال ستایش ۲ شروع شد
این دیگه نرفته ، اینو کپی پیست کردن !


موسیقی های این دوره و زمونه

www.ROZANEHONLINE.com

تعداد صفحات : 65

درباره ما
به سایت رسمی ویکتور چت خوش آمدید این سایت تنها سایت رسمی چت روم ویکتور چت بزرگترین چت روم فارسی زبان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند درصد این سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 595
  • بازدید سال : 10,609
  • بازدید کلی : 113,521