loading...
سایت تفریحی و سرگرمی ویکتور چت | چت روم فارسی | ویکتوریا چت
What بازدید : 35 یکشنبه 1393/07/27 نظرات (0)

زاک زیلر در 15 سالگی مبتلا به سرطان گشت و سه سال تحت شیمی و پرتو درمانی قرار گرفت.

این تصاویر از زبان زاک زیلر است: این داستان منه که سرطان چگونه زندگی ام را تغییر داد. من یه نوجوان خیلی معمولی بودم. اما یه روز به من گفتند که زندگیم به زودی تغییر میکنه... این ها تجربه های من از شیمی درمانی و پرتو درمانیه. جراحی ای که در آن توده بزرگی را از بدنم خارج کردند. این ها ادامه داشتند، تا این که... مبارزه را شروع کردم تا آدم دیگه ای بشم. درد چیزی نیست. در مقابل لذت پیروزی که بعد از پیروزی و پایان درد احساس می کنیم، هیچی نیست.


 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت رسمی ویکتور چت خوش آمدید این سایت تنها سایت رسمی چت روم ویکتور چت بزرگترین چت روم فارسی زبان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند درصد این سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 442
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 660
  • بازدید ماه : 1,564
  • بازدید سال : 11,578
  • بازدید کلی : 114,490