loading...
سایت تفریحی و سرگرمی ویکتور چت | چت روم فارسی | ویکتوریا چت
What بازدید : 70 چهارشنبه 1393/05/01 نظرات (2)

 

 

ﺁﻗﺎ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﺳﻢ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ
“ﺻﺪﻑ ﻣﻮﺵ ﻣﻮﺷﯽ” ﯾﺎ “ﻏﺰﻝ ﺑﻮﺱ ﺑﻮﺱ ” ﯾﺎ “ﻣﻠﯿﻨﺎ ﺧﻮﺟﻤﻠﻪ”
ﯾﺎ “ﺁﺯﯾﺘﺎ ﻣﻠﻮﺳﮏ” ﯾﺎ “ﻣﻬﺴﺎ ﻋﺎﺷﻖ ﭘﺎﺳﺘﯿﻞ” ﻭ… ﺗﺎ ﺣﺪﯼ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﮐﻨﺎﺭ ﺑﯿﺎﻡ
ﻭﻟﯽ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﺩﯾﮕﻪ “ﻏﻼﻡ ﺟﻮﺟﻮ” ﺭﻭ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ ﻫﻀﻢ ﮐﻨﻢ :| :|
.
.
.
دمپایی ابری هم میتونست تن تاک باشه ولی خستس…
میفهمی خسته !
.
.
.
مورد داریم پسره هدفش از مدرسه رفتن
فقط این بوده که یاد بگیره اسم و فامیلیشو بنویسه
ولی از ترس سربازی الان در حال کار روی پایانه نامه دکترای تخصصیشه :|
.
.
.

 


What بازدید : 112 چهارشنبه 1393/05/01 نظرات (0)

مسی در روزاریو، سانتا فه به دنیا آمد. پدرش خورخه هوراکیو مسی، کارگر کارخانه بود و مادرش سلیا ماریا کوچیتینی، یک نظافتچی نیمه وقت بود. اصلیت والدین مسی ایتالیایی است و به شهر آنکونا باز می گردد.

جد او، آنجلو مسی در سال ۱۸۸۳ به آرژانتین مهاجرت کرده‌است. او از پنج سالگی فوتبال خودش را در تیم گراندولی آغاز کرد؛ تیمی که پدرش در آن زمان مربیش بود.

 او در سال ۱۹۹۵ به نیوولز اولد بویز رفت تیمی که در همان شهر روزاریو قرار داشت. در سن۱۲ سالگی تشخیص داده‌شد که او با کمبود هورمون رشد مواجه‌است.

ریور پلاته به پیشرفت مسی علاقه نشان داد اما پول کافی برای پرداخت هزینه‌های درمان بیماری مسی که ۹۰۰ دلار در ماه بود، نداشت.

کارلس رکساچ، مدیر ورزشی وقت باشگاه بارسلونا، توسط بستگان مسی در لیدا و کاتالونیا، از استعداد او آگاه شده‌بود و مسی وخاله‌اش آماده برای ترتیب دادن مذاکره با او بودند.

 رکساچ، بدون کاغذی در دست، پیشنهاد قرارداد مسی را بر روی دستمال کاغذی نوشت. بارسلونا پیشنهاد برای پرداخت هزینه‌های درمانی را پذیرفت به شرط آنکه مسی حاضر به نقل مکان به اسپانیا باشد.

 مسی و پدرش به بارسلون نقل مکان کردند، جایی که او در آکادمی جوانان باشگاه ثبت نام کرد.

 

What بازدید : 44 چهارشنبه 1393/05/01 نظرات (0)

کودک 3 ساله ای که توسط آدم رباها ربوده شده و برای آزادی اش 350 میلیون تومان از والدین وی طلب شده بود، با تلاش مامورین آگاهی شیراز آزاد شده و متهمین دستگیر شدند.

 

 

What بازدید : 58 چهارشنبه 1393/05/01 نظرات (0)

با آغاز جنگ خونین غزه و کشته شدن صدها نفر، نام منطقه غزه دوباره مورد توجه قرار گرفت. غزه به لحاظ جغرافیایی و جمعیتی دارای شرایط استثنایی و تقریبا بی همتا در جهان است.

به گزارش عصر ایران، برخی از نکات درباره وضعیت غزه به شرح زیر است:

- سرزمین فلسطین شامل دو منطقه جدا از هم به نام های کرانه باختری رود اردن و منطقه غزه است. کرانه باختری در شرق سرزمین های اشغالی و غزه در جنوب غربی آن است.

- طول منطقه غزه 41 کیلومتر (فاصله تهران تا فرودگاه امام) و عرض آن بین 5 تا 15 کیلومتر است. (طول خیابان ولیعصر تهران از تجریش تا میدان راه آهن 13 کیلومتر است.)

- منطقه غزه به مساحت 360 کیلومتر مربع در جنوب سرزمین اشغالی فلسطین قرار دارد. مساحت این منطقه 4 برابر مساحت جزیره کیش (90 کیلومتر مربع) است.

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                              - منطقه غزه شامل شهرهای کوچک و بزرگ از جمله شهر غزه است.


- منطقه غزه از جنوب با مرز مصر، از شرق و شمال با اسرائیل و از غرب با دریای مدیترانه همسایه است. 

- هر گونه ورود و خروج کشتی ها به منطقه غزه از راه دریا ممنوع است و نیروی دریایی اسرائیل مانع از عبور و مرور کشتی ها به سمت غزه می شود.
راه ورود کالا به غزه نیز از طریق گذرگاه رفح در جنوب غزه و هم مرز با مصر و 5 گذرگاه در مرز اسرائیل است.

علاوه بر این در جنوب غزه، افرادی با حفر تونل انواع کالاها را از مصر وارد منطقه غزه می کنند.

 


What بازدید : 48 چهارشنبه 1393/05/01 نظرات (0)

 

مارتین سلیگمان (Martin Seligman) پدر روانشناسی مثبت در تئوری خود میگوید، بااینکه ۶۰ درصد از شادی با ژنتیک و محیط فرد تعیین میشود، اما ۴۰ درصد باقیمانده به خودمان بستگی دارد.

سلیگمان در کتاب خود سه نوع متفاوت از زندگی شاد را توصیف میکند: زندگی لذتبخش، که در آن زندگیتان را تاجاییکه میتوانید با لذت پر میکنید، زندگی درگیر که در آن زندگی را در کار، بچهداری، عشق و تفریح میبینید و زندگی معنیدار که در آن بالاترین نقاط قدرتتان را میدانید و از آنها برای تبدیل شدن به چیزی بسیار بزرگتر و قویتر از آنچه که هستید استفاده میکنید.

سلیگمان میگوید که از بررسی بالاترین حد رضایت کاملاً متعجب شده است. تحقیقات نشان داده است که جستجوی شادی هیچ ارتباطی با احساس رضایت ماندگار ندارد. درمقابل، لذت مثل خامه و توتفرنگی است که به زندگیهای رضایتبخشی که بر پایه جستجوی همزمان معنا و درگیری بنا شده است، شیرینی میدهد.

با تمام این حرفها، افراد شاد عادتهایی دارند که شما هم میتوانید آنها را وارد زندگیتان کنید. افراد شاد و خوشحال، تمایلات و گرایشات خاصی دارند که آنها را در جستجوی معنا و مفهوم زندگی یاری کرده و در طول این مسیر به آنها انگیزه میدهد.

 

What بازدید : 53 سه شنبه 1393/04/31 نظرات (1)

 

پسر بچه ای تند خو در روستایی زندگی میکرد. روزی پدرش جعبه ای میخ به او داد و گفت هربار که عصبانی میشود و کنترلش را از دست میدهد باید یک میخ در حصار بکوبد. روز نخست پسر ۳۷ میخ در حصار کوبید. اما به تدریج تعداد میخ ها در طول روز کم شدند. او دریافت که کنترل کردن عصبانیتش آسان تر از کوبیدن آن میخها در حصار است. در نهایت روزی فرا رسید که آن پسر اصلا عصبانی نشد. او با افتخار این موضوع را به اطلاع پدرش رساند و پدر به او گفت باید هر روزی که توانست جلوی خشم خود را بگیرد یکی از میخهای کوبیده شده در حصار را بیرون بکشد. روزها سپری شدند تا اینکه پسر همه میخها را از حصار بیرون آورد. پدر دست او را گرفت و به طرف حصار برد.

“کارت را خوب انجام داری پسرم. اما به سوراخهای حصار نگاه کن. حصار هیچوقت مثل روز اولش نخواهد شد. وقتی موقع عصبانیت چیزی میگویی، حرفهایت مثل این، شکافهایی برجای میگذارند. مهم نیست چند بار عذر خواهی کنی، چون اثر زخم همیشه باقی می ماند.” مراقب حرفهایتان باشید، چون می توانند بسیار آزار دهنده باشند و اثراتشان برای سالها باقی بماند. . .

 

 

 

 

 

 

What بازدید : 55 سه شنبه 1393/04/31 نظرات (0)

گاهی اوقات فضای داخلی خانه و یا آپارتمانی که انتخاب می کنید ایده آل شما نیست. اما با زراحی یک دکور مناسب می توان خیلی چیزها را عوض کرد.

گاهی اوقات افراد بنا به دلایل مختلف مجبور به خرید و یا اجاره خانه و یا آپارتمانی می‌شوند که فضای داخلی آن ایده آل خریداران نبوده و بسیار از این بابت نا امید می‌شوند. اما متخصصان طراحی داخلی نظر دیگری دارند، این افراد معتقدند با کمی خلاقیت و طراحی دکوراسیون داخلی مناسب می‌توان تغییرات بسیار زیادی را در طراحی داخلی خانه و یا آپارتمان ایجاد کرد. در ادامه این مطلب به برخی از راز و رمزهای طراحی و دکور بندی داخلی ساختمان از زبان طراحان بزرگ اشاره خواهیم کرد.

 

 

با کلیشه طراحی نکنید
طراحی مناسب و بالانس به این معنی نیست که همه چیز طبق عادت‌ها و رعایت کلیشه ای طراحی دکور بندی شود. برای مثال اگر نوع خاصی دکور در شهر ونطقه رواج دارد دلیل نمی‌شود به صورت کاملاً بارز از همان طراحی برای فضای داخلی خانه استفاده کرد. گاهی اوقات به کار بردن کمی ذائقه غیر معمول در طراحی دکور می‌تواند فضای خانه را از خسته کننده و یکنواخت بودن دربیاورد.

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

What بازدید : 55 دوشنبه 1393/04/30 نظرات (0)

 

به مدد تکنولوژی مدرن، نگاتیو عکس‌های قدیمی در آرشیو خبرگزاری‌ها آلمان دیجیتال شده‌اند و می‌توان در آن جست‌وجو کرد. در این جست‌وجو به گنجینه‌ای تاریخی برخورد کردیم که بخشی از تاریخ دیده نشده ایران است.

 

 

سفارت روسیه در تهران. تاریخ ۱۹۱۰ میلادی.
 
 
 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                              بانک انگلیس در تهران. تاریخ ۱۹۰۹ میلادی.

 

 

 

تعداد صفحات : 65

درباره ما
به سایت رسمی ویکتور چت خوش آمدید این سایت تنها سایت رسمی چت روم ویکتور چت بزرگترین چت روم فارسی زبان می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند درصد این سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 837
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,055
  • بازدید ماه : 1,959
  • بازدید سال : 11,973
  • بازدید کلی : 114,885